Neodpověděl si na otázku. Mně je jedno jak si byl provázaný s FMS a co máš k dispozici, znovu se tě ptám proč jezdíš FMS.Anonymous píše:2 Martin: No asi nevíš, jak já jsem byl provázaný s FMS a jaké informace jsem měl a mám k dispozici.... A jinak já jezdím i Hobby Open Cup a Orlický sprint.martin píše:A proč ty FMS závody jezdíš.Anonymous píše:Jaksi v Lanškrouně se začínalo s tréninky už v 8 hodin. V Kyjově až o půl desáté. Ale já z toho neviním ARC Kyjov... Ti také byli pěkně naštvaní na FMS, na časový zkluz atd.... Zkrátka pro p. Stuchlíka a p. Doležala je nejdůležitější vybrat startovné a pak už to mají na háku....
Lander
No ukáže se co FMS a rok 2006. Osobně tomu moc nevěřím, dle mého se zaměří pouze na sprinty. Letošní sezónou si hodně pošramotili svou pověst. Úpadek na kvalitě organizace oproti sezóně 2005 je více než zřejmý. Navíc seškrtání původně plánovaných 8mi závodních víkendů na pouhých 5 už samo o sobě něco svědčí.
Jedinou cestou jak posunout závody nelicencovaných jezdců (nechci psát amatérů, neboť právě porovnání časů z Lanškrouna ukázalo, že v některých kategoriích se dosahují lepší časy právě mezi nelicencovanými jezdci), je organizování jednotlivých závodů pořadateli na vlastní triko, s tím, že mezi těmito pořadateli budou dohodnuté jednotné propozice a započítávání do jediného mistrovství.
Právě to, že si člověk zorganizuje "svůj" závod na svou vlastní zodpovědnost, zabezpečí jeho kvalitu a vysokou úroveň, viz. letošní Lanškroun.
Lander
ZAV Nasedlovice 1.10.2004
Moderátor: Bohuš
Proč? Protože stavba auta stála hodně peněz a potřebuji se pořádně vyjezdit (toto je moje druhá kompletní sezóna). Proto jsem musel překonat i své osobní antipatie vůči těm dvou pánům a zaplatit jim startovné. Jak mi párkrát napsal Staňa Firtl, ať se na ně vykašlu, že je o víkendu ani nemusím potkat, že si mám ty závody užít. Navíc v kategorii co jezdím je hodně slušná konkurence a pracovat na sobě a na autě, abych se systematicky přiblížil Šnajdrovi je obrovská výzva.martin píše:Neodpověděl si na otázku. Mně je jedno jak si byl provázaný s FMS a co máš k dispozici, znovu se tě ptám proč jezdíš FMS.Anonymous píše:2 Martin: No asi nevíš, jak já jsem byl provázaný s FMS a jaké informace jsem měl a mám k dispozici.... A jinak já jezdím i Hobby Open Cup a Orlický sprint.martin píše: A proč ty FMS závody jezdíš.
No ukáže se co FMS a rok 2006. Osobně tomu moc nevěřím, dle mého se zaměří pouze na sprinty. Letošní sezónou si hodně pošramotili svou pověst. Úpadek na kvalitě organizace oproti sezóně 2005 je více než zřejmý. Navíc seškrtání původně plánovaných 8mi závodních víkendů na pouhých 5 už samo o sobě něco svědčí.
Jedinou cestou jak posunout závody nelicencovaných jezdců (nechci psát amatérů, neboť právě porovnání časů z Lanškrouna ukázalo, že v některých kategoriích se dosahují lepší časy právě mezi nelicencovanými jezdci), je organizování jednotlivých závodů pořadateli na vlastní triko, s tím, že mezi těmito pořadateli budou dohodnuté jednotné propozice a započítávání do jediného mistrovství.
Právě to, že si člověk zorganizuje "svůj" závod na svou vlastní zodpovědnost, zabezpečí jeho kvalitu a vysokou úroveň, viz. letošní Lanškroun.
Lander
Lander
negativně???? popisuji skutečný stav věci.... nebo ty si myslíš, že FMS zvládlo organizačně závod v Násedlovicích????? Divné.... i lidi z ARC Kyjov jsou hodně nespokojení jak jsem s nimi měl možnost v sobotu před vyhlášením mluvit.
