Mitsu EVO IX

Moderátor: Zemi

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Gusto píše:
leon4x4 píše:
Gusto píše:
Dovedové: 11,98/EVO VII


:lol: :lol: :lol:
Co to má bejt ? EVO7 z 11tého měsíce 1998? Jak to souvisí s mojí poznámkou?

Já jen slyšel, že tam co Robertovi roztrahli motor u Cecila, mají slušnou statistiku. Zatím každé auto co ladili, tak nedojelo ani zpět do Čech a bylo na kaši :roll:
Nie, je to reakcia na tvoj podpis, veril som, ze to pochopis :shock:

Nebudem sa vyjadrovat k Cecilovi, Robert vie, ako to bolo a verim, ze ak uzna za vhodne, tak ti to vysvetli.

K firme len tolko, ze ani netusis, kolko misakov a subarok urobených u nich vam jazdi priamo v Prahe. Okrem toho Stajf, L. Otto, atd...

Lidi toho proste hodne nakecaj...
Dorbné korekce:
Nejsem z Prahééé , ale to neva.
Netvrdil jsem, že je to pravda, napsal jsem že jsem to slyšel.
11.98s není zas takovej problém a EVO7 je na to možná lepší kandidát než EVO8
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

tomoking píše:sakra chlapi ...... porad mam dilema Subaru nebo EVO ..... dalsi dilema je nepockat radsi na EVO X ? Sakra predlozte nejake argumenty pro EVO please :oops: jsem ovlivnen Subaru jelikoz jedno vlastnim ale jsem pro kazdou zmenu ....
Jestli máš rád to jak jezdil předchozí Scooby tak si nekupuj současné. Zároveň tě musím upozornit, že EVO X má být podle všeho hnusně přeelektronikovaný jezdící počítač. EVO IX je rychlejší v zatáčkách a o tom není sporu. Na rovině je na tom v sérii malinko lépe Scooby díky většímu oběmu motoru má lepší průběh krouťáku.

Nebo si na argumenty počkej na první srazíky :?: A nebo se přijeď za mnou podívat :wink:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

KFJ píše:cas na 400 metrech :lol:
pravda s motorem je ta ze jsem si objednal z japanu "skvelej" kit Toda Racing 2.3l... kazdej (Komarek, Arazim atd) kdo to spatril sel do mdlob: ojnice horsi nez seriova - pry ojnice z atmosferickeho 220 konoveho auta..., pisty v pohode a klika v podstate seriova... Za 90 ka draha sranda... Davidem Komarkem mi bylo doporuceno foukat max 1.5 baru jinak to poleti... Jediny kdo mi tvrdil ze je ten kit v pohode je Street :lol: Argumentoval tim ze Toda Racing je dobra firma, coz uznavam ale to neznamena ze vse co delaji musi byt spickove...
No a kluci v Blave tam foukli trochu vic nez jsme se domluvili a vsechno to vylitalo ven kdyz ladili pocitac... Tim nenaznacuju ze za to muzou oni, stejne by to tou vanou "odeslo" za dalsich par set km... Proste si priste necham poradit od lidi co s tim maji vetsi zkusenosti, pri vyvoji se to stava bezne ze se neco posere... Ne kazdy denne ladi 2.0 turbo na 500 koni... A vcera mi volal Rado ze auto uz vrci ale nezdal se jim zvuk pri vyssich otackach tak to zacali resit a zjistili ze jim byla dodana jina vacka nez si objednali, takze zase zpozdeni... Pred rokem bych byl nasranej, dnes pro toto mam pochopeni... :wink:
Nevím co jsi pořád tak upjatej s těma kitama 2,3L ???? Co jsem měl možnost číst tak mraky lidí v GB byli zklamání tím, že se sice auto tváří silněji, ale v praxi se jen posune dolů schopnost nafoukat turbo, ale větší výkon se nedostavil a motoru se už tak nechce do toček. Osobně bych raději volil variantu cecila co jsi měl před tím, kdy motor šel klidně za 8000rpm. Je to samozřejmně tvé auto a tvá volba. Po zkušenostech se Suprou už druhé takové auto nechci. Je sice kurevsky silná a rychlá, ale zase se s tím nedá jet pomalu a je to v podstatě jen o strach kdy se co stane, nebo kdy mi seberou papíry. Proto už žádné brutální přestavby neplánuju a na Leonu jsem se poučil, že mnohme více radosti udělá auto které se jen "doladí" tedy doopraví se nedokonalosti sériové konstrukce a doupraví se podle představ majitele.

