Ogura Racing Clutch

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Ogura Racing Clutch

Příspěvek od leon4x4 »

Pro mou Supru mi kluci z kageki dovezli a následně také nainstalovali novou spojku od Ogura Clutch.

Obrázek

Obrázek

Obrázek

Spojka je včetně kitu na konverzi z PULL na PUSH typ a funguje opravdu dobře. Při sešlápnutí se ozívá cosi jako zvonkohra, ale to už každý člověk co má co dočinění s opravdu silnými auty zná. Skutečná sranda je se spojkou se rozjet. Ačkoliv pocit na pedálu je velmi lehounký tak spojka secvakne běhěm asi 2mm a o prokluzu nemůže být řeč. Nicméně je dimenzovaná na 900koní a tak by měla rozhodně sloužit dobře.

Děkuji Kageki :wink:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

pekna prace 8)

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

gratuluju at slouží lépe než ty předchozí - držím palce..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Bordel »

snad vydrzi vic nez predchozi 8)
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Klasik
Příspěvky: 128
Registrován: 27 čer 2005 15:39

Příspěvek od Klasik »

Takže už to nedopadne jako ta story s tou poslední? Good luck 8)

sic
Příspěvky: 1064
Registrován: 04 kvě 2004 10:49

Příspěvek od sic »

tohle uz fakt vypada na high performance 8)
when I grow up, I want to be a racing driver

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

gratulace, kluciii s kagegiii jsou sikovny 8)
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Hm, hm, vypadá to dobře a když to i skvělě funguje 8)
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Řikáš 900 poníků,tak to by ti mohlo na chvilku snad stačit.... :lol:
Tak už teď se těšim na nějaký video ze sprintíků!!!!Až natrhneš prdel všem!!!! :evil: :evil: :evil: [/left]
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Pěkný 8) Hlavně si tím pěkně namakáš levou nohu, takže by si měl chodit do posilovny cvičit tu pravou aby se to srovnalo :lol: Nebo není tak tuhá? Mě stačilo hodinu a půl popojíždět v Mimoni s mojí a týden jsem pak nemohl chodit. A to je ta moje spojka ještě taková civilní :?:

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

no tak gratulace pro leona4x4 a pochvala kluků z Kageki
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

barbucha píše:Pěkný 8) Hlavně si tím pěkně namakáš levou nohu, takže by si měl chodit do posilovny cvičit tu pravou aby se to srovnalo :lol: Nebo není tak tuhá? Mě stačilo hodinu a půl popojíždět v Mimoni s mojí a týden jsem pak nemohl chodit. A to je ta moje spojka ještě taková civilní :?:
Právě že jde strašně lehce a o to víc tě překvapí jak tě to brutálně nakopne když nedáš pozor. :(
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
fajfka
Příspěvky: 29
Registrován: 22 zář 2004 12:45
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od fajfka »

KFJ píše:gratulace, kluciii s kagegiii jsou sikovny 8)

:oops:
DOVOZ A MONTÁŽ TUNINGOVÝCH, ZÁVODNÍCH DÍLŮ OD VŠECH JAPONSKÝCH FIREM, INDIVIDUÁLNÍ ÚPRAVY A DOVOZ AUTOMOBILŮ Z JAPONSKA.
Obrázek

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

leon4x4 píše:
Právě že jde strašně lehce a o to víc tě překvapí jak tě to brutálně nakopne když nedáš pozor. :(
Tak to buď rád. Možná že se s lehkou spojkou hůř odhaduje kdy zabírá, ale určitě se na to dá zvyknout. S takovouhle spojkou se prostě nedá rozjíždět moc hladce, vždycky je něco za něco.

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Krosmen píše:Řikáš 900 poníků,tak to by ti mohlo na chvilku snad stačit.... :lol:
Tak už teď se těšim na nějaký video ze sprintíků!!!!Až natrhneš prdel všem!!!! :evil: :evil: :evil: [/left]
:nono: :?: :P :wink: :) 8)
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

fajfka píše:
KFJ píše:gratulace, kluciii s kagegiii jsou sikovny 8)

:oops:
Tak Fajfka a Pavel = Kageki: jsou šikovný :lol: 8) 8) 8) :valentyn:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
Lolek
Příspěvky: 505
Registrován: 26 led 2005 20:23
Bydliště: Okr. Beroun
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lolek »

No vypadá to dobře, tak at slouží
Fáčko taky dobrý :roll:

