Setrva na VW Golf II GTI 16V

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Setrva na VW Golf II GTI 16V

Příspěvek od fakie vw »

Ahoj scháním na VW Golf II GTI 16V odlehčený setrvák. Nevíte kdo ho u nás vyrábí? Chtěl bych něco hotového a samozřejmě samostatně vyváženého. A s nějakou spojkou by taky nebyla nouze. Dík za odpověd
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Sly
Příspěvky: 5230
Registrován: 14 srp 2004 10:36
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Sly »

Live4Ride Syndicate

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

Odlehčený setrvák

Příspěvek od fakie vw »

Dík za odpoved. Díval jsem se na něj, ale malá probléma. Je to seriový setrvák a je ubraný na soustruhu a pochybuju, že je vyvážený :( Scháním něco podobného co máš ty. :D Lehký a vyvážený. Budu zkoušet dál :cry:
VW golf II GT 1.8Turbo

Uživatelský avatar
Chyronex
Příspěvky: 45
Registrován: 07 čer 2004 20:54

Příspěvek od Chyronex »

Setrvačník, který se sice vyvážený samostatně nemusí být 100% vyvážen v sestavě s klikou a řemenici u tvého motoru. Mělo by se to vyvažovat pohromadě.
0-100 km/h....dobrej čas
100-0 km/h....ještě lepší

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Chyronex píše:Setrvačník, který se sice vyvážený samostatně nemusí být 100% vyvážen v sestavě s klikou a řemenici u tvého motoru. Mělo by se to vyvažovat pohromadě.
Je lepší to vyvažovat pohromadě, ale postačí i vyvážený setrvačník, hlavní je aby byl vyvážený jak staticky, tak dynamicky. Hotový lehký setrvačníky co se prodávají jsou všechny určeny přímo k namontování do motoru, žádný další vyvažování se neděje. Jestli si někdo vyváží celej komplet už je každýho věc a pokud nebude na motoru nějak výrazně zvyšovat otáčky a výkony, tak to není nezbytný.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Chyronex
Příspěvky: 45
Registrován: 07 čer 2004 20:54

Příspěvek od Chyronex »

Jojo je to tak, dekuji za doplneni. Navrhoval jsem to jako doplnujici upravu, jsou to jen "drobnosti" ale kdyz je tech drobnosti vice muze to byt pak znat.
0-100 km/h....dobrej čas
100-0 km/h....ještě lepší

Uživatelský avatar
fakie vw
Příspěvky: 753
Registrován: 30 lis 2005 17:41
Bydliště: ostrava
Kontaktovat uživatele:

setrvák

Příspěvek od fakie vw »

Jo to máte pravdu, já tam ale asi moc věcí dávat nebudu. Jen ten setrvák, řemenice a lepší spojku. Možná i hlavu, ale asi ne.
VW golf II GT 1.8Turbo

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“