Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP) - New Foto

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP) - New Foto

Příspěvek od Laky »

Chtel bych se zeptat jeslti nekdo nevi, jak to je s elektrikou tohohle motoru Ibiza vs. Fabie, chci dat motor z ibizi do fabie a jde me prave o lekriku konektory a tak jestli jsou stejny? Co sem videl kamose Ibizu tak je to uplne stejny ale jistej si nejsem.
Naposledy upravil(a) Laky dne 08 bře 2006 18:10, celkem upraveno 2 x.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: 1.4 16V koncernovy motor elektrika

Příspěvek od Idaho »

pokud to stejne nebude, tak enni porblem to přehodit i s elektrikou, věř mi.. :) ted to delaám taky..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laky »

No jasny ja vim, ze ses mega moc sikula :), bohuzel jednak takovej machr nejsem a nemam nato ani prostor kde :), nicmene si to budu nechavat delat. Mam mit motor i s prevodovkou 74kW to uz je lepsi jak 1.2ka :). Co vim tak se da este par upravama poladit malicko na 80-85kW a sem zavodou vic nepotrebuju :). Mit tam silnejsi stejnak bych nekde vorval narazniky nebo by me v rychlosti ulitli zrcatka a podobne :D.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Laky píše:No jasny ja vim, ze ses mega moc sikula :), bohuzel jednak takovej machr nejsem a nemam nato ani prostor kde :), nicmene si to budu nechavat delat. Mam mit motor i s prevodovkou 74kW to uz je lepsi jak 1.2ka :). Co vim tak se da este par upravama poladit malicko na 80-85kW a sem zavodou vic nepotrebuju :). Mit tam silnejsi stejnak bych nekde vorval narazniky nebo by me v rychlosti ulitli zrcatka a podobne :D.
nenene ..k řj to natahneš sam, ny zbytek si stejne jak ja pozvi elektirukaře :)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laky »

Jasny posilam PM.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laky »

Zdravim, tak uz mam moturek na dilne. Kamos z toho sundal elektriku, odstrojil to a prohlidmi sme to no a mooc good :). Dneska sel pod sprsku aby byl pekne cistej.
No vyvstava spousta problemu, ktery sou ale snad resitelny. kat a lamda (snad bych mel mit do tydne), budiky (moje tak na 80% pry nepojedou), privodni kabel od RJ do interieru (musi bejt novej, presne dle me vybavy ale da se 5tis. novej), ostatni elektrika nemluve, komplet vsechna kabelaz k motoru 50tis. :) usmevna to cena. Nicmene snad pude protridit to co tam je a vsechno to rozchodime ale bude to pakarna :). Starter pri prevozu se ulomil privodni drat kterej drzel na plastu, mel by pasovat z mojeho motoru. Svody, ten kdo to sundaval tak nechtel ztracet cas a asi nesla povolit matka tak jeden steft na svodech uriznul, takze to pude odvrtat a skrs sroub. Nikdo s urcitosti nevi jaky sou rozdili v poloosach z dvanactky a 1.4 16V ale prinejhorsim mam k dyspozici funglovky prijmo od toho motoru. Atd.. este se urcite najde hodne drobnosti. Tak jsem zvedavej jak to dopadne ale doufam .... nic jineho nezbyva :).

Upravy: no jinak s timhle motorem se defakto vubec nic neda delat, nekupoval sem ho z umyslem upravovat. Nicmene par kosmetickejch zmen bude. Samozrejme zaklad je olej na to ma kazdy jiny nazor ale ja vemu 5w-30 od Shellu + oziveme tenhle mnohoventylek Denso Iridium Power a aby se mu dobre dychalo tak tam soupnej kit sani od Greenu primo na tenhle motor. Svody asi zustanou puvodni, i kdyz mam simrani koupit naky sportovni, jenze to bude asi pekna darda co sem se tak kouknul pokud je to znackovy je to celkem drahy. Od katu pak necham to co mam ted a to je roura - spiralovitej rezonator - roura ladak.
Napsal sem to co nejstrucnejs, pokud by mel nekdo nakej napad, nebo treba pripominku, na co si dat bacha proste uplne cokoli si vzpomenete tak napiste. Budu jedine rad.
Samo pokud samo bude zajem, tak sem hodim fotky az budu delat z montaze atd.. nebo dam aspon odkaz na fabia klub tam je budu mit urcite.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laky »

PS: samozrejme tam pude chip od sportmotoru, hlavne kuli odstraneni diry v plynu, ktera bejva a co sem s tim uz jezdil pred a po tak mnohem simapictejsi rozlozeni kroutaku po spektru otacek, ktery tenhle motor dovoluje.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Slavisimo
Příspěvky: 863
Registrován: 07 srp 2004 18:29
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP)

