Turbo-HONDA

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Bulda
V.I.P.
Příspěvky: 1640
Registrován: 01 dub 2005 20:48

Turbo-HONDA

Příspěvek od Bulda »

nevite nekdo nebo nemate manual jak dat turbo nebo kompresor do hondy

Vlado T

Re: Turbo-HONDA

Příspěvek od Vlado T »

Bulda píše:nevite nekdo nebo nemate manual jak dat turbo nebo kompresor do hondy
někde sem četl že majitele hond tvrdi že honda turbo nepotřebuje,ale asi to tak nebude že? :)

Uživatelský avatar
Bulda
V.I.P.
Příspěvky: 1640
Registrován: 01 dub 2005 20:48

Příspěvek od Bulda »

Anonymous píše:
Bulda píše:nevite nekdo nebo nemate manual jak dat turbo nebo kompresor do hondy
někde sem četl že majitele hond tvrdi že honda turbo nepotřebuje,ale asi to tak nebude že? :)
koni neni nikdy dost

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo-HONDA

Příspěvek od Bordel »

Vlado T píše:
Bulda píše:nevite nekdo nebo nemate manual jak dat turbo nebo kompresor do hondy
někde sem četl že majitele hond tvrdi že honda turbo nepotřebuje,ale asi to tak nebude že? :)
tvrdi to jen majitele co ten vykon maji s porovnanim s jinym autem stejneho objemu, nebo jineho objemu s turbem :wink:, ale pokud chces mit poradnej vykon tak potreba bude :lol:
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Vlado T

Re: Turbo-HONDA

Příspěvek od Vlado T »

je to jako do normálního jineho auta
prvni věc je instalace samotneho turba,tzn. koupit svody nebo přizpusobit a přizpusobit vyfukove potrubi. turbo je třeba chladit a mazat, odněkud přivest vodu a zase ji nazpět někam odvest,olej taktež asi z čidla oleje nějaky Tkusem a odvest ho do vany.dalši věci bude přívod a vývod vzduchu, to by nebylo tak složite,par hadic...IC..,taky palivová soustava bude chtít posílit, větší vstřiky a silnější palivove čerpadlo bude podmínkou,největší problem bude přeprogramovani ECU,to je třeba upravit tak aby do motoru moc ochuzená směs taky by byli problemy s AFM, zase otazka kolik toho honda vydrži asi by to chtělo pořádné těsněni pod hlavou a silnější šrouby.. na spousty toho sem zapoměl,...vyplati se tolik peněz cpát do auta? neni lepší koupit přírodní turbo?

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

no kroutící moment bez něj asi nepude nahoru

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Na Hondu by byl optimální nějakej kompletní kit, GReddy nebo Spoon to jistí :o)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Bulda
V.I.P.
Příspěvky: 1640
Registrován: 01 dub 2005 20:48

Příspěvek od Bulda »

ale origo kit stoji 80.000kc

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Bulda
V.I.P.
Příspěvky: 1640
Registrován: 01 dub 2005 20:48

Příspěvek od Bulda »

nemel by nekdo neco cesky

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

No to asi ne... Holt nesmis bejt trupka. :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Bulda
V.I.P.
Příspěvky: 1640
Registrován: 01 dub 2005 20:48

Příspěvek od Bulda »

to ne ale ty technicky veci mi davaj zabrat nebo tech. slovnik

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Se zeptej klidne na konkretni terminy. :D Ja ted zmizim az do nedele tak snad ti nekdo poradi... :wink:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Bulda píše:ale origo kit stoji 80.000kc
a to si myslíš, že to doma na koleni postavíš levnejc jo ? hehe ...

a nezlob se na mě, ale myslíš, že někde na www najdeš manuál jak přidat turbo k Hondě v čj ? To si děláš prdel ne ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

MarauderZ28 píše:
Bulda píše:ale origo kit stoji 80.000kc
a to si myslíš, že to doma na koleni postavíš levnejc jo ? hehe ...

