je to nejaka doba co sem pastoval dred o tom jak mi to obcas nechce startovat
dneska dodavam update je dokurveno po 25min startovani a skoro prazdn e baterce sem to vzal a jel zpatky domu pesky
reknu vam cejtil sem se v autobuse vazne jako tunner...
otazecka na konec minulou zimu se mi stalo to same
dal sem teda auto do servisu(atu) tam ho nejak nevim jak zprovoznili
rekli ze vymenuli nejakou soucastku za 30kc a vzali si litra
povedeli mi ale ze se mi uchlastava karbec a at to dam do nissana
v nissanu si opet vzali litr ale rekli mi ze je auto v poradku
tak sem jezdil az do dneska dokud se zase nevyjebalo a nechce nestartovat
cim to muze byt ?
svicky, zapalovaci kabely, rozdelovac
vsceko nove
baterka se mi zda taky v poradku kdyz vydrzela startovat 25
znamej rika ze to budou chudou smesi, ze po 100tis se musi kazdejch 15tis
znova nastavovat bohatost
mate s tim nekdo zkusenosti ?
update - dokurveno
Moderátor: Idaho
update - dokurveno
nissan sunny N14 1,6 16V/66kW GA16DS
Líbí se mi ty názory "uchlastává" a potom "chudá směs". Oboje dohromady ale těžko půjde... Otázka je, jestli to dělá jen když je auto studený nebo nechtělo naskočit někdy i ohřátý. Pokud nestartuje studený, může být problém s obohacováním směsi pro studenej start, tj. sytič. Když mi někdy zlobil Favouch, pomáhal jsem mu podupáváním po plynovým pedálu, aby tam nachcalo víc benzínu a pokud měl motor aspoň snahu škrtat, byla šance, že ho časem natočím. Jinak může být příčin hafo, třeba volný kabely někde u cívky, takže to nedává jisku.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
to nejsou moje nazory, sorry ze nejsem superman ale nemam rentgenovy oci abych videl dovnitr ridim se podle toho co mi reknou chytrejsi okolo jedny rikas uchlastava, druhy chuda smes a ja hovno vim jak to je...Beaver píše:Líbí se mi ty názory "uchlastává" a potom "chudá směs". Oboje dohromady ale těžko půjde... Otázka je, jestli to dělá jen když je auto studený nebo nechtělo naskočit někdy i ohřátý. Pokud nestartuje studený, může být problém s obohacováním směsi pro studenej start, tj. sytič. Když mi někdy zlobil Favouch, pomáhal jsem mu podupáváním po plynovým pedálu, aby tam nachcalo víc benzínu a pokud měl motor aspoň snahu škrtat, byla šance, že ho časem natočím. Jinak může být příčin hafo, třeba volný kabely někde u cívky, takže to nedává jisku.
jinak todle se mi uz jednou stalo(minulej rok) a do dneska nevim co tomu bylo...
a stary sou presne jak pises kdyz je to studene musim si pomoct plynem ale jako napr dneska nebyl problem chytl skoro hnedka a jel sem po asi 5km cesty sem zastal na nekoho cekal ale blbe sem zaparkoval tak sem to zase nakopnul trochu popojel aby me ta osobna videla kde stojim a zas to chipnul ale to uz nebylo obycejne chcipnuti deti to bylo svinske cele auto se zatraslo... potom uz nechtelo chytnout vubec....
nissan sunny N14 1,6 16V/66kW GA16DS
Já vím, že nemáš rentgenový oči, spíš mě fascinuje, jak si protiřečí různí mechanici.NazogaR píše:to nejsou moje nazory, sorry ze nejsem superman ale nemam rentgenovy oci abych videl dovnitr ridim se podle toho co mi reknou chytrejsi okolo jedny rikas uchlastava, druhy chuda smes a ja hovno vim jak to je...
jinak todle se mi uz jednou stalo(minulej rok) a do dneska nevim co tomu bylo...
a stary sou presne jak pises kdyz je to studene musim si pomoct plynem ale jako napr dneska nebyl problem chytl skoro hnedka a jel sem po asi 5km cesty sem zastal na nekoho cekal ale blbe sem zaparkoval tak sem to zase nakopnul trochu popojel aby me ta osobna videla kde stojim a zas to chipnul ale to uz nebylo obycejne chcipnuti deti to bylo svinske cele auto se zatraslo... potom uz nechtelo chytnout vubec....
Pokud se to skutečně uchlastává - což by mohlo - bude asi chyba někde v karburátoru, můžeš se zasekávat ten sytič, takže jednou to zůstane nedovřený a podruhý to nefunguje a směs si dělá co chce. Nebo může být problém v plovákové komoře karbecu, u některých aut se proděraví plovák a komora se přeplňuje, většinou to ale je poznat u motoru, protože tam smrdí benzín. Pokud by měl motor dost bohatou směs, mohl bys to poznat tak, že na plnej plyn ti auto pojede až nezvykle dobře, případně se bude chovat trochu jako dýzl - větší krouťák udspoda.
Trochu podobný problémy mi občas dělá Favouch, ten má bohatou směs díky upravenýmu karburátoru a navíc má ostrou vačku, takže ten jev, kdy s teplým autem kousek popojedu a pak to chcípnu znám - motor má tendenci jako by dál fungovat, po chcípnutí ještě projeví takovou předsmrtelnou křeč, kdy se vzchopí a zas zdechne, což dělá ta bohatá směs. Poté to jde hůř nastartovat, protože jsou zacákaný svíčky, jak si to ještě trochu benzínu nasálo.
Takže rada - zkusit nechat prohlídnout a zkontrolovat karbec, pořádně ho pročistit a když tak zkalibrovat někým, kdo tomu bude rozumnět, myslím že třeba zrovna bohatost směsi na volnoběh se dá upravovat.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
jasny dik moc!Beaver píše:Já vím, že nemáš rentgenový oči, spíš mě fascinuje, jak si protiřečí různí mechanici.NazogaR píše:to nejsou moje nazory, sorry ze nejsem superman ale nemam rentgenovy oci abych videl dovnitr ridim se podle toho co mi reknou chytrejsi okolo jedny rikas uchlastava, druhy chuda smes a ja hovno vim jak to je...
jinak todle se mi uz jednou stalo(minulej rok) a do dneska nevim co tomu bylo...
a stary sou presne jak pises kdyz je to studene musim si pomoct plynem ale jako napr dneska nebyl problem chytl skoro hnedka a jel sem po asi 5km cesty sem zastal na nekoho cekal ale blbe sem zaparkoval tak sem to zase nakopnul trochu popojel aby me ta osobna videla kde stojim a zas to chipnul ale to uz nebylo obycejne chcipnuti deti to bylo svinske cele auto se zatraslo... potom uz nechtelo chytnout vubec....
Pokud se to skutečně uchlastává - což by mohlo - bude asi chyba někde v karburátoru, můžeš se zasekávat ten sytič, takže jednou to zůstane nedovřený a podruhý to nefunguje a směs si dělá co chce. Nebo může být problém v plovákové komoře karbecu, u některých aut se proděraví plovák a komora se přeplňuje, většinou to ale je poznat u motoru, protože tam smrdí benzín. Pokud by měl motor dost bohatou směs, mohl bys to poznat tak, že na plnej plyn ti auto pojede až nezvykle dobře, případně se bude chovat trochu jako dýzl - větší krouťák udspoda.
Trochu podobný problémy mi občas dělá Favouch, ten má bohatou směs díky upravenýmu karburátoru a navíc má ostrou vačku, takže ten jev, kdy s teplým autem kousek popojedu a pak to chcípnu znám - motor má tendenci jako by dál fungovat, po chcípnutí ještě projeví takovou předsmrtelnou křeč, kdy se vzchopí a zas zdechne, což dělá ta bohatá směs. Poté to jde hůř nastartovat, protože jsou zacákaný svíčky, jak si to ještě trochu benzínu nasálo.
Takže rada - zkusit nechat prohlídnout a zkontrolovat karbec, pořádně ho pročistit a když tak zkalibrovat někým, kdo tomu bude rozumnět, myslím že třeba zrovna bohatost směsi na volnoběh se dá upravovat.
ta predsmrtelna krec to je ono ! posledni dobou mi to dela porad ale jen trosicku... ovsem vcera to bylo brutalni cele auto se zastralo
takze chuda smes teda asi nebude vubec vid ? spis bohata.
no mam to ted v servisu u jednoho moc sikovneho kamarada ale zadnou dignostiku tam nema tak nevim estli to zvladne, ono se to musi stelovat na emisich co ?
nissan sunny N14 1,6 16V/66kW GA16DS
No kouzelná věc u karbecu je, že jelikož ti žádný čidlo neukáže nějakou chybu, tak se na to musí někdy skoro detektivně. Teoreticky problémy způsobuje například i když má osička klapky v karbecu vyrachtaný ložiska a vzniklýma mezírkama si přisává extra vzduch. Potom ten syndrom, kdy motor jakoby nechce zhasnout někdy způsobuje těžký zakarbonování motoru, dokonce když jsou nánosy karbonu už tak brutální, že ze zvýší komprese, může docházet k tomu, že vypneš zapalování a motor furt běží, protože tak vysoká komprese zapaluje směs jako u dýzla. V tvým případě bych sázel spíš na tu přehnaně bohatou směs, ať už je příčina jakákoliv. Emise můžou být problém, pokud by se to řešilo nějak nouzově místo opravy toho, co si to zaslouží. Fakt těžko říct, kdo tomu rozumí a rozdělá to, ten by měl poznat kde je chyba - já bych to třeba nepoznal, mě praští do očí až zásadní věciNazogaR píše: jasny dik moc!
ta predsmrtelna krec to je ono ! posledni dobou mi to dela porad ale jen trosicku... ovsem vcera to bylo brutalni cele auto se zastralo
takze chuda smes teda asi nebude vubec vid ? spis bohata.
no mam to ted v servisu u jednoho moc sikovneho kamarada ale zadnou dignostiku tam nema tak nevim estli to zvladne, ono se to musi stelovat na emisich co ?

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
na emisich sem byl je to 3/4 roku a v pohodeBeaver píše:No kouzelná věc u karbecu je, že jelikož ti žádný čidlo neukáže nějakou chybu, tak se na to musí někdy skoro detektivně. Teoreticky problémy způsobuje například i když má osička klapky v karbecu vyrachtaný ložiska a vzniklýma mezírkama si přisává extra vzduch. Potom ten syndrom, kdy motor jakoby nechce zhasnout někdy způsobuje těžký zakarbonování motoru, dokonce když jsou nánosy karbonu už tak brutální, že ze zvýší komprese, může docházet k tomu, že vypneš zapalování a motor furt běží, protože tak vysoká komprese zapaluje směs jako u dýzla. V tvým případě bych sázel spíš na tu přehnaně bohatou směs, ať už je příčina jakákoliv. Emise můžou být problém, pokud by se to řešilo nějak nouzově místo opravy toho, co si to zaslouží. Fakt těžko říct, kdo tomu rozumí a rozdělá to, ten by měl poznat kde je chyba - já bych to třeba nepoznal, mě praští do očí až zásadní věciNazogaR píše: jasny dik moc!
ta predsmrtelna krec to je ono ! posledni dobou mi to dela porad ale jen trosicku... ovsem vcera to bylo brutalni cele auto se zastralo
takze chuda smes teda asi nebude vubec vid ? spis bohata.
no mam to ted v servisu u jednoho moc sikovneho kamarada ale zadnou dignostiku tam nema tak nevim estli to zvladne, ono se to musi stelovat na emisich co ?
ale ted babo rad kde sehnat nejakyho experta prez karburaotry ? mam teo ted u kamose v servise tak se s tim doufam nejak popere ale...
nissan sunny N14 1,6 16V/66kW GA16DS