Příspěvek od Slavisimo »

dotaz, co se stalo s tou 1.2?
Diesel power :)

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Re: Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP)

Příspěvek od Fazeey »

tyve Laky neni to trochu jako nošení dříví do lesa dávat místo 1.2ky 1.4ku? Dyť to stejně nepojede (hlavně s tim tvym závažím v podobě hudby, neonů atd).. když už to máš rozebraný a máš na to lidi, proč ne 1.8T??? velká škoda
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Fiesta »

Laky píše:Zdravim, tak uz mam moturek na dilne. Kamos z toho sundal elektriku, odstrojil to a prohlidmi sme to no a mooc good :). Dneska sel pod sprsku aby byl pekne cistej.
No vyvstava spousta problemu, ktery sou ale snad resitelny. kat a lamda (snad bych mel mit do tydne), budiky (moje tak na 80% pry nepojedou), privodni kabel od RJ do interieru (musi bejt novej, presne dle me vybavy ale da se 5tis. novej), ostatni elektrika nemluve, komplet vsechna kabelaz k motoru 50tis. :) usmevna to cena. Nicmene snad pude protridit to co tam je a vsechno to rozchodime ale bude to pakarna :). Starter pri prevozu se ulomil privodni drat kterej drzel na plastu, mel by pasovat z mojeho motoru. Svody, ten kdo to sundaval tak nechtel ztracet cas a asi nesla povolit matka tak jeden steft na svodech uriznul, takze to pude odvrtat a skrs sroub. Nikdo s urcitosti nevi jaky sou rozdili v poloosach z dvanactky a 1.4 16V ale prinejhorsim mam k dyspozici funglovky prijmo od toho motoru. Atd.. este se urcite najde hodne drobnosti. Tak jsem zvedavej jak to dopadne ale doufam .... nic jineho nezbyva :).

Upravy: no jinak s timhle motorem se defakto vubec nic neda delat, nekupoval sem ho z umyslem upravovat. Nicmene par kosmetickejch zmen bude. Samozrejme zaklad je olej na to ma kazdy jiny nazor ale ja vemu 5w-30 od Shellu + oziveme tenhle mnohoventylek Denso Iridium Power a aby se mu dobre dychalo tak tam soupnej kit sani od Greenu primo na tenhle motor. Svody asi zustanou puvodni, i kdyz mam simrani koupit naky sportovni, jenze to bude asi pekna darda co sem se tak kouknul pokud je to znackovy je to celkem drahy. Od katu pak necham to co mam ted a to je roura - spiralovitej rezonator - roura ladak.
Napsal sem to co nejstrucnejs, pokud by mel nekdo nakej napad, nebo treba pripominku, na co si dat bacha proste uplne cokoli si vzpomenete tak napiste. Budu jedine rad.
Samo pokud samo bude zajem, tak sem hodim fotky az budu delat z montaze atd.. nebo dam aspon odkaz na fabia klub tam je budu mit urcite.

s tim olejem at te to vubec nenapadne....dej tam 10W40 nebo se z toho pak poseres...

Jinak nebylo by lepsi koupit totalku Fabii treba na zadek a ten motor atd vzit z ni...toto mi prijde jako mega bastl. Ale samozrejme ti fandim. Takze zlom vas a at se to do jara vozivy
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laky »

1.8T urcite ne, ono je to lehky rict dej si tam rovnou 1.8T ale dete se zajimat co vsechno se musi predelat, aby to bylo bezpecny ne jen tak splacany a kolik by to vyslo, kdyby se to melo udelat precizne a z kvalitnich dilu. Min. na co sem se s kamosem dostal je 120tis. bez prace, nicmene jeden kluk z Doks co mel ve fabuly 1.8T z RSa rikal, ze dotoho vlitnul za 160tis. to si myslim je zbytecne moc. Puvodne rikal to je v pohode vyjde levne nakonec se vyvrbylo tolik problemu s elektrikou atd.. a nic jinyho nez koupit origo novy dily mu nezbylo. Ta jedna ctyrkaj s drobnejma upravama je proste vymena motor za motor bez rozsahlejsich uprav. 100HP plus nakej konik navic je az dost, nestavim z toho spirnt auto a doma mam 1.8T 4x4 se kterym muzu jezdit takze naco to rvat do fabie na predokolku.
Mohl sem mit 1.8T z cupry 180HP ale nesel sem do toho. Proste je to zbytecny delam z toho nebo spis v budoucnu z toho bude showcar nepotrebuju tam mit takovejhle motor ale 1.2 uz je zbytecne malo a kdyz se naskytl tenhle kup za dobry penize se vsim vsudy nebylo co resit.

