Ahojda jsem tu krátce tak doufám že mě neukamenujete hned na začátku.
mám problém sehnal jsem brdy + komplet zadní nápravu ze silnější 206 1,6s a rád bych je fouknul na 1,4 i vzadu s bubnama.
Všechno je o.k jen si nevím rady se zapojením brzd . zadní náprava má na sobě krabičku která /moje vysvětlení když tak mě opravte / rozděluje brzdný tlak a ta nová kotoučová ho nemá .
Mám ho zachovat a nebo to zapojit bez něj ??
díky za názory
Naposledy upravil(a) Pampeago dne 28 zář 2005 16:20, celkem upraveno 1 x.
díky za názor jinak myslel jsem si to ale nějak mi uchází proč se to na budnové používá a na koutoučích ne .
zatím se chystám na výměnu zadních ale mám zálusk i na větší přední chlazené ... myslíš že by v tom mohl být problém ??
Martin_534 píše:já si myslim, že je to zátěžovej regulátor, zkus to bez něj a uvidíš, když se ti budou blokovat zadní kola, tak ho tam budeš muset dát
Zátěžovej regulátor by měl být spojenej nějak s kastlí, takže by to teoreticky mohly být zpožďovací ventily, ale pokud ho ta silnější verze nepoužívá a na předku má stejný brzdy, tak bych v tom problém neviděl. Favouch má bubny a zpožďovací ventily má, zátěžovej regulátor potom jen ve verzi pick-up jako dodatečný zařízení.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Pampeago píše:No s kastli to spojený není ale s nápravou jo ... je tam táhlo s pružinou která vede k té krabičce s brzdový rozvodem pro zadní kola.
Zeptám se jinak co se může dízt když to tam zachovám ??
Není tu někdo kdo má 206 1,6 že by juknul na nápravu jestli tam je nebo není. ?
Tak to vypadá fakt na ten zátěžovej regulátor. Podle toho jak naložíš auto se reguluje účinek brzd vzadu. Pokud to tam zachováš, nic se asi nestane, při nižším zatížení zadku to bude redukovat brzdnou sílu na zadní kola.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Tohle jsem řešil, ten zátěžák tam musí být, mám ho na saxu. Hlavně pokud to auto snížíš tak přebržďuje zadek, timhle to jednoduše nastavíš. Já takhle vyrazil na okruh v mostu a dostal jsem pěkný hodiny když jsem dobržďoval ze 150ti a zadek mně předběh. Čumněl jsem jak puk když jsem se zastavil a vůbec nechápal co se stalo.
ono nejde len o to ako nalozis zadok, ale aj ked pribrzdis, tak ti zadnu napravu odlahcuje..... ja ho mam teraz asi v pi.. lebo 1 zadne koleso mi ide do smyku uz pri slabsom pribrzdeni (vcera poprsalo, tak pred krizovatkami to bolo dost caste...) zaujimave, ze len 1....
ZAMETAC INZERCIE Na nevhodne OT/pokec v INZERECII ma upozornite stlacenim modreho tlacidla.