Posunuti vrcholu vykonu

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
futura
Příspěvky: 185
Registrován: 03 kvě 2004 08:32
Bydliště: Praha

Posunuti vrcholu vykonu

Příspěvek od futura »

Zjistil jsem, ze vykon mi vrcholi v 5100ot., pritom tovarni udaje operuji s maximem v 6000. Tyhle otacky motor udela, ale krivka proste po tech 5100 zacne padat, coz by asi byt nemelo.Absolutni cisla sedi, jen ta krivka konci na muj vkus moc brzy a pokud by to ve stejnym duchu pokracovalo jeste k tem 6000, asi by se tam nejaky krecek i namnozil.V cem by mohla byt chyba?

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

Opotřebení.

Uživatelský avatar
hIGGI
Příspěvky: 340
Registrován: 11 srp 2004 23:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od hIGGI »

pokud se motor dusi (at uz na strane sani nebo na strane vyfuku), muze dochazet k tomu co popisujes, ale v tom pripade bych spis cekal ze krivka prestane stoupat, ale udrzi se kde je

pokud zacne padat, tak neco nestiha, nebo nefunguje spravne (svicky, injectory, pumpa, civky atd atd...prilis bohata smes se projevi poklesem, stejne jako prilis chuda....misfire (nestihajici svicky nebo civky) by se asi projevily cukanim, nerovnostim v grafu...
Cryogenic treatment
http://www.cryo-centrum.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

skontrolovat ci neni zapeceny kat, ucpaty filter.
ale ked su maxima rovnake, tak to bude nejaka tlacova chyba.

futura
Příspěvky: 185
Registrován: 03 kvě 2004 08:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od futura »

Diky za nazory, omrknu sani i vyfuk, priklanim se taky k tomu, ze by to mohlo byt neco z toho, priznavam, ze to jeste neni uplne dotazeny.
Tiskova chyba to bejt nemuze, ten graf vyjel z brzdy.

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

myslel som tlacova chyba na strane vyrobcu.

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

ještě napiš na jakym je to autě, můžeš mít adaptivní ŘJ, pak to muže bejt stylem jízdy
- jednoduše řečeno, když motor netočíš a jezdíš delší dobu v nižších otáčkách, tak se výkon automaticky posune dolu a naopak když to budeš tejden točit ve vysokejch, tak se to auto naučí, nebude dělat pak už v těch vysokejch takovej bordel a o něco líp pojede 8)
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

futura
Příspěvky: 185
Registrován: 03 kvě 2004 08:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od futura »

Je to motor 2l mondeo 96, nejsu si jiste, jestli ta EEC IV uz je adaptabilni, kazdopadne nejezdi se s tim porad jen na spotrebu, ale cihlu kazdej den to taky nema. Kazdopadne vcera jsem dal jiny MAF, mam pocit, ze to reaguje lip a lehcejc, pres vikend si to zkusim overit na volny silnici.

Uživatelský avatar
semysak
Příspěvky: 733
Registrován: 10 led 2005 12:43
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od semysak »

no nevim no otec mel moneo 99 a normalne s tim jezdil po meste v zacpe a auto se naucilo jezdit pomalu potom se mu nechtelo na dalnici jezdit ale kdyz jsme jeli 2x dene do brna a potom zase do prahy tak uz pekne tocilo a zase nejezdilo dobre pomalicku takze asi bylo adaptabilni

futura
Příspěvky: 185
Registrován: 03 kvě 2004 08:32
Bydliště: Praha

Příspěvek od futura »

99 uz ma asi EEC V RJ, ta je uplne o necem jinym, da se tam soft cpat po kabelu, o tom se EEC IV ani nezdalo. Ale kazdopadne to protahnuti za vyzkouseni stoji, oprubuju to.Teda mne nekdo takhle honit, abych nezlenivel....

Uživatelský avatar
CharlitoCZ
Příspěvky: 364
Registrován: 11 čer 2005 21:21
Bydliště: Praha Věk: 14
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od CharlitoCZ »

no to sice jo, ale i felda u MPi to už měla adaptivní, to podle mě bude, no uvidí se
BMW 320i Saloon 110kW/190Nm Obrázek
hledam spolubydlici (holku), info na sz/mejlu

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“