JAk velkej filtr používáte na svejch turbo motorech???Budu kupovat K&N a nejsem si přesně jistej jakej mám zvolit rozmněr.Vstup je 70mm.Standartní co se montuje je dost malej.Může mít nějakej negativní vliv když zvolim moc velkej filtr?????
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
Myslím že velikosti se fakt bát nemusíš. Spíš se soustřeď aby to byl kvalitní filtr kterej vzduch propouští rovnoměrně a nezpůsobuje nějaký turbulence vzduchu v AFM. Já jsem si koupil tyhle Apexi jako dvojitej kit. Nemám je ještě namontovaný, takže ta fotka je z jinýho motoru. Jo a průměr je 2x80mm
Naposledy upravil(a) barbucha dne 14 zář 2005 20:09, celkem upraveno 1 x.
ja treba pouzivam pro montaze jen KN-ka se vstupnim prumerem 77 mm , ktere jsou zhruba do 300 koni, mensi neberu, resim to potom vzdy individualne redukcema , takze se vetsinou snazim pouzivat i vetsi trubky, jinak i v universalech teto znacky je trochu rozdil, kdo dela spise kratsi kit doporucuji se vice 77 mm prumer a dlouhy / cold/ 70 mm prumer , viz treba jeden obchod :
- GENUINE K&N AIR FILTER -70mm FOR COLD AIR INTAKE SYSTEM.
-GENUINE K&N AIR FILTER -77mm FOR SHORT RAM/REGULAR AIR INTAKE SYSTEM.
- nevim cim je to ale podlozeno, ja to nedodrzuji, nejdulezitejsi je urcite kvalita a dostatecny vykonnostni limit pro pouziti na dane auto
si myslim,že čím větší tím lepší, rozhodně tim nic nezkaziš . Ja mam Pipercross, ktery je do 475k, takze budu mit rezervu cca 100k, ale je to lepsi nez obracene
díky za rady.Se sáním teplýho vzduchu neni problém,filtr vede zkrz karoserii do prostoru pod nárazník,kde má nasávání,teda myslim ten seriovej a já do toho místa zkrz díru protáhnu i to K&N...Jinak vstup do váhy má 70mm průmněr vstupu do podběhu je 120.Včera sem tam i nějaký zkoušel a nejvíc se mi tam zalíbil válcovej se vstupem 70 vnější průměr 100 a délka 150...Což si myslim že by mnělo stačit,akorát to bude dost slyšet,motor jako takovej je dost odhlučněnej a ten filtr bude defakto venku z auta schovanej za nárazníkem ve kterym je výřez kterym tam ten vzduch proudí....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......
ahoj, budu kupovat bmw316i, na feldě jsem filtr sice už měl, ale na tom bmw nechci bejt už takovej packal a udělat to co nejlíp, máte někdo nějakej nákres kam ten původní airbox vede? Nebo dokázal byste někdo nějak poradit? Tady je celkem hezký to s tim nárazníkem, nevíte jestli se tam nevleze i u toho bmw?
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu
CharlitoCZ píše:ahoj, budu kupovat bmw316i, na feldě jsem filtr sice už měl, ale na tom bmw nechci bejt už takovej packal a udělat to co nejlíp, máte někdo nějakej nákres kam ten původní airbox vede? Nebo dokázal byste někdo nějak poradit? Tady je celkem hezký to s tim nárazníkem, nevíte jestli se tam nevleze i u toho bmw?
Budes si kupovat bmw 316i a premejslis o tuningu motoru? Jsi spadl z jahody na znak ne? 316i ma 100Ps, 318i 115Ps, 318is 140ps, 320i 150Ps, 323i 170Ps, 325i 192Ps, 328i 193Ps, M3 3,0 286P a M3 3,2 321Ps... Takze si vyber kolik chces mit koni a bez zbytecnejch picovin co vymejslis...
318is nemůžu sehnat nějak rozumně, mám prostě super nabídku na 316i, tak se ptám na ni - do teď jsem měl feldu, tam to nemělo moc smysl, ale na tom báwu už by to mohlo bejt o něco lepší, ne?
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu
Je to asi trosicku OT, ale zajimalo by mne jestli tady nekdo ma zkusenosti s filtrama Pipercross? Je mi jasny ze na vykonu to nepoznam, spis mne zajima jak dobre fitruje, preci jen, neni to bavlna ale molitan
CharlitoCZ píše:318is nemůžu sehnat nějak rozumně, mám prostě super nabídku na 316i, tak se ptám na ni - do teď jsem měl feldu, tam to nemělo moc smysl, ale na tom báwu už by to mohlo bejt o něco lepší, ne?
Radsi si pockej... Evropsky 1,6ky za to nestoji. Vidte kluci s Citronama?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
CharlitoCZ píše:318is nemůžu sehnat nějak rozumně, mám prostě super nabídku na 316i, tak se ptám na ni - do teď jsem měl feldu, tam to nemělo moc smysl, ale na tom báwu už by to mohlo bejt o něco lepší, ne?
Radsi si pockej... Evropsky 1,6ky za to nestoji. Vidte kluci s Citronama?
Hele, Zemi má pravdu, mám Favoucha, to máš skoro jako tu Feldu. Pak jsem jezdil s 1.6kou, což bylo oproti Favouchovi jako raketa, ale nebylo to, ono, potom s 1.8, což zas byla raketa proti 1.6, potom jsem zkusil 2.5 V6 a vypadalo to, že to je super motor a potom jsem koupil 3.0 turbo a vysral se na všechny tyhle malý atmosférický objemy, protože když chceš nějakej základ na úpravy, tak nemá smysl začínat na malým atmosférickým objemu, páč to nepojede. Jak psal jednou jeden kolega, tak v rychlostech nad 200 do kopce slabší obsahy odpadají a vo tom to je
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
CharlitoCZ píše:318is nemůžu sehnat nějak rozumně, mám prostě super nabídku na 316i, tak se ptám na ni - do teď jsem měl feldu, tam to nemělo moc smysl, ale na tom báwu už by to mohlo bejt o něco lepší, ne?
Radsi si pockej... Evropsky 1,6ky za to nestoji. Vidte kluci s Citronama?
taky bych si chtel koupit sportovni filtr, muzete mi poradit nejakej dobrej obchod?
mam to na 2l v turbu, chci nejakej zanckovej ne ty noname za 500, hodne lidi mi doporucovalo Kingdragon , co vy na to
hlavne kde, jakej a za kolik
dik
jdi spíše do pipercrosu, sce je dražší ale v testech toho co se tu u nás běžně pordává je asi nejlepší..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
no tuším že ho maj po dbudějovickou a no a potom u každého slušného dodavatele tuningových dílů každej větší krámek je má, nebo objedná..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
CharlitoCZ píše:318is nemůžu sehnat nějak rozumně, mám prostě super nabídku na 316i, tak se ptám na ni - do teď jsem měl feldu, tam to nemělo moc smysl, ale na tom báwu už by to mohlo bejt o něco lepší, ne?
Radsi si pockej... Evropsky 1,6ky za to nestoji. Vidte kluci s Citronama?
krosmene.. poradim ti jedno..nerid se tim do jakyho vykonu je ten filtr urcenej , proste kup to nejvetsi co sezenes (napr takovy maly hovadko jako na autocrossovejch buggi , pres ktery je jeste ten molitan..) u nas v coupe clubu mel jedne clen filtr do 300PS a myslel si ze to je ok..po vymene turba a dalsich prkotinach dosel k tomu ze i kdyz ma odhadem nejakych 260-280PS tak proste ten filtr do 300PS je naho*no... dal tam na doporuceni filtr velikosti jako maj ty buginy i s tim krycim molitanem na hruby necistoty, co je rozmerove 2,5x vetsi nez ten do 300PS..