BTW: Všiml jsem si že pro tebe jsou prachy poslední dobou něco jako vši kterých se snažíš za každou cenu zbavit. :lol:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Gusto píše:Len pre uplnost dodam, ze ten motor sa rozletel pri 3000 ot... :(
a není se čemu divit, pokud v těch otáčkách už tlačí turbo max , tak se dost často stává, že tam také překmitne tlak v regulační odchylce a vzhledem k tomu, že tam je také velmi blízko oblast max krouťáku tak se není čemu divit. :twisted:
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Gusto píše:Len pre uplnost dodam, ze ten motor sa rozletel pri 3000 ot... :(
jo a ja jsem s tim pred tim najel 1200 km a tocil do 6500 s max plnicim tlakem 1.24... Takze neco bude asi spatne, ne? :lol: Prvni verze Rada byla ze to bouchlo pri tlaku 1.3, potom 1.5 a v grafech bylo videt ze to bouchlo pri 2.0. Na to Rado rekl ze ten tlak vyletel diky tomu ze to bouchlo coz mozna zhltne 5 lete dite :D Kdyz mas v motoru (vane) od ojnice diru jako pest tak naopak tlak spadne na nulu... kde by se tam drzel , v tunelu :lol: :D ale to je fuck, stejne by k tomu doslo tak jako tak diky "povedenemu" Toda Racing kitu...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

leon4x4 píše:
KFJ píše:cas na 400 metrech :lol:
pravda s motorem je ta ze jsem si objednal z japanu "skvelej" kit Toda Racing 2.3l... kazdej (Komarek, Arazim atd) kdo to spatril sel do mdlob: ojnice horsi nez seriova - pry ojnice z atmosferickeho 220 konoveho auta..., pisty v pohode a klika v podstate seriova... Za 90 ka draha sranda... Davidem Komarkem mi bylo doporuceno foukat max 1.5 baru jinak to poleti... Jediny kdo mi tvrdil ze je ten kit v pohode je Street :lol: Argumentoval tim ze Toda Racing je dobra firma, coz uznavam ale to neznamena ze vse co delaji musi byt spickove...
No a kluci v Blave tam foukli trochu vic nez jsme se domluvili a vsechno to vylitalo ven kdyz ladili pocitac... Tim nenaznacuju ze za to muzou oni, stejne by to tou vanou "odeslo" za dalsich par set km... Proste si priste necham poradit od lidi co s tim maji vetsi zkusenosti, pri vyvoji se to stava bezne ze se neco posere... Ne kazdy denne ladi 2.0 turbo na 500 koni... A vcera mi volal Rado ze auto uz vrci ale nezdal se jim zvuk pri vyssich otackach tak to zacali resit a zjistili ze jim byla dodana jina vacka nez si objednali, takze zase zpozdeni... Pred rokem bych byl nasranej, dnes pro toto mam pochopeni... :wink:
Nevím co jsi pořád tak upjatej s těma kitama 2,3L ???? Co jsem měl možnost číst tak mraky lidí v GB byli zklamání tím, že se sice auto tváří silněji, ale v praxi se jen posune dolů schopnost nafoukat turbo, ale větší výkon se nedostavil a motoru se už tak nechce do toček. Osobně bych raději volil variantu cecila co jsi měl před tím, kdy motor šel klidně za 8000rpm. Je to samozřejmně tvé auto a tvá volba. Po zkušenostech se Suprou už druhé takové auto nechci. Je sice kurevsky silná a rychlá, ale zase se s tím nedá jet pomalu a je to v podstatě jen o strach kdy se co stane, nebo kdy mi seberou papíry. Proto už žádné brutální přestavby neplánuju a na Leonu jsem se poučil, že mnohme více radosti udělá auto které se jen "doladí" tedy doopraví se nedokonalosti sériové konstrukce a doupraví se podle představ majitele.

BTW: Všiml jsem si že pro tebe jsou prachy poslední dobou něco jako vši kterých se snažíš za každou cenu zbavit. :lol:
to ze motor nechce tahat nahore neni ani tolik problem kitu s vetsim obsahem ale musis k tomu dodat potrebne turbo (nejen to) K tomu by nam nejvic rekl david Komarek, ten jezdil 2.5 a s tim spokojenej nebyl, ale podle vseho co rikal tak nejidealnejsi je 2.2 -2.3... Co ja vim tak treba kvuli dosazeni ctvercoveho tvaru valce z cehoz plyne to ze pouze vrtas a ojnice jsou puvodni delka...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

leon4x4 píše: Nevím co jsi pořád tak upjatej s těma kitama 2,3L ???? Co jsem měl možnost číst tak mraky lidí v GB byli zklamání tím, že se sice auto tváří silněji, ale v praxi se jen posune dolů schopnost nafoukat turbo, ale větší výkon se nedostavil a motoru se už tak nechce do toček. Osobně bych raději volil variantu cecila co jsi měl před tím, kdy motor šel klidně za 8000rpm. Je to samozřejmně tvé auto a tvá volba. Po zkušenostech se Suprou už druhé takové auto nechci. Je sice kurevsky silná a rychlá, ale zase se s tím nedá jet pomalu a je to v podstatě jen o strach kdy se co stane, nebo kdy mi seberou papíry. Proto už žádné brutální přestavby neplánuju a na Leonu jsem se poučil, že mnohme více radosti udělá auto které se jen "doladí" tedy doopraví se nedokonalosti sériové konstrukce a doupraví se podle představ majitele.

BTW: Všiml jsem si že pro tebe jsou prachy poslední dobou něco jako vši kterých se snažíš za každou cenu zbavit. :lol:
Já si myslím že pokud je klikovka dobře vyvážená, popřípadě máš nainstalovanej nějakej crank dumper, tak můžeš v pohodě točit i větší stroker kit do hodně vysokých otáček. Akorát k tomu potřebuješ vhodný turbo, protože spotřeba vzduchu u motoru při těch otáčkách je dost vysoká a ne každá turbína zvládne dát tolik vzduchu při daným tlaku. Já jsem taky objednával stroker 2.8 od Tomei a věřím že to nadále bude točivej motor jako sériová RB26

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Kluci já samozřejmně vím jak funguje turbo a plnení většího oběmu. Nebavím se ani o Skylinu ani o Supře na kterých stroker kity fungují hravě. Překvapivě jsem, ale slišel hodně záporných ohlasů od lidí s EVO7/8......... nic víc, nic míň.

Robe, podle toho jak mluvíš o Davidovi (Komvet) tak se už asi znáte dobře .... co třeba mne také seznámit. Koukal jsem že jsou dealeři Ecuteku .... mají i přístup na AWD brzdu? A okduk vlastně jsou.. btw tuším že tu nabízel EVO8 nebo ne?
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

evo
Příspěvky: 2
Registrován: 11 úno 2006 10:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo »

Gusto mi poslal tento link, ze sa tu vedie debata o nasej praci a jej kvalite. Len v kratkosti doplnim, ze v tom bielom evo 5 bol namontovany boost controller, ktory som chcel vymontovat a na vyslovnu ziadost majitela tam ostal!!! Takze ja som tlak turba vobec neovladal, lebo som nemal ako!!! A okrem toho, ako robime auta a programujemem ecu netreba hovorit, treba si pozriet vysledky Moertla, Hanedera, Stajfa, Stepanka, Tomastika, Otta, Losmana, Pateru a mnohych dalsich. Takze bol by som s tymi recami opatrnejsi, pokial nemam kompletne informacie. A okrem toho si nemyslim, ze Garrett GT 3076R vie pri 3000 otackach fuknut tolko, aby sa dobre poskladany motor rozletel, ale to len na okraj... Staci sa totiz pozriet na jeho graf ucinnosti. Peace.

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

evo píše:Gusto mi poslal tento link, ze sa tu vedie debata o nasej praci a jej kvalite. Len v kratkosti doplnim, ze v tom bielom evo 5 bol namontovany boost controller, ktory som chcel vymontovat a na vyslovnu ziadost majitela tam ostal!!! Takze ja som tlak turba vobec neovladal, lebo som nemal ako!!! A okrem toho, ako robime auta a programujemem ecu netreba hovorit, treba si pozriet vysledky Moertla, Hanedera, Stajfa, Stepanka, Tomastika, Otta, Losmana, Pateru a mnohych dalsich. Takze bol by som s tymi recami opatrnejsi, pokial nemam kompletne informacie. A okrem toho si nemyslim, ze Garrett GT 3076R vie pri 3000 otackach fuknut tolko, aby sa dobre poskladany motor rozletel, ale to len na okraj... Staci sa totiz pozriet na jeho graf ucinnosti. Peace.
Hele jestli jsem se tě nějak dotkl tak mi to odpust, jak jsem psal .... jen jsem to slyšel....
Taková technická:
Ty při ladění nesleduješ tlak ? (neumíš zapojit smyčku na přímo bez solenoidu, rovnou do WG?)
Ty při ladění nesleduješ Knock sensory ?

