Úprava Turba-Wastegate

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
UDO BIERHANZEL von RS
Příspěvky: 155
Registrován: 26 črc 2005 18:46
Bydliště: Sudety
Kontaktovat uživatele:

Úprava Turba-Wastegate

Příspěvek od UDO BIERHANZEL von RS »

Zdravim. Hoši zajímá mne zda-li se někdo zabýval odstraněním Wastegate klapky v turbu. Řešil sem problém Wastegate klapky načež po zakoupení motoru (1.8T 20V) sem zjistil, že je vysypaná. Po radě odborného turbo servisu Turbocar Velká Bíteš sem tuto přepouštěcí klapku ucpal a zavařil (prý to dělají na zavodních motorech). V autě mám budík tlaku sání. Na něm je krásně vidět můj problém. Ve chvíli kdy stoupne tlak v sání na 0.5Baru, což by měla být optimální hodnota jakoby si auto samo duplo na brzdu. A motor odfoukne. Zajímá mne zda-li řešil podobný problém. Díky

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

to vyzera ako posledny pokus motoru o to zachranit si zivot, po tvojom vrazednom utoku.
ja osobne ti doporucujem ist kupit nove turbo.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

UDO to si děláš prdel ne? Jseš magor nebo si vážně děláš srandu?

A jak prosím tě má motor regulovat tlak když jsi zavařil Wastegate?

To co nazýváš "duplo na brzdu" je "Backfire" tedy zpětný ráz způsobený samozápalem paliva. Jediné co nehraje je ten tlak který uvádíš.

Proboha proč si každej myslí, že rozumí motoru :roll:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

ještě mne napadla otázka : Víš k čemu vůbec slouží WasteGate? A co se stane když tam není?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Boris:Noone
Příspěvky: 79
Registrován: 20 lis 2004 20:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boris:Noone »

:smich2:
FIEFIFMPFFM-Fuck Is Easy, Fuck Is Funny, Many People Fuck For Money
Watashi wa take desu
Obrázek

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

uff.............
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Tak to je drsne... Nemuzu nereagovat, fakt. To je jeden z nejvetsich nesmyslu, co jsem kdy slysel. Ta wastegate tam ma duvod, bez ni to nikdy nemuze fungovat a muzes se sazet, co odejde driv, zda motor nebo turbo pretocis. A ze se to dela na zavodnich motorech? No to si nemyslim, ale kdyby ano, tak pred turbo soupnou externi wastegate. Takze tak.

Uživatelský avatar
Boris:Noone
Příspěvky: 79
Registrován: 20 lis 2004 20:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boris:Noone »

a navic zavodni motory moc turbo nepouzivaj :)
FIEFIFMPFFM-Fuck Is Easy, Fuck Is Funny, Many People Fuck For Money
Watashi wa take desu
Obrázek

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Boris:Noone píše:a navic zavodni motory moc turbo nepouzivaj :)
to si zas děláš prdel teď Ty ne ? co takový Rally příkladně ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
ARV6
Moderátor
Příspěvky: 6707
Registrován: 01 dub 2005 22:29
Bydliště: Chodov u KV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ARV6 »

no bud mu to dela samozapaly nebo uz to pusti pop-off ventil. Jenom ten tlak je nakej malej... Chudak motor
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie

Uživatelský avatar
Boris:Noone
Příspěvky: 79
Registrován: 20 lis 2004 20:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boris:Noone »

MarauderZ28 píše:
Boris:Noone píše:a navic zavodni motory moc turbo nepouzivaj :)
to si zas děláš prdel teď Ty ne ? co takový Rally příkladně ?
je kua ajo :mad: ja totis kdyz videm zvody tak jenom okruhy v evrope prevazne formule a tomu dalsi podobny proste atmosfery a zapominam na rally a jeste vlastne na jgtc se omlouvam :roll:
FIEFIFMPFFM-Fuck Is Easy, Fuck Is Funny, Many People Fuck For Money
Watashi wa take desu
Obrázek

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

:smich:
ja bych zkusil jeste zavarit prisun vzduchu, to se prej taky v zavodech pouziva, a taky musis ulomit jednu lopatku, tim tam bude proudit vic vzduchu a lip to pojede :smich:

Uživatelský avatar
Boris:Noone
Příspěvky: 79
Registrován: 20 lis 2004 20:34
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Boris:Noone »

Lobo píše::smich:
ja bych zkusil jeste zavarit prisun vzduchu, to se prej taky v zavodech pouziva, a taky musis ulomit jednu lopatku, tim tam bude proudit vic vzduchu a lip to pojede :smich:
bych rovnou dal pryc rotor aby to bylo lehci a dosahlo vetsich otacek :lol:
FIEFIFMPFFM-Fuck Is Easy, Fuck Is Funny, Many People Fuck For Money
Watashi wa take desu
Obrázek

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Boris:Noone píše:
Lobo píše::smich:
ja bych zkusil jeste zavarit prisun vzduchu, to se prej taky v zavodech pouziva, a taky musis ulomit jednu lopatku, tim tam bude proudit vic vzduchu a lip to pojede :smich:
bych rovnou dal pryc rotor aby to bylo lehci a dosahlo vetsich otacek :lol:
Proč rotor? Dej pryč celej motor - stejně zdechne :lol:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

Kde udělali soudruzi v NDR chybu :lol:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Úprava Turba-Wastegate

Příspěvek od Beaver »

