Turbo-HONDA

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
xenon04
Příspěvky: 610
Registrován: 28 led 2005 15:28
Bydliště: Teplice, CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xenon04 »

když se chce... :lol:
Přílohy
h-turbo.jpg
h-turbo.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1263 x
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT

Klasik
Příspěvky: 128
Registrován: 27 čer 2005 15:39

Příspěvek od Klasik »

@xenon - super fotka 8) konečně jsem pochopil jak to turbo funguje :lol:

Kdyby si měl podobnejch fotek víc, tak sem hoď odkaz, nebo link kde to najdu.

Uživatelský avatar
xenon04
Příspěvky: 610
Registrován: 28 led 2005 15:28
Bydliště: Teplice, CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xenon04 »

Klasik píše:@xenon - super fotka 8) konečně jsem pochopil jak to turbo funguje :lol:

Kdyby si měl podobnejch fotek víc, tak sem hoď odkaz, nebo link kde to najdu.
sem zvědavej, jestli pochopíš něco z tohodle :lol:
mě se z toho zakutály oči pod stůl :lol:
Přílohy
IMG_55271.jpg
IMG_55271.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1243 x
IMG_55261.jpg
IMG_55261.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1240 x
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT

Klasik
Příspěvky: 128
Registrován: 27 čer 2005 15:39

Příspěvek od Klasik »

A kua 8)

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fazeey »

no ty krávo :cool:
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

car styling ti muže dovezt gredyho nebo sadu vaček atd. toda racing
www.car-styling.cz m www.carstylingtuning.com

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Myslím, že z těch posledních dvou fotek je celkem patrný, v čem je zásadní problém při pokusu přenášet výkon z předohrabu na silnici. Takovým "autem" už se člověk normálně neprojede :o)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
xenon04
Příspěvky: 610
Registrován: 28 led 2005 15:28
Bydliště: Teplice, CZE
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od xenon04 »

ty se musej zakousnout do asfaltu, co :D
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

ja som najprv myslel ze to je zadna naprava dragsteru :D
total lol daju sa na tom otacat kolesa???
jak som hovoril. brutal siroke slicky, henta obluda asi diferak ani nema :D a vzhladom na to ze motor je daleko pred prednou napravou aj zatazenie bude :)

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Ale nechal bych se v tom povozit :slina:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Speedfire
Příspěvky: 78
Registrován: 30 srp 2005 20:05
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Speedfire »

Skus se podívat na www.shmotor.cz
Tuning Is The Best!!!!!!!!!!!!!!!!
myc.wz.cz

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfoun »

Kdyz turbo tak poradnej sosak.... :wink:
Přílohy
Honda  CRX VTEC.jpg
Honda CRX VTEC.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1142 x
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

Speedfire
Příspěvky: 78
Registrován: 30 srp 2005 20:05
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Speedfire »

OUUUUUUUU PĚKNĚ"""""""!!!!!!!!!!!!!!!!!! 8)
Tuning Is The Best!!!!!!!!!!!!!!!!
myc.wz.cz

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Brekeke
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
LUTEC
Příspěvky: 36
Registrován: 02 kvě 2005 23:19
Bydliště: Rakovník

Turbo-HONDA

Příspěvek od LUTEC »

promiň ale taky záleží co tam máš za motor.Motory honda jsou už v serii tak našlápnutý že se svým výkonem opravdu vyrovnají motorům s turbem(krouťák chybí to je pravda) a i když koupíš kit za 80tis. nebudou v něm kovaný písty a klika která by to snesla.pokud nechceš měnit nebo generálkovat motor každých 1000 km raději investuj nebo se na to vykašli.pravdu to není jen vzít turbo a pár hadic a někam to tam přišroubovat.Mám s tím už zkušenost.Kamarád si myslel že to je jen tak a ukecal mě ať do toho jdu s ním po ujetí deseti kilometrů sme měnili první píst a to jen proto,že byla chudší směs.nakonec sme museli to turbo uškrtit na 0,7 baru protože jednotka nedovolila dávat víc paliva.A ten výkon pak tak extrémní nebyl.Sice jezdí na sériovou kliku i písty ale myslím že to dlouho nevydrží.Jestli si se rozhodl že do todo chceš vážně jít zkus někoho kdo to už dělal.a investice která se ti bude zdát vysoká se ti vrátí toho se neboj.

Uživatelský avatar
Bulda
V.I.P.
Příspěvky: 1640
Registrován: 01 dub 2005 20:48

Příspěvek od Bulda »

nebo kompresor tam nacpad to by melo stacit to neni takovej napor na motor a trubky

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Turbo-HONDA

Příspěvek od Beaver »

LUTEC píše:promiň ale taky záleží co tam máš za motor.Motory honda jsou už v serii tak našlápnutý že se svým výkonem opravdu vyrovnají motorům s turbem(krouťák chybí to je pravda) a i když koupíš kit za 80tis. nebudou v něm kovaný písty a klika která by to snesla.pokud nechceš měnit nebo generálkovat motor každých 1000 km raději investuj nebo se na to vykašli.pravdu to není jen vzít turbo a pár hadic a někam to tam přišroubovat.Mám s tím už zkušenost.Kamarád si myslel že to je jen tak a ukecal mě ať do toho jdu s ním po ujetí deseti kilometrů sme měnili první píst a to jen proto,že byla chudší směs.nakonec sme museli to turbo uškrtit na 0,7 baru protože jednotka nedovolila dávat víc paliva.A ten výkon pak tak extrémní nebyl.Sice jezdí na sériovou kliku i písty ale myslím že to dlouho nevydrží.Jestli si se rozhodl že do todo chceš vážně jít zkus někoho kdo to už dělal.a investice která se ti bude zdát vysoká se ti vrátí toho se neboj.
Je úplně běžný, že turbokit na atmosférickej motor Honda bude na cca 6 - 8 PSI. I když by dokázalo to turbo tlačit víc, právě z důvodu nepřipravenosti motoru je to nastavený na takhle nízký hodnoty. Pokud je někdo tak blbej, že to natlakuje na víc, tak mu písty odtečou do vany a není se co divit při té kompresi co atmosférické motory mají.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Speedfire
Příspěvky: 78
Registrován: 30 srp 2005 20:05
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Speedfire »

Na shmotor měli turbo do civica kua škoda že nevím kolik stálo.Ale hondy maj dobrý motory to je fakt. 8)
Tuning Is The Best!!!!!!!!!!!!!!!!
myc.wz.cz

Speedfire
Příspěvky: 78
Registrován: 30 srp 2005 20:05
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Speedfire »

Sly píše:Brekeke

Ungala Bungala Puc :sun:
Tuning Is The Best!!!!!!!!!!!!!!!!
myc.wz.cz

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Re: Turbo-HONDA

Příspěvek od Sly »

LUTEC píše:promiň ale taky záleží co tam máš za motor.Motory honda jsou už v serii tak našlápnutý že se svým výkonem opravdu vyrovnají motorům s turbem(krouťák chybí to je pravda) a i když koupíš kit za 80tis. nebudou v něm kovaný písty a klika která by to snesla.pokud nechceš měnit nebo generálkovat motor každých 1000 km raději investuj nebo se na to vykašli.pravdu to není jen vzít turbo a pár hadic a někam to tam přišroubovat.Mám s tím už zkušenost.Kamarád si myslel že to je jen tak a ukecal mě ať do toho jdu s ním po ujetí deseti kilometrů sme měnili první píst a to jen proto,že byla chudší směs.nakonec sme museli to turbo uškrtit na 0,7 baru protože jednotka nedovolila dávat víc paliva.A ten výkon pak tak extrémní nebyl.Sice jezdí na sériovou kliku i písty ale myslím že to dlouho nevydrží.Jestli si se rozhodl že do todo chceš vážně jít zkus někoho kdo to už dělal.a investice která se ti bude zdát vysoká se ti vrátí toho se neboj.
Stoprocentne souhlasim. 8)
Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
LUTEC
Příspěvky: 36
Registrován: 02 kvě 2005 23:19
Bydliště: Rakovník

Re: Turbo-HONDA

Příspěvek od LUTEC »

Beaver píše:
LUTEC píše:promiň ale taky záleží co tam máš za motor.Motory honda jsou už v serii tak našlápnutý že se svým výkonem opravdu vyrovnají motorům s turbem(krouťák chybí to je pravda) a i když koupíš kit za 80tis. nebudou v něm kovaný písty a klika která by to snesla.pokud nechceš měnit nebo generálkovat motor každých 1000 km raději investuj nebo se na to vykašli.pravdu to není jen vzít turbo a pár hadic a někam to tam přišroubovat.Mám s tím už zkušenost.Kamarád si myslel že to je jen tak a ukecal mě ať do toho jdu s ním po ujetí deseti kilometrů sme měnili první píst a to jen proto,že byla chudší směs.nakonec sme museli to turbo uškrtit na 0,7 baru protože jednotka nedovolila dávat víc paliva.A ten výkon pak tak extrémní nebyl.Sice jezdí na sériovou kliku i písty ale myslím že to dlouho nevydrží.Jestli si se rozhodl že do todo chceš vážně jít zkus někoho kdo to už dělal.a investice která se ti bude zdát vysoká se ti vrátí toho se neboj.
Je úplně běžný, že turbokit na atmosférickej motor Honda bude na cca 6 - 8 PSI. I když by dokázalo to turbo tlačit víc, právě z důvodu nepřipravenosti motoru je to nastavený na takhle nízký hodnoty. Pokud je někdo tak blbej, že to natlakuje na víc, tak mu písty odtečou do vany a není se co divit při té kompresi co atmosférické motory mají.
Já ale nepsal že to byl turbokit,Ten kluk koupil někde turbo KK myslím z una, hadice roury a to bylo celý.Byla to moje první zkušenost s turbem vůbec,takže sem se při tom učil. :oops: Teď už by to taky dopadlo jinak.Škoda že sem tě před tím neznal určitě bych si nechal poradit. :?:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Turbo-HONDA

Příspěvek od Beaver »

LUTEC píše:
Beaver píše:
LUTEC píše:promiň ale taky záleží co tam máš za motor.Motory honda jsou už v serii tak našlápnutý že se svým výkonem opravdu vyrovnají motorům s turbem(krouťák chybí to je pravda) a i když koupíš kit za 80tis. nebudou v něm kovaný písty a klika která by to snesla.pokud nechceš měnit nebo generálkovat motor každých 1000 km raději investuj nebo se na to vykašli.pravdu to není jen vzít turbo a pár hadic a někam to tam přišroubovat.Mám s tím už zkušenost.Kamarád si myslel že to je jen tak a ukecal mě ať do toho jdu s ním po ujetí deseti kilometrů sme měnili první píst a to jen proto,že byla chudší směs.nakonec sme museli to turbo uškrtit na 0,7 baru protože jednotka nedovolila dávat víc paliva.A ten výkon pak tak extrémní nebyl.Sice jezdí na sériovou kliku i písty ale myslím že to dlouho nevydrží.Jestli si se rozhodl že do todo chceš vážně jít zkus někoho kdo to už dělal.a investice která se ti bude zdát vysoká se ti vrátí toho se neboj.
Je úplně běžný, že turbokit na atmosférickej motor Honda bude na cca 6 - 8 PSI. I když by dokázalo to turbo tlačit víc, právě z důvodu nepřipravenosti motoru je to nastavený na takhle nízký hodnoty. Pokud je někdo tak blbej, že to natlakuje na víc, tak mu písty odtečou do vany a není se co divit při té kompresi co atmosférické motory mají.
Já ale nepsal že to byl turbokit,Ten kluk koupil někde turbo KK myslím z una, hadice roury a to bylo celý.Byla to moje první zkušenost s turbem vůbec,takže sem se při tom učil. :oops: Teď už by to taky dopadlo jinak.Škoda že sem tě před tím neznal určitě bych si nechal poradit. :?:
No to co popisuješ je ta klasická situace, kdy to tam někdo nějak nabastlí a pak zkouší co teda bude, jestli se to vykurví a nebo jestli to bude jezdit. Pro zajímavost co všechno obsahuje jeden z turbokitů pro CRXko s motorem D16:

leštěný turbo Turbonetics T3/T04E
nový výfukový svody s přírubou na turbo
leštěný mezichladič pro přední montáž (FMIC)
leštěný trubky k mezichladiči
Turbonetics wastegate
2.5" trubku od turba se závitem pro lambdu
trubku pro waswtegate
BLITZ Blow Off Ventil
MAP senzor
palivovej regulátor
výkonější in-line palivovou pumpu
pancéřovaný hadice Goodridge pro napojení mazání turba
šroubky a rozdvojky
hadice a svorky pro jejich upevnění
všechny nezbytný těsnění

Tahle sada obsahuje všechno, co potřebuješ a stačí ji naroubovat na sériovej motor. Bude ti tlačit zhruba 7 PSI a získáš 75 až 100 koní navrch bez rizika, že odpálíš motor (pokud je v dobrým stavu). Za různý další příplatky je možný získat turbo s kuličkovýma ložiskama, upgrade turba, lepší wastegate nebo silnější palivovou pumpu Walbro.

Je na tom dobře vidět, že to není tak že "koupím z vrakáče ňáky turbo, Béďa mi svaří céóčkem ňáky svody, ňák to na to namontuju a ono to ňák dopadne". To co je uvedený v té sadě je prostě nezbytný minimum pro to, aby to fungovalo bez potíží, jsou i sady kde je přibalenej měřák tlaku turba, vzuchovej filtr, turbo timer a větší vstřikovače. Ale rozhodnutí je vždycky na lidech :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Bulda
V.I.P.
Příspěvky: 1640
Registrován: 01 dub 2005 20:48

Příspěvek od Bulda »

Beaver píše:
LUTEC píše:
Beaver píše: Je úplně běžný, že turbokit na atmosférickej motor Honda bude na cca 6 - 8 PSI. I když by dokázalo to turbo tlačit víc, právě z důvodu nepřipravenosti motoru je to nastavený na takhle nízký hodnoty. Pokud je někdo tak blbej, že to natlakuje na víc, tak mu písty odtečou do vany a není se co divit při té kompresi co atmosférické motory mají.
Já ale nepsal že to byl turbokit,Ten kluk koupil někde turbo KK myslím z una, hadice roury a to bylo celý.Byla to moje první zkušenost s turbem vůbec,takže sem se při tom učil. :oops: Teď už by to taky dopadlo jinak.Škoda že sem tě před tím neznal určitě bych si nechal poradit. :?:
No to co popisuješ je ta klasická situace, kdy to tam někdo nějak nabastlí a pak zkouší co teda bude, jestli se to vykurví a nebo jestli to bude jezdit. Pro zajímavost co všechno obsahuje jeden z turbokitů pro CRXko s motorem D16:

leštěný turbo Turbonetics T3/T04E
nový výfukový svody s přírubou na turbo
leštěný mezichladič pro přední montáž (FMIC)
leštěný trubky k mezichladiči
Turbonetics wastegate
2.5" trubku od turba se závitem pro lambdu
trubku pro waswtegate
BLITZ Blow Off Ventil
MAP senzor
palivovej regulátor
výkonější in-line palivovou pumpu
pancéřovaný hadice Goodridge pro napojení mazání turba
šroubky a rozdvojky
hadice a svorky pro jejich upevnění
všechny nezbytný těsnění

Tahle sada obsahuje všechno, co potřebuješ a stačí ji naroubovat na sériovej motor. Bude ti tlačit zhruba 7 PSI a získáš 75 až 100 koní navrch bez rizika, že odpálíš motor (pokud je v dobrým stavu). Za různý další příplatky je možný získat turbo s kuličkovýma ložiskama, upgrade turba, lepší wastegate nebo silnější palivovou pumpu Walbro.

Je na tom dobře vidět, že to není tak že "koupím z vrakáče ňáky turbo, Béďa mi svaří céóčkem ňáky svody, ňák to na to namontuju a ono to ňák dopadne". To co je uvedený v té sadě je prostě nezbytný minimum pro to, aby to fungovalo bez potíží, jsou i sady kde je přibalenej měřák tlaku turba, vzuchovej filtr, turbo timer a větší vstřikovače. Ale rozhodnutí je vždycky na lidech :wink:
na kolik to tak vyslo komplet

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

beavere to mne začíná zajímat :o) ale ta cena bude dost vysoká, co ??
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Cena je někde mezi 60 a 70ti talířema, podle kurzu. Pochopitelně by to ve finále bylo ještě krutější, anébrž to je bez cla a bez dovozu a navíc to je americká záležitost, takže na dovoz by tu byli lidi jiní než já, já to tu uváděl jen jako příklad :)

Idaho, pro NA Supru tam ostatně byl taky kit, ale tam je to ještě větší peklo, protože cena byla 4200 USD. Akorát že byl pro 2JZ-GE a navíc dával 120 koní při 8 PSI, takže za děsný peníze se dostaneš mírně nad úroveň turbovýho motoru v sérii :o) V případě Supry Mk.III je pak určitě rentabilnější koupit turbomotor.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
ICEman
Příspěvky: 135
Registrován: 04 říj 2004 21:23
Bydliště: Lubná u Rakovníka

Příspěvek od ICEman »

Beavere nebuď na Luteca zlej.Hodně znás by se od něj mohlo učit.Je to hodně šikovnej automechanik.Pokud jezdíte na srazy,tak ho znáte(sprintí s oranžovym Rapidem).To turbo dělal na přání majitele auta.Ten přivezl díly a chtěl to do auta.Sám Lutec by si to nevymyslel.Jinak turbokit za 70 tisíc je bomba.
Ford Focus 1.8 16V

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

ICEman píše:Beavere nebuď na Luteca zlej.Hodně znás by se od něj mohlo učit.Je to hodně šikovnej automechanik.Pokud jezdíte na srazy,tak ho znáte(sprintí s oranžovym Rapidem).To turbo dělal na přání majitele auta.Ten přivezl díly a chtěl to do auta.Sám Lutec by si to nevymyslel.Jinak turbokit za 70 tisíc je bomba.
Já nejsem zlej, tohle bylo mířený hodně na lidi, co mají dojem, že dát na auto turbo je v podstatě takový zábavně strávený víkend. Samozřejmě souhlasím, že za tu cenu je ten kit pěkný pokud teda člověk stojí o to turbo na N/A motor. Navíc jsem v podstatě chtěl upozornit na to, že ty nízký plnící tlaky u těch dodatečných kitů jsou běžná věc, protože se musí zohlednit vysoká komprese a mírně odlišné naladění motoru.

Jinak konkrétně u Supry Mk.III je při porovnání sériových motorů N/A a Turbo docela zřejmý, že to skutečně není jen o tom turbu - má totiž jiný zapalování, jiný písty, jiný vačky, dodatečný mazání klikovky (protože turbo je vyšší zátěž) a dokonce i jinou převodovku. Člověk co si potom koupí ten kit získá sice turbo, ale dál se nehne, dostal by se za limity motoru. Proto je v hodně případech konečnej závěr, že je lepší jít rovnou do auta s turbem, kde je to o něčem trochu jiným. Spousta lidí to nechápe - nevidí ty rozdíly a problémy - a mým cílem tu bylo na to upozornit. Nikomu nenadávám :o)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“