Byl s tim v Moste na okruhu... Jel jedno kolo, ale nez jsem stihl se vratit k "zakladne" tak dojel a pak uz nejel... Docela trapacek... Precijen GT neni jen do mesta tak mohl predvest nakou tu serii...
to auto bude asi na kseft ne,si myslis ze s nim bude jezdit kdyz na nem chce udelat nejaky penize
Byl s tim v Moste na okruhu... Jel jedno kolo, ale nez jsem stihl se vratit k "zakladne" tak dojel a pak uz nejel... Docela trapacek... Precijen GT neni jen do mesta tak mohl predvest nakou tu serii...
to auto bude asi na kseft ne,si myslis ze s nim bude jezdit kdyz na nem chce udelat nejaky penize
Proc by lidem neukazal k cemu je to auto delany? Snad predvadecka trochu ne?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
ja si mel do nej moznost sednout na autosalonu v LOS ANGELES 2005 a to jsem mel velke stesti, vedle nej stal jeste prototyp v rezu, kde bylo videt ulozeni zadni napravy atd., a stary legendarni typ, ktery je podle me jedno z nejlepsich aut te doby coz potvrdil i na okruhu, jinak jestli se nepletu , kdyz tak me opravte , ten novy model se pripravil zaroven ke 200-stemu vyroci zalozeni fordu, nekde mam jeste fotky , pokusim se je najit
Ten novej byl ke stýmu, ne k dvoustýmu. A GT40 ve svý době byla ve svý třídě opravdu nejlepší. GT40 vyhrály Le Mans tuším 66,67 a 68 (možná je to o rok blbě, ale tři roky po sobě to bylo). Vzniklo to tak, že Ford chtěl koupit Ferrari a Enzo se jich zeptal, jestli mu budou kecat do konstrukce aut. Řekli že jo a on řek že neprodá. Šéf Fordu (tehdy tuším Henry Ford III) se nasral a dal příkaz postavit auto, který v Le Mans nakope prdel Ferrari. A jak řekl, tak udělali.
Ten na SH motors za 4,9mega sem vozi Denker cars-www.denker.cz a ta cena je doporucena pro EU takze v tuhle chvili fakt neni realna a navic v tom neni ani dovoz ani homologace,ceske papiry,schvaleni pro provoz a tak.Ale jak tu nekdo psal tak na e-bay nebo na fordgtprices jsou jety od 130 000USD
Denker to sem nevozi,necha si to vozit,taha to pro ne kamos,dela papiry, prestavby, homologace.... a pro spoustu dalsich znamejch firem.Takze ta cena v USA a Kanade je uplne jinde,tady se na tom prizivuje spousta firem,nez to dostane zakaznik...
Maya_Man píše:
Podle me nejde o to udelat supru s 1000 konma aby byla nejrychlejsi na rovinkach ale de udelat auto tak aby bylo stabilni a bezpecny na okruhu i na silnici a to podle me Ford GT splnuje i kdyz je to jen domenka pac sem ho neridil.
Presne. Zadna Supra nikdy nedosahla 1000HP na normalni benzin a ridit 1000HP Supru na ulici opravdu zadne poteseni neni, protoze lag toho velkeho turba, ktere k dosazeni takoveho vykonu musi byt pouzito, je nepodstatny pouze v 1/4 mile, zavodech na dalnici anebo nejakem velice rychlem okruhu.
Ja jsem videl nekolik dokumentarnich poradu o vyvoji a stavbe toho GT a kazdopadne bych ho neodsuzoval jen kvuli jedne ojedinele zavade alarmu nejakeho britskeho novinare. Treba jen ta technologie pouzita pro svarovani toho chassi je neco, co se pouziva jen pri konstrukci raket. Kazde 50e chassi je rozebrano a uplne kazdy svar analyzovan. Serizeni podvozku je provadeno laserem, ktery kontroluje 2000 bodu, etc. Supra je proste proti tomu GT jen vysoko-produkcni auto, cemuz taky odpovida naprosto rozdilna kvalita zpracovani.
bob ash píše:Ten novej byl ke stýmu, ne k dvoustýmu. A GT40 ve svý době byla ve svý třídě opravdu nejlepší. GT40 vyhrály Le Mans tuším 66,67 a 68 (možná je to o rok blbě, ale tři roky po sobě to bylo). Vzniklo to tak, že Ford chtěl koupit Ferrari a Enzo se jich zeptal, jestli mu budou kecat do konstrukce aut. Řekli že jo a on řek že neprodá. Šéf Fordu (tehdy tuším Henry Ford III) se nasral a dal příkaz postavit auto, který v Le Mans nakope prdel Ferrari. A jak řekl, tak udělali.
Maya_Man píše:
Podle me nejde o to udelat supru s 1000 konma aby byla nejrychlejsi na rovinkach ale de udelat auto tak aby bylo stabilni a bezpecny na okruhu i na silnici a to podle me Ford GT splnuje i kdyz je to jen domenka pac sem ho neridil.
Presne. Zadna Supra nikdy nedosahla 1000HP na normalni benzin a ridit 1000HP Supru na ulici opravdu zadne poteseni neni, protoze lag toho velkeho turba, ktere k dosazeni takoveho vykonu musi byt pouzito, je nepodstatny pouze v 1/4 mile, zavodech na dalnici anebo nejakem velice rychlem okruhu.
Ja jsem videl nekolik dokumentarnich poradu o vyvoji a stavbe toho GT a kazdopadne bych ho neodsuzoval jen kvuli jedne ojedinele zavade alarmu nejakeho britskeho novinare. Treba jen ta technologie pouzita pro svarovani toho chassi je neco, co se pouziva jen pri konstrukci raket. Kazde 50e chassi je rozebrano a uplne kazdy svar analyzovan. Serizeni podvozku je provadeno laserem, ktery kontroluje 2000 bodu, etc. Supra je proste proti tomu GT jen vysoko-produkcni auto, cemuz taky odpovida naprosto rozdilna kvalita zpracovani.
když se to stane u takhle drahýho auta, navíc jednomu z nejznámějších novinářů v týhle oblasti...............tak to ani nemůže dopadnout jinak ...na tom se každej rád sveze
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<
On na toho Forda cekal leta a tohle si myslim byl dost dobrej duvod poslat to do prdele... To auto mu vylozene delalo ostudu. Nemluve o servise kterej mu neustale lhal jak je vsechno opraveny... To je jedno s druhym pak...
imo ted jsem videl obal nakyho casaku (tusim autocar/carauto nebo jak to je) a Z06ka za 2,5mega coz je super cena za 505PS na super podvozku...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