zvětšení kanálků

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
No_name
Příspěvky: 879
Registrován: 16 čer 2004 20:41
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od No_name »

A já jsem poskvrněn víc :) :lol:

Uživatelský avatar
GeeTee
Příspěvky: 68
Registrován: 25 říj 2005 15:37
Bydliště: Komárno

Příspěvek od GeeTee »

Vecernicek píše:
Beaver píše:
Vecernicek píše:potlesk :) kladivo :smich: :smich2: :potlesk: Já nikdy nikoho nezklamu... :)

Aha teprve teďka jsem si toho všimnul.... :lol: cha cha...sem se překlep... to by bylo super co? samozřejmě tam patří 15...
To je stejně tak scestný jako tvrdit, že když cokoliv spadne z výšky 30 cm, tak se tomu nic nestane. Když z té výšky spadne kovadlina, tak budiž, ale třeba takový vajíčko bude určitě na sračku. Stejně tak ty se tady snažíš říct, že svody a ventily přidají motoru 15 koní a je úplně jedno, jestli to je čtyřválec 1.3 8v ve Favoritu nebo 3.0 24v turbo v Supře ? Takhle univerzální úpravu jsem fakt ještě neviděl :D
Trošku přemýšlej... Když uděláš plus mínus 20% tak ti to uděla minimálně 15koníků... Promiň že to vyznělo tak že ti to vždycky přidá 15koní a víc nic... By mě zajímalo kolik lidí z nás má 3.0 24V...(a i kdyby tak na tohle nemyslí)
Ale leštění kanálků je luxusní nesmysl, ale správně to slícovat aby to šlo pěkně na sebe...
no treba ja mam, ale podla mna ked na atmosfere prida zvecsenie sacich kanalov 15koní tak by ma zaujimalo preco tam zo serie nemam polmerove kanaly :hmm: .
A ked aj zvecsis sacie kanaly myslite ze to ma efekt ked nezvecsite vyfukove aj s potrubim :?
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej :-D
hlada sa nahrada za xantijku

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

GT: Vsechno v seriovym motoru je defakto poddimenzovany... tzn. ze cokoliv co provedes (krom pridani vrtulky pred sani) ti prida naky ty poniky...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

podimenzovane mozno (hlavne japonske motory :lol: ) ale je to hlavne zladene, A mne ide tu hlavne o to ze ked zvecsis sacie kanaly a vsetko ostane seriove (alebo v povodnom stave) tak ta uprava podla mna stoji za prd.
Dajme tomu ze seriovo je dimenzovani motor na 500l vzduchu na minutu, a ty zvecsenim sacich kanalov dosiahnes hodnotu 600l za minutu, ale vyfukove potrubie, skrtiaca klapka, ventily... zvladnu max 510l/min tak mi povec k comu je to dobre :?: (toto je len ciste teoreticky a neberte ma za slovo)
podla mna ked sa nieco robi tak poriadne a nie len pre vlastne ego, mam zvecsene sanie, to urcite pridalo 10HP. Tym uspokojite len sedlaktunerov ale mna nie. Ja chcem grafy :alkoholic:

Uživatelský avatar
GeeTee
Příspěvky: 68
Registrován: 25 říj 2005 15:37
Bydliště: Komárno

Příspěvek od GeeTee »

som bol ja
otlcene priblizovadlo Citroen ZX vprisernej zelenej :-D
hlada sa nahrada za xantijku

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

No ty poníky ti to přidá když uděláš celou výfukovou soustavu (nemyslím sání) Nic nezískáš když zvětšíš svody a vyfuk necháš stejný, to ti asi vůbec nepomůže. Podívej se do formulí, jak to mají krásně zatočený, žádný poohýbaný trubky. Jde o to že ty trubky mají menší odpor pro vyfouknutí spalin. Třeba škrtící klapka mě (u dieslu) netrápí...

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

GeeTee píše:podimenzovane mozno (hlavne japonske motory :lol: ) ale je to hlavne zladene, A mne ide tu hlavne o to ze ked zvecsis sacie kanaly a vsetko ostane seriove (alebo v povodnom stave) tak ta uprava podla mna stoji za prd.
Dajme tomu ze seriovo je dimenzovani motor na 500l vzduchu na minutu, a ty zvecsenim sacich kanalov dosiahnes hodnotu 600l za minutu, ale vyfukove potrubie, skrtiaca klapka, ventily... zvladnu max 510l/min tak mi povec k comu je to dobre :?: (toto je len ciste teoreticky a neberte ma za slovo)
podla mna ked sa nieco robi tak poriadne a nie len pre vlastne ego, mam zvecsene sanie, to urcite pridalo 10HP. Tym uspokojite len sedlaktunerov ale mna nie. Ja chcem grafy :alkoholic:
Díváš se na to ze špatné stránky. Motor v sériovým stavu ti pojede optimálně dejme tomu při dodávce těch 500l vzduchu, ale restrikce v sání ti omezí dodávku třeba na nějakých 460l. Optimalizací dosáhneš toho, že motor bude dostávat to co potřebuje aniž by to něco brzdilo (přesahy, otřepy, turbulence,...). Proto se tyhle úpravy projeví i na sériovým motoru (byť to není žádnej obrovskej boom výkonu).

Mluvit o poddimenzovanosti Japonských motorů je k smíchu, ty motory jsou naopak předimenzovaný - proto je možný u některých zvyšovat výkon aniž by se motor rozpadl. Mě vždycky hrozně baví, jak lidi říkají o tom, že Japonský motory jsou to nebo ono a když se jich zeptám, jak je teda možný, že sériovej blok motoru, písty a klikovka + hlava u Supry zvládnou 500 koní, tak začnou něco blekotat. Ty máš Francouze s motorem s obsahem a počtem válců odpovídajícím cca Skyline, tak zkus dosáhnout stejnýho výkonu :wink:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“