Svíčky
Moderátor: Idaho
- Charlie.iks
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 úno 2006 09:59
- Bydliště: Most
Svíčky
Zdravím. Budu rád když mi někdo pomůže s následujícím problémem. Dal sem se do výměny svíček a zjistil sem, že tam mám tři Motorcrafty a v jednom otvoru je vložka (asi někdo zničil závit) a v ní Championka s užším závitem. Tak sem u forda koupil nové Motorcrafty BFS 32C a čtvrtou svíčku bych chtěl koupit takovou, aby splňovala hodnoty ostatních. Zatím mám jen Championku OE038 L8Y2C, ale bojím se že to nebude košér. Zeptal bych se výhradního dovozce Motorcraftů, ale nějak se nemůžu dopátrat... Dík Karel
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Svíčky
Já bych byl pro variántu kterou si tady vůbec neuvedl... Opravit to... do toho se pustit nechceš? Jestli je to tvůj mazel, tak to za to stojí ne??? 
Jinak si myslím, že když řekneš to číslo té "divné" čtvrté svíčky ve kterékoliv prodejně, tak ti najdou aspoň další dvě tři "podobného ražení"

Jinak si myslím, že když řekneš to číslo té "divné" čtvrté svíčky ve kterékoliv prodejně, tak ti najdou aspoň další dvě tři "podobného ražení"

Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše

- Charlie.iks
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 úno 2006 09:59
- Bydliště: Most
Re: Svíčky
Na opravu nemám prostory a před barákem to dělat nemůžu... Takže v tuto chvíli mi zbývá jen nalézt tu správnou svíčku. A to je ten problém. Nikde v !kterékoliv! prodejně mi svíčku se stejnýma hodnotama jako ostatní tři hledat nechtějí nebo neumí... Ono to není totiž tak snadné. Parametry na obalu napsané nejsou a chce to trošku času a šikovnosti.F.l.a.n.e.l. píše:Já bych byl pro variántu kterou si tady vůbec neuvedl... Opravit to... do toho se pustit nechceš? Jestli je to tvůj mazel, tak to za to stojí ne???
Jinak si myslím, že když řekneš to číslo té "divné" čtvrté svíčky ve kterékoliv prodejně, tak ti najdou aspoň další dvě tři "podobného ražení"
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Svíčky
na svíčce by ty parametry mohly být, aspoň označení té svíčky a v obchodě ti ty parametry řeknou... pokud teda svíčky neměníš jednou za deset let...
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše

- Charlie.iks
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 úno 2006 09:59
- Bydliště: Most
Re: Svíčky
Díky za rady, ale svíčky se nedělí jen podle závitu... Nejsem amatér a kdyby šlo jen o to zajít do krámu a zeptat se tak bych sem nepsal. Tohle je otázka pro profesionála. Proto jsem také uvedl přesné označení svíček. potřebuju sladit tepelné hodnoty, elektrodovou vzdálenost, izolátor... Je to opravdu otázka pro odborníka nebo člověka který s tím má zkušenost a ne pro prodavače v krámu. Úplně nejradši bych se obrátil na motorcraft ale jak už jsem psal, nemůžu ho v čechách najít.F.l.a.n.e.l. píše:na svíčce by ty parametry mohly být, aspoň označení té svíčky a v obchodě ti ty parametry řeknou... pokud teda svíčky neměníš jednou za deset let...
- Charlie.iks
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 úno 2006 09:59
- Bydliště: Most
Dík kamaráde, ale já bych v tomhle případě potřeboval poradit jestli svíčky s bavlněným knotem či vlněným a jaký parafín je na ně nejlepší. V drogérce mi nedokázali ani podle tabulek pomoc. Spoléhám na tebe!!!Mirek999 píše:tak tam del svicky z vcelyho vosku do ni se ti paradne vyrizne zavit a nic bych neresil vzdy vysroubujes zapalis knot zasroubujes a jedes ale porid jsi UL potrebujes hodne vcel
Re: Svíčky
sorry, nic ve zlem, ale ty nemas prostor kam bys polozil hlavu, stul o velikosti max 400x1000mm, dvoje noviny a zavitnik? predpokleadam ze zavit je "jen" strzenej . pokud je v prdeli uplne tak bych to stejen dal profikovi at zvesti diru a da tam vlozku o spravne velikosti.. na co potrebujes misto? motor tahat nebudes a hlavu sundas klidne i na ulici..Charlie.iks píše:Na opravu nemám prostory a před barákem to dělat nemůžu... Takže v tuto chvíli mi zbývá jen nalézt tu správnou svíčku. A to je ten problém. Nikde v !kterékoliv! prodejně mi svíčku se stejnýma hodnotama jako ostatní tři hledat nechtějí nebo neumí... Ono to není totiž tak snadné. Parametry na obalu napsané nejsou a chce to trošku času a šikovnosti.F.l.a.n.e.l. píše:Já bych byl pro variántu kterou si tady vůbec neuvedl... Opravit to... do toho se pustit nechceš? Jestli je to tvůj mazel, tak to za to stojí ne???
Jinak si myslím, že když řekneš to číslo té "divné" čtvrté svíčky ve kterékoliv prodejně, tak ti najdou aspoň další dvě tři "podobného ražení"
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Charlie.iks
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 úno 2006 09:59
- Bydliště: Most
Re: Svíčky
Jo jo, ještě jednou děkuji za rady... Už jsem vyměňoval kdysi vačkovou hřídel v Escortu před barákem a řekl jsem si už nikdy. Kromě toho že otravovali policajti, musel sem dávat pozor na kapaliny (ani kapka vedle!!!) a to že člověk má plno nářadí všude a musí dávat pozor aby mu to nikdo nešlohl (jsem z Mostu) je jenom poslední kapka. Kromě toho je zima!!! Alespoň u nás v Mostě. Hele jestli někdo z vás dělá tak zásadní věci před panelákem a k vyřezávání závitů nemá ani pořádný svěrák tak ať, ale já když už něco začnu dělat na autě tak v dílně a pořádně. Prosím, už tento problém řeším s výrobcem svíček takže všem děkuji a u přístího problému ahoj.Idaho píše:sorry, nic ve zlem, ale ty nemas prostor kam bys polozil hlavu, stul o velikosti max 400x1000mm, dvoje noviny a zavitnik? predpokleadam ze zavit je "jen" strzenej . pokud je v prdeli uplne tak bych to stejen dal profikovi at zvesti diru a da tam vlozku o spravne velikosti.. na co potrebujes misto? motor tahat nebudes a hlavu sundas klidne i na ulici..Charlie.iks píše:Na opravu nemám prostory a před barákem to dělat nemůžu... Takže v tuto chvíli mi zbývá jen nalézt tu správnou svíčku. A to je ten problém. Nikde v !kterékoliv! prodejně mi svíčku se stejnýma hodnotama jako ostatní tři hledat nechtějí nebo neumí... Ono to není totiž tak snadné. Parametry na obalu napsané nejsou a chce to trošku času a šikovnosti.F.l.a.n.e.l. píše:Já bych byl pro variántu kterou si tady vůbec neuvedl... Opravit to... do toho se pustit nechceš? Jestli je to tvůj mazel, tak to za to stojí ne???
Jinak si myslím, že když řekneš to číslo té "divné" čtvrté svíčky ve kterékoliv prodejně, tak ti najdou aspoň další dvě tři "podobného ražení"
Re: Svíčky
nevim jak je to u sierry, ale na sejmuti hlavy u hondice mi staci tri klicea sroubovak, to same supra... takze naradim bych to nevidél, hlava s edobre upevnit ke stolu i bez sveraku, a dat to porfikovi ( samotnou, sundanou hlavu ) porad vidim jako nej reseni... to ze das svicku do stavajiciho, podle mne at udelas vcokoliv, porad to bude jina svicka nez ty osatni...
Jinak pokud nemas zajem neco delat, tak alespon nezatracuj radu jak to udelat
Jinak pokud nemas zajem neco delat, tak alespon nezatracuj radu jak to udelat

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Charlie.iks
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 úno 2006 09:59
- Bydliště: Most
Re: Svíčky
Sorry jestli jsem se tě dotknul, fakt oceňuju že se mi snažíte poradit. Jsou totiž fóra kde mi nenapsali ani polib si "výfuk" a to jsou majitelé sierr. Ale abych řekl pravdu tak se mi nelíbí ta ironie v příspěvcích. Já samozřejmě mám stůl, neměním svíčky po 100 000km nebo jak to tam bylo, vosk používám raději k sebetýráníIdaho píše:nevim jak je to u sierry, ale na sejmuti hlavy u hondice mi staci tri klicea sroubovak, to same supra... takze naradim bych to nevidél, hlava s edobre upevnit ke stolu i bez sveraku, a dat to porfikovi ( samotnou, sundanou hlavu ) porad vidim jako nej reseni... to ze das svicku do stavajiciho, podle mne at udelas vcokoliv, porad to bude jina svicka nez ty osatni...
Jinak pokud nemas zajem neco delat, tak alespon nezatracuj radu jak to udelat

