Turbo-HONDA
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Turbo-HONDA
nevite nekdo nebo nemate manual jak dat turbo nebo kompresor do hondy
Re: Turbo-HONDA
někde sem četl že majitele hond tvrdi že honda turbo nepotřebuje,ale asi to tak nebude že?Bulda píše:nevite nekdo nebo nemate manual jak dat turbo nebo kompresor do hondy

-
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Turbo-HONDA
tvrdi to jen majitele co ten vykon maji s porovnanim s jinym autem stejneho objemu, nebo jineho objemu s turbemVlado T píše:někde sem četl že majitele hond tvrdi že honda turbo nepotřebuje,ale asi to tak nebude že?Bulda píše:nevite nekdo nebo nemate manual jak dat turbo nebo kompresor do hondy


http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
Re: Turbo-HONDA
je to jako do normálního jineho auta
prvni věc je instalace samotneho turba,tzn. koupit svody nebo přizpusobit a přizpusobit vyfukove potrubi. turbo je třeba chladit a mazat, odněkud přivest vodu a zase ji nazpět někam odvest,olej taktež asi z čidla oleje nějaky Tkusem a odvest ho do vany.dalši věci bude přívod a vývod vzduchu, to by nebylo tak složite,par hadic...IC..,taky palivová soustava bude chtít posílit, větší vstřiky a silnější palivove čerpadlo bude podmínkou,největší problem bude přeprogramovani ECU,to je třeba upravit tak aby do motoru moc ochuzená směs taky by byli problemy s AFM, zase otazka kolik toho honda vydrži asi by to chtělo pořádné těsněni pod hlavou a silnější šrouby.. na spousty toho sem zapoměl,...vyplati se tolik peněz cpát do auta? neni lepší koupit přírodní turbo?
prvni věc je instalace samotneho turba,tzn. koupit svody nebo přizpusobit a přizpusobit vyfukove potrubi. turbo je třeba chladit a mazat, odněkud přivest vodu a zase ji nazpět někam odvest,olej taktež asi z čidla oleje nějaky Tkusem a odvest ho do vany.dalši věci bude přívod a vývod vzduchu, to by nebylo tak složite,par hadic...IC..,taky palivová soustava bude chtít posílit, větší vstřiky a silnější palivove čerpadlo bude podmínkou,největší problem bude přeprogramovani ECU,to je třeba upravit tak aby do motoru moc ochuzená směs taky by byli problemy s AFM, zase otazka kolik toho honda vydrži asi by to chtělo pořádné těsněni pod hlavou a silnější šrouby.. na spousty toho sem zapoměl,...vyplati se tolik peněz cpát do auta? neni lepší koupit přírodní turbo?
Na Hondu by byl optimální nějakej kompletní kit, GReddy nebo Spoon to jistí 

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
a to si myslíš, že to doma na koleni postavíš levnejc jo ? hehe ...Bulda píše:ale origo kit stoji 80.000kc
a nezlob se na mě, ale myslíš, že někde na www najdeš manuál jak přidat turbo k Hondě v čj ? To si děláš prdel ne ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Tak což o to, ono to jde splácat na koleni, ale potom mu hrozí, že k ceně turba, trubek a mezichladiče bude muset přičíst ještě jeden nebo více motorů, třeba mu jich pár v garáži ležíMarauderZ28 píše:a to si myslíš, že to doma na koleni postavíš levnejc jo ? hehe ...Bulda píše:ale origo kit stoji 80.000kc
a nezlob se na mě, ale myslíš, že někde na www najdeš manuál jak přidat turbo k Hondě v čj ? To si děláš prdel ne ?

Bulda: Hele, za 80 tisíc je to náhodou ještě dobrá cena, vem si, že budeš mít nový turbodmychadlo, novej mezichladič, trubky a materiál na konkrétní auto, takže odpadá složitý bastlení. Dobrá sada obsahuje taky třeba novou ECU, která už je na turbo optimalizovaná, což se o jednotce pro sériovej atmosférickej motor říct nedá. Tyhle sady jsou navíc prověřený a je určitá záruka, že ti první nastartování nevyhodí polovinu auta do vzduchu. Tolikrát se to tu už probíralo.... Mimochodem, kdybych objednával třeba já turbo, tak mi bude nabídnutý za 70 nový nebo za 50 repas, porovnej s cenou 80 za kompletní sadu.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Ne nezbytně - u toho kitu se obvykle předpokládá instalace na jinak sériovej motor a tomu odpovídá nastavení plnícího tlaku. Proto taky nebude výkonovej skok nějak dramatickej. Turbokit jeskutečně jen dodatečný oturbení atmosférickýho motoru a ne vytvoření závodní bestie. Je možný zvyšovat plnící tlak, potom ale už s nejvyšší pravděpodobností nebudou stačit sériový díly a potom přichází teprve řada na vačky, ojnice, písty, kliku, spojku...JonnY píše:zabudlo sa na jednu drobnost, a to piesty z nizsou kompresiou.
a pravdopodobne aj ojnice a kluku.....
a spojku, prevodovku......

