1.8T K04 - problem ???

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

1.8T K04 - problem ???

Příspěvek od Rajdlos »

Potreboval bych vedet k cemu je tento vyvod na koncernovem turbu K04 (Audi TT 225 PS), diky
Přílohy
PB060009_resize.JPG
PB060009_resize.JPG (0 bajtů) Zobrazeno 866 x
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

to je oil line ne ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rajdlos »

ne, mazani je nekde jinde, K03S ma 4 vystupy (klasika dve voda, dve olej), K04 ma tohle navic
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

proměnnou geometrii to asi nemá co ?
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Rajdlos
Příspěvky: 345
Registrován: 29 zář 2004 19:26
Bydliště: Praha / Most
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rajdlos »

co je divny, ze tenhle vystup usti tesne za mistem, kde se spojuje turbo se svody od motoru

mozna je to vystup na EGR ventil, fakt nevim :-( tohle me jedinny brzdi
Honda S2K 240PS GPW W/ turbocharger T3/T4

www.highperformanceparts.cz

Oficiální dealer firem Thermotec, Forge Motorsport, Powerflex, Milltek Sport, JapSpeed, Depo Racing, Mishimoto, Dbilas Dynamic, Snow Performance... do České republiky.

Uživatelský avatar
UDO BIERHANZEL von RS
Příspěvky: 155
Registrován: 26 črc 2005 18:46
Bydliště: Sudety
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UDO BIERHANZEL von RS »

Zdravim Rajdlos, tak už mi to taky jezdí (psal sem ti v létě mejla)... Zde se nejspíš odpověď nedozvíš. Zkus elbcoast-turbos.de je to seskupení opravdu milých magorů. Rádi ti odpovědí na dotazy. Jejich něco jako šéfik má GI se stejným základem jak já (150PS) s K04-kou a údajným výkonem 290PS. Proto se chystám pomalu také na K04. Na AHC sem četl tvé témata a myslil sem si, že se chystáš na K04 :-) Já bych teda raději GT28RS.... Písni mi pak na mejl esli ti poradily. A já se tě optam na pár otázeček s K04-kou ju? Čus měj sa

Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »

ja uz tam v aute K04 mam, prestavuju na cca 280-300 koni, ale co jsem zjistil, tak to bude aktivni uhli, jinak kouknu diky :-) a jsem rad, ze uz jsi taky pojizdnej :-)

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

Pokud myslíš ten otvor v tom housingu (výfuková část) tak to nemůže být nic jiného než flange pro EGT probe na EGT budík. viz můj inzerát :wink:
real tuning by Taboo 8) Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

Uživatelský avatar
CCCO 1.8T
Příspěvky: 389
Registrován: 02 srp 2004 18:30
Bydliště: NORTH-EAST CZ

Příspěvek od CCCO 1.8T »

viewtopic.php?t=22706
kdyby náhodou někdo nevěděl o co jde tak je to budík pro kontrolu teploty výfukových plynů, ale to si každý pořídí teprve potom co propálí nějaký ten píst při neodborných úpravách motoru :lol:
real tuning by Taboo 8) Mitsubishi 3000GT VR4, Mitsubishi Eclipse GSX, AUDI A3-S3kit,

Uživatelský avatar
UDO BIERHANZEL von RS
Příspěvky: 155
Registrován: 26 črc 2005 18:46
Bydliště: Sudety
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UDO BIERHANZEL von RS »

CCCO 1.8T píše:Pokud myslíš ten otvor v tom housingu (výfuková část) tak to nemůže být nic jiného než flange pro EGT probe na EGT budík. viz můj inzerát :wink:
Chvála patří tobě... :P

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“