Věřím tomu, že příští rok si ARC Kyjov zorganizuje závod v Násedlovicích komplet na své "triko".
Jinak to nejsou jenom Násedlovice. To jsou i další skutečnosti kolem těcho pánu, např. stále neopravená časomíra p. Kuneše p. Doležalem, také v tom lítají nemalé peníze. I mě p. Doležal dluží peníze atd...
Lander
Věřím tomu, že příští rok si ARC Kyjov zorganizuje závod v Násedlovicích komplet na své "triko".
Jinak to nejsou jenom Násedlovice. To jsou i další skutečnosti kolem těcho pánu, např. stále neopravená časomíra p. Kuneše p. Doležalem, také v tom lítají nemalé peníze. I mě p. Doležal dluží peníze atd...
Lander
Však můj první příspěvek byl:Maco píše:Lander,uz sa dost toho popisalo,ja do toho nevidim,ale myslim si,ze prat spinave pradlo cez net,ci uz s jednej alebo s druhej strany je neeticke
"..... Jinak závod organizačně tragédie... Kdo startoval v Lanškrouně, ví o čem mluvím.... Na obou akcích 100 jezdců. "
To ostatní co jsem napsal byla reakce na dotazy Martina.
Lander
Zde je reakce Otakara Krámského z jeho návštěvní knihy k jeho havárii v Násedlovicích:
Pavel Kotek
pktuning@email.cz
http://
6. 10. 2005, 21:37:10
Zdravím
Chtěl bych se zeptat jestli je pravda že jste na Násedlovickém kopci rozbil svou Osellu a pokud ano jestli byste mohl popsat co se přihodilo. díky a už se těším na příští sezonu
Ano v Následovicích jsem opravdu "rozbil svoji Osellu", a to dost důkladně, bohužel... Stalo se to takto: ve druhé závodní jízdě v sobotu jsem v levotočivé cílové zatáčce, která byla ještě navíc na horizontu a já jí projížděl rychlostí 196 km v hodině, spatřil cca 5 až 10 metrů před vozem proti mně běžící dva velké obranářské psy (o váze cca každý 60 kg). V takové rychlosti a na tak malou vzdálenost byla již možná jen velmi malá korekce mé jízdy, snažil jsem se prakticky pouze o to abych jedním ze zvířat nedostal přímo do hlavy, což bych s největší pravděpodobností nepřežil. Došlo k čelnímu nárazu do obou zvířat, auto se roztočilo bokem (přímo kokpitem) jsem mířil na statný ořech u trati. Auto se však rotací kolem vlastní osy tomuto stromu zázrakem vyhnulo a narazilo zadkem těsně vedle stromu do meze a bylo vymrštěno zpět do vozovky, kde jsem jej předními koly dobrzdil. Na voze je škoda minimálně půl miliónu korun, která nemusela být, kdyby byl v prostoru cíle běžný traťový komisař, který by mně vlajkou upozornil na nebezpečí. Osella je schopna zastavit z 200 km rychlosti na 60 až 100 metrech dle adhézních podmínek. Myslím, že nikdo nechce po pořadatelích, aby honili pobíhající psy, avšak na signalizaci máme my jezdci dle mého názoru právo a pro pořadatele by to měla být povinnost. Zvláště, když psi se v daném prostoru pohybovali již více jak minutu, jelikož běželi od odstavného parkoviště závodních vozů proti směru po trati a již jezdec startující přede mnou musel korigovat svůj vůz za cílem. Bohužel znovu musím konstatovat, že v prostoru cíle nebyl žádný traťový komisař... (nebyl tam vůbec nikdo!!!) Mám velký problém, ale mohu si za něj sám, jelikož jsem udělal oproti svým životním zásadám dvě základní chyby:
Nechal jsem se k tomuto startu doslova kamarádsky ukecat na poslední chvíli (čtvrtek večer před závodem) rodinou Firtlů a Milanem Svobodou
Podcenil jsem diletantizmus, se kterým pořádá pan Stuchlík závody (nejenže se na místo havárie nepřijel organizátor ani podívat, ale dodnes mě ani nekontaktoval...)