Ohledne oleje tak jakej co teda treba Castrol Racing F1 0W-40? A proc je spatnej 5w-30 jaky ma vlastnosti atd...
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Uživatelský avatar
Jurry
Příspěvky: 347
Registrován: 31 bře 2005 20:04
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP)

Příspěvek od Jurry »

tak to jsou hodně hustý ceny. Kámošovi dával borec do Bory místo 1,6ky 1,9TDI (81kW) a ta přestava ho vyšla i s cenou motoru okolo 50-60 TKč! A to ne žádnej bastl ale precizní práce a ten motor je jak kdyby tam byl origo. A je to ten stejnej borec co implatoval motor do modré Škody Octavie VR6. Samozřejmě jsou kámoši takže nedával bůh ví co za práci.
www.decent-tuning-bys.wz.cz
Citroën Saxo 1,5D, 42kW(58ps) 5D :)

xenony HID H4 8000K, Rádio Panasonic CQ-C7305N,Powerbass BK5, Impulse WU-4600, sub MacAudio 150W RMS, Alessio SanRemo

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laky »

Jjj, ale ja pocital spis problemi s napravama a podobne musel bych prekopat dost podvozek a dalsi veci, ale da se ale proste nemam potrebu tam davat 1.8T tim bych to zakoncil, jako rikat proc ho tam nedas, no kdybych ho tam chtel tak si ho tam dam i za tu cenu, ja sem spokojenej s tim co sem si vybral.
PS: samozrejme nerikam ze se to neda levneji je to podle moznosti ruznejch lidi atd...
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Uživatelský avatar
Jurry
Příspěvky: 347
Registrován: 31 bře 2005 20:04
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Jurry »

Laky píše:Jjj, ale ja pocital spis problemi s napravama a podobne musel bych prekopat dost podvozek a dalsi veci, ale da se ale proste nemam potrebu tam davat 1.8T tim bych to zakoncil, jako rikat proc ho tam nedas, no kdybych ho tam chtel tak si ho tam dam i za tu cenu, ja sem spokojenej s tim co sem si vybral.
PS: samozrejme nerikam ze se to neda levneji je to podle moznosti ruznejch lidi atd...
jj, jasně já to beru 100k auto na obyčejněj provoz stačí (samozřejmě jak komu) ale třeba mě by to taky bohatě stačilo. Jinak máš můj obdiv, jsem zvědavej jak to bude vypadat ve finální verzi 8)
www.decent-tuning-bys.wz.cz
Citroën Saxo 1,5D, 42kW(58ps) 5D :)

xenony HID H4 8000K, Rádio Panasonic CQ-C7305N,Powerbass BK5, Impulse WU-4600, sub MacAudio 150W RMS, Alessio SanRemo

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laky »

U me je situace jina ja tech aut mam vic a pucuji si takovy tuning kousky co delame s spolu. Takze 1.8T 4x4 mam doma na dvorku upraveny a muzu se projet, tohle auti je spis pro me na zabavu na vzhled a ucim se natom a tak a proto tam to 1.8T nepotrebuju. Vemu vzhledovou seriovku a nebojim se stim litat nebojim se ze si tuhle odrapu nalestenej lak a tamhle neco.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Uživatelský avatar
Lukaash
Příspěvky: 843
Registrován: 21 dub 2005 13:05
Bydliště: Chomutov
Kontaktovat uživatele:

Re: Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP)

Příspěvek od Lukaash »

Jurry píše:tak to jsou hodně hustý ceny. Kámošovi dával borec do Bory místo 1,6ky 1,9TDI (81kW) a ta přestava ho vyšla i s cenou motoru okolo 50-60 TKč! A to ne žádnej bastl ale precizní práce a ten motor je jak kdyby tam byl origo. A je to ten stejnej borec co implatoval motor do modré Škody Octavie VR6. Samozřejmě jsou kámoši takže nedával bůh ví co za práci.
nj, jenze nacpat do Bory TDi neni zadny velky problem...motor se spajskou a komplet elektrikou se da koupit do 20kkc a jinejch uprav tam zas tolik neni...mozna to bude tim, ze se tam dava z vyroby :-D

na rozdil od Fabie 1,8T :?:

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Laky »

