myslím že nikdo nenapsal nic špatného, ale samozřejmě budu respektovat tvé přání. Je mi ho líto...CCCO 1.8T píše:Přesně jak napsal Tomáš - ten motorkář je můj soused a velice dobrý kamarád!
Takže bych byl velice rád, kdyby tady tuhle událost nikdo neřešil!!!
děkuji
News Tuning Karviná
Moderátor: Dave0401
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Regulator tlaku paliva - Máte někdo zkušenost s tímto?
Tento palivový ventil zvyšuje výkon motoru během akcelerace, obohacením palivové směsi. Pracuje stejnou rychlostí i se stejným průtokem paliva jako originál ventil. Princip činnosti: Elektrické palivové čerpadlo zásobuje vstřikovací zařízení palivem pod vysokým tlakem, který je kontrolován a udržován originál palivovým regulátorem. Na originál regulátoru se nedá žádným způsobem modifikovat tlak a většinou je konstantně nastaven na 3 bary. Během akcelerace, ale motor potřebuje více paliva pod vyšším tlakem než dodává originál regulátor, tím je výkon a zrychlení motoru omezeno. U našich výkonných palivových regulátorů je možné pomocí stavěcího šroubu přímo regulovat tlak paliva. Regulátory jsou dostupné s přednastaveným tlakem 2, 3 a 3,5 baru ( dle typu vozu ). Během akcelerace se tlak zvyšuje 1,7 krát rychleji než u originál regulátoru, což umožňuje daleko lepší přísun paliva, lepší spalování a požitek z jízdy a zrychlení Vašeho vozu. Vyšší tlak paliva rovněž lépe obohacuje palivovou směs čímž podněcuje lepší spalování. Nárůst o 8% výkonu Vašeho vozu.
Tento palivový ventil zvyšuje výkon motoru během akcelerace, obohacením palivové směsi. Pracuje stejnou rychlostí i se stejným průtokem paliva jako originál ventil. Princip činnosti: Elektrické palivové čerpadlo zásobuje vstřikovací zařízení palivem pod vysokým tlakem, který je kontrolován a udržován originál palivovým regulátorem. Na originál regulátoru se nedá žádným způsobem modifikovat tlak a většinou je konstantně nastaven na 3 bary. Během akcelerace, ale motor potřebuje více paliva pod vyšším tlakem než dodává originál regulátor, tím je výkon a zrychlení motoru omezeno. U našich výkonných palivových regulátorů je možné pomocí stavěcího šroubu přímo regulovat tlak paliva. Regulátory jsou dostupné s přednastaveným tlakem 2, 3 a 3,5 baru ( dle typu vozu ). Během akcelerace se tlak zvyšuje 1,7 krát rychleji než u originál regulátoru, což umožňuje daleko lepší přísun paliva, lepší spalování a požitek z jízdy a zrychlení Vašeho vozu. Vyšší tlak paliva rovněž lépe obohacuje palivovou směs čímž podněcuje lepší spalování. Nárůst o 8% výkonu Vašeho vozu.
Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
- tomoking
- Příspěvky: 2895
- Registrován: 10 črc 2004 13:59
- Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
- Kontaktovat uživatele:
uz se to tady na foru parkrat probiralo ............ zaver : skoda penez,
muzes mit regulator jaky chces ale pokud palivove cerpadlo nestiha tak i sebelebsi regulator je na houby.........
mam tusim nekde v garazi origos cerpadlo z wrx .... snad by se dalo pouzit i na golfika a pokud by jsi citil jakykoliv rozdil tak se domluvime pokud ne tak mi ho jednoduse vratis .... No Risk
muzes mit regulator jaky chces ale pokud palivove cerpadlo nestiha tak i sebelebsi regulator je na houby.........
mam tusim nekde v garazi origos cerpadlo z wrx .... snad by se dalo pouzit i na golfika a pokud by jsi citil jakykoliv rozdil tak se domluvime pokud ne tak mi ho jednoduse vratis .... No Risk

řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem
barry...sice nevím, kde mám takové informace získat, ale pokusím se!
tomoking...musel bych to zkusit, tak jak to mam teď a pak s regulatorem z WRX. Jediny způsob jak to měřit se asi s g-tech. Můj g-tech přicestuje asi v polovině listopadu...
tomoking...musel bych to zkusit, tak jak to mam teď a pak s regulatorem z WRX. Jediny způsob jak to měřit se asi s g-tech. Můj g-tech přicestuje asi v polovině listopadu...

Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
Tomáš nemluvil o regulátoru...ale o čerpadlu. já taky o čerpadlu, osobně si myslím že nemáš natolik předimenzovaný motor abys potřeboval silnější čerpadlo, ale po "zimních" ůpravách bys o tom měl začít uvažovat...
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Jo v pátek se zbořime
Jinak, už mám motorku, s brutalním výkonem 17kw

Jinak, už mám motorku, s brutalním výkonem 17kw

Golf 1 ABF - 193 hp - 1/4 míle...13,7s
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
sezóna 2006 - 2012: 28x první, 19x druhý, 10x třetí
Fiat Coupé 20VT LE - 373 hp 475 nm - 1/4 míle...12,7s
sezóna 2012: Mistr Slovenska ve sprintu
sezóna 2013: Vicemistr ČR a SR ve sprintu
www.dolph-racing.cz
já jsem koupil dnes nářadí, až pojedeš z práce tak se za mnou stav do garáže. jo a doufám, že to nedopadne takhle v pátek...Dolph píše:Jo v pátek se zbořime![]()
Jinak, už mám motorku, s brutalním výkonem 17kw
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Vojto ono Ruda by byl na mě nasraný kdybych ho prozradil...Vojtuch píše:taky by mě zajímalofelda píše:Kdo se to tam valí po zemi???

Takhle vypadá jeho nová mašina...
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
to byl největší šok pro mě když jsem to rozhodil, jen povrchově bylo chycené zadní čelo a vana na rezervu jak jsem ji tam v zimě flaknul od sněhu a soli. Neznáš(te) nějakého čalouníka ktery dělá za dobré ceny a kvalitně? Jinak držte palce...na jaře bych chtěl vyjet...
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Dikes Feldo, ale jsem fakt skoročalouník
Na UP už ten čalouník není, sháněl jsem tam látku, pač mi chyblo a on už to pověsil na hřebík.
2barry: koukám že ses do toho pustil, ještě že mi se už povedlo dát interiér do "původního stavu"
Ještě pár dodělávek a je to vevnitř hotové.
Tady můj výtvor:


2barry: koukám že ses do toho pustil, ještě že mi se už povedlo dát interiér do "původního stavu"

Tady můj výtvor:
Live4Ride Syndicate
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=15_eg1YM9fg" onclick="window.open(this.href);return false;
vypadá to dobře...můj problém spočívá v tom, že mám vrch palubovky tvořen skeletem, na kterém je vytvarovaná nějaká pěna a ta je potažena nějakou kůží, koženkou nebo co to je!
VW Passat Variant Tdi
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů
Suzuki Swišť GTi
Autoúvěry od 6%
Zprostředkování prodeje lehkých užitkových i nákladních aut IVECO a tereních Nissanů