Fiat Panda 1.2 >> AR 155 2.0 TS >> BMW E30 318i >> AR Giulietta 2.0 TD >> Ford Sierra 2.0i DOHC >> Saab 9000 CSE 2.0t >> AR 164 2.5 TD >> Ford Sierra 2.0i >> Lancia Lybra 2.4jtd
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Tak jsem otevřel starý téma no a co vy děláte jako by tu byla Atomovka kterou jsem z Aktivoval kua jsem tu novej a jen tak sem se díval jestli vám to tak vadí tak na každé téma dejte datum velký jako Iveco Trakker
Nejsem první ani poslední Nováček Který otevřel starý téma za dva za tři roky budu odpovídat na nové témata a nějakej novej otevře téma které jsem včera 11.10.2005 a určitě ho zato zabiju!!!!! A když je to tak starý téma proč tu píšete no no! Jako malé děcka! Bože Už sem v klidu HHHHHHHHHRRRRRRRRRRRRRRRRR.
Sice pozde ale preci, cetl jsem asi pulku. Mam taky jen pruziny od Weitecu -35/-35 a jsem naprosto spokojen, auto se pritvrdilo to je fakt ale taky to paradne drzi v zatackach proste jak to mam lehonky to auti tak z toho mam takovou motokaru este na velkejch sirokejch kolech, jinak souhlasim co rikal Amogh, ale taky pujdu casem do tlumicu a asi jsem se rozhodl pro HP, myslim, ze par lidi od fochu mi je doporucilo, ze je to jistota, ze to pouzivaj zavody do vrchu a podobne ze sou good ale nepujdu do stavitelnejch nybrz do klasiky sportu a k tomu si pak narikam prislusnou delku pruzin, bude zalezet jak to budu chtit mit dole.
Speedfire píše:Hm mě taky strejdovy k tomu stačil šroubovák při montáži,přišel nato až když to chtěl nafouknout
Hele, měl bych pro tebe zajímavou informaci - nemusíš psát do každýho příspěvku, není to životně důležitý. Ideální je, když tvůj příspěvek něco ostatním přinese (aspoň občas).
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)