
ZAV Nasedlovice 1.10.2004
Moderátor: Bohuš
ZAV Nasedlovice 1.10.2004
Tak co kdo pak tam byl? videl sem tam Martina se saxem a jeste Tuning club brno team 

Diesel power 

Lander: Ja myslim ze to bylo na ten pocet lezdcu celkem dobre zvladnuty. To bys zase podle me krivdil ARC Kyjov.
Akorat ten konec byl spatnej, jak po te co boural Ota, mikdo poradne nevedel co ma delat a my nahore nemeli zadny informace co se bude dit. Ja osobne nemit kamose u ABA, kterej mel u sebe vysilacku, tak nevim vubec nic. Nastesti jsem se dovedeli ze to planujou uz uplne stopnout a jeli jsme okolo zpet do depa a rovnou domu ( pohar na me stejne zadnej necekal
)
Akorat ten konec byl spatnej, jak po te co boural Ota, mikdo poradne nevedel co ma delat a my nahore nemeli zadny informace co se bude dit. Ja osobne nemit kamose u ABA, kterej mel u sebe vysilacku, tak nevim vubec nic. Nastesti jsem se dovedeli ze to planujou uz uplne stopnout a jeli jsme okolo zpet do depa a rovnou domu ( pohar na me stejne zadnej necekal

A proč ty FMS závody jezdíš.Anonymous píše:Jaksi v Lanškrouně se začínalo s tréninky už v 8 hodin. V Kyjově až o půl desáté. Ale já z toho neviním ARC Kyjov... Ti také byli pěkně naštvaní na FMS, na časový zkluz atd.... Zkrátka pro p. Stuchlíka a p. Doležala je nejdůležitější vybrat startovné a pak už to mají na háku....
Lander
2 Martin: No asi nevíš, jak já jsem byl provázaný s FMS a jaké informace jsem měl a mám k dispozici.... A jinak já jezdím i Hobby Open Cup a Orlický sprint.martin píše:A proč ty FMS závody jezdíš.Anonymous píše:Jaksi v Lanškrouně se začínalo s tréninky už v 8 hodin. V Kyjově až o půl desáté. Ale já z toho neviním ARC Kyjov... Ti také byli pěkně naštvaní na FMS, na časový zkluz atd.... Zkrátka pro p. Stuchlíka a p. Doležala je nejdůležitější vybrat startovné a pak už to mají na háku....
Lander
No ukáže se co FMS a rok 2006. Osobně tomu moc nevěřím, dle mého se zaměří pouze na sprinty. Letošní sezónou si hodně pošramotili svou pověst. Úpadek na kvalitě organizace oproti sezóně 2005 je více než zřejmý. Navíc seškrtání původně plánovaných 8mi závodních víkendů na pouhých 5 už samo o sobě něco svědčí.
Jedinou cestou jak posunout závody nelicencovaných jezdců (nechci psát amatérů, neboť právě porovnání časů z Lanškrouna ukázalo, že v některých kategoriích se dosahují lepší časy právě mezi nelicencovanými jezdci), je organizování jednotlivých závodů pořadateli na vlastní triko, s tím, že mezi těmito pořadateli budou dohodnuté jednotné propozice a započítávání do jediného mistrovství.
Právě to, že si člověk zorganizuje "svůj" závod na svou vlastní zodpovědnost, zabezpečí jeho kvalitu a vysokou úroveň, viz. letošní Lanškroun.
Lander