Prodej a servis čtyřkolek - www.access-motor.cz
- www.aspauto.cz

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

KFJ píše:
Krosmen píše:Řikáš 900 poníků,tak to by ti mohlo na chvilku snad stačit.... :lol:
Tak už teď se těšim na nějaký video ze sprintíků!!!!Až natrhneš prdel všem!!!! :evil: :evil: :evil: [/left]
:nono: :?: :P :wink: :) 8)
no sem na ten souboj s CECILem zvědavej,uvidíme..... 8)
Ale v každym případě to bude hodně zajímavý!!!!!
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

leon4x4 píše:Právě že jde strašně lehce
To je dobre 8) . Posledni vec, kterou potrebujes je crankwalk zapricineny nejakou tezkou spojkou. :D
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
street.racer
Moderátor
Příspěvky: 592
Registrován: 21 čer 2004 01:42
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od street.racer »

Taboo: :lol: Crank walk :lol:

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

To znám s tou spojkou, buď sepnuto, nebo vypnuto. Nic mezi tím.....

Lander

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

taky znám ano ne z keramický spojky, dokonce měl tu čest Michal850 okusit jaký to je, akorát se nám to nějak kouslo a byli jsme na Rudný na Benzíně jak jsou tam ty kurvy, jak to bylo furt sepnutý a kola v rejdu tak jsme se tam točili jak čamrda furt dokola a kurvy se začaly sbíhat neb si myslely, že je lákáme na šukec, naštěstí se to pak rozeplo a my mohli prchnout neb těch se člověk bojí i na 10 metrů daleko, že na něj něco naskáče ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

street.racer píše:Taboo: :lol: Crank walk :lol:
I Supry crankwalk. Dokonce i 5.0L Ford. Vpodstate kazdy motor muze crankwalk s tezkou spojkou. Ty jednolamelove tezke spojky jsou vetsinou velice levne (v porovnani s lehcimi vicelamelovymi spojkami), ale jejich nasledky nemusi stat za to. Pri tech velkych vykonech to je pak vyber mezi cenou motoru a cenou spojky ve stylu: Dam $400 za spojku a pripadne znicim $4000 motor anebo dam $4000 za spojku a snizim riziko zniceni $4000 motoru? Ta pocatecni invetsice za dobrou vicelamelovou spojku je velice vysoka, ale dlouhodobe se to vetsinou vyplati v delsi zivotnosti toho motoru. Ja jsem pouzival s pribyvajicim vykonem ACT spojky - od 2600 pres 2900 az po 3200 - a menil thrust bearing klikove hridele kazdy mesic. Ted mam carbon/carbon multi-disc Tilton spojku a ten tlak na to thrust bearing je nizsi, nez s OEM spojkou.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Crank walk sem viděl na videu ze sprintu u Mustanga docela hustota
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

KFJ: máš rád smajlíky co :lol:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Paráda... Takže 8.10. v Mimoni. 8)
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Taboo píše:
street.racer píše:Taboo: :lol: Crank walk :lol:
I Supry crankwalk. Dokonce i 5.0L Ford. Vpodstate kazdy motor muze crankwalk s tezkou spojkou. Ty jednolamelove tezke spojky jsou vetsinou velice levne (v porovnani s lehcimi vicelamelovymi spojkami), ale jejich nasledky nemusi stat za to. Pri tech velkych vykonech to je pak vyber mezi cenou motoru a cenou spojky ve stylu: Dam $400 za spojku a pripadne znicim $4000 motor anebo dam $4000 za spojku a snizim riziko zniceni $4000 motoru? Ta pocatecni invetsice za dobrou vicelamelovou spojku je velice vysoka, ale dlouhodobe se to vetsinou vyplati v delsi zivotnosti toho motoru. Ja jsem pouzival s pribyvajicim vykonem ACT spojky - od 2600 pres 2900 az po 3200 - a menil thrust bearing klikove hridele kazdy mesic. Ted mam carbon/carbon multi-disc Tilton spojku a ten tlak na to thrust bearing je nizsi, nez s OEM spojkou.
Vidíš jsem tak blbej, že mne ani nenapadlo, že bych tvrdou spojkou ubližoval ložiskům na klice :oops:
Předtím jsem měl EXEDY Carbon/Carbon twin plate kterou mi doporučili u Titan Motorsports a měla vydržet 700koní. Špatně naistalovaná rozhodně nebyla a buď mám už tak velký výkon :?: a nebo to nebyl dobrej kus .... btw : levná taky nebyla :( Dříve než jsem ji spálil nebo zničil stihl se mi spříčit prostřední talíř a tak šla ven. Teď by se klidně dala ještě použít, ale už ne na můj výkon. Nějakému BPU autu by ale určitě slušela.
Tahle ORC má lehčí pedal feeling jak OEM clutch a rozjezd je spíš podle uší než podle nohy. Poslouchám, jak cinkaj talíře o sebe a když to najednou stichne tak to znamená, že bude asi už zabírat, pak už to je jen cca 1mm a je sepnuto. Je trochu těžší než ta Exedy a tím se trochu omezilo cukání při ubrání plynu, asi se nepřenáší tolik rázů od převodů zpět do motoru a naopak.
Celkově jsem zatím spokojený, protože jsem si to tak nějak představoval.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Z nejakeho neznameho duvodu jsem Exedy nikdy nemel rad, ani neumim vysvetlit proc... :mad: Ja jsem jeden z tech lidi, ktereho privadi spatne fungujici spojka k uplne zurivosti :lol: . Pokud ta ORC nebude v budoucnosti stacit (ja s ni nemam zadne zkusenosti, ale zda se, ze to je typicky twin-disc setup), podivej se na tu 7.25" carbon/carbon multi-disc Tilton, ktera pouziva 4 floaters a 3 discs (a je taky nalezite draha). Na Supre udajne vydrzi 1260 lb-ft torque. Ta spojka je velice linearni a "smooth" - a i presto, ze je taky velice kratka (jeji zaber), tak se s tim autem da pohnout na milimetry.
Co se tyce crankwalk, nekolik veci tomu pomuzou trochu predejit. Prvni je odpojeni safety switch spojky (aby jsi mohl nastartovat motor s prevodovkou v neutralu bez nutnosti seslapnuti spojkoveho pedalu), pak zvyseni RPM volnobehu (= vyssi tlak oleje) a posledni vec je pouzivat tu spojku jen kdyz clovek opravdu musi a po co nejkratsi dobu (= nedojizdet ke krizovatce se zarazenou rychlosti a vypnutou spojkou, ale v neutralu... Necekat na zelene svetlo tri minuty se zarazenou rychlosti a vypnutou spojkou, etc. Proste pouzivat tu spojku vzdycky jen co nejkratseji, aby se nesmazal olej z toho thrust bearing klikove hridele).
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