Nevím kolik jsi naladil aut a kolik z nich jezdí, ale to jestli se motor rozletí na sračky nebo ne není jen ozázka tlaku a otáček. Umím na stejném autě nastavit ECU tak, že bude jezdit a fungovat na 2BARy, ale také tak, že bude mít při 1BAR tlaku větší výkon a nebo se také rozletí na hadry. :wink:

Nauč se občas říkat ne a drž se zásad. Pokud jsi přesvědčený o tom, že na autě neovládáš tlak a při ladění ho asi nesleduješ nebo co... tak musíš umět říct zákazníkovi, že mu takto ladit auto prostě nebudeš.

HAPPY BOOSTING 8)
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

evo
Příspěvky: 2
Registrován: 11 úno 2006 10:32
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od evo »

Samozrejme, ze pri nastavovani mapy predstihu sledujeme detonacie, bez toho sa ta mapa nastavit neda. Ale neviem, co ma v tomto pripade spolocne sledovanie detonacii s rozletenim sa motora!? Ten motor nedetonoval ani v naznaku! My sme prave zacinali robit mapu, takze sme isli od najlahsej zataze. Takisto, ako sa neda nastavit mapa paliva bez wideband lambda metra. Closed loop boost control je jednou zo zakladnych funkcii MoTeCu. Akurat to majitel nechcel, lebo chcel zachovat povodny boost controller, ja som ho na tuto skutocnost upozornoval. A nemusis mat starost o to, kolko motorov nam jazdi, zatial ziadne problemy nemame...

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Takže když to shrneme, stali se dvě chyby. Neměli jste přistoupit na Robertovo zachování HKS EVC5 nebo tam měl toho novýho barevnýho Blitze? a druhá věc , nevěřit stroker kitu od TODY :roll:
Nevím nevím, na fotkách ten kit vypadal dobře, nevím co mohlo přijít, ale možná by bylo zajímavé porovnat to co přišlo s tím co uvádějí na fotkách.

Obrázek

link : http://www.toda-europe.com/products/mit ... r_kit.html
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Mitsu EVO IX

Příspěvek od Zemi »

Hezky jsem si pocetl... Rob by mohl o tech svych autech a pribezich snad uz napsat i knihu. :D Trochu zavidim... :wink:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

leon4x4 píše:Takže když to shrneme, stali se dvě chyby. Neměli jste přistoupit na Robertovo zachování HKS EVC5 nebo tam měl toho novýho barevnýho Blitze? a druhá věc , nevěřit stroker kitu od TODY :roll:
Nevím nevím, na fotkách ten kit vypadal dobře, nevím co mohlo přijít, ale možná by bylo zajímavé porovnat to co přišlo s tím co uvádějí na fotkách.

http://www.toda-europe.com/products/mit ... r_kit.html
No ono taky záleží jak dobře byl ten motor poskládanej. Kdo to vlastně stavěl?

Bordel
Moderátor
Příspěvky: 3887
Registrován: 20 čer 2004 16:07
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Mitsu EVO IX

Příspěvek od Bordel »

Zemi píše:Hezky jsem si pocetl... Rob by mohl o tech svych autech a pribezich snad uz napsat i knihu. :D Trochu zavidim... :wink:
cemu? :D


ty bys mohl taky napsat knihu, jak si barvil Altezy, aby ses lisil :lol: :wink:
http://www.odtahnito.cz <<< Půjčovna odtahového speciálu, stačí řidičák sk. B. Nejlevnější způsob převozu vozu svépomocí. Praha, ČR i zahraničí.

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Mitsu EVO IX

Příspěvek od Zemi »

tojebordel píše:
Zemi píše:Hezky jsem si pocetl... Rob by mohl o tech svych autech a pribezich snad uz napsat i knihu. :D Trochu zavidim... :wink:
cemu? :D


ty bys mohl taky napsat knihu, jak si barvil Altezy, aby ses lisil :lol: :wink:

Ja barvil nejaky Altezzy? :lol: Stredni dil nikdy nebyl na aute takovej ricer zase nejsem... Tenhle je jen origo a prelaknutej... imo seriovy lampy mam pripraveny, ale asi je tam nedam jeste uvidim... Jsou hnusny. :P :lol:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

evo píše:Samozrejme, ze pri nastavovani mapy predstihu sledujeme detonacie, bez toho sa ta mapa nastavit neda. Ale neviem, co ma v tomto pripade spolocne sledovanie detonacii s rozletenim sa motora!? Ten motor nedetonoval ani v naznaku! My sme prave zacinali robit mapu, takze sme isli od najlahsej zataze. Takisto, ako sa neda nastavit mapa paliva bez wideband lambda metra. Closed loop boost control je jednou zo zakladnych funkcii MoTeCu. Akurat to majitel nechcel, lebo chcel zachovat povodny boost controller, ja som ho na tuto skutocnost upozornoval. A nemusis mat starost o to, kolko motorov nam jazdi, zatial ziadne problemy nemame...
Zdravim Rado :D myslim si ze problem nebyl v tom boostu ale v tom kitu... kdyz jsem po koupi toho kitu volal D. Komarkovi tak malem zesilel co jsem to koupil za sr..ku... Ma s tim spatnou zkusenost a i Arazim rikal ze ty ojnice v tom kitu jsou horsi nez seriove v EVO... Ten motor skladal jeden mechanik od Tosovskeho (jezdi Acko) a nebyl to jeho prvni motor, tam bych problem nevidel...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Mitsu EVO IX

