Olejový chladič ??
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
OK není problém to zkonstruovat a otestovat u mne... ( hadice, spony a chladič seženu ) po termostatu oleje s epodíváme, halvně to bude chtít termostat i s pouzdrem.. máte někdo zkušenost s tímhle? já to mám na aute nonstop chlazené.. ( bez termostatu )
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
no určitě, zkus se poptat po starším autě, které ten termosta používalo ( já sy mylsím že to subárko ho bude mít také al enejsme si jistej )
btw - já to mám otevřené origo z výroby.. není to žádný bastl..
btw - já to mám otevřené origo z výroby.. není to žádný bastl..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
když jsme u toho olejového termostatu tak at přemýšlím jak přemýšlím, mylsím že ten housing bude muset být asi na jiném principu než vodní protžoe :
voda nemusí porusdit, prostě muže stát dokud je studenej motor..
olej bude muset proudit pořád, takže ten termostat bude muset být něco jako výhybka, která jednou pustí do chladiče a jindy nechá olej prohánět vnitřním okruhem. nebo mylsíte že když je tam takový tlak tak v uzavřené pozici bude proudit po celém vnitřku a v otevřené s edíky tlaku začne talčit na nové místo a rozproudí olej skrz chladič??
voda nemusí porusdit, prostě muže stát dokud je studenej motor..
olej bude muset proudit pořád, takže ten termostat bude muset být něco jako výhybka, která jednou pustí do chladiče a jindy nechá olej prohánět vnitřním okruhem. nebo mylsíte že když je tam takový tlak tak v uzavřené pozici bude proudit po celém vnitřku a v otevřené s edíky tlaku začne talčit na nové místo a rozproudí olej skrz chladič??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Mrkni na www.sandtler.de, mas tam vsechny komponenty na sestaveni chlazeni, jinak ty hadice bych doporucoval koupit nekde v krame, co delaj hydrauliku a pancerovy i na vysokou teplotu, totez sroubeni a hlavne nechat koncovky profi zadelat, mne ta hadice pri vytoceni slitla i se dvema svorkama na hydrauliku.Tech 120 liber a doprava je uz dost, ale za min jak za pulku to podle mne neporidis, pokud to ma za neco stat a bejt to spolehlivy.
No komponenty (tj. hadice, spojky, koncovky a i samotný chladiče) dělá i Goodridge, takže sestavit by to šlo, otázka je jak by to pak vypadalo s cenou a bojím se, že by to těch 120 liber mohlo i překonat 

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
No tak jestli sou to eura a jestli sem to dobře pochopil a už stačí dokoupit jenom chladič, tak to neni hrozný a nebude to bastl hlavněGTRunner píše:Ten mezikus s termostatem a dve 1m pancerove hadice od Sandtlera 105€...s normalnima hadicema 95...
Je to tenhle kit:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
nemaj některý modely Tvýho auta tu redukci pod filtrem ? třeba 205 Gti to některý maj některý nemaj ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak sjem tu.. ten olejovej chladič ze subárka ti cenu dohodnu ( vrakoviště je známého ( tipuj maximálně 500,- )
ad ty hadice, Supra nepoužívá pancéřové a jen gumové tlakové uchycené spoanama a drží to bez problémů takže zu tvého "malého" moturku bych to nehrotil, víc ja 5atmosfér ti to tlačit stejně nebude.
ad ty hadice, Supra nepoužívá pancéřové a jen gumové tlakové uchycené spoanama a drží to bez problémů takže zu tvého "malého" moturku bych to nehrotil, víc ja 5atmosfér ti to tlačit stejně nebude.
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Ok, tak ten kit jak tu byl někde na předchozí straně byl buď s těma lepšíma nebo obyč hadicem, kdyby se koupil ten horší kit + tenhle chladič, tak by to bylo docela levný. Když bude chladič Ok, koupil bych ho hned a ten kit nějak přes zimu a na jaře by se to udělalo, na zimu je to asi zbytečnéIdaho píše:Tak sjem tu.. ten olejovej chladič ze subárka ti cenu dohodnu ( vrakoviště je známého ( tipuj maximálně 500,- )
ad ty hadice, Supra nepoužívá pancéřové a jen gumové tlakové uchycené spoanama a drží to bez problémů takže zu tvého "malého" moturku bych to nehrotil, víc ja 5atmosfér ti to tlačit stejně nebude.
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele: