Úprava Turba-Wastegate
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- UDO BIERHANZEL von RS
- Příspěvky: 155
- Registrován: 26 črc 2005 18:46
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
Úprava Turba-Wastegate
Zdravim. Hoši zajímá mne zda-li se někdo zabýval odstraněním Wastegate klapky v turbu. Řešil sem problém Wastegate klapky načež po zakoupení motoru (1.8T 20V) sem zjistil, že je vysypaná. Po radě odborného turbo servisu Turbocar Velká Bíteš sem tuto přepouštěcí klapku ucpal a zavařil (prý to dělají na zavodních motorech). V autě mám budík tlaku sání. Na něm je krásně vidět můj problém. Ve chvíli kdy stoupne tlak v sání na 0.5Baru, což by měla být optimální hodnota jakoby si auto samo duplo na brzdu. A motor odfoukne. Zajímá mne zda-li řešil podobný problém. Díky
UDO to si děláš prdel ne? Jseš magor nebo si vážně děláš srandu?
A jak prosím tě má motor regulovat tlak když jsi zavařil Wastegate?
To co nazýváš "duplo na brzdu" je "Backfire" tedy zpětný ráz způsobený samozápalem paliva. Jediné co nehraje je ten tlak který uvádíš.
Proboha proč si každej myslí, že rozumí motoru
A jak prosím tě má motor regulovat tlak když jsi zavařil Wastegate?
To co nazýváš "duplo na brzdu" je "Backfire" tedy zpětný ráz způsobený samozápalem paliva. Jediné co nehraje je ten tlak který uvádíš.
Proboha proč si každej myslí, že rozumí motoru

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
ještě mne napadla otázka : Víš k čemu vůbec slouží WasteGate? A co se stane když tam není?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
- Boris:Noone
- Příspěvky: 79
- Registrován: 20 lis 2004 20:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak to je drsne... Nemuzu nereagovat, fakt. To je jeden z nejvetsich nesmyslu, co jsem kdy slysel. Ta wastegate tam ma duvod, bez ni to nikdy nemuze fungovat a muzes se sazet, co odejde driv, zda motor nebo turbo pretocis. A ze se to dela na zavodnich motorech? No to si nemyslim, ale kdyby ano, tak pred turbo soupnou externi wastegate. Takze tak.
- Boris:Noone
- Příspěvky: 79
- Registrován: 20 lis 2004 20:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
to si zas děláš prdel teď Ty ne ? co takový Rally příkladně ?Boris:Noone píše:a navic zavodni motory moc turbo nepouzivaj
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- Boris:Noone
- Příspěvky: 79
- Registrován: 20 lis 2004 20:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
je kua ajoMarauderZ28 píše:to si zas děláš prdel teď Ty ne ? co takový Rally příkladně ?Boris:Noone píše:a navic zavodni motory moc turbo nepouzivaj


FIEFIFMPFFM-Fuck Is Easy, Fuck Is Funny, Many People Fuck For Money
Watashi wa take desu

Watashi wa take desu

- Boris:Noone
- Příspěvky: 79
- Registrován: 20 lis 2004 20:34
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
bych rovnou dal pryc rotor aby to bylo lehci a dosahlo vetsich otacekLobo píše:![]()
ja bych zkusil jeste zavarit prisun vzduchu, to se prej taky v zavodech pouziva, a taky musis ulomit jednu lopatku, tim tam bude proudit vic vzduchu a lip to pojede

FIEFIFMPFFM-Fuck Is Easy, Fuck Is Funny, Many People Fuck For Money
Watashi wa take desu

Watashi wa take desu

Proč rotor? Dej pryč celej motor - stejně zdechneBoris:Noone píše:bych rovnou dal pryc rotor aby to bylo lehci a dosahlo vetsich otacekLobo píše:![]()
ja bych zkusil jeste zavarit prisun vzduchu, to se prej taky v zavodech pouziva, a taky musis ulomit jednu lopatku, tim tam bude proudit vic vzduchu a lip to pojede

Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Úprava Turba-Wastegate
Po přečtení téhle naprosté píčoviny (sorry, ale to opravdu nejde nazvat jinak) pochybuji jednak o tvé inteligenci a potom také o odbornosti toho "odborného" servisu. Doporučuji ti prostudovat problematiku přeplňování motorů a principy funkce turbodmychadel před tím, než zprasíš další turbo.UDO BIERHANZEL von RS píše:Zdravim. Hoši zajímá mne zda-li se někdo zabýval odstraněním Wastegate klapky v turbu. Řešil sem problém Wastegate klapky načež po zakoupení motoru (1.8T 20V) sem zjistil, že je vysypaná. Po radě odborného turbo servisu Turbocar Velká Bíteš sem tuto přepouštěcí klapku ucpal a zavařil (prý to dělají na zavodních motorech). V autě mám budík tlaku sání. Na něm je krásně vidět můj problém. Ve chvíli kdy stoupne tlak v sání na 0.5Baru, což by měla být optimální hodnota jakoby si auto samo duplo na brzdu. A motor odfoukne. Zajímá mne zda-li řešil podobný problém. Díky
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
No zajímavé. Jen co je pravda. Trochu se to tu zvrhlo i na urážky. Ale mě to nerozčílí. Nemám se za co stydět lidičky. Ve svých 20 letech. S inteligencí newím Beavere. Na VŠ by měla stačit. Myslím si, že mí ereso vypadá nad rámec líp oproti některým lidem zde dovolující se kritiky. Ale to je jedno vraťme se k problému. Jak sem řekl toto mi bylo řečeno v Turbo car Velká Bíteš. Přesto všechno netvrdím, že vím všechno!
- ARV6
- Moderátor
- Příspěvky: 6707
- Registrován: 01 dub 2005 22:29
- Bydliště: Chodov u KV
- Kontaktovat uživatele:
Doporucuju vzit sutr a zminene firme ho poslat do oken... A sehnat novy (jiny) turboAnonymous píše:No zajímavé. Jen co je pravda. Trochu se to tu zvrhlo i na urážky. Ale mě to nerozčílí. Nemám se za co stydět lidičky. Ve svých 20 letech. S inteligencí newím Beavere. Na VŠ by měla stačit. Myslím si, že mí ereso vypadá nad rámec líp oproti některým lidem zde dovolující se kritiky. Ale to je jedno vraťme se k problému. Jak sem řekl toto mi bylo řečeno v Turbo car Velká Bíteš. Přesto všechno netvrdím, že vím všechno!
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie
Udo, nechci te nijak urážet, al enež se začnu v něčem takovémhle vrtat tak si přečtu a nastuduju alespon principiální základy funkce, právě proto aby mne potom nějakej "autorizovanej" servis plnej všemožnejch "specialistů" ( jako třeba Honda Proresta příbram a další "značkové" servisy ) svým "odborným" zásahem nezničil auto.. Případně ho nedokurvil nepřímo svou odbornou "radou".
případ který s estal tobě, ale je podle mého názoru tvoje vina.. když by ti někdo řekl u toho kola zavař náboje, kola s enebudou točit a bude to líp držet stopu tak mu to taky sežereš? Určitě ne, protože máš alespon základní znalosti o funkci auta když ne už motoru...
případ který s estal tobě, ale je podle mého názoru tvoje vina.. když by ti někdo řekl u toho kola zavař náboje, kola s enebudou točit a bude to líp držet stopu tak mu to taky sežereš? Určitě ne, protože máš alespon základní znalosti o funkci auta když ne už motoru...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Úprava Turba-Wastegate
Možná si přeslechl, že je po zavaření toho origo wastegate je třeba navařit nový externí - pak by to bylo v pořádu.UDO BIERHANZEL von RS píše:Zdravim. Hoši zajímá mne zda-li se někdo zabýval odstraněním Wastegate klapky v turbu. Řešil sem problém Wastegate klapky načež po zakoupení motoru (1.8T 20V) sem zjistil, že je vysypaná. Po radě odborného turbo servisu Turbocar Velká Bíteš sem tuto přepouštěcí klapku ucpal a zavařil (prý to dělají na zavodních motorech). V autě mám budík tlaku sání. Na něm je krásně vidět můj problém. Ve chvíli kdy stoupne tlak v sání na 0.5Baru, což by měla být optimální hodnota jakoby si auto samo duplo na brzdu. A motor odfoukne. Zajímá mne zda-li řešil podobný problém. Díky
real tuning by Taboo
Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

když zavařiš obtokovou klapu na turbu tak si ho akorát odjebeš protože tato klapa přepoušti přebytečný tlak okolo lopatek pryč do vyfuku..každé turbo má sve meze!! navit tím pěkně riskuješ chudou směs pokud ti to do motoru dává více vzduchu. Nevim jak to je s fuel-cut u tohohle auta...ale jestli ti po natlačeni 0,5b motor přestane jet a odfoukne tak je to nejspíš tento jev,který odstraaníš upravou ŘJ. ale moje rada zní až budeš něco někdy dělat raději se zeptej a ted jdi a nech si to turbo opravit,ale vyhni se te firmě co ti tohle poradila
když zavařiš obtokovou klapu na turbu tak si ho akorát odjebeš protože tato klapa přepoušti přebytečný tlak okolo lopatek pryč do vyfuku..každé turbo má sve meze!! navit tím pěkně riskuješ chudou směs pokud ti to do motoru dává více vzduchu. Nevim jak to je s fuel-cut u tohohle auta...ale jestli ti po natlačeni 0,5b motor přestane jet a odfoukne tak je to nejspíš tento jev,který odstraaníš upravou ŘJ. ale moje rada zní až budeš něco někdy dělat raději se zeptej a ted jdi a nech si to turbo opravit,ale vyhni se te firmě co ti tohle poradila