Ogura Racing Clutch

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

to vyráví KFC jako přidruženou výrobu :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Taboo píše:
street.racer píše:Taboo: :lol: Crank walk :lol:
I Supry crankwalk. Dokonce i 5.0L Ford. Vpodstate kazdy motor muze crankwalk s tezkou spojkou. Ty jednolamelove tezke spojky jsou vetsinou velice levne (v porovnani s lehcimi vicelamelovymi spojkami), ale jejich nasledky nemusi stat za to. Pri tech velkych vykonech to je pak vyber mezi cenou motoru a cenou spojky ve stylu: Dam $400 za spojku a pripadne znicim $4000 motor anebo dam $4000 za spojku a snizim riziko zniceni $4000 motoru? Ta pocatecni invetsice za dobrou vicelamelovou spojku je velice vysoka, ale dlouhodobe se to vetsinou vyplati v delsi zivotnosti toho motoru. Ja jsem pouzival s pribyvajicim vykonem ACT spojky - od 2600 pres 2900 az po 3200 - a menil thrust bearing klikove hridele kazdy mesic. Ted mam carbon/carbon multi-disc Tilton spojku a ten tlak na to thrust bearing je nizsi, nez s OEM spojkou.
jak se tváříš na mojí spojku na EVO 5? znáš jí z praxe? na co si mám dát pozor? Musí se nějak repasovat? Slyšel jsem že by se měla ta lamela (y) časem podkládat nějakejma podložkama. ATS, dvoulamela carbonová 9" Díky... :wink: http://www.a-t-s.co.jp/atshtml/clutch23p.htm
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
hIGGI
Příspěvky: 340
Registrován: 11 srp 2004 23:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hIGGI »

race spojky (keramika, karbon) obecne asi vydrzej vyrazne dyl nez klasicky spojky protoze pri tom ON/OFF efektu musis bejt hodne velky prase aby jsi ji nechal klouzat a opotrebovaval ji....ja jsem svoji OS Giken twinplate nainstaloval s jetejma lamelama a ty novy si schoval na pozdeji a evidentne se pozdeji odklada na neurcito protoze ty jety jsou stale v pohode....
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

KFJ píše: jak se tváříš na mojí spojku na EVO 5? znáš jí z praxe? na co si mám dát pozor? Musí se nějak repasovat? Slyšel jsem že by se měla ta lamela (y) časem podkládat nějakejma podložkama. ATS, dvoulamela carbonová 9" Díky... :wink: http://www.a-t-s.co.jp/atshtml/clutch23p.htm
Ne, ja s tema japonskyma spojkama jako Ogura, OS Giken anebo ATS neprijdu vubec do styku, protoze jsou u nas velice drahe a existuji levnejsi americke alternativy. Vetsina lidi se taky diva na spojku jako na "spotrebni komponent", za ktery nejsou ochotni platit nejake velke penize a proto v naproste vetsine pripadu pouzivaji jednolamelove spojky se silnejsi pruzinou pritlacneho talire a pripadne taky 6 anebo 3-puck disky.
Ta multi-disc carbon/carbon Tilton je pro mne prvni vice-lamelova spojka a zatim si na ni porad jeste zvykam. Ja jsem po dlouhe roky jezdil jen s tema tvrdyma ACT jednolamelovyma spojkama (a ano, stehno me leve nohy ma z nich vetsi objem, nez moje prava noha :lol: ) protoze mam rad, kdyz je vsechno v tom aute tvrde a tuhe, vsechno drnci a vibruje a ja musim vynalozit nejake fyzicke usili to auto ovladat. Snad proto se mi ta mekkost te vice-lamelove spojky moc nezamlouva, protoze me z ni ani neboli chodidlo a s tim autem muze pak jet i kazda mala holka, ale to je cena, kterou jsem ochoten zaplatit za vyssi zivotnost motoru.
Co se tyce tech podlozek lamel, o nicem podobnem nevim, ale u normalnich spojek bezne podkladame ten "pivot ball" vidlicky anebo flywheel, ale to je z duvodu lepsiho vypinani te spojky...
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
BlackHole
Příspěvky: 198
Registrován: 08 zář 2004 18:05
Bydliště: 49°50'45"N, 16°17'14"E

Příspěvek od BlackHole »

Panove sorry za OT, ale chtel bych vam podekovat. Z tohohle threadu jsem se toho naucil najednou tolik veci jako uz dlouho ne. Mate muj obdiv :poklona: :poklona:
Mazda3 2.0i 150PS/6000ot. & 187Nm/4500 ot.

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

BlackHole: přesně, ještě že tady kluky máme
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Ja si radsi budu hledet moji oblozeny 800kc lamely... :smich:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Taboo píše:
KFJ píše: jak se tváříš na mojí spojku na EVO 5? znáš jí z praxe? na co si mám dát pozor? Musí se nějak repasovat? Slyšel jsem že by se měla ta lamela (y) časem podkládat nějakejma podložkama. ATS, dvoulamela carbonová 9" Díky... :wink: http://www.a-t-s.co.jp/atshtml/clutch23p.htm
Ne, ja s tema japonskyma spojkama jako Ogura, OS Giken anebo ATS neprijdu vubec do styku, protoze jsou u nas velice drahe a existuji levnejsi americke alternativy. Vetsina lidi se taky diva na spojku jako na "spotrebni komponent", za ktery nejsou ochotni platit nejake velke penize a proto v naproste vetsine pripadu pouzivaji jednolamelove spojky se silnejsi pruzinou pritlacneho talire a pripadne taky 6 anebo 3-puck disky.
Ta multi-disc carbon/carbon Tilton je pro mne prvni vice-lamelova spojka a zatim si na ni porad jeste zvykam. Ja jsem po dlouhe roky jezdil jen s tema tvrdyma ACT jednolamelovyma spojkama (a ano, stehno me leve nohy ma z nich vetsi objem, nez moje prava noha :lol: ) protoze mam rad, kdyz je vsechno v tom aute tvrde a tuhe, vsechno drnci a vibruje a ja musim vynalozit nejake fyzicke usili to auto ovladat. Snad proto se mi ta mekkost te vice-lamelove spojky moc nezamlouva, protoze me z ni ani neboli chodidlo a s tim autem muze pak jet i kazda mala holka, ale to je cena, kterou jsem ochoten zaplatit za vyssi zivotnost motoru.
Co se tyce tech podlozek lamel, o nicem podobnem nevim, ale u normalnich spojek bezne podkladame ten "pivot ball" vidlicky anebo flywheel, ale to je z duvodu lepsiho vypinani te spojky...
hmmm, škoda :wink: jediné co jsem se o carbonové lamele dozvědel je to že u nás to jezdí pouze WRC, sice 8" ale pět lamel a tím pádem to tady nikdo pořádně nezná. A chlap co tady řeší ty WRC spojky říkal že oni po každém závodě ty lamely podkládaj spešl obložením... Jinak by ta spojka měla vydržet až 50 tis. km 8) při správném zacházení...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“