Tak díky Marcosovi vim konečně jaký mám turbo.Tak a teď se ukažte kdo mi poradí,jakou mám maximální hodnotu efektivního tlaku,který je schopno dodat a z jakýho jinýho tipu můžu použít kompresorovou část a na jakym modelu auta ho najdu...Tak to by asi stačilo.....
tady je to turbo.: Tak, melo by to byt turbo Garrett TB0367, to TB03 je primo rada turbodmychadel, tech 67 nevim, jen oznaceni toho turba dle dalsich specifikaci, ktere mi nejsou znamy. Ta kompresorova vrtulka ma cislo part 409096-0014, tam je velikost induceru: 42.50 mm, exduceru: 60mm, TRIM 50.
velikost turba-kdo poradí....
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
velikost turba-kdo poradí....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
specializovaný servis japonsko a itálie......
-
- Příspěvky: 197
- Registrován: 16 zář 2004 15:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
v první řadě si mušíš ujasnit jakej výkon očekáváš a na co to auto budeš chtít použít a kolik do uprav budeš chtít vrazit
turbo u nás skládat nemá smysl, protože to bude nesmyslně drahý a kdo ví jak to bude fungovat, takže bych koupil nový za mořem, ideálně s kuličkovejma ložiskama - ideálně asi garrett gt30 nebo GT2871R
čim menší turbo, tim rychlejc bude nabíhat, ale zase bude mít nižší výkon
turbo u nás skládat nemá smysl, protože to bude nesmyslně drahý a kdo ví jak to bude fungovat, takže bych koupil nový za mořem, ideálně s kuličkovejma ložiskama - ideálně asi garrett gt30 nebo GT2871R
čim menší turbo, tim rychlejc bude nabíhat, ale zase bude mít nižší výkon
Ten 50-trim T3 Garrett je velice male turbo, ktere nema smysl tlacit nad 20 psi, pri kterych z neho dostanes okolo 275 HP. Vzhledem k efficiency tveho motoru to T3 50-trim nemusi (a nejspis ani nebude) schopno ten tlak ani zachovavat az k redline.
V kazdem pripade, pokud chces opravdu efektivne zvysit vykon tveho motoru, turbo prijde na radu az jako posledni, ne jako prvni. Nejdriv musis mit patricne "supporting modifications" (= dostatek paliva pro to nove turbo, vice efektivni intercooler, exhaust, etc.), jinak ostatni komponenty budou limitovat plne vyuziti toho noveho turba (pokud s nim nehodlas odprasknout svuj motor). Jak uz ale bylo receno, nejdriv musis ustanovit HP goal, pak najit ten nejlepsi zpusob jak ho dosahnout - a az pote zacit delat "shopping list", ne naopak.

V kazdem pripade, pokud chces opravdu efektivne zvysit vykon tveho motoru, turbo prijde na radu az jako posledni, ne jako prvni. Nejdriv musis mit patricne "supporting modifications" (= dostatek paliva pro to nove turbo, vice efektivni intercooler, exhaust, etc.), jinak ostatni komponenty budou limitovat plne vyuziti toho noveho turba (pokud s nim nehodlas odprasknout svuj motor). Jak uz ale bylo receno, nejdriv musis ustanovit HP goal, pak najit ten nejlepsi zpusob jak ho dosahnout - a az pote zacit delat "shopping list", ne naopak.

IQ stylingem nenahradis.
Taky se můžeš řidit sloganem "turbo must be bigger than your head"
Přiklonil bych se k názoru, že v ČR radši nic neskládat z jednotlivých částí, turboservisy u nás mají občas (podle toho co jsem zatím slyšel) poněkud odlišnou představu o tom, jak má vypadat funkční turbo. Vyber všechno co sedne na přírubu, vyřaď malý svině a zbytek zkonzultuj s Tabooem 


Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"