A tady je zajímavý příspěvek z diskuze na vrchy.com:
hnidopich
2Radek S.: ano, je to smutné. Ještě smutnější je fakt, že takhle nějak si vůdce a hlavní ideolog FMS (Stuchlík a Doležal) představují ono tolikrát proklamované čestné, rovné a chlapské jednání, z očí do očí, pěkně se postavit problému čelem a řešit Leda tak kulový, když se to stalo, Stuchlík zalezl do karavanu jak spráskaný pes. V historii FMS se nikdy nechovali jinak a teď to aspoň všichni vidí.
Pánové, nechtělo by to otevřít oči?
Lander
Pavel Kotek
pktuning@email.cz
http://
6. 10. 2005, 21:37:10
Zdravím
Chtěl bych se zeptat jestli je pravda že jste na Násedlovickém kopci rozbil svou Osellu a pokud ano jestli byste mohl popsat co se přihodilo. díky a už se těším na příští sezonu
Ano v Následovicích jsem opravdu "rozbil svoji Osellu", a to dost důkladně, bohužel... Stalo se to takto: ve druhé závodní jízdě v sobotu jsem v levotočivé cílové zatáčce, která byla ještě navíc na horizontu a já jí projížděl rychlostí 196 km v hodině, spatřil cca 5 až 10 metrů před vozem proti mně běžící dva velké obranářské psy (o váze cca každý 60 kg). V takové rychlosti a na tak malou vzdálenost byla již možná jen velmi malá korekce mé jízdy, snažil jsem se prakticky pouze o to abych jedním ze zvířat nedostal přímo do hlavy, což bych s největší pravděpodobností nepřežil. Došlo k čelnímu nárazu do obou zvířat, auto se roztočilo bokem (přímo kokpitem) jsem mířil na statný ořech u trati. Auto se však rotací kolem vlastní osy tomuto stromu zázrakem vyhnulo a narazilo zadkem těsně vedle stromu do meze a bylo vymrštěno zpět do vozovky, kde jsem jej předními koly dobrzdil. Na voze je škoda minimálně půl miliónu korun, která nemusela být, kdyby byl v prostoru cíle běžný traťový komisař, který by mně vlajkou upozornil na nebezpečí. Osella je schopna zastavit z 200 km rychlosti na 60 až 100 metrech dle adhézních podmínek. Myslím, že nikdo nechce po pořadatelích, aby honili pobíhající psy, avšak na signalizaci máme my jezdci dle mého názoru právo a pro pořadatele by to měla být povinnost. Zvláště, když psi se v daném prostoru pohybovali již více jak minutu, jelikož běželi od odstavného parkoviště závodních vozů proti směru po trati a již jezdec startující přede mnou musel korigovat svůj vůz za cílem. Bohužel znovu musím konstatovat, že v prostoru cíle nebyl žádný traťový komisař... (nebyl tam vůbec nikdo!!!) Mám velký problém, ale mohu si za něj sám, jelikož jsem udělal oproti svým životním zásadám dvě základní chyby:
Nechal jsem se k tomuto startu doslova kamarádsky ukecat na poslední chvíli (čtvrtek večer před závodem) rodinou Firtlů a Milanem Svobodou
Podcenil jsem diletantizmus, se kterým pořádá pan Stuchlík závody (nejenže se na místo havárie nepřijel organizátor ani podívat, ale dodnes mě ani nekontaktoval...)
A tady je zajímavý příspěvek z diskuze na vrchy.com:
hnidopich
2Radek S.: ano, je to smutné. Ještě smutnější je fakt, že takhle nějak si vůdce a hlavní ideolog FMS (Stuchlík a Doležal) představují ono tolikrát proklamované čestné, rovné a chlapské jednání, z očí do očí, pěkně se postavit problému čelem a řešit Leda tak kulový, když se to stalo, Stuchlík zalezl do karavanu jak spráskaný pes. V historii FMS se nikdy nechovali jinak a teď to aspoň všichni vidí.
Pánové, nechtělo by to otevřít oči?
Lander