UDO BIERHANZEL von RS píše:Tak pičo, spotřeba normoš cca 8-10L. Spojka po použití keramiky Ferrodo v poho! A poloosy ? Uplně bez problem..... Takže nežli začneš kecat bludy něco si o tom zjisti blbe. Nic ve zlým Komáre, ale na hrubý pytel hrubá záplata. Jestli si reagoval na ten (vočipovat a vlhké vstřikoví NOS) , o kterým vědí lidé také moc-li málo tak sorry. Čus
Ano, reagoval jsem na ten prispevek s NOS a pod. Pokud je auto pred zacatkem uprav v dobrem stavu, muze (a opakuji MUZE) to vydrzet ;o). Ovsem, kdyz clovek nacpe 1,8 za prevodovku, napravu a poloosy ve stavu po 15ti letech, NEMUSI mu to vydrzet. Tot muj nazorrrrr.
UDO BIERHANZEL von RS píše:Jo a kdyby si chtěl motor (1.8T). Nějakej by se našel....
prosim te...stavim taky rapida....a premejslim o motoru....mohl by jsi mi napsat ...treba SZ....za kolik by jsi ten motor nechal a co vse bych potreboval k jeho nainstalovani do rapida 130?...dik
UDO BIERHANZEL von RS píše:Jo a kdyby si chtěl motor (1.8T). Nějakej by se našel....
prosim te...stavim taky rapida....a premejslim o motoru....mohl by jsi mi napsat ...treba SZ....za kolik by jsi ten motor nechal a co vse bych potreboval k jeho nainstalovani do rapida 130?...dik
UDO BIERHANZEL von RS píše:Jo a kdyby si chtěl motor (1.8T). Nějakej by se našel....
prosim te...stavim taky rapida....a premejslim o motoru....mohl by jsi mi napsat ...treba SZ....za kolik by jsi ten motor nechal a co vse bych potreboval k jeho nainstalovani do rapida 130?...dik
Máš to tam...
Chtel bych se zeptet na elektriku... Je to asi hodne slozity co? Co vsechno se musi udelat s elktrikou aby to frcelo?
Jezis cpat do takovejch starejch vraku 1.8T je skoda. I kdyz ten koncernovej 1.8T taky neni zadnej zazrak... Ale prej to pak jezdi jak drak, jak psal ten manik vyse ve votuzenym bilozelenym eRku )
Diky ale myslim ze ten motor co tam je postaci. Jen mu dat lepsi spojku. Ta seriova prokluzuje. V nasem pripade jde spis o rekonstrukci nez totalni upravu.
Fiesta píše:
prosim te...stavim taky rapida....a premejslim o motoru....mohl by jsi mi napsat ...treba SZ....za kolik by jsi ten motor nechal a co vse bych potreboval k jeho nainstalovani do rapida 130?...dik
Máš to tam...
Chtel bych se zeptet na elektriku... Je to asi hodne slozity co? Co vsechno se musi udelat s elktrikou aby to frcelo?
Rozchodit immo, napojit + a prostřihat zbytečný kabely. A nakonec sladit přes VAG. Banalita, která u mě trvala 1,5 měsíce
rufe píše:Jezis cpat do takovejch starejch vraku 1.8T je skoda. I kdyz ten koncernovej 1.8T taky neni zadnej zazrak... Ale prej to pak jezdi jak drak, jak psal ten manik vyse ve votuzenym bilozelenym eRku )
Ježííš jak rád si s tebou dam sprinta hlodavče... Ukaž mi plísss zač je tomu hnisan loket A propo kde mohu shlédnout tvou práci (tvé auto) Abych viděl jak se to má dělat víš hňupe? Nebo se stydíš ukázat tvůj kozí dech a schováváš se za víko ventilů?
Jsem rad, ze kdyz sem napsal "votuzeny bilozeleny eRko" tak si hned vedel ze mluvim o tobe ...Sprinta nedam, kdybych jel tak stejne jedu v jiny kategorii, ale me auto v zakladu nema o moc koni min nez to tvoje , a neni to nejaka podomacku delana prestavba, kdy davas motor do kastle ve ktery nema co delat, tim se to auto stava pouzitelny leda tak pro zavody, po kazdych 1000km musis menit polovinu dilu a nechci videt az v tom aute ktery bylo vyrobeny pred´cca 30ti lety(a vyrobeny na uplne jiny agregat a rychlosti nez s tim jezdis ty) vybouras nebo nekoho porazis(argumenty typu ze mas ochranny ram je joke...) . A nedejboze jestli s tim vjedes do normalniho provozu... Nech si to doma v garazi, vystavuj nam tu fotky, hraj si na tvrdyho pana Zavodnika a Tunera... to bude uplne stacit. Doufam ze te nepotkam na silnici.
na rapida stoji Komplet podvozek od HP Sporting 14 000,- bez DPH...
Pokud chces levnejsi, ale ne tak ucinou variantu tak je tu moznost pritvrzeni a male upravy new tlumicu(130).V kombinaci s pruzinami LA je to celkem slusny....urcite mnohem lepsi nez origo.