Příspěvek od Zemi »

Takze TODA je shit?
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Re: Mitsu EVO IX

Příspěvek od KFJ »

Zemi píše:Takze TODA je shit?
ne, pro Hondy je super :wink:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Mitsu EVO IX

Příspěvek od Zemi »

KFJ píše:
Zemi píše:Takze TODA je shit?
ne, pro Hondy je super :wink:
A pro Toyoty predpokladam taky... Jen co se tyce vyssich pozadavku na vykon tak je na nic? To jsi chtel naznacit. :wink:
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
barbucha
Příspěvky: 822
Registrován: 25 dub 2004 13:34
Bydliště: Praha

Příspěvek od barbucha »

KFJ píše: myslim si ze problem nebyl v tom boostu ale v tom kitu... kdyz jsem po koupi toho kitu volal D. Komarkovi tak malem zesilel co jsem to koupil za sr..ku... Ma s tim spatnou zkusenost a i Arazim rikal ze ty ojnice v tom kitu jsou horsi nez seriove v EVO...
Jsem koukal na http://forums.evolutionm.net a tam se o tomhle kitu vedou docela flame debaty. Jedni ho chválí druzí ne. Ojnice jsou původem sériový, Toda je potom vyvažuje a dál opracovává. Celkově to vypadá že kit jako takovej je dobrej, jen není určenej na až tak velkou zátěž. V Tomei naopak řekli jasně hodnoty za jaký ručí a kdy už to jde jen na triko zákazníka

Uživatelský avatar
tomoking
Příspěvky: 2895
Registrován: 10 črc 2004 13:59
Bydliště: okr. Kurvina.... tedy Karvina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od tomoking »

V Polsku dnes zacali z prodejem EVO IX .... v 6 provedenich

. Lancer Evo IX w opcji P01 w cenie 169 990 zł.

2. W opcji P03, wyposażony dodatkowo w amortyzatory Bilstein oraz obręcze kół ze stopów metali lekkich firmy BBS w cenie 184 490 zł.

3. Lancer Evo IX GT300 (w opcji P01) - 305 KM i maksymalny moment obrotowy 405 Nm. Cena tej wersji to 185 000 zł.

4. Lancer Evo IX GT340 (w opcji P01) - zwiększona moc do 340 KM i maksymalny moment obrotowy do 450 Nm. Cena auta wynosi 195 000 zł.

5. Lancer Evo IX GT300 (w opcji P03) jest połączeniem opcji P03 z wersją GT300. Cena 199 490 zł.

6. Lancer Evo IX GT340 (w opcji P03) to połączeniem opcji P03 z wersją GT340. Auto kosztuje 209 490 zł.


100 zl je asi 710 Kc, na vsechny je plna zaruka vyrobce

.... u nas se asi neuvazuje s 340 HP verzi ?
řidiči jsou vystaveni šikaně ze strany policie za jednání, které ve skutečnosti není ohrožující, ale je v rozporu se zákonem

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Proč to u nás nestojí jako ve státech jenom 30t dolců :cry:
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Re: Mitsu EVO IX

Příspěvek od Beaver »

Zemi píše:
KFJ píše:
Zemi píše:Takze TODA je shit?
ne, pro Hondy je super :wink:
A pro Toyoty predpokladam taky... Jen co se tyce vyssich pozadavku na vykon tak je na nic? To jsi chtel naznacit. :wink:
Ne, my máme pro Toyoty kity od JUNu, HKS a Titanu :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

barbucha píše:Já si myslím že pokud je klikovka dobře vyvážená, popřípadě máš nainstalovanej nějakej crank dumper, tak můžeš v pohodě točit i větší stroker kit do hodně vysokých otáček. Akorát k tomu potřebuješ vhodný turbo, protože spotřeba vzduchu u motoru při těch otáčkách je dost vysoká a ne každá turbína zvládne dát tolik vzduchu při daným tlaku.
Evo ma nainstalovany harmonic damper uz primo z tovarny. Taky, maximalni otacky (i preplnovaneho) motoru jsou dosazitelne i pri 0 psi a nejsou otazkou pouziteho turba.

