Bezpečnostní rám vs policiajti??

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
in0
Příspěvky: 209
Registrován: 13 zář 2004 21:17
Bydliště: na cestě mezi tabákovkou a Prahou
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od in0 »

s vicebodovymi pasy a skorepinou verim, ze to uz je trochu jinde. co to tam mas martas za hnus na fotce? rejze z vejfuku?

blackhole: tebe sem trochu nepobral co ses mi snazil rict, ja skorepiny v aute nemam a nebudu je tam davat, o jejich nebezpecnosti sem si zjistil predem dost.

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Příspěvek od martin »

uvědom si že to je čtyřicítka trubka a tim pádem to máš o 4cm blíž hlavě při nárazu, proto se o střechu nebo okno majznout nemusíš protože je o 4cm dál.

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Příspěvek od martin »

BlackHole píše:4 in0: Podívej se na to takhle: Kolik lidí tady z fóra má skořepiny? A kolik z nich má k těm skořepinám i bezpečnostní rám? Bo ke skořepinám je rám nutný, pokud to otočíš přes boudu, tak je to se skořápkama horší než s N/A sedačkama. A názory typu "To se mě stát nemůže..." neberu.
můžeš vysvětlit proč je při boudě bezpečnější seriová sedačka s dvoubodym pásem než skořepina se čtyřboďákem.

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

martin píše:
BlackHole píše:4 in0: Podívej se na to takhle: Kolik lidí tady z fóra má skořepiny? A kolik z nich má k těm skořepinám i bezpečnostní rám? Bo ke skořepinám je rám nutný, pokud to otočíš přes boudu, tak je to se skořápkama horší než s N/A sedačkama. A názory typu "To se mě stát nemůže..." neberu.
můžeš vysvětlit proč je při boudě bezpečnější seriová sedačka s dvoubodym pásem než skořepina se čtyřboďákem.
Řešilo se to tu a prej se ti skořepina zlomí apod......
Přispíval k tomu tehdá i TABOO a ten tady povídal že nesklopná sedačka se zlomí a že za ní právě má být tyč od rámu proti tomu,ale např. saxo cup s rámem trubku za sedačkou nemá, mě to taky nepříjde moc logický.........
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Příspěvek od martin »

blbost, za sebou máš mít trubku od rámu kvůli zadnímu nárazu, protože v tomhle případě tě nedrží pásy ale šrouby sedačky který tě samozřejmě při zadnim nárazu v kilu neudrží, ale na stejnejch šroubech je i seriová sedačka...viz Chovancova bouračka v českym rallye kdy dostal ve 170ti smyk, obrátil se a zadkem to napálili do stromu. Spolujezdec se mu utrh, na místě ko. Aby se ti sedačka zlomila tak na ní musí být tlak zeshora, tzn aby si dopad na střechu, ale na to stačí dobře upevněnej mini rám co tam máš teď. Záleží taky na konstrukci sedačky. Když je z kompozitu tak nic ze shora nevydrží a když je to trubkovej rám tak je to bezpečnější. Proto se doporučuje trubková sedačka pro jezdce nad 100kg, protože víc vydrží.

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

martin píše:blbost, za sebou máš mít trubku od rámu kvůli zadnímu nárazu, protože v tomhle případě tě nedrží pásy ale šrouby sedačky který tě samozřejmě při zadnim nárazu v kilu neudrží, ale na stejnejch šroubech je i seriová sedačka...viz Chovancova bouračka v českym rallye kdy dostal ve 170ti smyk, obrátil se a zadkem to napálili do stromu. Spolujezdec se mu utrh, na místě ko. Aby se ti sedačka zlomila tak na ní musí být tlak zeshora, tzn aby si dopad na střechu, ale na to stačí dobře upevněnej mini rám co tam máš teď. Záleží taky na konstrukci sedačky. Když je z kompozitu tak nic ze shora nevydrží a když je to trubkovej rám tak je to bezpečnější. Proto se doporučuje trubková sedačka pro jezdce nad 100kg, protože víc vydrží.
No ten mini rám nevim nevim, ale ten sparco rám co tam příjde už tu ránu zezhora snad vydrží a skořepinu a snad to bude v pohodě. Furt si myslim že skořepina + čtyř bod + sparco rám - helma je bezpečnější než origo sedačka s origo rámem taktéž bez helmy.......
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Ivan
Administrátor
Příspěvky: 3794
Registrován: 04 úno 2004 09:41
Bydliště: Brno-Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ivan »

Ritchmo, jsem rád, že jsi tuhle debatu rozpoutal, protože já se na jaro chystám k tomu samému, co plánuješ Ty. Ale to už nebudeme spolu jezdit ve skupině ;-)

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 66
Registrován: 23 srp 2004 09:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeRoX »

Ritchma píše: Řešilo se to tu a prej se ti skořepina zlomí apod......
......
ja znal typa co ve favu mel skorepiny...a hodil to na boudu nekam pres nakej 5 metrovej sraz a zachranily ho sedacky...

...kazdej se mu smal ze ma sedacky na picu (mely ty sileny "ucha" kolem hlavy, atd...) a ve final se smal on...favo total akorat strecha kopirovala obrys sedacek... 8)

...takze s tim lamanim bych to videl asi na sedacky typu 2.900,- Kč a spol...coz si samozrejme nikdo normalni neporidi... :P 8) :lol:

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Ritchmo, možná kdybys jezdil v klobouku, tak ten by ti mohl zmírnit náraz do trubky, budeš mít něco měkkýho mezi hlavou a trubkou. A jinak rámy taky bývají potažený tlumícím obalem, trochu to pak připomíná izolaci vodovodních trubek.

S tím prásknutím hlavou "někam do rámu" bych to viděl asi tak - pokud budeš upnutej pásama, můžeš švihnout hlavou jen do určitých míst, obvykle to je volant, opěrka sedačky a potom boční okýnko, ale předpokládám, že při takovým nárazu by sis stejně zlomil vaz. Takže pokud to nebude rám ze kterýho se budeš soukat jako housenka z jabka, tak jezdi klidně bez helmy, v té bys stejně viděl houbelec :o)
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

Beaver píše:Ritchmo, možná kdybys jezdil v klobouku, tak ten by ti mohl zmírnit náraz do trubky, budeš mít něco měkkýho mezi hlavou a trubkou. A jinak rámy taky bývají potažený tlumícím obalem, trochu to pak připomíná izolaci vodovodních trubek.

S tím prásknutím hlavou "někam do rámu" bych to viděl asi tak - pokud budeš upnutej pásama, můžeš švihnout hlavou jen do určitých míst, obvykle to je volant, opěrka sedačky a potom boční okýnko, ale předpokládám, že při takovým nárazu by sis stejně zlomil vaz. Takže pokud to nebude rám ze kterýho se budeš soukat jako housenka z jabka, tak jezdi klidně bez helmy, v té bys stejně viděl houbelec :o)
strop :lol: :smich: :smich:
Audi Coupe Quattro

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Asi kopuim nějaký ompečko skořepinu s rámovou konstrukcí, pásy už nějaký mam a taky si myslim že hlavou nikam neprásku snad. A ten potah na ten rám samozřejmě bude taky, ten na něm snad už je
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
GeRoX
Příspěvky: 66
Registrován: 23 srp 2004 09:46
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od GeRoX »

Ritchma píše:Asi kopuim nějaký ompečko skořepinu s rámovou konstrukcí, pásy už nějaký mam a taky si myslim že hlavou nikam neprásku snad. A ten potah na ten rám samozřejmě bude taky, ten na něm snad už je
anebo neco hezkyho lehkyho od BRIDE...treba to jejich novou serii pro rok 2005 nebo tak nejak...se zlatym kevlarem... :lol: :lol: :lol: :lol:

maji akorat jediny problemek...nejspis budou stat jako tve auto... :cry: :lol:

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

to ritchma: pokud bys nechtel novy sedacky tak se muzes mrknout tady maji i jety je to z rally zavodu takze si tam muzes koupit kombinezu boty helmu rukavice sedacky

tady mas toory nova 7 000 kč


nebo SPARCO Anatomická sedačka PRO 2000
SPARCO PRO 2000. Provedení: sklolaminát nebo carbon, černá, červená, sv.modrá, tm.modrá, zelená, žlutá. Cena sklolaminát 11100Kč. Cena carbon 30880Kč Homologace FIA 2000

tady mas kuklu spraco

a tady helmu SPARCO Přilba ProJet. Bílá. Velikost S-XL.

7640 KČ
Přílohy
68_photo1.jpg
68_photo1.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1169 x
219_photo1.jpg
219_photo1.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1169 x
485_photo1.jpg
485_photo1.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1168 x
Audi Coupe Quattro

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

tady helma

jinak adresa http://www.speedpro.cz/
Přílohy
132_photo1.jpg
132_photo1.jpg (0 bajtů) Zobrazeno 1165 x
Audi Coupe Quattro

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Speedpro znám a sleduju. Ta toora jak se dalo čekat byla pryč hned, za ty prachy byla levná a hlavně je to ušák, s tim se člověk do rámu asi těžko majzne :D Jinak sedačku bych rád zmáknul tak do sedmi tisíc
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Speedpro znám a sleduju. Ta toora jak se dalo čekat byla pryč hned, za ty prachy byla levná a hlavně je to ušák, s tim se člověk do rámu asi těžko majzne :D Jinak sedačku bych rád zmáknul tak do sedmi tisíc
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Speedpro znám a sleduju. Ta toora jak se dalo čekat byla pryč hned, za ty prachy byla levná a hlavně je to ušák, s tim se člověk do rámu asi těžko majzne :D Jinak sedačku bych rád zmáknul tak do sedmi tisíc
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Speedpro znám a sleduju. Ta toora jak se dalo čekat byla pryč hned, za ty prachy byla levná a hlavně je to ušák, s tim se člověk do rámu asi těžko majzne :D Jinak sedačku bych rád zmáknul tak do sedmi tisíc
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Jé,to je téma přímo pro mě-živím se opravováním lidskejch hlav hlavně po autonehodách...no a sám mám rám...právě proto.
I když má homologaci,nemá stejnej profil ohybu jako zbytek kastle,proto je důležitý ho na co nejvíce místech ke kastli přivařit.To samý je taky důvod,proč by tě mohl i při jinak malé havárii zabít,proto je třeba ho v okolí hlavy důkladně opolstrovat(to že se ti teď zdá ,že k němu hlavou vůbec nedosáhneš se při havárii vlivem deformace a decereace změní),helma je sice směšná,ale až se vybouráš, budeš si blahořečit do konce života.Takže ideál je mít ji v autě a když se ti pohled zalije adrenalinem,tak si ji radši nasaď.
Takže bych to shrnul:dobře udělanej rám o hodně zvětší bezpečnost hlavně při méně typických nárazech (střecha,kamion,bok) a zvedne torzní tuhost kastle. Na druhou stranu zvýší hmotnost auta (jistě nekolik setin na 400m),poničí interier a znepraktiční auto.
Rozhodně nedoporučuju rámy montované,rám musí být přivařen takovým domečkem ke kastli,člověk co mi ho dělal jich viděl desítky po bouračkách na závodech a rám přimontovanej na nedostatečným podkladu ho budˇ vyrve nebo prorazí.
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

tak vidět Ritchmu v Saxu + v helmě tak to pošlu okamžitě do prvního sloupu
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

MarauderZ28 píše:tak vidět Ritchmu v Saxu + v helmě tak to pošlu okamžitě do prvního sloupu
No na tvým místě bych zvažoval i pilotní zkoušky,protože budeš mít permanentně kokpitovej výhled skrz nepřerušovaně zvedlej čumák auta :)
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

MarauderZ28 píše:tak vidět Ritchmu v Saxu + v helmě tak to pošlu okamžitě do prvního sloupu
:smich: :smich: :smich: :smich:
VW PASSAT B5

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Takže kdo chce vidět sts nebo camaro ve sloupu tak ať mi donese helmu :lol:
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Jinak tohle je uchycený vepředu v úrovní přední časti předních dveří, na b sloupku tam kde je uchycení origo pásů + dole a vzadu před podběhama.............
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Ritchma
Moderátor
Příspěvky: 9432
Registrován: 11 úno 2004 21:38

Příspěvek od Ritchma »

Build shit car, call everyone haters....
Function > Form

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

a to se vyplati......
VW PASSAT B5

Tom_
Moderátor
Příspěvky: 3732
Registrován: 05 srp 2005 14:31
Bydliště: Český Těšín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tom_ »

pekny 8)
Audi Coupe Quattro

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Příspěvek od martin »

Ritchma píše:http://rds.yahoo.com/S=96062883/K=saxo+ ... hansen_01-[nr-27-saxo-cup].jpg
:shock: :shock: :shock: :shock:
mám hustější

Obrázek

Uživatelský avatar
Maya_Man
Příspěvky: 351
Registrován: 22 bře 2005 00:47
Bydliště: Neratovice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Maya_Man »

Ritchma píše:[img]http://rds.yahoo.com/S=96062883/K=saxo+ ... hansen_01-[nr-27-saxo-cup].jpg[/img]
:shock: :shock: :shock: :shock:
jak tohle dokazal ?

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

to zadní kolo vypadá nějaký maličký :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“