a nezlob se na mě, ale myslíš, že někde na www najdeš manuál jak přidat turbo k Hondě v čj ? To si děláš prdel ne ?
Tak což o to, ono to jde splácat na koleni, ale potom mu hrozí, že k ceně turba, trubek a mezichladiče bude muset přičíst ještě jeden nebo více motorů, třeba mu jich pár v garáži leží :D

Bulda: Hele, za 80 tisíc je to náhodou ještě dobrá cena, vem si, že budeš mít nový turbodmychadlo, novej mezichladič, trubky a materiál na konkrétní auto, takže odpadá složitý bastlení. Dobrá sada obsahuje taky třeba novou ECU, která už je na turbo optimalizovaná, což se o jednotce pro sériovej atmosférickej motor říct nedá. Tyhle sady jsou navíc prověřený a je určitá záruka, že ti první nastartování nevyhodí polovinu auta do vzduchu. Tolikrát se to tu už probíralo.... Mimochodem, kdybych objednával třeba já turbo, tak mi bude nabídnutý za 70 nový nebo za 50 repas, porovnej s cenou 80 za kompletní sadu.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

zabudlo sa na jednu drobnost, a to piesty z nizsou kompresiou.
a pravdopodobne aj ojnice a kluku.....
a spojku, prevodovku......

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

JonnY píše:zabudlo sa na jednu drobnost, a to piesty z nizsou kompresiou.
a pravdopodobne aj ojnice a kluku.....
a spojku, prevodovku......
Ne nezbytně - u toho kitu se obvykle předpokládá instalace na jinak sériovej motor a tomu odpovídá nastavení plnícího tlaku. Proto taky nebude výkonovej skok nějak dramatickej. Turbokit jeskutečně jen dodatečný oturbení atmosférickýho motoru a ne vytvoření závodní bestie. Je možný zvyšovat plnící tlak, potom ale už s nejvyšší pravděpodobností nebudou stačit sériový díly a potom přichází teprve řada na vačky, ojnice, písty, kliku, spojku... :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

cize za 80000+ dostanem tak max 0.5bar pretlak?
aj tak to asi bude chcet aspon 100oktanov
na to by som sa asi vys*al....
to uz si kupit nejaky turbomotor kde zdvihnes tlak a jedes.....
nez rvat do atmo motora prachy a potom zistit ze sa clovek cez napr 250hp nedostane bez komplet vymeny skoro setkeho.....

Uživatelský avatar
Tommy-cupra
Příspěvky: 1002
Registrován: 25 lis 2004 22:44
Bydliště: praha

Příspěvek od Tommy-cupra »

turbo kity na hondu jsou vcelku levny,neni lepsi si to koupit rovnou komplet
SEAT LEON CUPRA

Uživatelský avatar
STEVE_AMG
Příspěvky: 64
Registrován: 02 črc 2005 13:37
Bydliště: PRAHA CITY REPRESENT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od STEVE_AMG »

koukni na http://www.hgp-turbo.de/ tam by si mohl taky něco najít...Jinak souhlasím s názorem že je lepší koupit komplet kit než to bastlit doma...Navís i ´cena dolaru je docela příznivá...

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

když chce turbo za realne penize tak bych se vysral na hondu a šel k jine značce, za ty prachy co oturbiš hondu těch par koni a trochu kroutáku nestoji,, pokud necpeš turbo aspon do S2000, jestli ti seriove dily vydrži do plniciho tlaku max0,6B tak to stejně moc vykonu nepřidá, lepši je zvedat tlak na autě ktere už ma turbo od vyroby

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

mrkni tady , aspon tam uvidis , co to vsechno obsahuje pokud je to od profiku, kterym trva montaz okolo 8-10 hodin, nikdy bych se do toho nepoustel sam , treba u vti 160 koni se prida dalsich 90 ,
http://sportovniautodoplnky.vltava2000. ... oodsID=774
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA

Uživatelský avatar
Bulda
V.I.P.
Příspěvky: 1640
Registrován: 01 dub 2005 20:48

Příspěvek od Bulda »

tak koukam ze je lepsi tam dat motor z neceho jinyho treba z eklipse 2.0T + prevodovka a kabelaz to sem na nejakej 30.000kc komplet

