Potřeboval bych poradit na ci si dát bacha, vím o netěsnícim těsnění pod hlavou, a vysoký spotřebě oleje. Předem dík za pomoc
Opel Asra F 2,0 GSi 110kw
Moderátoři: Berry, Tommy1978, Rudi
Opel Asra F 2,0 GSi 110kw
Já vim už tady bylo něco podobnýho ze Civicem, ale ten neprošel, tak je na řadě tohle. Má najeto cca 140000 z 95týho v plný výbavě za 5****.
Potřeboval bych poradit na ci si dát bacha, vím o netěsnícim těsnění pod hlavou, a vysoký spotřebě oleje. Předem dík za pomoc
jede to jako sviň 0-100km/h cca: 6-7sec.
Potřeboval bych poradit na ci si dát bacha, vím o netěsnícim těsnění pod hlavou, a vysoký spotřebě oleje. Předem dík za pomoc
-
Bordel
- Moderátor
- Příspěvky: 3887
- Registrován: 20 čer 2004 16:07
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Je tu sekce Ojeta Auta, tak to priste davejte tam, to plati pro vsechny
ted to presunu
ted to presunu
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.
-
YANEK
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:
hlavně bacha na rez gsičkový astry bejvaj pěkný šupliky ne všechny samo ale co kus to originál to se musí skusit a project jenže cena kolem 5.... nevim nevim dobrý dou dráž jinak je to super kára to jo mě se pořád fko líbí 

www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
pak taky bejvaj zlobivý kabely ke svíčkám a s nima řídící jednotka
zkus to chvíli potáhnout na 3, tak k 5tis ot/min a pak volnoběh, jestli se nerosvítí kontolka motoru ( taková oranžová se symbolem motoru )
jinak super svezení, přemotorovaný auto, rád na něj vzpomínám a to jsem ho měl jen půl roku
když šlo do světa, mělo 220tkm, znal jsem ho 3roky ( bylo firemní ) za tu dobu se opravovalo
- diodový blok alternátoru
- 2x kabely ke svíčkám
- odpadlý plast pod motorem
- kotouče přední
jediný problém byl, že tenkrát na to nešly sehnat zimáky - rozměr a index rychlosti a pak rozjezdy na kluzku, mělo to ETC, které šlo "vypínat", ale prostě mokro a víc plynu a nerozjel ses, tedy rozjel, ale o rychlých startech z křižovatky sis mohl nechat zdát
a dalo se s tím jezdit do 8ltr i při slušným kalupu, akorát musíš důsledně brzdit motorem
zkus to chvíli potáhnout na 3, tak k 5tis ot/min a pak volnoběh, jestli se nerosvítí kontolka motoru ( taková oranžová se symbolem motoru )
jinak super svezení, přemotorovaný auto, rád na něj vzpomínám a to jsem ho měl jen půl roku
když šlo do světa, mělo 220tkm, znal jsem ho 3roky ( bylo firemní ) za tu dobu se opravovalo
- diodový blok alternátoru
- 2x kabely ke svíčkám
- odpadlý plast pod motorem
- kotouče přední
jediný problém byl, že tenkrát na to nešly sehnat zimáky - rozměr a index rychlosti a pak rozjezdy na kluzku, mělo to ETC, které šlo "vypínat", ale prostě mokro a víc plynu a nerozjel ses, tedy rozjel, ale o rychlých startech z křižovatky sis mohl nechat zdát
a dalo se s tím jezdit do 8ltr i při slušným kalupu, akorát musíš důsledně brzdit motorem
vzdělání není zárukou inteligence

