Collin Mcrae do škodovky

Vše o rally,formuli 1,moto gp,dtm atd..

Moderátor: Bohuš

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fáboš »

Čejda píše:
Macca píše:Dobrej výkon, tak autem to neni....
ho ho ho koukam že všichni jste se po tom co Colin předvedl nějak rozvášnili, uznávam že jel moc dobře, daleko za hranicemi auta, ale jeho skoro výsledek byl dán několika faktory které rozhodli,vypadli Marcus, Seb a Petter kteří byli před ním, měl naprosto nejvýhodnější startovní pozici která dělá opravdu hodně viz rok 2002 kdy na novym zelandu vedl eriksson s hyundaiem a taky to byl posledni zavod sezony kde uz skro o nic neslo, tituly rozdany a kazdej si ji uzvial, viz komentaře jedzcu v radiopo dojeti kazde RZ.

Ale uznam ze jel Colin víc než výborně a to co se tam stalo s tou spojkou je malinko jinak nez je to oficialne.


Můžeš nám to malinko přiblížut, prosim prosim
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Čejda
Příspěvky: 68
Registrován: 01 srp 2005 13:44
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čejda »

To Fabos: Samozřejmě že můžu.

Na snad všem internetových forech zabývající se Rally se to probírá a hodně lidi dokonce tvrdí resp si myslí že to bylo kvůli Arminovi aby Colin nepřekonal jeho rekord a Armin dojel na osmém místě což bylo jeho jediné umístění v TOP8 za letošek.Ale abych pravdu řekl to je uplna kravina, tohle by si ani ve škodě nedovolili.

Jde o jinou věc, jako každém teamu se i ve škodě snaží neustále něco zlepšit, i když neustále je možná silné slovo.A už za dob Octavie se stávalo že třeba nepasovalo nové řízení které bylo nějakým způsobem lepší ale melo např jiné stoupání závitů atd. Už tehdy když za škodu jezdil Roman Kresta v českém mistrovství tak k tomu začal přistupovat tak že ne se odjelo na závody tak se testovali dva dny v Bělé komponenty které byli připravené jako náhradni, zkoušeli se zcela nové věci aby se právě takovýmto věcěm předešlo (žeby to bylo ve škodě častěji?).na to byl Roman puntičkář a díky tomu měl vždy vše jak má být.

Takže nejen můj osobní názor je že spojka která se dávala nová i když nebyl absolutně žádný důvod jí menit (Mietrich měl asi vidění) nepasovala na své určené místo a nebo se při její montáži do auta něco pokazilo.A jako druhý a méně pravděpodobný důvod se jeví to že na autě byli nějaké nepovolené úpravy, třeba nižší váha nebo něco jiného.Ale já více věřím první variantě o nepasujícímu dílu a při jeho pokusu implantovat to na vůz zničení nějakého závitu či jiné věci na voze.

Ale absolutně mě zarazila jedna věc.proč spojku vůbec měnili?Vždy před vjezdem do servisu stoji v časové kontrole technik teamu v tomto případě Mirek Šlambora který zkoumá vůz a ptá se jezdce zda li není potřeba upravot nastavení nebo zda není něco s autem v pořádku, než auto dojede na servisní zázemí tak hlavní technik pro ten vůz rozhodne co se dělat bude a co ne a co já vím tak tak se nemluvilo o výměne spojky.Ale šéfkonstruktér Dietmar mietrich se v polovine servisu rozhodl pro výměnu spojky potože on sám se obával že by nemusela poslední tři RZ vydržet.Jak ohleduplné.Auto nevykazovalo žádné znáky špatne fungující spojky či špatného řazení či jiných problémů v této souvisloti což potvrdil sám Colin McRae v rozhovoru na Eurosportu.

Dochází mi jen jedna věc že trio Schwarz, Mietrich, Muhlmeier ve škoě pokazili vše co mohli a já pevne doufám že po odstoupení z funce a ukončení kariery Armina Schwarze skončí i neznalý šéf teamu martin Muhlmeier.
Obrázek

sic
Příspěvky: 1064
Registrován: 04 kvě 2004 10:49

Příspěvek od sic »

Čejda píše:
ho ho ho koukam že všichni jste se po tom co Colin předvedl nějak rozvášnili, uznávam že jel moc dobře, daleko za hranicemi auta, ale jeho skoro výsledek byl dán několika faktory které rozhodli,vypadli Marcus, Seb a Petter kteří byli před ním, měl naprosto nejvýhodnější startovní pozici která dělá opravdu hodně viz rok 2002 kdy na novym zelandu vedl eriksson s hyundaiem a taky to byl posledni zavod sezony kde uz skro o nic neslo, tituly rozdany a kazdej si ji uzvial, viz komentaře jedzcu v radiopo dojeti kazde RZ.

Ale uznam ze jel Colin víc než výborně a to co se tam stalo s tou spojkou je malinko jinak nez je to oficialne.
tusim byl mcrae na 3. miste i kdyz v soutezi jeste byli vyse uvedeni panove :o)
when I grow up, I want to be a racing driver

Uživatelský avatar
mr.modena
Příspěvky: 2653
Registrován: 17 dub 2004 13:35
Bydliště: Č.Budějovice www:Czechferrari.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mr.modena »

Čejda: myslel jsem, že každý díl podléhá homologaci FIA, takže tým ví co tam strká a tudíž takový věci, jako že díl nesedí by se asi neměly stávat?
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<

Čejda
Příspěvky: 68
Registrován: 01 srp 2005 13:44
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čejda »

mr.modena píše:Čejda: myslel jsem, že každý díl podléhá homologaci FIA, takže tým ví co tam strká a tudíž takový věci, jako že díl nesedí by se asi neměly stávat?
jsopu díly které se smí homologovat v průběhu sezny, třeba převodovka může mít další homologaci po půl roce.Ale jde o to ze všechno na aute prochazi jistou evolucí a tak se proste stane i kdyz by nemelo ze dil nepasuje a tím dojde k poškození neceho jiného na aute.jak jste si všichni všimli tak tak u ŠM maji neustálé problémy s převodovým ústrojím, pořád jim padá hydraulika na řazení an volantu nefunguje startovací program atd.

Ted se mi donesla informace že odstoupené Colina bylo dokonce úmyslné a hned na to se mi doneslo že bylo rozhodnuto že Šm už nepojede MS s Fabii WRC a že je konec.Což mě osobně vůbec nevadí
Obrázek

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

Čejda píše:
mr.modena píše:Čejda: myslel jsem, že každý díl podléhá homologaci FIA, takže tým ví co tam strká a tudíž takový věci, jako že díl nesedí by se asi neměly stávat?
jsopu díly které se smí homologovat v průběhu sezny, třeba převodovka může mít další homologaci po půl roce.Ale jde o to ze všechno na aute prochazi jistou evolucí a tak se proste stane i kdyz by nemelo ze dil nepasuje a tím dojde k poškození neceho jiného na aute.jak jste si všichni všimli tak tak u ŠM maji neustálé problémy s převodovým ústrojím, pořád jim padá hydraulika na řazení an volantu nefunguje startovací program atd.

Ted se mi donesla informace že odstoupené Colina bylo dokonce úmyslné a hned na to se mi doneslo že bylo rozhodnuto že Šm už nepojede MS s Fabii WRC a že je konec.Což mě osobně vůbec nevadí
To mi povidejte , ze takovy tymy jako Skoda Motorsport ci treba Subaru nemaj komplet dokumentaci o aute ....ja kdyz krerslim v Cadu prevodovku a pak prehazuju do Inventoru , tak mam vsechny rozmery ci jiny parametry okotovany ci jinak zdokumentovany. Tak nechapu jak pri dnesni dobe pocitacove techniky udelaji spojku ,ktera nepasuje....Za to by mel nekdo vyletet.
VW PASSAT B5

sic
Příspěvky: 1064
Registrován: 04 kvě 2004 10:49

Příspěvek od sic »

MLADÁ BOLESLAV - Stáj Škoda Motorsport končí ve světové rallye. Rozhodlo o tom představenstvo automobilky z Mladé Boleslavi. Soutěžní speciály Fabia WRC, náhradní díly a další zařízení převezmou soukromé stáje. Jedna česká, druhá zahraniční. Firma informaci dosud nezveřejnila, deník Sport ji získal ze svých důvěryhodných zdrojů. "Rozhodlo se o tom před dvěma týdny, zbývají doladit detaily," uvedl zdroj.Za zdejší tým by měl závodit Jan Kopecký a možná ještě další jezdec,zahraniční sestavu má připravovat Němec Armin Schwarz a Rakušan Raimund Baumschlager. Ač jsou oba sami závodníci, napřesrok mají vést dva juniory, své krajany Andrease Aignera a Quirina Müllera. Ve svém dorosteneckém programu je měli už letos.Každý z nových týmů by měl odjet nejméně deset soutěží MS 2006. V názvech obou stájí zůstane slovo Škoda. To je podmínka automobilky, jejímž vkladem do stájí budou závodní vozy a vše, co k nim patří. Náklady na provoz už budou muset zajistit nové soukromé subjekty."Protože se rozhodlo v rámci automobilky, která tak nebude od koncernu chtít na motorsport žádné další peníze, nemuselo se to projednávat ve vedení VW," poznamenal zdroj. U české stáje se mimo jiné jedná o vstupu anglického kapitálu, za Schwarzem a spol. stojí výrobce energetických nápojů Red Bull. Schwarz letos působil jako jednička Škody Motorsport, za což stáj i on po celý rok sklízeli kritiku. Od fanoušků i médií. Německý veterán totiž patřil k nejslabším jezdcům v celém poli továrních posádek. Důvod? Drahý provoz Protože oficiální stanovisko není zatím k dispozici, nelze tedy přesně uvést důvody odstoupení týmu. Ovšem nabízejí se dva zřejmé. Bídné výsledky a drahý provoz týmu. Kvůli vysokým nákladům letos skončily už značky Peugeot a Citroën, který se však po roční pauze vrátí. Obě sestavy se mají za čím ohlížet, byly šampiony v obou hodnoceních MS. O něčem takovém se mladoboleslavským ani nezdálo.Stáj Škoda Motorsport vznikla v roce 1993 na základech Teamu Škoda. Po závodění s favority a feliciemi přešla k octavii. Vůz byl nejprve v úpravě Kit Car a v roce 1999 vstoupil do MS jako člen elitní společnost World Rallye Car - WRC. Největším úspěchem vozu bylo třetí místo Armina Schwarze v Rallye Safari 2001.Následující model Fabia WRC poprvé závodil v Německé rallye 2003 a podle prohlášení šéfů firmy a stáje měl letos bojovat na špici MS. Jenže místo toho přicházelo jedno zklamání za druhým. Posledním z nich bylo nedělní odstoupení Colina McRae z třetího místa v Austrálii.Šéftechnik Dietmar Metrich nařídil tři rychlostní zkoušky před cílem vyměnit spojku, mechanici to pak nezvládli. Slavný Brit tak už týmu ke slávě pomoci nemohl, byť byl jen vteřiny od druhého místa. Musel tak odstoupit v poslední soutěži, kterou stáj pod značkou Škoda Motorsport jela. Foto popis| STOP. Stáj Škoda Motorsport už příští rok mistrovství světa nepojede. Foto autor| Koláž: SPORT

http://www.ewrc.cz/2004/show.asp?clanek=2136
when I grow up, I want to be a racing driver

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

No je to asi tak lepsi...se Skodovkou budou jezdit konecne cesi a bude vetsi snaha o vysledky....A hlavne nikdo nebude pred mistrostvim rikat ze stejne to bude propadak, jak to mel ve zvyku komentovat vzdy Armin Cerny
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
mr.modena
Příspěvky: 2653
Registrován: 17 dub 2004 13:35
Bydliště: Č.Budějovice www:Czechferrari.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mr.modena »

Fiesta píše:No je to asi tak lepsi...se Skodovkou budou jezdit konecne cesi a bude vetsi snaha o vysledky....A hlavne nikdo nebude pred mistrostvim rikat ze stejne to bude propadak, jak to mel ve zvyku komentovat vzdy Armin Cerny
a to jako myslíš, že Kopecký dokáže ufinancovat vývoj auta sám se svými sponzory?
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

No ja v to verim....clovek musi mit nejakou nadeji....
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

Treba za dva roky nastoupi znova s jinýma lidma! Lepšíma lidma...

Viva Škoda...ač už není naše...

Baurak
Moderátor
Příspěvky: 1646
Registrován: 06 úno 2004 08:27
Bydliště: Střední Čechy
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Baurak »

MLADÁ BOLESLAV - Stáj Škoda Motorsport končí ve světové rallye. Rozhodlo o tom představenstvo automobilky z Mladé Boleslavi. Soutěžní speciály Fabia WRC, náhradní díly a další zařízení převezmou soukromé stáje. Jedna česká, druhá zahraniční.

Firma informaci dosud nezveřejnila, deník Sport ji získal ze svých důvěryhodných zdrojů. "Rozhodlo se o tom před dvěma týdny, zbývají doladit detaily," uvedl zdroj.Za zdejší tým by měl závodit Jan Kopecký a možná ještě další jezdec,zahraniční sestavu má připravovat Němec Armin Schwarz a Rakušan Raimund Baumschlager. Ač jsou oba sami závodníci, napřesrok mají vést dva juniory, své krajany Andrease Aignera a Quirina Müllera. Ve svém dorosteneckém programu je měli už letos.Každý z nových týmů by měl odjet nejméně deset soutěží MS 2006. V názvech obou stájí zůstane slovo Škoda. To je podmínka automobilky, jejímž vkladem do stájí budou závodní vozy a vše, co k nim patří. Náklady na provoz už budou muset zajistit nové soukromé subjekty."Protože se rozhodlo v rámci automobilky, která tak nebude od koncernu chtít na motorsport žádné další peníze, nemuselo se to projednávat ve vedení VW," poznamenal zdroj. U české stáje se mimo jiné jedná o vstupu anglického kapitálu, za Schwarzem a spol. stojí výrobce energetických nápojů Red Bull. Schwarz letos působil jako jednička Škody Motorsport, za což stáj i on po celý rok sklízeli kritiku. Od fanoušků i médií. Německý veterán totiž patřil k nejslabším jezdcům v celém poli továrních posádek.

Důvod? Drahý provoz

Protože oficiální stanovisko není zatím k dispozici, nelze tedy přesně uvést důvody odstoupení týmu. Ovšem nabízejí se dva zřejmé. Bídné výsledky a drahý provoz týmu. Kvůli vysokým nákladům letos skončily už značky Peugeot a Citroën, který se však po roční pauze vrátí. Obě sestavy se mají za čím ohlížet, byly šampiony v obou hodnoceních MS. O něčem takovém se mladoboleslavským ani nezdálo.Stáj Škoda Motorsport vznikla v roce 1993 na základech Teamu Škoda. Po závodění s favority a feliciemi přešla k octavii. Vůz byl nejprve v úpravě Kit Car a v roce 1999 vstoupil do MS jako člen elitní společnost World Rallye Car - WRC. Největším úspěchem vozu bylo třetí místo Armina Schwarze v Rallye Safari 2001.Následující model Fabia WRC poprvé závodil v Německé rallye 2003 a podle prohlášení šéfů firmy a stáje měl letos bojovat na špici MS. Jenže místo toho přicházelo jedno zklamání za druhým. Posledním z nich bylo nedělní odstoupení Colina McRae z třetího místa v Austrálii.Šéftechnik Dietmar Metrich nařídil tři rychlostní zkoušky před cílem vyměnit spojku, mechanici to pak nezvládli. Slavný Brit tak už týmu ke slávě pomoci nemohl, byť byl jen vteřiny od druhého místa. Musel tak odstoupit v poslední soutěži, kterou stáj pod značkou Škoda Motorsport jela.

Foto popis| STOP. Stáj Škoda Motorsport už příští rok mistrovství světa nepojede.
Foto autor| Koláž: SPORT

PREVZATO Z SKODA AUTO INTRANET
YO SOY BAURAK, CHICO ECUADORO, Y NUESTRAS LAMAS OCTAVIANAS TENGO A BOCADO
My Šáde

Uživatelský avatar
martin
Příspěvky: 727
Registrován: 20 lis 2004 14:16

Příspěvek od martin »

:cry:

Jergi
Příspěvky: 3513
Registrován: 05 úno 2004 20:30
Bydliště: Praha/Káraný
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jergi »

:-(
VW Vento 1.9 TD
VW Passat 1.9 TDi

sic
Příspěvky: 1064
Registrován: 04 kvě 2004 10:49

Příspěvek od sic »

Baurak :?:
when I grow up, I want to be a racing driver

Uživatelský avatar
mr.modena
Příspěvky: 2653
Registrován: 17 dub 2004 13:35
Bydliště: Č.Budějovice www:Czechferrari.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mr.modena »

a může mi ještě někdo vysvětlit naco bude Kopeckýmu WRCčko když s ním tady stejně nebude moct závodit? nějak nechápu....
>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<

Uživatelský avatar
mr.modena
Příspěvky: 2653
Registrován: 17 dub 2004 13:35
Bydliště: Č.Budějovice www:Czechferrari.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od mr.modena »

>> Czechferrari.cz <<
>> Advokátní kancelář Mgr. Jaroslav Hanus <<

Uživatelský avatar
Fáboš
Moderátor
Příspěvky: 4047
Registrován: 07 kvě 2004 22:25
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fáboš »

To čejda: díky za opdověď člověka víc zainteresovanýho ...
bez špéry jak kretén a v naftě.....3er

[url]http://www.getphoto.cz

Čejda
Příspěvky: 68
Registrován: 01 srp 2005 13:44
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čejda »

mr.modena píše:a může mi ještě někdo vysvětlit naco bude Kopeckýmu WRCčko když s ním tady stejně nebude moct závodit? nějak nechápu....

No popravdě si mysliím že Kopecký už doma nemá co dokazovat a jediná esta je svět, Kopecky by měl být jezdcem jednoho privátního teamu který zvnikne po odchodu Šm z MS, ciž už se stalo, bude jeden zahranicni team Red Bull který povede Mundl Baumschlager a Armin Schwarz a pojedou za nej na 99% Andreas Aigner a Quinn Muller.Druhý soukromý team má být z Čr a pojede za něj právě Kopecký a pokud si někdo spočítáte volná místa v továrních vozech tak se u Kopeckého může objevit i Roman Kresta, ale tohle je moje domněnka.

Odpovědět

Zpět na „Motorsport“