Uživatelský avatar
antik
Příspěvky: 195
Registrován: 15 dub 2005 11:22
Bydliště: Kadaň
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od antik »

no, neni to sice psany na hondu, ale postupy by mohly byt podobne.. http://www.e30.cz/ - odkaz TECHNIKA/instalace turba na motor M20
ex: Vaginateur "Megí", 96, 1,6i 55 kW
ex: Vaginateur Laguna II Grandtour, 1,9 dCi, 88 kW, privilége
ex: "Black Hawk" Pug 106, 1,2 44 kW
ex: pěškobus
ex: Oo=[][]=oO Bimmer e36 318iS
nyní: Oo=[][]oO Helmut von Bleifreistein

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Re: Turbo-HONDA

Příspěvek od Taboo »

Bulda píše:nevite nekdo nebo nemate manual jak dat turbo nebo kompresor do hondy
My stavime nekolik turbo Honda vozu rocne. Pokud to chces udelat "spravne" a poctive (= aby to opravdu stalo za to), tak budes nejdrive muset pripravit ten blok. Motory Hondy jsou notoricky strukturou velice slabe. Nejenze jejich vnitrni komponenty nejsou dostatecne predimenzovane k dosazeni nejakych vetsich vykonu, ten "open deck" design jejich bloku zpusobuje krouceni a pohyb samotnych valcu, coz pri preplnovani vede k netesnosti tesneni hlavy. I presto, ze "posting" ten blok je velice ekonomicke reseni, instalace vlozek s "closed deck" designed a dvojite "posting" je potrebne nad 400 HP. Samozrejme, pote taky silnejsi ojnice a pisty s nizsi kompresy a taky zesilena (vetsinou tovarni) klikova hridel. Az pote pak muze clovek zacit uvazovat o turbu. Samozrejme, krome palivove soustavy, intercooleru a potrebnych ladicich komponentu se pote musi vzit taky do uvahy spojka, prevodovka a napravy, etc. I pote, ty Honda motory s turbem nemaji vetsinou moc velkou zivotnost, ten FWD system trpi s normalnimi pneumatikami na ulici neustalym nedostatkem trakce a clovek se zacne divit, proc si za ty penize, ktere nainvestoval do te Hondy radeji nekoupil treba Corvette C5 anebo Mustang.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Pro zájemce: jedna turbo Honda se staví v našem brněnském Svazu Automobilového Sprintu - více na adrese http://www.sasbrno.com a o turbo Hondě konkrétně na Novinky -> Technika http://sasbrno.com/modules/news/article.php?storyid=33

Uživatelský avatar
MattiK
Příspěvky: 192
Registrován: 07 lis 2004 00:50
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MattiK »

tak to uz se stavi v brne dve turbo hondy :o))

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

Ivan píše:Pro zájemce: jedna turbo Honda se staví v našem brněnském Svazu Automobilového Sprintu - více na adrese http://www.sasbrno.com a o turbo Hondě konkrétně na Novinky -> Technika http://sasbrno.com/modules/news/article.php?storyid=33
velmi zaujimave a drzim palce, ale neviem si predstavit ako chce prenasat vykon cez predne kola a zvladnut tie 3 / 10 / 12sec...
teda viem. samosvor s velkou svornostou, brutalne siroke slicky, co najviac zatazit prednu napravu..... a nic z toho jazdnym vlastnostiam (on to chce ako auto na kazdy den) moc neprospeje.

a druha vec. krasne sa tu ukazuje co zastavba turba do povodne N/A motoru obnasa (myslim sialene prachy a x znicenych motorov).
za to by na 400hp dostal Supru aj Eclipsa :))

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

buldo : smiř se s tím že zástavba mottoru z eclipsu do CD7 vyjde na dvojnásobek ceny zakoupení celého hotového eclipsu, nehledě o jízdních vlastnostech....

CD7 si nech jako hobby a pořid si na závodění něco jiného, nebo pojd se mnou cestou, kterou jsem ti již naznačoval -- ale nepočítej nárust výkon 100PS+
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“