Re: Svíčky
Jestli mohu jeste jendu radu - brisk radeji ne, to si radsi priplat , pripadne vem typ Brisku jaky ti doporucil a nech si dat svicku o stejnych parametrech od jineho vyrobce, ale Brisk jsou svicky pouzitelne na normalni jezdeni, al ene do "lepsich" aut. Osobne jse, poznal rozdil mezi brisky a NGK toho sameho typu ( zastupci NGK js,e dal svicku brisk a rekl ze chci to same od nich ) a bylo to nebe a dudy co se tyce plynulosti chodu a celkoveho fungovani motoru... ..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Svíčky
jinak k te ironii v prizpevcich - plne te chapu, jenze posledni dobou se tu mnozi spousta novacku co s ena naeco zeptaji, kdyz nzjakou radu dostanou tak ji hned zavrhnou a jeste nam tu vynadaj ze vime prdlajs protoze Luda z vedlejsi vesnice uz tohle delal tolikrat...
takze pokud mi nekdo napise ze nechce na svem milackovi udelat tak banalni vec jako je sundani hlavya odneseni domu nebo k profikovi, tak v nem nekoho takovehlevo proste vidim, vzdyt pokud se s nekym domluvis, tak ti to auto nebude jezdit max. jeden den.. a bude to stokrat lepsi reseni nez se snazit sladit svicky ruznych typu..
good luck ..
takze pokud mi nekdo napise ze nechce na svem milackovi udelat tak banalni vec jako je sundani hlavya odneseni domu nebo k profikovi, tak v nem nekoho takovehlevo proste vidim, vzdyt pokud se s nekym domluvis, tak ti to auto nebude jezdit max. jeden den.. a bude to stokrat lepsi reseni nez se snazit sladit svicky ruznych typu..
good luck ..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Charlie.iks
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 úno 2006 09:59
- Bydliště: Most
Re: Svíčky
O.k. dík za radu.Idaho píše:Jestli mohu jeste jendu radu - brisk radeji ne, to si radsi priplat , pripadne vem typ Brisku jaky ti doporucil a nech si dat svicku o stejnych parametrech od jineho vyrobce, ale Brisk jsou svicky pouzitelne na normalni jezdeni, al ene do "lepsich" aut. Osobne jse, poznal rozdil mezi brisky a NGK toho sameho typu ( zastupci NGK js,e dal svicku brisk a rekl ze chci to same od nich ) a bylo to nebe a dudy co se tyce plynulosti chodu a celkoveho fungovani motoru... ..
- Charlie.iks
- Příspěvky: 9
- Registrován: 14 úno 2006 09:59
- Bydliště: Most
Re: Svíčky
No možná právě ty nováčkové potřebují odpovědi bez ironie a machrování. I když bych hlavu sundal, nevím jestli by to pro mě byla banalita (sehnat novy torxy, tesnení, těsnění pod karburátory (to bych asi ani nesehnal), půjčit si momenťák a mnoho dalšího), takže to necham na profikovi. Nejsem sice amater, ale automechanik taky ne a prave proto ze chci pro svojeho milacka to nejlepsi tak zrovna tohle delat pred barakem nebuduIdaho píše:jinak k te ironii v prizpevcich - plne te chapu, jenze posledni dobou se tu mnozi spousta novacku co s ena naeco zeptaji, kdyz nzjakou radu dostanou tak ji hned zavrhnou a jeste nam tu vynadaj ze vime prdlajs protoze Luda z vedlejsi vesnice uz tohle delal tolikrat...
takze pokud mi nekdo napise ze nechce na svem milackovi udelat tak banalni vec jako je sundani hlavya odneseni domu nebo k profikovi, tak v nem nekoho takovehlevo proste vidim, vzdyt pokud se s nekym domluvis, tak ti to auto nebude jezdit max. jeden den.. a bude to stokrat lepsi reseni nez se snazit sladit svicky ruznych typu..
good luck ..


Jo chapu, kdybys napsal rovnou ze nemas naradi je to o necem jinem.. ber to tak z ebez momentaku endam ani ranu , tesneni? - neni porblem, kyd vis z ceho, vyrobis sam ( pod kqrbiky ) pripadne si ho predem nechas vyrobit - pokud s enevyplati nebo neda koupit, srouby ti na objednavku doa kazdy aut. servis do 5ti dnu - pokud ne jdi jinam


plne te chapu.. jen si proste myslim ze je to spatne reseni to takhle nastavovat, ver mi, svemu milackovi timhle muzes ublizit vice nez kdybys pred barakem sundal hlavu, prikryl motor, zaklapl kapotu a s hlavou pod pazi odesel...
Idaho: Ty seš teda dost nenáročnej co se týká mechanizace, já na hlavu motoru u Supry potřeboval žirafu a po pravdě řečeno, dost dobře ji neunesu (s namontovanýma vačkama a polovinou sacího potrubí). Vyndávat ji na ulici bych nezkoušel 