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
cize za 80000+ dostanem tak max 0.5bar pretlak?
aj tak to asi bude chcet aspon 100oktanov
na to by som sa asi vys*al....
to uz si kupit nejaky turbomotor kde zdvihnes tlak a jedes.....
nez rvat do atmo motora prachy a potom zistit ze sa clovek cez napr 250hp nedostane bez komplet vymeny skoro setkeho.....
aj tak to asi bude chcet aspon 100oktanov
na to by som sa asi vys*al....
to uz si kupit nejaky turbomotor kde zdvihnes tlak a jedes.....
nez rvat do atmo motora prachy a potom zistit ze sa clovek cez napr 250hp nedostane bez komplet vymeny skoro setkeho.....
- Tommy-cupra
- Příspěvky: 1002
- Registrován: 25 lis 2004 22:44
- Bydliště: praha
- STEVE_AMG
- Příspěvky: 64
- Registrován: 02 črc 2005 13:37
- Bydliště: PRAHA CITY REPRESENT
- Kontaktovat uživatele:
koukni na http://www.hgp-turbo.de/ tam by si mohl taky něco najít...Jinak souhlasím s názorem že je lepší koupit komplet kit než to bastlit doma...Navís i ´cena dolaru je docela příznivá...
když chce turbo za realne penize tak bych se vysral na hondu a šel k jine značce, za ty prachy co oturbiš hondu těch par koni a trochu kroutáku nestoji,, pokud necpeš turbo aspon do S2000, jestli ti seriove dily vydrži do plniciho tlaku max0,6B tak to stejně moc vykonu nepřidá, lepši je zvedat tlak na autě ktere už ma turbo od vyroby
mrkni tady , aspon tam uvidis , co to vsechno obsahuje pokud je to od profiku, kterym trva montaz okolo 8-10 hodin, nikdy bych se do toho nepoustel sam , treba u vti 160 koni se prida dalsich 90 ,
http://sportovniautodoplnky.vltava2000. ... oodsID=774
http://sportovniautodoplnky.vltava2000. ... oodsID=774
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA
no, neni to sice psany na hondu, ale postupy by mohly byt podobne.. http://www.e30.cz/ - odkaz TECHNIKA/instalace turba na motor M20
ex: Vaginateur "Megí", 96, 1,6i 55 kW
ex: Vaginateur Laguna II Grandtour, 1,9 dCi, 88 kW, privilége
ex: "Black Hawk" Pug 106, 1,2 44 kW
ex: pěškobus
ex: Oo=[][]=oO Bimmer e36 318iS
nyní: Oo=[][]oO Helmut von Bleifreistein
ex: Vaginateur Laguna II Grandtour, 1,9 dCi, 88 kW, privilége
ex: "Black Hawk" Pug 106, 1,2 44 kW
ex: pěškobus
ex: Oo=[][]=oO Bimmer e36 318iS
nyní: Oo=[][]oO Helmut von Bleifreistein
Re: Turbo-HONDA
My stavime nekolik turbo Honda vozu rocne. Pokud to chces udelat "spravne" a poctive (= aby to opravdu stalo za to), tak budes nejdrive muset pripravit ten blok. Motory Hondy jsou notoricky strukturou velice slabe. Nejenze jejich vnitrni komponenty nejsou dostatecne predimenzovane k dosazeni nejakych vetsich vykonu, ten "open deck" design jejich bloku zpusobuje krouceni a pohyb samotnych valcu, coz pri preplnovani vede k netesnosti tesneni hlavy. I presto, ze "posting" ten blok je velice ekonomicke reseni, instalace vlozek s "closed deck" designed a dvojite "posting" je potrebne nad 400 HP. Samozrejme, pote taky silnejsi ojnice a pisty s nizsi kompresy a taky zesilena (vetsinou tovarni) klikova hridel. Az pote pak muze clovek zacit uvazovat o turbu. Samozrejme, krome palivove soustavy, intercooleru a potrebnych ladicich komponentu se pote musi vzit taky do uvahy spojka, prevodovka a napravy, etc. I pote, ty Honda motory s turbem nemaji vetsinou moc velkou zivotnost, ten FWD system trpi s normalnimi pneumatikami na ulici neustalym nedostatkem trakce a clovek se zacne divit, proc si za ty penize, ktere nainvestoval do te Hondy radeji nekoupil treba Corvette C5 anebo Mustang.Bulda píše:nevite nekdo nebo nemate manual jak dat turbo nebo kompresor do hondy
IQ stylingem nenahradis.
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- Ivan
- Administrátor
- Příspěvky: 3794
- Registrován: 04 úno 2004 09:41
- Bydliště: Brno-Praha
- Kontaktovat uživatele:
Pro zájemce: jedna turbo Honda se staví v našem brněnském Svazu Automobilového Sprintu - více na adrese http://www.sasbrno.com a o turbo Hondě konkrétně na Novinky -> Technika http://sasbrno.com/modules/news/article.php?storyid=33
velmi zaujimave a drzim palce, ale neviem si predstavit ako chce prenasat vykon cez predne kola a zvladnut tie 3 / 10 / 12sec...Ivan píše:Pro zájemce: jedna turbo Honda se staví v našem brněnském Svazu Automobilového Sprintu - více na adrese http://www.sasbrno.com a o turbo Hondě konkrétně na Novinky -> Technika http://sasbrno.com/modules/news/article.php?storyid=33
teda viem. samosvor s velkou svornostou, brutalne siroke slicky, co najviac zatazit prednu napravu..... a nic z toho jazdnym vlastnostiam (on to chce ako auto na kazdy den) moc neprospeje.
a druha vec. krasne sa tu ukazuje co zastavba turba do povodne N/A motoru obnasa (myslim sialene prachy a x znicenych motorov).
za to by na 400hp dostal Supru aj Eclipsa

buldo : smiř se s tím že zástavba mottoru z eclipsu do CD7 vyjde na dvojnásobek ceny zakoupení celého hotového eclipsu, nehledě o jízdních vlastnostech....
CD7 si nech jako hobby a pořid si na závodění něco jiného, nebo pojd se mnou cestou, kterou jsem ti již naznačoval -- ale nepočítej nárust výkon 100PS+
CD7 si nech jako hobby a pořid si na závodění něco jiného, nebo pojd se mnou cestou, kterou jsem ti již naznačoval -- ale nepočítej nárust výkon 100PS+
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz