
Turbo-HONDA
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
sem zvědavej, jestli pochopíš něco z tohodleKlasik píše:@xenon - super fotkakonečně jsem pochopil jak to turbo funguje
Kdyby si měl podobnejch fotek víc, tak sem hoď odkaz, nebo link kde to najdu.

mě se z toho zakutály oči pod stůl

- Přílohy
-
- IMG_55271.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1243 x
-
- IMG_55261.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1240 x
HONDA Civic Sedan - 1.5 VTEC TURBO MT
car styling ti muže dovezt gredyho nebo sadu vaček atd. toda racing
www.car-styling.cz m www.carstylingtuning.com
www.car-styling.cz m www.carstylingtuning.com
Myslím, že z těch posledních dvou fotek je celkem patrný, v čem je zásadní problém při pokusu přenášet výkon z předohrabu na silnici. Takovým "autem" už se člověk normálně neprojede 

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Turbo-HONDA
promiň ale taky záleží co tam máš za motor.Motory honda jsou už v serii tak našlápnutý že se svým výkonem opravdu vyrovnají motorům s turbem(krouťák chybí to je pravda) a i když koupíš kit za 80tis. nebudou v něm kovaný písty a klika která by to snesla.pokud nechceš měnit nebo generálkovat motor každých 1000 km raději investuj nebo se na to vykašli.pravdu to není jen vzít turbo a pár hadic a někam to tam přišroubovat.Mám s tím už zkušenost.Kamarád si myslel že to je jen tak a ukecal mě ať do toho jdu s ním po ujetí deseti kilometrů sme měnili první píst a to jen proto,že byla chudší směs.nakonec sme museli to turbo uškrtit na 0,7 baru protože jednotka nedovolila dávat víc paliva.A ten výkon pak tak extrémní nebyl.Sice jezdí na sériovou kliku i písty ale myslím že to dlouho nevydrží.Jestli si se rozhodl že do todo chceš vážně jít zkus někoho kdo to už dělal.a investice která se ti bude zdát vysoká se ti vrátí toho se neboj.
Re: Turbo-HONDA
Je úplně běžný, že turbokit na atmosférickej motor Honda bude na cca 6 - 8 PSI. I když by dokázalo to turbo tlačit víc, právě z důvodu nepřipravenosti motoru je to nastavený na takhle nízký hodnoty. Pokud je někdo tak blbej, že to natlakuje na víc, tak mu písty odtečou do vany a není se co divit při té kompresi co atmosférické motory mají.LUTEC píše:promiň ale taky záleží co tam máš za motor.Motory honda jsou už v serii tak našlápnutý že se svým výkonem opravdu vyrovnají motorům s turbem(krouťák chybí to je pravda) a i když koupíš kit za 80tis. nebudou v něm kovaný písty a klika která by to snesla.pokud nechceš měnit nebo generálkovat motor každých 1000 km raději investuj nebo se na to vykašli.pravdu to není jen vzít turbo a pár hadic a někam to tam přišroubovat.Mám s tím už zkušenost.Kamarád si myslel že to je jen tak a ukecal mě ať do toho jdu s ním po ujetí deseti kilometrů sme měnili první píst a to jen proto,že byla chudší směs.nakonec sme museli to turbo uškrtit na 0,7 baru protože jednotka nedovolila dávat víc paliva.A ten výkon pak tak extrémní nebyl.Sice jezdí na sériovou kliku i písty ale myslím že to dlouho nevydrží.Jestli si se rozhodl že do todo chceš vážně jít zkus někoho kdo to už dělal.a investice která se ti bude zdát vysoká se ti vrátí toho se neboj.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Turbo-HONDA
Stoprocentne souhlasim.LUTEC píše:promiň ale taky záleží co tam máš za motor.Motory honda jsou už v serii tak našlápnutý že se svým výkonem opravdu vyrovnají motorům s turbem(krouťák chybí to je pravda) a i když koupíš kit za 80tis. nebudou v něm kovaný písty a klika která by to snesla.pokud nechceš měnit nebo generálkovat motor každých 1000 km raději investuj nebo se na to vykašli.pravdu to není jen vzít turbo a pár hadic a někam to tam přišroubovat.Mám s tím už zkušenost.Kamarád si myslel že to je jen tak a ukecal mě ať do toho jdu s ním po ujetí deseti kilometrů sme měnili první píst a to jen proto,že byla chudší směs.nakonec sme museli to turbo uškrtit na 0,7 baru protože jednotka nedovolila dávat víc paliva.A ten výkon pak tak extrémní nebyl.Sice jezdí na sériovou kliku i písty ale myslím že to dlouho nevydrží.Jestli si se rozhodl že do todo chceš vážně jít zkus někoho kdo to už dělal.a investice která se ti bude zdát vysoká se ti vrátí toho se neboj.

Live4Ride Syndicate
Re: Turbo-HONDA
Já ale nepsal že to byl turbokit,Ten kluk koupil někde turbo KK myslím z una, hadice roury a to bylo celý.Byla to moje první zkušenost s turbem vůbec,takže sem se při tom učil.Beaver píše:Je úplně běžný, že turbokit na atmosférickej motor Honda bude na cca 6 - 8 PSI. I když by dokázalo to turbo tlačit víc, právě z důvodu nepřipravenosti motoru je to nastavený na takhle nízký hodnoty. Pokud je někdo tak blbej, že to natlakuje na víc, tak mu písty odtečou do vany a není se co divit při té kompresi co atmosférické motory mají.LUTEC píše:promiň ale taky záleží co tam máš za motor.Motory honda jsou už v serii tak našlápnutý že se svým výkonem opravdu vyrovnají motorům s turbem(krouťák chybí to je pravda) a i když koupíš kit za 80tis. nebudou v něm kovaný písty a klika která by to snesla.pokud nechceš měnit nebo generálkovat motor každých 1000 km raději investuj nebo se na to vykašli.pravdu to není jen vzít turbo a pár hadic a někam to tam přišroubovat.Mám s tím už zkušenost.Kamarád si myslel že to je jen tak a ukecal mě ať do toho jdu s ním po ujetí deseti kilometrů sme měnili první píst a to jen proto,že byla chudší směs.nakonec sme museli to turbo uškrtit na 0,7 baru protože jednotka nedovolila dávat víc paliva.A ten výkon pak tak extrémní nebyl.Sice jezdí na sériovou kliku i písty ale myslím že to dlouho nevydrží.Jestli si se rozhodl že do todo chceš vážně jít zkus někoho kdo to už dělal.a investice která se ti bude zdát vysoká se ti vrátí toho se neboj.


Re: Turbo-HONDA
No to co popisuješ je ta klasická situace, kdy to tam někdo nějak nabastlí a pak zkouší co teda bude, jestli se to vykurví a nebo jestli to bude jezdit. Pro zajímavost co všechno obsahuje jeden z turbokitů pro CRXko s motorem D16:LUTEC píše:Já ale nepsal že to byl turbokit,Ten kluk koupil někde turbo KK myslím z una, hadice roury a to bylo celý.Byla to moje první zkušenost s turbem vůbec,takže sem se při tom učil.Beaver píše:Je úplně běžný, že turbokit na atmosférickej motor Honda bude na cca 6 - 8 PSI. I když by dokázalo to turbo tlačit víc, právě z důvodu nepřipravenosti motoru je to nastavený na takhle nízký hodnoty. Pokud je někdo tak blbej, že to natlakuje na víc, tak mu písty odtečou do vany a není se co divit při té kompresi co atmosférické motory mají.LUTEC píše:promiň ale taky záleží co tam máš za motor.Motory honda jsou už v serii tak našlápnutý že se svým výkonem opravdu vyrovnají motorům s turbem(krouťák chybí to je pravda) a i když koupíš kit za 80tis. nebudou v něm kovaný písty a klika která by to snesla.pokud nechceš měnit nebo generálkovat motor každých 1000 km raději investuj nebo se na to vykašli.pravdu to není jen vzít turbo a pár hadic a někam to tam přišroubovat.Mám s tím už zkušenost.Kamarád si myslel že to je jen tak a ukecal mě ať do toho jdu s ním po ujetí deseti kilometrů sme měnili první píst a to jen proto,že byla chudší směs.nakonec sme museli to turbo uškrtit na 0,7 baru protože jednotka nedovolila dávat víc paliva.A ten výkon pak tak extrémní nebyl.Sice jezdí na sériovou kliku i písty ale myslím že to dlouho nevydrží.Jestli si se rozhodl že do todo chceš vážně jít zkus někoho kdo to už dělal.a investice která se ti bude zdát vysoká se ti vrátí toho se neboj.Teď už by to taky dopadlo jinak.Škoda že sem tě před tím neznal určitě bych si nechal poradit.
leštěný turbo Turbonetics T3/T04E
nový výfukový svody s přírubou na turbo
leštěný mezichladič pro přední montáž (FMIC)
leštěný trubky k mezichladiči
Turbonetics wastegate
2.5" trubku od turba se závitem pro lambdu
trubku pro waswtegate
BLITZ Blow Off Ventil
MAP senzor
palivovej regulátor
výkonější in-line palivovou pumpu
pancéřovaný hadice Goodridge pro napojení mazání turba
šroubky a rozdvojky
hadice a svorky pro jejich upevnění
všechny nezbytný těsnění
Tahle sada obsahuje všechno, co potřebuješ a stačí ji naroubovat na sériovej motor. Bude ti tlačit zhruba 7 PSI a získáš 75 až 100 koní navrch bez rizika, že odpálíš motor (pokud je v dobrým stavu). Za různý další příplatky je možný získat turbo s kuličkovýma ložiskama, upgrade turba, lepší wastegate nebo silnější palivovou pumpu Walbro.
Je na tom dobře vidět, že to není tak že "koupím z vrakáče ňáky turbo, Béďa mi svaří céóčkem ňáky svody, ňák to na to namontuju a ono to ňák dopadne". To co je uvedený v té sadě je prostě nezbytný minimum pro to, aby to fungovalo bez potíží, jsou i sady kde je přibalenej měřák tlaku turba, vzuchovej filtr, turbo timer a větší vstřikovače. Ale rozhodnutí je vždycky na lidech

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
na kolik to tak vyslo kompletBeaver píše:No to co popisuješ je ta klasická situace, kdy to tam někdo nějak nabastlí a pak zkouší co teda bude, jestli se to vykurví a nebo jestli to bude jezdit. Pro zajímavost co všechno obsahuje jeden z turbokitů pro CRXko s motorem D16:LUTEC píše:Já ale nepsal že to byl turbokit,Ten kluk koupil někde turbo KK myslím z una, hadice roury a to bylo celý.Byla to moje první zkušenost s turbem vůbec,takže sem se při tom učil.Beaver píše: Je úplně běžný, že turbokit na atmosférickej motor Honda bude na cca 6 - 8 PSI. I když by dokázalo to turbo tlačit víc, právě z důvodu nepřipravenosti motoru je to nastavený na takhle nízký hodnoty. Pokud je někdo tak blbej, že to natlakuje na víc, tak mu písty odtečou do vany a není se co divit při té kompresi co atmosférické motory mají.Teď už by to taky dopadlo jinak.Škoda že sem tě před tím neznal určitě bych si nechal poradit.
leštěný turbo Turbonetics T3/T04E
nový výfukový svody s přírubou na turbo
leštěný mezichladič pro přední montáž (FMIC)
leštěný trubky k mezichladiči
Turbonetics wastegate
2.5" trubku od turba se závitem pro lambdu
trubku pro waswtegate
BLITZ Blow Off Ventil
MAP senzor
palivovej regulátor
výkonější in-line palivovou pumpu
pancéřovaný hadice Goodridge pro napojení mazání turba
šroubky a rozdvojky
hadice a svorky pro jejich upevnění
všechny nezbytný těsnění
Tahle sada obsahuje všechno, co potřebuješ a stačí ji naroubovat na sériovej motor. Bude ti tlačit zhruba 7 PSI a získáš 75 až 100 koní navrch bez rizika, že odpálíš motor (pokud je v dobrým stavu). Za různý další příplatky je možný získat turbo s kuličkovýma ložiskama, upgrade turba, lepší wastegate nebo silnější palivovou pumpu Walbro.
Je na tom dobře vidět, že to není tak že "koupím z vrakáče ňáky turbo, Béďa mi svaří céóčkem ňáky svody, ňák to na to namontuju a ono to ňák dopadne". To co je uvedený v té sadě je prostě nezbytný minimum pro to, aby to fungovalo bez potíží, jsou i sady kde je přibalenej měřák tlaku turba, vzuchovej filtr, turbo timer a větší vstřikovače. Ale rozhodnutí je vždycky na lidech
Cena je někde mezi 60 a 70ti talířema, podle kurzu. Pochopitelně by to ve finále bylo ještě krutější, anébrž to je bez cla a bez dovozu a navíc to je americká záležitost, takže na dovoz by tu byli lidi jiní než já, já to tu uváděl jen jako příklad 
Idaho, pro NA Supru tam ostatně byl taky kit, ale tam je to ještě větší peklo, protože cena byla 4200 USD. Akorát že byl pro 2JZ-GE a navíc dával 120 koní při 8 PSI, takže za děsný peníze se dostaneš mírně nad úroveň turbovýho motoru v sérii
V případě Supry Mk.III je pak určitě rentabilnější koupit turbomotor.

Idaho, pro NA Supru tam ostatně byl taky kit, ale tam je to ještě větší peklo, protože cena byla 4200 USD. Akorát že byl pro 2JZ-GE a navíc dával 120 koní při 8 PSI, takže za děsný peníze se dostaneš mírně nad úroveň turbovýho motoru v sérii

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Beavere nebuď na Luteca zlej.Hodně znás by se od něj mohlo učit.Je to hodně šikovnej automechanik.Pokud jezdíte na srazy,tak ho znáte(sprintí s oranžovym Rapidem).To turbo dělal na přání majitele auta.Ten přivezl díly a chtěl to do auta.Sám Lutec by si to nevymyslel.Jinak turbokit za 70 tisíc je bomba.
Ford Focus 1.8 16V
Já nejsem zlej, tohle bylo mířený hodně na lidi, co mají dojem, že dát na auto turbo je v podstatě takový zábavně strávený víkend. Samozřejmě souhlasím, že za tu cenu je ten kit pěkný pokud teda člověk stojí o to turbo na N/A motor. Navíc jsem v podstatě chtěl upozornit na to, že ty nízký plnící tlaky u těch dodatečných kitů jsou běžná věc, protože se musí zohlednit vysoká komprese a mírně odlišné naladění motoru.ICEman píše:Beavere nebuď na Luteca zlej.Hodně znás by se od něj mohlo učit.Je to hodně šikovnej automechanik.Pokud jezdíte na srazy,tak ho znáte(sprintí s oranžovym Rapidem).To turbo dělal na přání majitele auta.Ten přivezl díly a chtěl to do auta.Sám Lutec by si to nevymyslel.Jinak turbokit za 70 tisíc je bomba.
Jinak konkrétně u Supry Mk.III je při porovnání sériových motorů N/A a Turbo docela zřejmý, že to skutečně není jen o tom turbu - má totiž jiný zapalování, jiný písty, jiný vačky, dodatečný mazání klikovky (protože turbo je vyšší zátěž) a dokonce i jinou převodovku. Člověk co si potom koupí ten kit získá sice turbo, ale dál se nehne, dostal by se za limity motoru. Proto je v hodně případech konečnej závěr, že je lepší jít rovnou do auta s turbem, kde je to o něčem trochu jiným. Spousta lidí to nechápe - nevidí ty rozdíly a problémy - a mým cílem tu bylo na to upozornit. Nikomu nenadávám

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"