Jen svody a trubku?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Jen svody a trubku?

Příspěvek od Fiesta »

Chci na Rapida novej ladenej lauf....moc se v tom nevynam a proto se ptam jestli jej muzu udelat bez tlumice( jen svody a trubku) ? Motor bude udelanej( vacka, setrvak, ventily, lesteny ojnice + vnitrek bloku, sani a mazani).

Nebo pokud nekdo mate zkusenosti s vyfukama tak budu rad i za rady vedouci k jinemu reseni.

DIK
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Sagi
Příspěvky: 582
Registrován: 05 dub 2005 17:05
Bydliště: VM
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sagi »

No tak muzes to udelat.Kamos sehnal ladeny svody co delali na skodovacky formule a za to jen trubku a chvili tak jezdil...Delalo to ale strasnej kraval.Ale kdyz to bylo ve votackach tak to melo nezamenitelnej zvuk,fakt dobry...Ale ten hluk byl velkej,tak si udelal rezonator...A jezdi... :D
VW Passat Variant 1,8 T

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Příspěvek od JonnY »

preco to chces robit? zvuk? vykon?
myslim ze dat dole tlmic je hlupost. skoda potom znie skoro ako V8 (s TROCHOU fantazie :lol:) ale je to fakt strasny rachot.
ako je na tom skodovka zo strihom ventilov neviem, ale nejaky vyrazny vplyv na vykon to asi mat nebude. teda bude. +-3%....

Uživatelský avatar
dynomax
Příspěvky: 236
Registrován: 13 led 2005 03:16
Bydliště: OSTRAVA
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od dynomax »

hola trubka bude hodne rvat, maximalka bude dobra, ale ta dira dole no nevim, prece jenom bych radeji radil kvuli te hlucnosti , kdyz to chces mit tolik otevrene, hodit nakonec aspon pruchozi tlumic a nebo aspon rezonator tak 40 cm, inspirovat se muzes zde:
http://sportovniautodoplnky.vltava2000. ... tmentID=83
www.sportovniautodoplnky.cz - prodej sportovních autodoplňků, dovoz tuningových dílů z USA

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Přiklonil bych se k tomu průchozímu tlumiči, samotná trubka strašně zkrouhne krouťák vespod, s tím se pak bude blbě jezdit.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

Chlapi dik za rady...uz sem si udelal predstavu....a taky sem pochytil dost rozumu abych se nespalil....jeste jednou dik.
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

svody a trubka

Příspěvek od fakie vw »

Já jsem měl felicii 1,3i a měl jsem tam jenom trubku bez katu a střed. dílu a jalo to slušně, ale při brždění motorem a podřazování to trochu střílelo do výfuku a občas i nějaky ten plamen :D Ale rachot to trochu dělalo taky :D U té škodovky bych raději udělal nějaký příčák. To taky jede slušně a neřve to tak jak rura z peca :spac:
VW golf II GT 1.8Turbo

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Nedelal bych to. Ten motor je staveny na urcity protitlak ve vyfuku a kdyz jej zpruchodnis, tak to bude dle mne na normalni jezdeni nepouzitelne. V nizsich otackach nic, az ve vyssich bude nejaky ten vykon.

Lobo
Příspěvky: 815
Registrován: 08 čer 2004 13:35
Bydliště: Praha8/Ml.boleslav/Dolni Bousov
Kontaktovat uživatele:

Re: Jen svody a trubku?

Příspěvek od Lobo »

presne jako Marcos, taky bych to nedelal, u atmosfery je dulezitej zpetnej tlak v potrubi, jinak ti to bude zrat a rvat jak protrzeny...
turbo je zase uplne o necem jinym...
Takze moje rada, aspon 2 tlumice, koncovej a treba stredni..

Uživatelský avatar
Chevron
Příspěvky: 186
Registrován: 03 říj 2004 13:01
Bydliště: Brno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Chevron »

A co treba na NA motor SVODY(puvodni)-REZONATOR(misto katu)-TRUBKA(misto stredniho tlumice)-LADENEJ TLUMIC OD LAITYNG(misto orig zadniho tlumice) ?

Čejda
Příspěvky: 68
Registrován: 01 srp 2005 13:44
Bydliště: Mariánské Lázně
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Čejda »

Chevron píše:A co treba na NA motor SVODY(puvodni)-REZONATOR(misto katu)-TRUBKA(misto stredniho tlumice)-LADENEJ TLUMIC OD LAITYNG(misto orig zadniho tlumice) ?
¨

Tak přesně takhle bych to asi neudelal, myslim ze na malym objemu jsou nějaké pulsace ve vyfuku uplne burt, sm mam jen nerez trubku od svodu dal a zadnej tlumic ani rezonator a mam spise pocit ze auto jede trosku vice odspodu i kdyz je pravda ze se 102 oktanem to hazi pekny plaminky.
Obrázek

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Tam nejde o pulsace ve vyfuku, ale o to, ze kdyz se vyfuk uplne otevre, tim padem se prijde o ten zpetny tlak, no a cast nasavane smesi do valcu se pri prekryti ventilu dostane ven do vyfuku a tim se samozrejme prichazi o vykon, spotreba jde nahoru atd. Ale taky to nemusi na 100% platit u vsech vozu, zalezi jak jsou koncipovane na ten protitlak. To je jak s vyndanim katu, u nekterych aut to pomuze a jedou lip, u nekterych je to spis horsi, takze se neda rict obecne, zda kat ven nebo nechat. Je s tim treba laborovat.

Uživatelský avatar
WRCteam
Příspěvky: 664
Registrován: 21 črc 2005 16:10
Bydliště: turnau
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od WRCteam »

trubka misto tlumice na vozech rady 1** znamena asi to ze zachvili budes ten motor menit myslim ze jiri hricina dela docela dobry pricaky... alespon na moji shade zni velmi luxusne:) trubku byhc moc nevolil cistou protoze je riziko ze se ti brzo neco odporouci... a strasne to bude rvat a hlavne to nepojede.... :cry:
wrceho mazlicek a dvojcatko a http://www.tuningxcars.com/

Uživatelský avatar
Bulda
V.I.P.
Příspěvky: 1640
Registrován: 01 dub 2005 20:48

Re: Jen svody a trubku?

Příspěvek od Bulda »

ja tam mam stredak z felicie 1.9D a pododa

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“