UDO BIERHANZEL von RS píše:Zdravim. Hoši zajímá mne zda-li se někdo zabýval odstraněním Wastegate klapky v turbu. Řešil sem problém Wastegate klapky načež po zakoupení motoru (1.8T 20V) sem zjistil, že je vysypaná. Po radě odborného turbo servisu Turbocar Velká Bíteš sem tuto přepouštěcí klapku ucpal a zavařil (prý to dělají na zavodních motorech). V autě mám budík tlaku sání. Na něm je krásně vidět můj problém. Ve chvíli kdy stoupne tlak v sání na 0.5Baru, což by měla být optimální hodnota jakoby si auto samo duplo na brzdu. A motor odfoukne. Zajímá mne zda-li řešil podobný problém. Díky
Po přečtení téhle naprosté píčoviny (sorry, ale to opravdu nejde nazvat jinak) pochybuji jednak o tvé inteligenci a potom také o odbornosti toho "odborného" servisu. Doporučuji ti prostudovat problematiku přeplňování motorů a principy funkce turbodmychadel před tím, než zprasíš další turbo.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

No zajímavé. Jen co je pravda. Trochu se to tu zvrhlo i na urážky. Ale mě to nerozčílí. Nemám se za co stydět lidičky. Ve svých 20 letech. S inteligencí newím Beavere. Na VŠ by měla stačit. Myslím si, že mí ereso vypadá nad rámec líp oproti některým lidem zde dovolující se kritiky. Ale to je jedno vraťme se k problému. Jak sem řekl toto mi bylo řečeno v Turbo car Velká Bíteš. Přesto všechno netvrdím, že vím všechno!

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

UDO BIERHANZEL von RS

Uživatelský avatar
ARV6
Moderátor
Příspěvky: 6707
Registrován: 01 dub 2005 22:29
Bydliště: Chodov u KV
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od ARV6 »

Anonymous píše:No zajímavé. Jen co je pravda. Trochu se to tu zvrhlo i na urážky. Ale mě to nerozčílí. Nemám se za co stydět lidičky. Ve svých 20 letech. S inteligencí newím Beavere. Na VŠ by měla stačit. Myslím si, že mí ereso vypadá nad rámec líp oproti některým lidem zde dovolující se kritiky. Ale to je jedno vraťme se k problému. Jak sem řekl toto mi bylo řečeno v Turbo car Velká Bíteš. Přesto všechno netvrdím, že vím všechno!
Doporucuju vzit sutr a zminene firme ho poslat do oken... A sehnat novy (jiny) turbo
BMW M3 3.2 Convertible
BMW M3d2 Touring
Alfa Romeo 164 Super 3.0 24V - Zombie

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

v tomto sa neda len suhlasit s Beaverom.
zamedzit funkcii wastgate = smrt motora a/alebo turba.

to je jak ucpat ventil na papinaku....

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Udo, nechci te nijak urážet, al enež se začnu v něčem takovémhle vrtat tak si přečtu a nastuduju alespon principiální základy funkce, právě proto aby mne potom nějakej "autorizovanej" servis plnej všemožnejch "specialistů" ( jako třeba Honda Proresta příbram a další "značkové" servisy ) svým "odborným" zásahem nezničil auto.. Případně ho nedokurvil nepřímo svou odbornou "radou".

případ který s estal tobě, ale je podle mého názoru tvoje vina.. když by ti někdo řekl u toho kola zavař náboje, kola s enebudou točit a bude to líp držet stopu tak mu to taky sežereš? Určitě ne, protože máš alespon základní znalosti o funkci auta když ne už motoru...
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Re: Úprava Turba-Wastegate

Příspěvek od CCCO 1.8T »

UDO BIERHANZEL von RS píše:Zdravim. Hoši zajímá mne zda-li se někdo zabýval odstraněním Wastegate klapky v turbu. Řešil sem problém Wastegate klapky načež po zakoupení motoru (1.8T 20V) sem zjistil, že je vysypaná. Po radě odborného turbo servisu Turbocar Velká Bíteš sem tuto přepouštěcí klapku ucpal a zavařil (prý to dělají na zavodních motorech). V autě mám budík tlaku sání. Na něm je krásně vidět můj problém. Ve chvíli kdy stoupne tlak v sání na 0.5Baru, což by měla být optimální hodnota jakoby si auto samo duplo na brzdu. A motor odfoukne. Zajímá mne zda-li řešil podobný problém. Díky
Možná si přeslechl, že je po zavaření toho origo wastegate je třeba navařit nový externí - pak by to bylo v pořádu.
real tuning by Taboo 8) Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

když zavařiš obtokovou klapu na turbu tak si ho akorát odjebeš protože tato klapa přepoušti přebytečný tlak okolo lopatek pryč do vyfuku..každé turbo má sve meze!! navit tím pěkně riskuješ chudou směs pokud ti to do motoru dává více vzduchu. Nevim jak to je s fuel-cut u tohohle auta...ale jestli ti po natlačeni 0,5b motor přestane jet a odfoukne tak je to nejspíš tento jev,který odstraaníš upravou ŘJ. ale moje rada zní až budeš něco někdy dělat raději se zeptej a ted jdi a nech si to turbo opravit,ale vyhni se te firmě co ti tohle poradila

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

když zavařiš obtokovou klapu na turbu tak si ho akorát odjebeš protože tato klapa přepoušti přebytečný tlak okolo lopatek pryč do vyfuku..každé turbo má sve meze!! navit tím pěkně riskuješ chudou směs pokud ti to do motoru dává více vzduchu. Nevim jak to je s fuel-cut u tohohle auta...ale jestli ti po natlačeni 0,5b motor přestane jet a odfoukne tak je to nejspíš tento jev,který odstraaníš upravou ŘJ. ale moje rada zní až budeš něco někdy dělat raději se zeptej a ted jdi a nech si to turbo opravit,ale vyhni se te firmě co ti tohle poradila

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“