K tomu 2.3L stroker motoru... To, co Toda prodava za $3000, se da obstarat za min, nez $1000 (vcetne pistu) - a to - s vyjimkou custom pistu - v bezne Mitsubishi prodejne v kazdem meste. Toda (tak, jako kazdy) pouziva seriovou 100mm klikovou hridel z 2.4L 4G64 motoru a 4G63 ojnice. Jedine, co se musi samozrejme upravit (v pouziti v 2.0L 4G63 bloku) je posunuti "piston pin" nahoru (= custom pisty, ktere jsou v USA v nekolika variantach pro ten 2.3L stroker bezne samostatne k dostani), v dusledku cehoz je pak posuzovan ten 2.0L 4G63 blok s tou 4G64 klikovou hrideli a 4G63 ojnicema jako "short rod" motor. Co se tyce vyhod/nevyhod short a long rod motoru z praktickeho hlediska v rozdilnych aplikacich, o tom se tady rozepisovat nebudu. V kazdem pripade, ta neupravena tovarni 4G64 klikova hridel s temi 4G63 ojnicema a custom pisty v tom 4G63 bloku jsou vystaveny pri provozu ve vysokych otackach vyssim centripetalnim a centrifugalnim silam coby nasledek zmeny "rod ratio" (a tim i zmeny uhlu ojnic) a zmeny vahy reciprocating componentu (= ojnic, pistu, pins, krouzku a lozisek). Jednoduse receno, ty counterweights te 4G64 kliky se musi patricne upravit aby nedoslo k predcasnemu opotrebeni lozisek, rozsypani motoru anebo dokonce i k prelomeni te klikove hridele napul. Tim to samozrejme nekonci. Sila tovarnich sroubu tech 4G63 ojnic pri zvyseni jejich uhlu a centrifugalnich sil s tou 100mm 4G64 klikovou hrideli je naprosto nedostatecna a musi se vymenit za silnejsi (ARP). I pote, ty tovarni 4G63 ojnice - z hlediska sily - nejsou nejlepsim resenim (a navic jeste po zmene jejich uhlu). Co se tyce limitaci toho 2.3L 4G63 stroker motoru, ty jsou samozrejme dane tovarni delkou tech 4G63 ojnic, ktera se neda prodluzovat do nekonecna. Z tohoto hlediska je mnohem vyhodnejsi pouzit cely 2.4L 4G64 blok a klikovou hridel, coz pote umozni pouziti delsich ojnic (pokud je tato cesta - vzhledem k pouziti toho vozu - zadouci). Dalsim aspektem - vzhledem k rozdilne rychlosti a "dwell time" pistu - jsou pote vackove hridele, ktera musi byt optimalizovany pro kazdou rozdilnou variantu (long-rod anebo short-rod) toho stroker motoru. To same pak plati i pro charakteristiky hlavy motoru. Samotne lazeni predstihu zapalovani a casovani vstriku paliva musi byt pote samozrejme patricne podrizeno tem samym fyzickym aspektum motoru (= zejmena rychlosti a "dwell time" pistu) tak, aby k maximalnim tlakum v cylindrech dochazelo pri optimalnich (= 12-15) stupnich rotace klikove hridele ATDC.
Zaverem by se dalo rici, ze - v pripade vozu KFJ - ocekavani jinych vysledku, nez kterych bylo dosazeno, bylo - s prominutim - dost naivni a mozne jen na zaklade neznalosti problematik stavby a lazeni stroker motoru tech, kteri se na tom projektu podileli.
:wink:
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Z čehož plyne, že ti, co považují tenhle kit za ne zrovna optimální produkt mají zřejmě pravdu, protože jestli jsem dobře pochopil, tak sám o sobě je docela hrozba pro motor a jeho použití vyžaduje docela zásadní zásahy :?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Beaver píše:Z čehož plyne, že ti, co považují tenhle kit za ne zrovna optimální produkt mají zřejmě pravdu, protože jestli jsem dobře pochopil, tak sám o sobě je docela hrozba pro motor a jeho použití vyžaduje docela zásadní zásahy :?
o zasadni zmeny v motoru az tolik nejde, ale kdyz se clovek podiva na poradne zavodni ojnice treba HKS a na tyhle seriove z TODA kitu tak si rika jestli ta namaha a ty finance maji vubec smysl s timto matrosem pracovat... jeste pred samotnou upravou (ale uz po koupi kitu) me David "Komvet" Komarek (voe, skryta reklama) od tohoto kitu odrazoval at to tam nedavam. ze to je hodne drahy kit i kdyz byl pomerne levny. A byl, novy motor atd... Kdo nezna Davida tak on a jeho otec jezdi kopce s dvema EVO 7 550PS a loni taky laboroval se stroker kitem 2.5, takze zkusenosti maji, vse si leta delaji a vyvijeji samy (pro doplneni jeste jezdi rally s EVO6). Ze ja vul nedal na Davida :wink:
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Uživatelský avatar
Taboo
Příspěvky: 2759
Registrován: 26 lis 2004 18:27
Bydliště: Des Moines, IA, USA

Příspěvek od Taboo »

Beaver píše:Z čehož plyne, že ti, co považují tenhle kit za ne zrovna optimální produkt mají zřejmě pravdu, protože jestli jsem dobře pochopil, tak sám o sobě je docela hrozba pro motor a jeho použití vyžaduje docela zásadní zásahy :?
Ono se da opravdu stezi predpokladat, jestli samotna firma Toda povazuje ten "kit" za nejaky optimalni produkt anebo snad jen nejaky DIY polotovar, kterym ten "kit" ve skutecnosti je. V kazdem pripade, jedinym, ceho se v tom "kitu" clovek nemusi ani dotknout jsou jen ty "piston pins". Ty ojnice z toho "kitu" jsou naprosto nepouzitelne (anebo pouzitelne jen po vymene jejich OEM sroubu za ARPs - a to jen snad do nejakych 400 HP), ta klikova hridel se musi nalezite upravit a vyvazit, pisty se musi vyvazit taky, krouzky zbrousit, etc., coz jsou ale standartni procedury stavby kazdeho (dobreho) motoru, takze na zaklade toho bych ten Toda stroker kit neodsuzoval. Co v tom "kitu" ale rozhodne chybi (a v Japonsku se nikym ani nevyrabi) jsou vackove hridele vyvinute jen a pouze prave pro ten 2.3L stroker, pro ktery nejsou ani HKS 264 anebo 272 vackove hridele optimalni.
U nas se uspesne stavi ty 2.3L stroker 4G63 motory (ktere se nam navic podarilo prevrtat az na 2.4L) a 2.4-2.5L 4G64 motory s 4G63 hlavou, ktere se bezne pouzivaji v TEL/GVR4/Evo platforme, uz od poloviny '90tych let, cehoz si Toda pozdeji samozrejme povsimla. Jejich interpretace v podobe toho neuplneho stroker "kitu" s tovarnimi ojnicema ale svedci o tom, ze ne vsechno, s cim prijde nejaka japonska firma je vzdy dobre anebo nejak "lepsi" (ale temer vzdy jen neunosne predrazene). To taky plati i pro jiste vyrobky firem jako HKS, Quaife, Apexi a mnoha dalsich.
IQ stylingem nenahradis.

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Taboo píše:Ono se da opravdu stezi predpokladat, jestli samotna firma Toda povazuje ten "kit" za nejaky optimalni produkt anebo snad jen nejaky DIY polotovar, kterym ten "kit" ve skutecnosti je. V kazdem pripade, jedinym, ceho se v tom "kitu" clovek nemusi ani dotknout jsou jen ty "piston pins". Ty ojnice z toho "kitu" jsou naprosto nepouzitelne (anebo pouzitelne jen po vymene jejich OEM sroubu za ARPs - a to jen snad do nejakych 400 HP), ta klikova hridel se musi nalezite upravit a vyvazit, pisty se musi vyvazit taky, krouzky zbrousit, etc., coz jsou ale standartni procedury stavby kazdeho (dobreho) motoru, takze na zaklade toho bych ten Toda stroker kit neodsuzoval. Co v tom "kitu" ale rozhodne chybi (a v Japonsku se nikym ani nevyrabi) jsou vackove hridele vyvinute jen a pouze prave pro ten 2.3L stroker, pro ktery nejsou ani HKS 264 anebo 272 vackove hridele optimalni.
U nas se uspesne stavi ty 2.3L stroker 4G63 motory (ktere se nam navic podarilo prevrtat az na 2.4L) a 2.4-2.5L 4G64 motory s 4G63 hlavou, ktere se bezne pouzivaji v TEL/GVR4/Evo platforme, uz od poloviny '90tych let, cehoz si Toda pozdeji samozrejme povsimla. Jejich interpretace v podobe toho neuplneho stroker "kitu" s tovarnimi ojnicema ale svedci o tom, ze ne vsechno, s cim prijde nejaka japonska firma je vzdy dobre anebo nejak "lepsi" (ale temer vzdy jen neunosne predrazene). To taky plati i pro jiste vyrobky firem jako HKS, Quaife, Apexi a mnoha dalsich.
Já měl podle té hrůzostrašné story co tu proběhla dojem, že ten ehm kit byl snad zamýšlenej jako jediná úprava motoru, tj. něco na způsob "Chcete Myšáka s motorem 2.3 litru ? Tak pro vás máme tady jednu sadu dílů, která vám ho vytvoří". Další úpravy a zvyšování výkonu to ovšem nepřežije. Ale to co píšeš ty opravdu naznačuje, že jde spíš o jakejsi polotovar pro ladiče-kutila, aby taky zbyla nějaká činnost i pro něj a proto si dotyčný ladič-kutil musí dokoupit další součástky a provést úpravu těch dodaných "polotovarů". Jenže díky těm obyčejným ojnicím to asi nebude pravda.
KFJ píše:o zasadni zmeny v motoru az tolik nejde
Tak tedy ne zásadní změny, ale zato (viz. Taboo) zásadní dodělávky :wink: Apropo, tys to nekonzultoval tady s Taboo ? Já mít Myšáka a chystat se na takovou úpravu, je to první člověk kterýho zaplavím e-mailama a dotazama, vzhledem k jeho zaměření :D
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
KFJ
Příspěvky: 931
Registrován: 06 bře 2004 23:39
Bydliště: www.tuning-magazine.cz
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od KFJ »

