


Moderátor: Idaho
Jestli myslíš mrkajdy, tak vyklopit světla, vytáhnout pojistku co má na starosti motorky světel a potom vyšroubovat šroubky co jsou na bocích a drží ten horní plechovej kryt. Potom už se dostaneš dovnitř. Pokud by to nestačilo, budeš muset vyšroubovat ještě rámeček světla aby šla vyndat parabola, to už se potom snad k té žárovce dostanešŽampiMR2 píše:mam toyotu mr2 91r.v a chtel jsem vyměnit žárovky na předních světlech a nevim jak můžete mi poradit![]()
![]()
Je to možný, ale u MR2 jsem sealed beams myslím neviděl - nemáš náhodou US verzi ? Např. Americká verze Fordu Probe má světla v mrkajdách Sylvania a ty jsou opravdu jako jedna obrovská žárovka, nebo přesněji baňka je napevnou součástí paraboly a musí se vyměnit celá parabola. Pokud máš ty uzavřený verze, tak by bylo nejlepší místo nich dát paraboly třeba z trojkové Supry nebo Mazdy 323F, který jsou osazený běžnýma paticema pro žárovku H4.ŽampiMR2 píše:dík za radu ale já myslim že ty žárovky jsou vtom skle zalitý a nejdou ven to bych musel rozbýt to sklo celí je to možné![]()
Děláš si srandu, nebo jsi fakt nikdy neviděl sealed beam ? Tam když ti prdne vlákno dálkovek nebo tlumených, tak měníš celou parabolu.rocco píše:Jo je to US verze, takže skla sebou
jo dělám si prdel, jinak to auto znám a vim že se má měnit celý světlo holt v US si nedělaj hlavu s nákou žárovkou prostě vymění celou parabolu, která u nich pomalu stojí stejný hovno jako žárovka. Ale už sem mu sehnal nový světla ve verzi pro chudýBeaver píše:Děláš si srandu, nebo jsi fakt nikdy neviděl sealed beam ? Tam když ti prdne vlákno dálkovek nebo tlumených, tak měníš celou parabolu.rocco píše:Jo je to US verze, takže skla sebou