
/btw tisící příspěvek

Tuner#2 píše:Takže ten zelenej, měl 1,8 z II Golfa a nevím jestli to nakonec prodal - provedení nic moc.
Ten Rapid s pruhama dle 130RS co je v muzeu, ten měl napřed 130 s turbem a nakonec felicii 1,3 s turbem. To turbo je asi z UNA. Auto kopil jeden známej a byl letos s náma na jednom srazu.
No a další auta??
Existuje Rapid s 1,8 20V Turbo, ale už jsem ho rok neviděl. Je to rapid co ho měl kdysi kábrt z Mari designu. na těch Rapušovskej stránkách je na fotkách ze Štílce a je tam i erko se stejným motorem, respektive tam je motor z RSa a to letos taky nejezdilo - údajně probíhá přestavba. Jinak nejhezčí auto je moje) ne dělám si srandu, ale pro Ty co mě tu neznají hážu link: http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id=4&id2=103&id3=37
Další pěkný je Nikyho LR: http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id= ... 03&id3=895
No těch aut mám jen na virtu asi 20 co stojí opravdu za to dle mého názoru.
Copa lak. Já spíš oceňuju kola (co to je za středy?) a R/H blatniky. A motor mi hlavně zajímalFiesta píše:Ten lak je proste dokonalej
prý se mu to turbo ale pořád sralo...UDO BIERHANZEL von RS píše:Copa lak. Já spíš oceňuju kola (co to je za středy?) a R/H blatniky. A motor mi hlavně zajímalFiesta píše:Ten lak je proste dokonalej
jasne, blatajzi sou spesl, motor a podvozek ci kola taky...ale s tim lakem musela bejt kruci prace....a i kdyz tam nejsou pouzity vsechny barvicky 130RS tak je to fajneUDO BIERHANZEL von RS píše:Copa lak. Já spíš oceňuju kola (co to je za středy?) a R/H blatniky. A motor mi hlavně zajímalFiesta píše:Ten lak je proste dokonalej
UDO BIERHANZEL von RS píše:Tuner#2 píše:Takže ten zelenej, měl 1,8 z II Golfa a nevím jestli to nakonec prodal - provedení nic moc.
Ten Rapid s pruhama dle 130RS co je v muzeu, ten měl napřed 130 s turbem a nakonec felicii 1,3 s turbem. To turbo je asi z UNA. Auto kopil jeden známej a byl letos s náma na jednom srazu.
No a další auta??
Existuje Rapid s 1,8 20V Turbo, ale už jsem ho rok neviděl. Je to rapid co ho měl kdysi kábrt z Mari designu. na těch Rapušovskej stránkách je na fotkách ze Štílce a je tam i erko se stejným motorem, respektive tam je motor z RSa a to letos taky nejezdilo - údajně probíhá přestavba. Jinak nejhezčí auto je moje) ne dělám si srandu, ale pro Ty co mě tu neznají hážu link: http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id=4&id2=103&id3=37
Další pěkný je Nikyho LR: http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id= ... 03&id3=895
No těch aut mám jen na virtu asi 20 co stojí opravdu za to dle mého názoru.
Jjjjj kábrtovo. To známAle myslel sem¨, že již neexistuje nebo je v úplně jiný podobě. A to erko myslíš "Vráťovo" nebo jak se jmenuje? Tuner řikal, že je již dlouho rozebraný a chystal se na motor doprostřed. Jinak co mají společného p. Kábrt a ten "Vráťa" neb jejich auta vypadali jak dvojčata.....
Láďa/Rapid130 je sériová slupka? neřelk bych....WRCteam píše:jj mas pravdu vecina tam sou seriovy slupky a hezkejch aut tam je tak 30 + - protoze zbytek je humus.
"Tvůj povoz"Tuner#2 píše:No a co Niky - to se Vám nelíbí? a nebo ten můj povoz? Na virtu je fakt min. 20 aut co stojí za schlídnutí. Štěpánovo erko, Zazzovo Gardesooo (to tam bude snad co nevidětPepino RS, U-Geen 136, Juris 130, Bery Rapid apod.
Tuner#2 píše:Kábrtovo byl, ale pak to koupil jedem kamarád Vráťi (ano je to ten s erkem 1,8 T co to má už dlouho rozebraný) a dali tam tu 1,8 T 20V dokonce ještě se šesti kvaltem, ale ten brzo lehnul, tak teď tam je 5ti kvalt. Letos jsem ho ale nikde neviděl, tak kdo ví kde je mu konec a to samý Vráťa - měl plány , ale uvidíme jestli s něčím vyjede.
Jinak ten rapid s turbem - ano sral se tam motor ne turbo - samo, že 1,3 na to není stavěná a brzo to odchází, ale je to něco za něco - zas to celkem slušně jelo....UDO BIERHANZEL von RS píše:Tuner#2 píše:Takže ten zelenej, měl 1,8 z II Golfa a nevím jestli to nakonec prodal - provedení nic moc.
Ten Rapid s pruhama dle 130RS co je v muzeu, ten měl napřed 130 s turbem a nakonec felicii 1,3 s turbem. To turbo je asi z UNA. Auto kopil jeden známej a byl letos s náma na jednom srazu.
No a další auta??
Existuje Rapid s 1,8 20V Turbo, ale už jsem ho rok neviděl. Je to rapid co ho měl kdysi kábrt z Mari designu. na těch Rapušovskej stránkách je na fotkách ze Štílce a je tam i erko se stejným motorem, respektive tam je motor z RSa a to letos taky nejezdilo - údajně probíhá přestavba. Jinak nejhezčí auto je moje) ne dělám si srandu, ale pro Ty co mě tu neznají hážu link: http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id=4&id2=103&id3=37
Další pěkný je Nikyho LR: http://skoda.stable.cz/cz/index.php?id= ... 03&id3=895
No těch aut mám jen na virtu asi 20 co stojí opravdu za to dle mého názoru.
Jjjjj kábrtovo. To známAle myslel sem¨, že již neexistuje nebo je v úplně jiný podobě. A to erko myslíš "Vráťovo" nebo jak se jmenuje? Tuner řikal, že je již dlouho rozebraný a chystal se na motor doprostřed. Jinak co mají společného p. Kábrt a ten "Vráťa" neb jejich auta vypadali jak dvojčata.....
Jjjjjj Málek je bossTuner#2 píše:Já si myslím že to tam kábrt nedával, ale to přesně nevím. každopádně Málek dělal co se týče zapojení jak toho Rapida, tak Vráťovo erko.
Adam staví nového Rapida. Teda nevím, co vymyslí, ale má to být bomba. Tak doufám, že se neomezí jen na topchop, ale dá tam i pořádnej motor.UDO BIERHANZEL von RS píše:Já myslím, že odporná neni. Ale její prvotní podoby byly šílený. Musíme taky brát v potaz dobu kdy vznikla cca 99 ročníkLadislav píše:A co tato se 160 koníkama ?