Beaver píše:
Taboo píše:Ono se da opravdu stezi predpokladat, jestli samotna firma Toda povazuje ten "kit" za nejaky optimalni produkt anebo snad jen nejaky DIY polotovar, kterym ten "kit" ve skutecnosti je. V kazdem pripade, jedinym, ceho se v tom "kitu" clovek nemusi ani dotknout jsou jen ty "piston pins". Ty ojnice z toho "kitu" jsou naprosto nepouzitelne (anebo pouzitelne jen po vymene jejich OEM sroubu za ARPs - a to jen snad do nejakych 400 HP), ta klikova hridel se musi nalezite upravit a vyvazit, pisty se musi vyvazit taky, krouzky zbrousit, etc., coz jsou ale standartni procedury stavby kazdeho (dobreho) motoru, takze na zaklade toho bych ten Toda stroker kit neodsuzoval. Co v tom "kitu" ale rozhodne chybi (a v Japonsku se nikym ani nevyrabi) jsou vackove hridele vyvinute jen a pouze prave pro ten 2.3L stroker, pro ktery nejsou ani HKS 264 anebo 272 vackove hridele optimalni.
U nas se uspesne stavi ty 2.3L stroker 4G63 motory (ktere se nam navic podarilo prevrtat az na 2.4L) a 2.4-2.5L 4G64 motory s 4G63 hlavou, ktere se bezne pouzivaji v TEL/GVR4/Evo platforme, uz od poloviny '90tych let, cehoz si Toda pozdeji samozrejme povsimla. Jejich interpretace v podobe toho neuplneho stroker "kitu" s tovarnimi ojnicema ale svedci o tom, ze ne vsechno, s cim prijde nejaka japonska firma je vzdy dobre anebo nejak "lepsi" (ale temer vzdy jen neunosne predrazene). To taky plati i pro jiste vyrobky firem jako HKS, Quaife, Apexi a mnoha dalsich.
Já měl podle té hrůzostrašné story co tu proběhla dojem, že ten ehm kit byl snad zamýšlenej jako jediná úprava motoru, tj. něco na způsob "Chcete Myšáka s motorem 2.3 litru ? Tak pro vás máme tady jednu sadu dílů, která vám ho vytvoří". Další úpravy a zvyšování výkonu to ovšem nepřežije. Ale to co píšeš ty opravdu naznačuje, že jde spíš o jakejsi polotovar pro ladiče-kutila, aby taky zbyla nějaká činnost i pro něj a proto si dotyčný ladič-kutil musí dokoupit další součástky a provést úpravu těch dodaných "polotovarů". Jenže díky těm obyčejným ojnicím to asi nebude pravda.
KFJ píše:o zasadni zmeny v motoru az tolik nejde
Tak tedy ne zásadní změny, ale zato (viz. Taboo) zásadní dodělávky :wink: Apropo, tys to nekonzultoval tady s Taboo ? Já mít Myšáka a chystat se na takovou úpravu, je to první člověk kterýho zaplavím e-mailama a dotazama, vzhledem k jeho zaměření :D
neresil protoze ani ja ani Street jsme netusili ze se z toho vyklube "nejaky polotovar" ktery na to co jsme od toho ocekavali nebude uplne ta nejlepsi volba...
Pozvu na oběd každého, kdo rozkope Paroubkovi neúmyslně vejce

Odpovědět

Zpět na „Honda Club & Japan Cars“