Zemi no koukam, ze tva CRX je asi nejlepsi na svete. Ono si musime uvedomit, ze objem nicim nenahradis a nez ty se rozjedes, tak RS2000 bude mizet v dali - proste realita.
P.S. Ten tvuj odhad vykonu 145 - 150 PS jsi jako jen tak spocital na kalkulacce ? Co takhle zajet na Jarov na brzdu a zmerit vykon ? Nebo se bojis reality ?
mrazik píše:Zemi no koukam, ze tva CRX je asi nejlepsi na svete. Ono si musime uvedomit, ze objem nicim nenahradis a nez ty se rozjedes, tak RS2000 bude mizet v dali - proste realita.
P.S. Ten tvuj odhad vykonu 145 - 150 PS jsi jako jen tak spocital na kalkulacce ? Co takhle zajet na Jarov na brzdu a zmerit vykon ? Nebo se bojis reality ?
Prosim te ty jedna realito... Ja nepotrebuju zjistovat kolik mam koni proboha... Me staci to jak to jede... A jestli si fakt myslis ze RS2000 mi ujede tak ji sezen a dame si race kde chces klidne o litra OK? A to je trestny kdyz obhajuju auto ktery LOGICKY rychlejsi je? Umis pouzivat kalkulacku? Tak si prepocitej pomer kg/PS a konecne nechme tech trapnych kecu kdo ma co nejlepsi... Nejsem blbej a vim jak moje auto jede...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
mrazik píše:Zemi no koukam, ze tva CRX je asi nejlepsi na svete. Ono si musime uvedomit, ze objem nicim nenahradis a nez ty se rozjedes, tak RS2000 bude mizet v dali - proste realita.
P.S. Ten tvuj odhad vykonu 145 - 150 PS jsi jako jen tak spocital na kalkulacce ? Co takhle zajet na Jarov na brzdu a zmerit vykon ? Nebo se bojis reality ?
Sice 400m "skoro" nic neznamena, ale vetsina lidi si z tech udaju dokaze vypocitat pribliznej vykon...
A to s tim ze objem nicim nenahradis se ti povedlo... Treba VR6 ma skoro 2x vetsi objem, vazi min jak RS2000 a navic ma vic koni jak RS2000. No a je za mnou. Porad mas RS2000 za modlu? 325 s 192HP to samy... Octavia RS 180PS to samy... No dobre nechme toho... Priste zkus odpovedet normalne a nezkouset me zesmesnit...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Zemi takze objem a pocty vlacu jsou k nicemu, dulezite je mit CRX. Uz jsem to konecne pochopil. Proc utracet za vice valcu nebo drahe BMW, staci koupit CRX. Jeste, ze jsi mi to vysvetlil.
mrazik píše:Zemi takze objem a pocty vlacu jsou k nicemu, dulezite je mit CRX. Uz jsem to konecne pochopil. Proc utracet za vice valcu nebo drahe BMW, staci koupit CRX. Jeste, ze jsi mi to vysvetlil.
jj konecne se chovas jako beloch...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
mrazik píše:Zemi takze objem a pocty vlacu jsou k nicemu, dulezite je mit CRX. Uz jsem to konecne pochopil. Proc utracet za vice valcu nebo drahe BMW, staci koupit CRX. Jeste, ze jsi mi to vysvetlil.
mam dojem ze pan tady nekomu silne zavidi... Ne, neni dulezity mit CRX a ne, pocty valcu a obem samy o sobe ti fakt nereknou ktere auto je ryhlejsi... Samozrejme mnohe naznacuji, ale dost casto to neni pravdive.
Jsem odhalen, jsem bledý závistí a ted jste na to prisli
Kdo mě zná, tak ví, že to je asi tak to poslední čeho byste se u mě dočkali. Mějte si třeba raketu se trychlením za vteřinu, mě je to jedno. Já se jen výborně bavím. Jen tak dál.
Naposledy upravil(a) mrazik dne 06 led 2006 18:28, celkem upraveno 1 x.
mrazik píše:Jsem odhalen, jsem bledý závistí a ted jste na to prisli
Kdo mě zná, tak ví, že to je asi tak to poslední čeho byste se u mě dočkali. Mějte si třeba raketu se trychlením za vteřinu, mě je to jedno. Já se jen výborně bavím. Jen tak dál.
Já myslím že kdo Tě zná se diví,že už Tě zase pustili z chytrovny Ale jen tak dál,taky se bavím...
mrazik píše:Zemi takze objem a pocty vlacu jsou k nicemu, dulezite je mit CRX. Uz jsem to konecne pochopil. Proc utracet za vice valcu nebo drahe BMW, staci koupit CRX. Jeste, ze jsi mi to vysvetlil.
mam dojem ze pan tady nekomu silne zavidi... Ne, neni dulezity mit CRX a ne, pocty valcu a obem samy o sobe ti fakt nereknou ktere auto je ryhlejsi... Samozrejme mnohe naznacuji, ale dost casto to neni pravdive.
PS/kg, to je to oc tu bezi...
tohle platí tak ve sprintu nevypovídá to nic o tom jak se bude to auto chovat třeba na okruhu ...
mrazik píše:Zemi takze objem a pocty vlacu jsou k nicemu, dulezite je mit CRX. Uz jsem to konecne pochopil. Proc utracet za vice valcu nebo drahe BMW, staci koupit CRX. Jeste, ze jsi mi to vysvetlil.
mam dojem ze pan tady nekomu silne zavidi... Ne, neni dulezity mit CRX a ne, pocty valcu a obem samy o sobe ti fakt nereknou ktere auto je ryhlejsi... Samozrejme mnohe naznacuji, ale dost casto to neni pravdive.
PS/kg, to je to oc tu bezi...
tohle platí tak ve sprintu nevypovídá to nic o tom jak se bude to auto chovat třeba na okruhu ...
I tam to ma svy vyhody, ale na okruhu jednoduse cim lehci tim lepsi... Tezka svine se v zatacce jednoduse sune...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
S vama je Sranda
Myslim si ze to jak auto jede nezalezi jen na PS/kg ale ma to velkou vahu ale tech aspektu je tam vic- prevodovka, kola, ŘIDIČ, stari vozu, jak je vuz udrzovanej, palivo, bavite se o autech 10 let starych a pokud zemi se stara o svoji Hondu tak jako by to bylo jeho dite tak urcite pojede jinak nez honda na kerou nikdy nikdo v zivote nesahl, tady se dohadujete co je rychlejsi proc si to nezkusite a mate pokoj ale jak znam tipy lidi co jsou tady tak by rekli ze mely blbej den nebo ze zrovna neco na aute odeslo atd.. takze by to stejne nic nevyresilo. U velkeho obsahu je dobre ze ho neutahas s Hondou 1,6 ject 200km/h praha brno tak vyplivne motor. nikdy bych s hondou co je tak lehka nejel 250 km/h to je o zivot libi se mi jak nekteri majitele hond rikaji jak jim to jede 250 chtel bych videt jak to udrzi na silnici a to ze to ma 250 na tachometru furt neznamena ze to 250 jede. chtel bych videt hondu s 18ti palcovima kolama na sprintech kazdej si tam hodi 13 nebo 14ky nevim jake tam jdou nejmensi kola kuli kotoucum. Hlaska zadna honda se me neudrzi je taky smesna jinak ridi clovek co ma nalitano sta tisice kilometru a jinak jezdi vykendovej ridic malo kdo sve auto zna a neumi vyuzit jeho maximalni jizdni vlastnosti a to dela taky hodne ale je pravda ze obsah nicim nenahradis pokud se nebavime o sprintech zaject sprint umi kazdej trouba at ma 500PS nebo 100PS sprint nikdy neukaze to co v aute je. na sprint drzite volant rovne a hazite jeden kvalt za druhym i kdyz jich tam moc nedate na tech 400m asi pisu zmatene ale snad z toho nekdo neco pochopi. jinak stim vykonem mam sam zkusenost kdyz jsem mel G60 tak to je uplne o necem jinam nez VR6 to sami ma ted passata 1,8T bratr ma V6 4x4 a pomeste je to super ale na dalnici V6 ma absolutni prevahu a pokud nekdo napise ze v obsahu to neni a presvedcime ze s Hondou CRX pojede 230km/h praha Brno ma u me 4000kc s dospelejma kolama ne s nakejma 13kama co se davaj na 105ky tim nechci urazit 105ky
Placenta píše:sprint umi zaject kazdej, hm to si nejsem jistej
No hlavne s 4x4 to je fakt lehky a to bez prdele...
@Tailer: No nazdar jsem se ti snazil parkrat dovolat od hovna krk... Jinak jestli mi das do CRX dlouhou skrin a nebudu muset pri 230ti tocit 7500ot tak ti klidne tu trasu Praha - Brno pojedu... A ver ze je to i pri tech 230ti stabilni... Je to taky zalezitost podvozku + svetly vysky a aerodynamiky... Proc myslis ze zavodni 750kg auta litaj bez problemu 300km/h+?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Placenta píše:pak dost dobre nechapu proc ma nekdo u tri merenych casu treba velmi rozdilne casy :oops:no musim se jeste hodne ucit
Pockej neber si to spatne, ale co je na tom vytocit motor do omezovace a trhnout spojkou?
ja si to neberu, ale myslim si ze se dobre rozjet, vcas zaradit, a jine je treba taky urcite umeni k dosazeni dobrych casu
jj pak uz je hlavni to razeni... Kolikrat miss-shift a je to v prdeli... Ale treba s FWD se rozjet idealne to je pomrd... Jsem to musel zkoumat pres Gtech kdy mam idelani otacky na start...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