
Ogura Racing Clutch
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
jak se tváříš na mojí spojku na EVO 5? znáš jí z praxe? na co si mám dát pozor? Musí se nějak repasovat? Slyšel jsem že by se měla ta lamela (y) časem podkládat nějakejma podložkama. ATS, dvoulamela carbonová 9" Díky...Taboo píše:I Supry crankwalk. Dokonce i 5.0L Ford. Vpodstate kazdy motor muze crankwalk s tezkou spojkou. Ty jednolamelove tezke spojky jsou vetsinou velice levne (v porovnani s lehcimi vicelamelovymi spojkami), ale jejich nasledky nemusi stat za to. Pri tech velkych vykonech to je pak vyber mezi cenou motoru a cenou spojky ve stylu: Dam $400 za spojku a pripadne znicim $4000 motor anebo dam $4000 za spojku a snizim riziko zniceni $4000 motoru? Ta pocatecni invetsice za dobrou vicelamelovou spojku je velice vysoka, ale dlouhodobe se to vetsinou vyplati v delsi zivotnosti toho motoru. Ja jsem pouzival s pribyvajicim vykonem ACT spojky - od 2600 pres 2900 az po 3200 - a menil thrust bearing klikove hridele kazdy mesic. Ted mam carbon/carbon multi-disc Tilton spojku a ten tlak na to thrust bearing je nizsi, nez s OEM spojkou.street.racer píše:Taboo:Crank walk

Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce
race spojky (keramika, karbon) obecne asi vydrzej vyrazne dyl nez klasicky spojky protoze pri tom ON/OFF efektu musis bejt hodne velky prase aby jsi ji nechal klouzat a opotrebovaval ji....ja jsem svoji OS Giken twinplate nainstaloval s jetejma lamelama a ty novy si schoval na pozdeji a evidentne se pozdeji odklada na neurcito protoze ty jety jsou stale v pohode....
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Ne, ja s tema japonskyma spojkama jako Ogura, OS Giken anebo ATS neprijdu vubec do styku, protoze jsou u nas velice drahe a existuji levnejsi americke alternativy. Vetsina lidi se taky diva na spojku jako na "spotrebni komponent", za ktery nejsou ochotni platit nejake velke penize a proto v naproste vetsine pripadu pouzivaji jednolamelove spojky se silnejsi pruzinou pritlacneho talire a pripadne taky 6 anebo 3-puck disky.KFJ píše: jak se tváříš na mojí spojku na EVO 5? znáš jí z praxe? na co si mám dát pozor? Musí se nějak repasovat? Slyšel jsem že by se měla ta lamela (y) časem podkládat nějakejma podložkama. ATS, dvoulamela carbonová 9" Díky...http://www.a-t-s.co.jp/atshtml/clutch23p.htm
Ta multi-disc carbon/carbon Tilton je pro mne prvni vice-lamelova spojka a zatim si na ni porad jeste zvykam. Ja jsem po dlouhe roky jezdil jen s tema tvrdyma ACT jednolamelovyma spojkama (a ano, stehno me leve nohy ma z nich vetsi objem, nez moje prava noha

Co se tyce tech podlozek lamel, o nicem podobnem nevim, ale u normalnich spojek bezne podkladame ten "pivot ball" vidlicky anebo flywheel, ale to je z duvodu lepsiho vypinani te spojky...
IQ stylingem nenahradis.
- KFJ
- Příspěvky: 931
- Registrován: 06 bře 2004 23:39
- Bydliště: www.tuning-magazine.cz
- Kontaktovat uživatele:
hmmm, škodaTaboo píše:Ne, ja s tema japonskyma spojkama jako Ogura, OS Giken anebo ATS neprijdu vubec do styku, protoze jsou u nas velice drahe a existuji levnejsi americke alternativy. Vetsina lidi se taky diva na spojku jako na "spotrebni komponent", za ktery nejsou ochotni platit nejake velke penize a proto v naproste vetsine pripadu pouzivaji jednolamelove spojky se silnejsi pruzinou pritlacneho talire a pripadne taky 6 anebo 3-puck disky.KFJ píše: jak se tváříš na mojí spojku na EVO 5? znáš jí z praxe? na co si mám dát pozor? Musí se nějak repasovat? Slyšel jsem že by se měla ta lamela (y) časem podkládat nějakejma podložkama. ATS, dvoulamela carbonová 9" Díky...http://www.a-t-s.co.jp/atshtml/clutch23p.htm
Ta multi-disc carbon/carbon Tilton je pro mne prvni vice-lamelova spojka a zatim si na ni porad jeste zvykam. Ja jsem po dlouhe roky jezdil jen s tema tvrdyma ACT jednolamelovyma spojkama (a ano, stehno me leve nohy ma z nich vetsi objem, nez moje prava noha) protoze mam rad, kdyz je vsechno v tom aute tvrde a tuhe, vsechno drnci a vibruje a ja musim vynalozit nejake fyzicke usili to auto ovladat. Snad proto se mi ta mekkost te vice-lamelove spojky moc nezamlouva, protoze me z ni ani neboli chodidlo a s tim autem muze pak jet i kazda mala holka, ale to je cena, kterou jsem ochoten zaplatit za vyssi zivotnost motoru.
Co se tyce tech podlozek lamel, o nicem podobnem nevim, ale u normalnich spojek bezne podkladame ten "pivot ball" vidlicky anebo flywheel, ale to je z duvodu lepsiho vypinani te spojky...


Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce