Benzínové potrubí (fá,fe)
Moderátor: Idaho
Benzínové potrubí (fá,fe)
Dobrý den, mám dotaz, vyndaval jsem palivovou nádrž z Fáčka ven a asi jsem pravděpodobně zaměnil hadice na nádrži. Jak poznat která je která? bez rozebírání opět celé nádrže atp. Totitž v palivovém filtru v motoru mám strašně málo benzínu, měl by být plný a je skoro prázdný i při puštěneém motoru, auto cuká a nechce startovat.Mám podezření právě na to že jsem zaměnil hadice u nádrže.Potřeboval bych vědět jestli jsou to příznaky přehozené hadice nebo přisávání vzduchu (jak zjistit kde???)
Díky za každé rady
Díky za každé rady
Re: Benzínové potrubí (fá,fe)
sou tam jenom 2 tak je prohod
Ty seš fakt expert - jestli najdeš nějakej drát, kterej by u mýho Favorita vedl k čerpadlu, tak ti dám cokoliv si řeknešMirek999 píše:tak rozebrat a prehodit znovu a nemas spatny kontakt na cerpadle?

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
- Moderátor
- Příspěvky: 2331
- Registrován: 28 pro 2004 17:40
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
co myslis ze me tady budes ucit nebo co
http://img142.imageshack.us/my.php?imag ... lxm7de.jpg
http://img142.imageshack.us/my.php?imag ... lxm7de.jpg
to jsou jenom konntakty na plovák, a na nádrži jsou označeny stejnými barvami jako kabely takže zaměnit nejdou.A kdyby tak bi mi špatně ukazoval stav benzínu v nádrži což se neděje.Prohodit? mno jsou tam sice jenom dvě ale pěkně blbě se sundavají a nandavají
)) mno asi to zkusim. Jak se ještě dá zjistit kde mi do toho jde třeba vzduch?

- Alfoun
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 12 říj 2005 11:53
- Bydliště: now Smethwick,B-ham
- Kontaktovat uživatele:
Neco k tematu. Nejrychlejsi zpusob jak to zjistit je,ale mozna si pekne cucnes benzinu. Zkus nasat hadici co ti vede k tomu malymu filtriku. Vis hned na cem jsi.
Naposledy upravil(a) Alfoun dne 04 úno 2006 11:12, celkem upraveno 1 x.
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
Re: Benzínové potrubí (fá,fe)
benzín tam jde auto jezdí, ale když čumím do toho filtru tak je tam jenom na dně a motor cuká a tak.Nestartuje dobře, startuje hrozně dlouho než dojde k výbuchu.Svíčky a kabely k nim jsou nové.
Honda Civic 5D 6g. 1.6i ES "Angličan" 

Re: Benzínové potrubí (fá,fe)
bože! jaké čerpadlo??? ve favoritu je možná tak čerpadlo na ostřikování skel! jinak na motoru je benzínová pumpa
) ne ta špatná neni protože to jezdí

Nechci být rejpavej, ale mám dojem, že tys nikdy motor Favorita na vlastní oči neviděl. Jak už ti tu vysvětlili, tak na tom schématu jsou jen dráty co vedou ke snímači stavu paliva. Čerpadlo je mechanický a je u až motoru. A "vstřiky" u Favorita taky nenajdeš, dokonce ani ve verzi se vstřikováním, protože tam je pouze jednobod Bosch.Mirek999 píše:jo tak 1,3 ale to je jedno ja nasel jenom tohle schema tak sem to na nem ukazal ale stejnak favo je lepsi karbec ty vstriky prej nic moc
New_Zulu: Zkus se podívat jak je na tom plováková komora karburátoru, jestli se správně plní (může se i přeplňovat, to taky není dobrý). Samotný čerpadlo zkusit můžeš tak, že odpojíš výstupní hadici a necháš někoho aby ti protočil startérem motor a mrkneš, jestli z hadičky jde trvalej a dostatečnej proud benzínu (nejlíp do nějaké nádobky

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Ty myslíš normální palivovej filtr před benzínovou pumpou? tu jsem měl novou,funglovku.Ten plovák nevím.Teď řeším jinou věc, auto je nepojízdé úplně, dnes odpoledne dojezdilo,nejde nastartovat jako kdyby nebyla jiskra nebo benzín.Nevím co s tím, strejda říkal že se na to podívá tak uvidíme co řekne.Jinak jsem koukal do rozdělovače a viděl jsem tam jemný pilinky (ale palec nemá vůle) Tak nevim,když to chodilo tak na 2válce nešlo se rozjet (svíčky i kabely nové !)Beaver píše:Nechci být rejpavej, ale mám dojem, že tys nikdy motor Favorita na vlastní oči neviděl. Jak už ti tu vysvětlili, tak na tom schématu jsou jen dráty co vedou ke snímači stavu paliva. Čerpadlo je mechanický a je u až motoru. A "vstřiky" u Favorita taky nenajdeš, dokonce ani ve verzi se vstřikováním, protože tam je pouze jednobod Bosch.Mirek999 píše:jo tak 1,3 ale to je jedno ja nasel jenom tohle schema tak sem to na nem ukazal ale stejnak favo je lepsi karbec ty vstriky prej nic moc
New_Zulu: Zkus se podívat jak je na tom plováková komora karburátoru, jestli se správně plní (může se i přeplňovat, to taky není dobrý). Samotný čerpadlo zkusit můžeš tak, že odpojíš výstupní hadici a necháš někoho aby ti protočil startérem motor a mrkneš, jestli z hadičky jde trvalej a dostatečnej proud benzínu (nejlíp do nějaké nádobky). A úplně nejdřív bys mohl zkusit vyndat takovou tu průhlednou baňku, ve které je filtřík - bývá v něm spousta bordelu, někdy je až neprůchodnej. Zkus ho pořádně proprat benzínem, tu baňku vypláchni taky a namontuj zpátky.
Můžeš zkusit odpojit všechny kablíky z cívky a mrknout jestli nejsou špatný kontakty. Jsou tam mimo jiný takový malý šroubky nebo minimálně jeden určitě, občas to má tendenci se povolit a auto se tváří že zapalování nefunguje. Ještě je na pravým blatníku řídící jednotka zapalování - taková víc nebo míň orezlá krabička s gumovou krytkou několika dalších kabelů, u kterých taky může zlobit kontakt.New_Zulu píše:Ty myslíš normální palivovej filtr před benzínovou pumpou? tu jsem měl novou,funglovku.Ten plovák nevím.Teď řeším jinou věc, auto je nepojízdé úplně, dnes odpoledne dojezdilo,nejde nastartovat jako kdyby nebyla jiskra nebo benzín.Nevím co s tím, strejda říkal že se na to podívá tak uvidíme co řekne.Jinak jsem koukal do rozdělovače a viděl jsem tam jemný pilinky (ale palec nemá vůle) Tak nevim,když to chodilo tak na 2válce nešlo se rozjet (svíčky i kabely nové !)Beaver píše:Nechci být rejpavej, ale mám dojem, že tys nikdy motor Favorita na vlastní oči neviděl. Jak už ti tu vysvětlili, tak na tom schématu jsou jen dráty co vedou ke snímači stavu paliva. Čerpadlo je mechanický a je u až motoru. A "vstřiky" u Favorita taky nenajdeš, dokonce ani ve verzi se vstřikováním, protože tam je pouze jednobod Bosch.Mirek999 píše:jo tak 1,3 ale to je jedno ja nasel jenom tohle schema tak sem to na nem ukazal ale stejnak favo je lepsi karbec ty vstriky prej nic moc
New_Zulu: Zkus se podívat jak je na tom plováková komora karburátoru, jestli se správně plní (může se i přeplňovat, to taky není dobrý). Samotný čerpadlo zkusit můžeš tak, že odpojíš výstupní hadici a necháš někoho aby ti protočil startérem motor a mrkneš, jestli z hadičky jde trvalej a dostatečnej proud benzínu (nejlíp do nějaké nádobky). A úplně nejdřív bys mohl zkusit vyndat takovou tu průhlednou baňku, ve které je filtřík - bývá v něm spousta bordelu, někdy je až neprůchodnej. Zkus ho pořádně proprat benzínem, tu baňku vypláchni taky a namontuj zpátky.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
- Alfoun
- Příspěvky: 1071
- Registrován: 12 říj 2005 11:53
- Bydliště: now Smethwick,B-ham
- Kontaktovat uživatele:
New Zulu Jinak jsem koukal do rozdělovače a viděl jsem tam jemný pilinky (ale palec nemá vůle) Tak nevim,když to chodilo tak na 2válce nešlo se rozjet (svíčky i kabely nové !)[/quote]
To je spatny.Pokud mas piliny v rozdelovaci tak ti to poradne nepojede. Musis dat jinej rozdelovac. Pak to bude ok
To je spatny.Pokud mas piliny v rozdelovaci tak ti to poradne nepojede. Musis dat jinej rozdelovac. Pak to bude ok

http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp
jestli máš ty hadice přehozený a měls plnou nádrž,tak ti to chvíli jezdit mohlo -sálo to jen to,co se při zhoupnutí auto nasálo do tý vratný hadice.když ti klesl benzín už to nezvládá nasát nic.Zkus jestli ti to hází jiskru-přiblížením kabelu ke kostře -zastartovat pokud bude přeskakovat ,je předpoklad že je to tím benzínem.
jenže jestli jsem přehodil hadice.. LOL pokud je skutečne jedna 8mička a druhá 6tka tak to zaměnit nemohlo jít skoro... obě hadice jsem tam naspátek sotva dostal.... Nyní se řeší spíš pojízdnost auta.... Stojí chudák na parkovišti u práce.Nic moc nemít auto
Už nevím jak dál jsem v bludném kruhu.Nejsou a nebudou prachy na pořádnej servis a stryc taky nezvlane všechno.Mno snad na to přijdeme 


Re: Benzínové potrubí (fá,fe)
Nazdar chlape ,přečetl jsem si obě strany této problematiky,to se člověk u některých příspěvků i zasměje.Pokud bereme v potaz ty hadice tak Mirda ma 100% pravdu s těma hadicema,ještě pro upřesnění pokud vlezeš do fava pravýma zadníma dveřama k plováku,tak trubka blýž k tobě je vracečka no a ta dál je směr čerpadlo.No a pokud vyloučíme tento problem a ty píšeš že svíčky a kabely jsou nový a budu předpokládat že skříňka el. zapalování je taky v pořádku,tak podle všeho je to cívka v rozdělovači.Vede k ní ten bílý kabel z té ETZ skříňky.Pokud ale stojí to auto někde na parkáči te je jednodušší vymněnit celej rozdělovač a pokud píšeš že maš v něm pilinky tak si kup rovnou novej a je v něm i ta cívka.Tak hodně štěstí.Snad to nepíšu pozdě
Dej vědět čím to bylo

Škoda forever
Re: Benzínové potrubí (fá,fe)
tak mám odpovědi
) Auto už konečně jezdí, bylo to karburátorem, pouštěl paliva až až..prej bylo celý sání i s filtrem v benzínu
) mno tak to jsem rád že to mám za sebou
Jinak děkuji za rady!



Honda Civic 5D 6g. 1.6i ES "Angličan" 
