Motor Favorit

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
tragedcz
Příspěvky: 5
Registrován: 23 úno 2006 20:12
Bydliště: prerov
Kontaktovat uživatele:

Motor Favorit

Příspěvek od tragedcz »

Zdravim a pozdravuji, mam par takovych malych otazek, mam favorita s trochu opravenym motorem, ted muzu mit motor z fabie po bouracce, zaparkovala pod nakladak, jeste nevim co za to bude chtit a jestli ma cenu to vzit, obal ma vytrhnutych par steftu, chtel bych znej vybrat kliku a nechat prebrousit na favo, uz tam mam Tpisty 1341, ostrejsi vacku 260, odlehcovany ojnice, setrvacnik, remenici, slicovany sani a vyfuk trochu zvetsene kanaly, hledal sem nekde prumer rour na vyfuk 4 do 1 delku proste nejaky najaky navod ale vsude pisou ze delka a prumer je zavisla od uprav motoru z cehoz se neda vyvodit vubec nic, jen takove obecne informace :( jeste bych tam chtel napasovat tu hlavu ste fabky ale nevim jestli bude pasovat a jaky ma prumer sacich a vyfukovych kanalu, pac se k takovymto vecem v praci nedostanu a nemam kde to zjistit :roll:

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor Favorit

Příspěvek od PJ »

No asi by si měl napsat jakej motor z tý fabie budeš mít
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
jim.vw
Příspěvky: 1402
Registrován: 28 lis 2004 20:13
Bydliště: libervwec
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od jim.vw »

pravděpodobně 1,4 ... ta klika má větší zdvih a je pevnější.. docela se to do fáček s úspěchem dává
.slow Obrázek
head&shoulders power...

Uživatelský avatar
kentoya
Příspěvky: 1279
Registrován: 02 pro 2005 23:55
Bydliště: Olomouc

Příspěvek od kentoya »

rozhodně si nech i blok s fábie a do něj všechno nabastli, škoda vačky ve fabce jsou větší lagry, ale blok z fabky má výztuhu okolo kliky, tudíž víc vydrží atd atd
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory :D
http://www.odtahove-sluzby.cz

tragedcz
Příspěvky: 5
Registrován: 23 úno 2006 20:12
Bydliště: prerov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor Favorit

Příspěvek od tragedcz »

Ten blok uz nejde pouzit, po tom narazu je castecne ocesany sem tam ulomeny

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Hlava z Fábie na blok ale Favoucha asi nesedne. Používá se myslím hlava z Feldy 50 kW kvůli větším kanálům.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Beaver píše:Hlava z Fábie na blok ale Favoucha asi nesedne. Používá se myslím hlava z Feldy 50 kW kvůli větším kanálům.
přesně tak

a co se týče toho výfuku - co s ním přesně chceš dělat, nejjednodušší je koupit hotový svody (nejlevnější cca kolem 3000,-) a k nim pak udělat potrubí vč koncáku

řeknu ti to takhle , jezdím s kámošem na závody a co sem vypozoroval tak i když maj 3 motory stejný úpravy ( stavěl je 1 člověk..)tak výfuky se liší hodně moc , sice svody sou prakticky stejný ( na nich neni co vymejšlet u favorita.. maximálně průměr potrubí na kterej pak navazujou) ale co je za nima, tak to se liší , jeden má 60 mm trubku a koncák , další má 55mm holou trubku vyvedenou pod prahem bez tlumiče a poslední auto má 50 mm trubku od svodů a jede na 2 tlumiče , všechny auta jedou zhruba stejně jen kravál je různej

Uživatelský avatar
Tailer
Příspěvky: 314
Registrován: 07 kvě 2004 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tailer »

tim potrubim muzes vykon zkazit pro kazdej upravenej je jinej vyfuk musi se to pocitat takze pokud jen koupis svody 4 do 1 nekde z kramu muze ti to vic zrat a min ject protoze to nebude mit ten spravnej odpor aby jsi mel fakt kvalitni vyfuk primo pro tvuj motor vyhledej odornika anebo si najdi od skodovky co delala nacrty a postup jak udelat vyfuk pro jednotlive motory a najdi takovej vyfuk ktery se s upravou motoru nejvice shoduje stvoji upravou
www.btracing.cz autoservis, pneuservis, individuální úprava aut.

Opravy na splátky do 50 000tis pouze s OP

Diagnostika koncern včetně flash, budíků a airbagů
profi diagnostika BMW
Specializace BMW N54 335i

tragedcz
Příspěvky: 5
Registrován: 23 úno 2006 20:12
Bydliště: prerov
Kontaktovat uživatele:

Re: Motor Favorit

Příspěvek od tragedcz »

a neni na to nekde nejaky vzorecek na vypocet delky trubek, nwbo nejaka tabulka jaka ma byt delka prvni vetve kdyz se spojuje 1 4 a 2 3 a delka tech dvou trubek z nich vzniklych kdy se budou zase spojovat v jednu? nechce se mi davat penize za neco u ceho nemam jistotu ze je to to co zrovna potrebuju, asi sem holt setrivej ale kdybych si to nevyrobil sam tak z toho nemam ten spravnej pocit

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

A ten motor z fábky je na tom špatně?? Že bys ho mohl třeba celej vyměnit za toho z fáva. :banan:

Uživatelský avatar
Brutus
Moderátor
Příspěvky: 1419
Registrován: 23 pro 2004 22:47
Bydliště: Crash bar
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Brutus »

T-O-M píše:A ten motor z fábky je na tom špatně?? Že bys ho mohl třeba celej vyměnit za toho z fáva. :banan:
tragedcz píše:Ten blok uz nejde pouzit, po tom narazu je castecne ocesany sem tam ulomeny
:roll:
E30 kundokábrolap
www.mrdna.cz

Uživatelský avatar
T-O-M
Příspěvky: 3342
Registrován: 13 úno 2006 12:25

Příspěvek od T-O-M »

jo sorry, nějak jsem si to neuvědomil :sorry: :sorry: :sorry:

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“