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
neuneses?, to se divim, kebuli od supry nosim normalne ( s vackama - potrubi sunavam vzdy - lepsi pristup ale to moc tezke neni ) a to jsem souchotinka, kazdopadne kdyby to bylo potreaba tal bych supru delal i na ulici...Beaver píše:Idaho: Ty seš teda dost nenáročnej co se týká mechanizace, já na hlavu motoru u Supry potřeboval žirafu a po pravdě řečeno, dost dobře ji neunesu (s namontovanýma vačkama a polovinou sacího potrubí). Vyndávat ji na ulici bych nezkoušel
jinak posledni akce byla ze jsem potkal kamion; kterymu byla silnice mala a zmrazek mi porsekl chladic tak jsem na hlavnim tahu na plzen prekopaval auto na silnici na chladic z hondy S800 - asi tak 1/3 velikosti puvodniho.. no povedlo se jezdim na nej porad a v pohode ale soferi nechapali..


btw na supreje jedinej problem po povoleni hlavy - odtrhnout ji - ale s troskou treningu uz mam ten grif

BTW _ kdyz mas problem nosit hlavu, jak jsi na tom s blokem? ja odsobne ho prenasim po dilne celkem v pohode ( samozrejme jen blok, pokud je kompletni is pistalma klikou atd tak se da taky ale je to otrocarna )

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
úplně nejlepší řešení je, na vrakáči sehnat druhou palici, každopádně ji nechat orovnat, popř snížit, jestli chceš větší komprese, a dát do kupy, tzn vyměnit gufera pokud tam jsou, vyleštit kanály a spalovací prostor a pak ji tam šupnout u někoho v garáži, a prozatím koupit stejnou svíčku jak tam byla a jezdit
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Já jsem právě taky slabší konstituce, hlavu jsem ještě unesl, ale třeba převodovku už nedám, tu se mi podařilo jen nadzvednout ze země (až si pro to Fray přijede, tak si to buď naloží sám, nebo budeme muset společněIdaho píše:neuneses?, to se divim, kebuli od supry nosim normalne ( s vackama - potrubi sunavam vzdy - lepsi pristup ale to moc tezke neni ) a to jsem souchotinka, kazdopadne kdyby to bylo potreaba tal bych supru delal i na ulici...Beaver píše:Idaho: Ty seš teda dost nenáročnej co se týká mechanizace, já na hlavu motoru u Supry potřeboval žirafu a po pravdě řečeno, dost dobře ji neunesu (s namontovanýma vačkama a polovinou sacího potrubí). Vyndávat ji na ulici bych nezkoušel
jinak posledni akce byla ze jsem potkal kamion; kterymu byla silnice mala a zmrazek mi porsekl chladic tak jsem na hlavnim tahu na plzen prekopaval auto na silnici na chladic z hondy S800 - asi tak 1/3 velikosti puvodniho.. no povedlo se jezdim na nej porad a v pohode ale soferi nechapali..kdyz je potreba tak to opravuji kdekoliv
btw na supreje jedinej problem po povoleni hlavy - odtrhnout ji - ale s troskou treningu uz mam ten grif
BTW _ kdyz mas problem nosit hlavu, jak jsi na tom s blokem? ja odsobne ho prenasim po dilne celkem v pohode ( samozrejme jen blok, pokud je kompletni is pistalma klikou atd tak se da taky ale je to otrocarna )

Můj "nejskvělejší" výkon na silnici byl akorát když mi v noci upad z Favorita vejfuk (resp. koncovej tlumič) a visel na zadním silentbloku, kterej nešel odmontovat, takže mi nakonec nezbylo než ho zkroutit aby se vejfuk dostal napříč a gumovým pavoukem ho zaháknout do kufru aby mi nedřel o silnici.
Z toho plyne, že holt lidi jako já by v případě, že by jim zmrazek proseknul chladič, skončili s mobilem v ruce a smutným výrazem v obličeji

Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Re: Svíčky
Baever to ja bych normalne skoncil taky, ale zrovinka js,e vezl znamemu do jeho veterana chladic, naradi jako vzdy po ruce, no tak jsem lu jen zavolal, ze se chladic "par dni" zdrzi nez sezenu jinej
koukal na to potom jako blazen kdwz jsem otevrel kapotu a muj acoo si vesele sevelil na jeho malinkatej chladic z S800 
jinak uz jse, na pude vyhrabal fungl novej chladic na sierru, tak jeste skocim na vrakac ( me plneni pres bannku mimo chladic ) a koupim koleno z patrola s nalevkou a je to vyresene


jinak uz jse, na pude vyhrabal fungl novej chladic na sierru, tak jeste skocim na vrakac ( me plneni pres bannku mimo chladic ) a koupim koleno z patrola s nalevkou a je to vyresene

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz