Homologovaný laďáky

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
SKELETOR
Příspěvky: 10
Registrován: 25 kvě 2005 19:33

Homologovaný laďáky

Příspěvek od SKELETOR »

Kdo dělá atestovaný laďáky???

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Třeba remus a supersprint sou homologovaný ty přímo na určitý typ, nebo ne?
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Ritchma: no ECEčko mit budou ale S8D asi ne, ale furt lepsi jak nic
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
SKELETOR
Příspěvky: 10
Registrován: 25 kvě 2005 19:33

Příspěvek od SKELETOR »

Potřebuju to na MX6ku takže přímo na ní asi neseženu. U remusu sem viděl jan asi do 110 kw a to je málo.

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Obávám se, že pokud to neschválí výrobce, tak máš smůlu...

Uživatelský avatar
SKELETOR
Příspěvky: 10
Registrován: 25 kvě 2005 19:33

Příspěvek od SKELETOR »

No a co je lepší dat tam dynamizér a koncovku nebo nebo lazenej vejvuk. Cenovje je to skoro stejný, lidi říkaj že je lepší první varianta protože prej laďak snižuje výkon.

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

SKELETOR: no tak at ti ty lidi vysvetlej jak snizuje ladak vykon to by me celkem zajimalo, ale pokud sou to lidi co si myslej ze rezonator prida 10% tak se jim to muze zdat lepsi
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

ked "ladakom" myslite koncovku tak ta modifikuje tak maximalne zvuk. len by ma zaujimalo na co je to ladene :)
ja osobne by som v pripade vyfukovej sustavy atmosferickeho motora bud
a) isiel komplexne (vacky, ecu, ladene zvody, sportovy cat, priechodne tlmice a vsetko poriadne zladit) alebo
b) skontroloval stav kat. a ak je zapeceny tak ho vymenil.
zasah do vyfuku je casto dost nevhodny a podla mojho sa to nevyplati. seriovy motor bol zladeny tak jak bol (ecu, casovanie vaciek, sanie, vyfuk) aby podaval optymalny vykon, spotrebu....
je mozne nejakym zasahom zvysit vykon napr o 3-5%, lenze to asi ani nespoznas, ale to ze sa ti zvysila spotreba o 10% uz hej..... pripadne rozladis krivku krutaku (ziadny krutak dole, o trosicka viac hore....)

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

ja se vzdycky pozastavuji nad slovem ladene, kazdy si to vyklada jinak, nekomu staci, ze jsou perforovane koncovky, nekomu ze je oprvadu testovan zvuk do nejlepsi podoby a nebo se testuji na brzde ruzne deky atd . pro maximalni vykon, ja bych se priklonil k te 3 variante a proto tyto samotne vyfuky , ktere se povazuji za ladene nemhou nikdy stat mene jak minimalne 4-5 000 kc, i samotny remus jen vychazi ze svych dlouholetych zkusenosti, a neni mozne , aby mel odladen vyfuk na kazdy typ jednotlive, ta castka by potom byla mnohem vetsi, jednoduse receno se vychazi z nekolika modelu, ktere se potom aplikuji na vsechny auta, navic pokud jsou homologovane, tak urcite nebudou dosahovat vysledku jako u nekterych firem , ktere vyrabi vyfuky ryze pro sportovni ucely, ale to uz tady bylo receno mnohokrat,
nehlede na to ze casto se postavi vyfuk hl u slabsim motoru, ktery sice ma dobrou maximalku, ale tak do 4-4500 otacek ma horsi vykon i kroutici moment a dost casto se na to zapomina, tady mate treba priklad, od renomovane firmy Magnaflow, kde aplikaci s prumerem trubek 55 mm a pruchozi sestavou dokazi honde civic 1,7 pridat okolo 10 koni, ale nevidite ten graf cely , ja je videl a vim, ze od 0-4500 je vykon i kroutak az o 10 % mensi a teprve v 4500 se to lame, proto ten graf az od 4000 , naproti tomu treba nova firma Netami, ktera ma spec odladeny vyfuky pro slabsi motory, vychazeli hl. z Hond, tak jejich samotny koncovy tlumic ma presne vypocten delku trubek pro potrebne zpetne tlaky a dokonce vnitrni prumer perforace je jen 1,875" coz je nejakych jen 48 mm, bohuzel graf jsem jen drzel v ruce, maximalka byla o neco mensi, ale rovnomerny narust uz od spodu, ale vsechno je to hodne individualni a bylo by hodne tvrzeni pro i proti, da se zase jen proto vychazet z urcitych znalosti, ktere se vzdy musi potvrdit na brzde, protoze i tak se udela hodne krat chyba, ale je to nakladne
Přílohy
aa dyno.jpg
aa dyno.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 724 x
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“