
haha...dík za GII

Moderátor: Fazeey
co je na tom zvlastnihoTaszi píše:Jim píše:našel sem docela zajímavýho Golfa, ve vývoji byl od 92 do 94, nakonec se vyrobily jen dva kusy, potom výrobu z finančních důvodů ukončili
Motor tam byl 2.0l - 275Hp, 367 Nmsamozřejmě 4x4 haldex, závodní verze měla dostat turbo a přes 400 koní
![]()
coze? 2,0l a 275Hp bez Turba!!!!
![]()
Ten kroutak nesouhlasi... Muselo to bejt Turbo...tojebordel píše:co je na tom zvlastnihoTaszi píše:Jim píše:našel sem docela zajímavýho Golfa, ve vývoji byl od 92 do 94, nakonec se vyrobily jen dva kusy, potom výrobu z finančních důvodů ukončili
Motor tam byl 2.0l - 275Hp, 367 Nmsamozřejmě 4x4 haldex, závodní verze měla dostat turbo a přes 400 koní
![]()
coze? 2,0l a 275Hp bez Turba!!!!
![]()
je fakt ze hodne lidi rikaj, ze nemec s vykonem musim mit vzdy turbo a tyhle dva kusy to vyvraci
TROY píše:Hele Jime mám chuť ten tvůj příspěvek smazat - je toho mrtě prolinkovanýho - dávej na to bacha a hlavně nějaký rozlišování
jasný.. samý plečky koncernovýYANEK píše:TROY píše:Hele Jime mám chuť ten tvůj příspěvek smazat - je toho mrtě prolinkovanýho - dávej na to bacha a hlavně nějaký rozlišováníklidně to smaž celý takový krámy
Odpovi mi nekdo? Zajima me to.Zemi píše:Ten kroutak nesouhlasi... Muselo to bejt Turbo...tojebordel píše:co je na tom zvlastnihoTaszi píše:
coze? 2,0l a 275Hp bez Turba!!!!
![]()
je fakt ze hodne lidi rikaj, ze nemec s vykonem musim mit vzdy turbo a tyhle dva kusy to vyvraciTakovej kroutak ma bezmala M3ka 3,2l co toci 8k+...
Zemi píše:Odpovi mi nekdo? Zajima me to.Zemi píše:Ten kroutak nesouhlasi... Muselo to bejt Turbo...tojebordel píše: co je na tom zvlastniho
je fakt ze hodne lidi rikaj, ze nemec s vykonem musim mit vzdy turbo a tyhle dva kusy to vyvraciTakovej kroutak ma bezmala M3ka 3,2l co toci 8k+...