RB20DET vs SR20DET

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

RB20DET vs SR20DET

Příspěvek od MarauderZ28 »

čím se lišej ? vím kde jsou použitý, ale zajímal by mě rozdíl ...
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Maya_Man
Příspěvky: 351
Registrován: 22 bře 2005 00:47
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maya_Man »

RB20DET byl sestivalec o objemu 1998 DOHC s turbodmichadlem a s 24 ventily a montoval se do skylina GT-S tusim kolem roku 1989 a disponoval 214cti konma


SR20DET je o dva valce chudsi se srovnatelnym objemem, DOHC, 16 ventilu a mel take turbodmychadlo tusim T25tku
U tohodle agregatu bylo nekolik vykonovych verzi :

Red top (podle vika) pouzival 180sx 91 -93 a silvia 91-93 a vykon mel 205 koni

pak byl Black top kterej mely nissany 180sx v letech 94-98 a ten mel vykon taky 205 koni

dalsi Black top pouzival uz Nissan S14ctka 95-98 ten mel kompresor T-28 a turbinu T25 a mel i jinou ECU, tenhle agregat mel kolem 220ti koni.

posledni Black top vlastnil nissan silvia S15 99-2002 a to jeho nejvykonejsi verzi a to 250 koni a poprve i s 6sti stupnovou prevodovkou.

tot vse co o tom zatim vim urcite to neni vsechno hlavne co se tyce RB20DET a pokud sou chybky tak prosim aby me nekdo opravil abych tu neplacal (-:

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

Celá série RB motorů používá litinový blok (Kromě GT-R 34, ale nejsem si jistej) a jsou to šestiválce. SR motory mají hlinkový blok, jsou to čtyřválce a narozdíl od RB používají proměnlivé časování výfukových ventilů. Rozdílnej je taky princip zdvihu ventilů.

Martin_534
Příspěvky: 197
Registrován: 16 zář 2004 15:40
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Martin_534 »

koukni k nám na forum, tam se to svrhlo skoro v hádku :-)
každopádně podle mě je rb20 nesmysl, když už tak 25, ale spíš 26 :-)
'89 Nissan 200 SX S13
'99 BMW 530D touring
www.200sx.cz

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

já že sem to náhodou zahlídl na ebay, právě sem nevěděl, že skyline měli "jen dvoulitr"

a SR20VET je proměnlivý časování obou vaček jo ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

MarauderZ28 píše:já že sem to náhodou zahlídl na ebay, právě sem nevěděl, že skyline měli "jen dvoulitr"
Některý Skylini měli i nepřeplňovanou 1.8 v podobě CA18I. Označení měli GXI typeX a výkon 90koní. Dávali to jen do čtyřdvéřovejch verzí.

Obrázek

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lobo »

jeste dodam RB25DET, daval se do GTS-T a mel vykon kolem 255koni...
2,5L f turbu

Uživatelský avatar
Maya_Man
Příspěvky: 351
Registrován: 22 bře 2005 00:47
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maya_Man »

no ale tady o RB25DET rec neni tak nevim ... (-:

Spitfire
Příspěvky: 117
Registrován: 28 srp 2005 12:10
Bydliště: najdi mě a dostaneš 50 Kč

Příspěvek od Spitfire »

o SR mam jen mizivy znalosti ale RB20DET byl poprve predstaven ve Skylinu HR31 v roce 85 ale byl znamej uz z Nissanu Passage GT a mel 180 koni. V kvetnu 86 byl predstaven Skyline HR31 GTS Coupe s timto motorem a v roce 88 prejmenovan na GTS-X a motor byl upraven na 190 koni. Znamejsi vsak byl model GTS-R z roku 87, 200 kusova serie urcena na okruhy s motorem o vykonu 210 koni. RB20 se take ukazal v prvnich seriich BNR32 GTS-t a mel vykon 212 koni ale pote byl nahrazen 177 konovym RB25DE :D

kompletni historie Prince/Nissanu Skyline : http://history.jbskyline.net/

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

Spitfire píše:o SR mam jen mizivy znalosti ale RB20DET byl poprve predstaven ve Skylinu HR31 v roce 85 ale byl znamej uz z Nissanu Passage GT a mel 180 koni. V kvetnu 86 byl predstaven Skyline HR31 GTS Coupe s timto motorem a v roce 88 prejmenovan na GTS-X a motor byl upraven na 190 koni. Znamejsi vsak byl model GTS-R z roku 87, 200 kusova serie urcena na okruhy s motorem o vykonu 210 koni. RB20 se take ukazal v prvnich seriich BNR32 GTS-t a mel vykon 212 koni ale pote byl nahrazen 177 konovym RB25DE :D

kompletni historie Prince/Nissanu Skyline : http://history.jbskyline.net/
tebe jsem tady čekal :lol:

Spitfire
Příspěvky: 117
Registrován: 28 srp 2005 12:10
Bydliště: najdi mě a dostaneš 50 Kč

Příspěvek od Spitfire »

ale kdyby ste nekdo byl moc linej si to prekladat tak na http://www.few-rabbits.com to mame uz prelozeny :D

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“