velikost turba-kdo poradí....

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

velikost turba-kdo poradí....

Příspěvek od Krosmen »

Tak díky Marcosovi vim konečně jaký mám turbo.Tak a teď se ukažte kdo mi poradí,jakou mám maximální hodnotu efektivního tlaku,který je schopno dodat a z jakýho jinýho tipu můžu použít kompresorovou část a na jakym modelu auta ho najdu...Tak to by asi stačilo.....
tady je to turbo.: Tak, melo by to byt turbo Garrett TB0367, to TB03 je primo rada turbodmychadel, tech 67 nevim, jen oznaceni toho turba dle dalsich specifikaci, ktere mi nejsou znamy. Ta kompresorova vrtulka ma cislo part 409096-0014, tam je velikost induceru: 42.50 mm, exduceru: 60mm, TRIM 50.
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

v první řadě si mušíš ujasnit jakej výkon očekáváš a na co to auto budeš chtít použít a kolik do uprav budeš chtít vrazit

turbo u nás skládat nemá smysl, protože to bude nesmyslně drahý a kdo ví jak to bude fungovat, takže bych koupil nový za mořem, ideálně s kuličkovejma ložiskama - ideálně asi garrett gt30 nebo GT2871R
čim menší turbo, tim rychlejc bude nabíhat, ale zase bude mít nižší výkon
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Ten 50-trim T3 Garrett je velice male turbo, ktere nema smysl tlacit nad 20 psi, pri kterych z neho dostanes okolo 275 HP. Vzhledem k efficiency tveho motoru to T3 50-trim nemusi (a nejspis ani nebude) schopno ten tlak ani zachovavat az k redline.
V kazdem pripade, pokud chces opravdu efektivne zvysit vykon tveho motoru, turbo prijde na radu az jako posledni, ne jako prvni. Nejdriv musis mit patricne "supporting modifications" (= dostatek paliva pro to nove turbo, vice efektivni intercooler, exhaust, etc.), jinak ostatni komponenty budou limitovat plne vyuziti toho noveho turba (pokud s nim nehodlas odprasknout svuj motor). Jak uz ale bylo receno, nejdriv musis ustanovit HP goal, pak najit ten nejlepsi zpusob jak ho dosahnout - a az pote zacit delat "shopping list", ne naopak.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

děkuji,kromě elektroniky mám vše zatim vymyšlené,nejdřív ic spolu se vzduchovim filtrem,dále výfuk a pak musim nějakym způsobem vymyslet elektroniku motoru a pak se uvidí jak dál.....
THANX ALL!!!! 8)
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Taky se můžeš řidit sloganem "turbo must be bigger than your head" :o) Přiklonil bych se k názoru, že v ČR radši nic neskládat z jednotlivých částí, turboservisy u nás mají občas (podle toho co jsem zatím slyšel) poněkud odlišnou představu o tom, jak má vypadat funkční turbo. Vyber všechno co sedne na přírubu, vyřaď malý svině a zbytek zkonzultuj s Tabooem :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“