E36 M3 <- turbo

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Brutus
Moderátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 23 pro 2004 22:47
Bydliště: Crash bar
Kontaktovat uživatele:

E36 M3 <- turbo

Příspěvek od Brutus »

Potřeboval bych nějaký informace (co a jak upravit, jaký písty, ojnice, klikovku atd.) k E36 M3 3,0, když tam kámoš bude bastlit turbo (nejni to žádnej amatér, co to staví ve stodole v Horní Dolní :?: ).
Odpusťte si přihlouplý poznámky, potřeboval bych zasvěcený informace od lidí, který tomu rozumí - to, že to nejni žádá sranda a levná záležitost vim, netřeba připomínat 8)
E30 kundokábrolap
www.mrdna.cz

JonnY
Příspěvky: 1424
Registrován: 19 led 2005 17:09

Re: E36 M3 <- turbo

Příspěvek od JonnY »

ja tomu nerozumiem. ale.
nech povie kolko hp chce. takto radit v rozsahu 250-500hp asi nebude uplne jednoduche.

Trhyy
V.I.P.
Příspěvky: 4024
Registrován: 03 říj 2004 14:45
Bydliště: Praha 4

Příspěvek od Trhyy »

moc tomu nerozumim, ale asi taky bude zálažet na tom kolik to turbo bude tlačit barů
MÁŠ PRASKLÝ AUTOSKLO? STŘÍPEK AUTOSKLO TO VYŘEŠÍ !
www.AUTOSKLOSTRIPEK.cz - Praha 5 -774 573 375
!!Ke každému čelnímu sklu až 2000Kč poukázka na pohonné hmoty ZDARMA!


Uživatelský avatar
Shr3k
Příspěvky: 591
Registrován: 09 bře 2004 20:01
Bydliště: bažina ;)
Kontaktovat uživatele:

Re: E36 M3 <- turbo

Příspěvek od Shr3k »

Brutus píše:Potřeboval bych nějaký informace (co a jak upravit, jaký písty, ojnice, klikovku atd.) k E36 M3 3,0, když tam kámoš bude bastlit turbo (nejni to žádnej amatér, co to staví ve stodole v Horní Dolní :?: ).
Odpusťte si přihlouplý poznámky, potřeboval bych zasvěcený informace od lidí, který tomu rozumí - to, že to nejni žádá sranda a levná záležitost vim, netřeba připomínat 8)
Moc tomu taky nerozumím (asi jako ti dva nade mnou ;) ... ), ale podívat bych se asi na nějaké americké stránky - v USA se dělají turbopřestavby M3 celkem běžně. Divím se ale, proč kámoš nechce raději kompresor.
http://www.turbo-kits.com/
http://activeautowerke.com/
http://www.turnermotorsport.com/
http://www.dinanbmw.com/
Gr33N MoNsT3R

pocasi(Jarmil)
Příspěvky: 175
Registrován: 31 led 2005 13:16
Bydliště: někde u HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pocasi(Jarmil) »

pridam este jednu page : http://da-motorsport.com/ 8)

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: E36 M3 <- turbo

Příspěvek od honza 2.0 16v »

pokud se do toho chce pustit..tak ja bych zacal snizenim kompresniho pomeru , upravenim dna pistu-pokud je mozne, nebo zvetsenim spalovaciho prostoru v hlave,pripadne byhc zkombinoval oboji... dal bych koukal na 100%stav lozisek na klice a stav valcu a pistnich krouzku- tam by ale snad nemel bejt problem, dal bych se pustil do ojnic- vylestit (napr jako tady: http://fiatcoupe.u-geen.net/index.php?i ... -52_31.JPG ) a pak bych udelel radne dimenzovanej palivovej system..takze stelovaci reg. tlaku paliva, poradna pumpa aby to nekikslo na dodavce benzinu

hlavne bych se snazil pouzivat pokud mozno novy dily....

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

pocasi(Jarmil) píše:pridam este jednu page : http://da-motorsport.com/ 8)

Podle me nejlepsi stranky... Dalsi snad nejsou potreba...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Brutus
Moderátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 23 pro 2004 22:47
Bydliště: Crash bar
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brutus »

Zemi píše:
pocasi(Jarmil) píše:pridam este jednu page : http://da-motorsport.com/ 8)
Podle me nejlepsi stranky... Dalsi snad nejsou potreba...
Jj, da-motorsport znám, mě by spíš zajímaly informace od zkušenejch lidí tady - třeba jaký písty sou dobrý, jaký v žádným případě a tak :?: Navíc da maj M3 3,2 ;-)

Shr3k: Proč kompresor, jaký má výhody a nevýhody oproti turbu? Už jsme to taky několikrát probírali... 8)

Honza: Tak pokud bude kupovat kovaný písty, tak se imho daj sehnat upravený přímo na tyhle přestavby, s ojnicema to bude zrovna tak. Motor je zgenerálkovanej, tak tam bych problémy nehledal a palivovje systém je samozřejmost 8)

Zatim díky za rady :wink:
E30 kundokábrolap
www.mrdna.cz

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Brutus píše:
Zemi píše:
pocasi(Jarmil) píše:pridam este jednu page : http://da-motorsport.com/ 8)
Podle me nejlepsi stranky... Dalsi snad nejsou potreba...
Jj, da-motorsport znám, mě by spíš zajímaly informace od zkušenejch lidí tady - třeba jaký písty sou dobrý, jaký v žádným případě a tak :?: Navíc da maj M3 3,2 ;-)

Shr3k: Proč kompresor, jaký má výhody a nevýhody oproti turbu? Už jsme to taky několikrát probírali... 8)

Honza: Tak pokud bude kupovat kovaný písty, tak se imho daj sehnat upravený přímo na tyhle přestavby, s ojnicema to bude zrovna tak. Motor je zgenerálkovanej, tak tam bych problémy nehledal a palivovje systém je samozřejmost 8)

Zatim díky za rady :wink:
tak tim padem neni co resit....

pocasi(Jarmil)
Příspěvky: 175
Registrován: 31 led 2005 13:16
Bydliště: někde u HK
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pocasi(Jarmil) »

Brutus píše:
Zemi píše:
pocasi(Jarmil) píše:pridam este jednu page : http://da-motorsport.com/ 8)
Podle me nejlepsi stranky... Dalsi snad nejsou potreba...
Jj, da-motorsport znám, mě by spíš zajímaly informace od zkušenejch lidí tady - třeba jaký písty sou dobrý, jaký v žádným případě a tak :?: Navíc da maj M3 3,2 ;-)
je tam i forum, co smerovat dotaz i tam, jinak oni maj tusim dve m3 E36T a plno dalsich bmw s T, takze zkusenosti maj ...
http://da-motorsport.com/forum/

Uživatelský avatar
Shr3k
Příspěvky: 591
Registrován: 09 bře 2004 20:01
Bydliště: bažina ;)
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Shr3k »

Brutus píše:Shr3k: Proč kompresor, jaký má výhody a nevýhody oproti turbu? Už jsme to taky několikrát probírali... 8)
Pro zachování podobné charakteristiky průběhu výkonu a momentu, jako je u N/A motoru.
Gr33N MoNsT3R

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

A co tohle:


BMW E36 Single Turbo Kit

Quick background on our company history:
Our company is known for building high quality MKIV Supra Turbo kits at fair prices. Our kits are known to have excellent fit and finish using expensive metals and alloys. They are also proven to make very high horsepower numbers. Open since 2003, our sales number speak for themselves.We have sold more than 80 kits with new orders coming in everyday. We hope to bring our expertise in the forced induction field into the BMW market.

The details of the kit:

Boost Logic has started to develop turbo kits for the M50, S50, M52 and S52 BMW engines in E36 and E36/7 and /8 chassis. We feel that there can be huge improvements made in current available manifolds. The only offerings we have seen are cast manifolds that only fit smaller T3 and T4 on-center turbos.

Our solution to this problem is a 1 5/8" 321SS Tubular Manifold that fits a T4 tangential style turbo ranging from a 61mm(450RWHP) size up to a 76mm(1000RWHP) size. We offer a 3 year warranty on this manifold. Our relibability in our turbo manifolds are proven in testing with road racing applications with our MKIV Supra Single Turbo Kits.

Kit Includes:

Boost Logic Ceramic Coated T4 321SS Tubular Manifold

T61 T04E Turbo .58 A/R 3" Vband Outlet
3" Polished Stainless Steel 304 Downpipe
3" Polished Stainless Steel 304 Midpipe
HKS 40mm Wastegate
A/N Oil feed and return Kit
70gph Oil Scavenge Pump
Boost Logic Aluminum Oil tank for scavenge Pump
Boost Logic Front Mount Intercooler (Rated to 650RWHP)
2.5" Polished Aluminum Intercooler Pipes
All necessary silicone pieces
Brackets
Hose Clamps
HKS SSQV Blow Off Valve
3" Aluminum Intake Pipe
3" K&N Filter
Upgraded 42lb Injectors x 6
Boost Logic Remapped ECU Chip
Boost Logic Recalibrated High Flow MAF
ARP Head Studs
Boost Logic Head Gasket
Retail price: $8999

http://www.boostlogic.com/parts/BMW/inf ... rboKit.htm

Pak ještě jiné písty a palivovku, možná jiný úchyt motoru a můžeš letět.

Vše najdeš tady:

http://www.boostlogic.com/parts_bmw.html

S Keanem Wangem a Zohairem se znám a jsou to fér obchodníci. už jsem od nich ledacos vzal a vždy super přístup.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
STEVE_AMG
Příspěvky: 64
Registrován: 02 črc 2005 13:37
Bydliště: PRAHA CITY REPRESENT
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od STEVE_AMG »

zkus se ještě kouknout na http://www.maxbimmer.com nebo http://www.bimmerforums.com/main.php třeba tam něco najdeš....
.... Drehmoment für das Volk gibt es bei jedem modernen Diesel.... SL73 AMG

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“