mno tak já se minulej rok ze spojky málem ..... měnil sem jí 6x a to sem zrušil 2x keramiku a nakonec i dvoulamelu od McLeod :o((((
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Taboo píše:Z nejakeho neznameho duvodu jsem Exedy nikdy nemel rad, ani neumim vysvetlit proc... :mad: Ja jsem jeden z tech lidi, ktereho privadi spatne fungujici spojka k uplne zurivosti :lol: . Pokud ta ORC nebude v budoucnosti stacit (ja s ni nemam zadne zkusenosti, ale zda se, ze to je typicky twin-disc setup), podivej se na tu 7.25" carbon/carbon multi-disc Tilton, ktera pouziva 4 floaters a 3 discs (a je taky nalezite draha). Na Supre udajne vydrzi 1260 lb-ft torque. Ta spojka je velice linearni a "smooth" - a i presto, ze je taky velice kratka (jeji zaber), tak se s tim autem da pohnout na milimetry.
Co se tyce crankwalk, nekolik veci tomu pomuzou trochu predejit. Prvni je odpojeni safety switch spojky (aby jsi mohl nastartovat motor s prevodovkou v neutralu bez nutnosti seslapnuti spojkoveho pedalu), pak zvyseni RPM volnobehu (= vyssi tlak oleje) a posledni vec je pouzivat tu spojku jen kdyz clovek opravdu musi a po co nejkratsi dobu (= nedojizdet ke krizovatce se zarazenou rychlosti a vypnutou spojkou, ale v neutralu... Necekat na zelene svetlo tri minuty se zarazenou rychlosti a vypnutou spojkou, etc. Proste pouzivat tu spojku vzdycky jen co nejkratseji, aby se nesmazal olej z toho thrust bearing klikove hridele).
:wink:
Tilton znám - kdybych se pro ni rozhodl hned mohl jsem být na stejných penězích, ale to je to o čem mluvíš. Správné rozhodnutí je někdy zdánlivě drahé, ale pak se ukáže.
Ta ORC je 3plate (900HP a cca 1000lb-ft) a zvoní jako když jede Santa jeho saně. Proto se automaticky vyřeší problém s dlouhým stáním na spojce. Nikdo, ani já nestojí o to aby mu zvonilo auto jako tramvaj moc dlouho. Takže dokud to není nutné na spojce nestojím. :wink:
Volnoběh moc vysoko nemám, ale 1100RPM asi taky může stačit ne?
Prokluz ta spojka má, dá se dokonce i velmi jemně dávkovat, ale u normální spojky na to máš 2,5cm a tady to je 2mm na pedálu. Až když je už na 75% v záběru začne to s autem trhat, ale to se stáhá jen když se potřebuješ pomalu rozjet do hooodně velikého kopce.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“