Jasny no to ja treba zas nevim, ze je to tak jednoduchy, ale proste u toho 1.8T je ten ze stim se tam nepocita a tech uprav je vazne dost a stale se vynorujou novy. Na fabia foru je cech zijici v nemecku, klucina a ten stavi auta a fakt dost dorby podle fotek, a sam si delal fabii a daval 1.8T a problemu jak na kostele nez to tam dal hlavne elektriku sladit nic mu nefungovalo a furt musel chodit na pocitac atd.. proste to neni jen tak, obcas me z reakci prijde jako dej si tam 1.8T a je to ne, kdyz uz to delas ale proste nikdo se nezamysli co vsechno to obnasi.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Re: Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP)

Příspěvek od Fazeey »

tak samozřejmostí u takovýho projektu je že motor koupí komplet s elektrikou, převodovku a poloosy, stejně tak vlastní diagnostika.. hlavní problem tam je s elektrikou, usazení motoru by snad neměla bejt taková hrůza, nevim teda jestli zrovna u fabie je to takovej problem ale když to rvou do všeho možnýho (polo, GI GII GIII atd) tak to snad tak hrozny nebude.. každopadně to chce lidi co tomu fakt rozuměj.. jestli někdo máte víc zk tak sem s nima
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP)

Příspěvek od Idaho »

Laky : držím place kolego :) co se týče sání a tech Denso svíček tak se ozvi až to bude aktuální a něco vymyslíme :D
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Jurry
Příspěvky: 347
Registrován: 31 bře 2005 20:04
Bydliště: Vysočina
Kontaktovat uživatele:

Re: Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP)

Příspěvek od Jurry »

Lukaash píše:
Jurry píše:tak to jsou hodně hustý ceny. Kámošovi dával borec do Bory místo 1,6ky 1,9TDI (81kW) a ta přestava ho vyšla i s cenou motoru okolo 50-60 TKč! A to ne žádnej bastl ale precizní práce a ten motor je jak kdyby tam byl origo. A je to ten stejnej borec co implatoval motor do modré Škody Octavie VR6. Samozřejmě jsou kámoši takže nedával bůh ví co za práci.
nj, jenze nacpat do Bory TDi neni zadny velky problem...motor se spajskou a komplet elektrikou se da koupit do 20kkc a jinejch uprav tam zas tolik neni...mozna to bude tim, ze se tam dava z vyroby :-D

na rozdil od Fabie 1,8T :?:
chápu, chápu, jen mě právě zarazila ta cena 120kkč, ale chápu že se tam toho musí předělat hrozně moc. Jinak za to TDi tenkrát myslím dával okolo 35 ale určitě nekupoval nic předraženýho, protože ten borec má hafo známých... :D
www.decent-tuning-bys.wz.cz
Citroën Saxo 1,5D, 42kW(58ps) 5D :)

xenony HID H4 8000K, Rádio Panasonic CQ-C7305N,Powerbass BK5, Impulse WU-4600, sub MacAudio 150W RMS, Alessio SanRemo

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP)

Příspěvek od Idaho »

no cena přestvby se vyvíji kus od kusu, já osobne pracuji na mazlikovi, kteý dostane jiný moturek ( stejného výrobce ) a jelikož mám od zastoupení automobilky slibeno zapsání přestavyb do TP ( respektive pujde to do dekry ale s dobrozdáním autorizovaného zástupce že byly použity pouze jejich origo díly a bloky jsou v tom případě záměnné ) takže kupuji díly ve zančkové servisu a jsem v současné odbe za díly ( bez pořízení motoru a elektroniky ) na 30 tis kč... rotože se ale budespojovat nová elektrika s estariou bude do toho zainteresovanej elektrikář profík.. takže finální cenu vč pořízení motoru tipuji na 120tis -- ale na rovinu, bude to nekde jinde než 1.9TDi :D

laky : co se týče budíku - teplota, není problem, pokud náhon na tacho je z převodovky a nepoužíváš tu samou je to loterie, al ekaždopádne neházej flintu do žita a skus ho hodit na klasickej budík, altík atd.. to vše napojíš bez problemu.. věř mi.. chce to jen uvažovat -- pokud máš zájem tak více po SZ..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP)

Příspěvek od Fiesta »

Plnou syntetiku do jetehop motoru nalit nemuzes...rozpousti karbon atd...bude ti chcat olej ze vsech stran. dej na mou radiu a nalej tam 10W40. Plna syntetika se leje do vysokootackovych motoru s prispusobenym na to i olej. cerpadlem a vlastne celym rozvodem.
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP)

Příspěvek od Idaho »

Fiesta píše:Plnou syntetiku do jetehop motoru nalit nemuzes...rozpousti karbon atd...bude ti chcat olej ze vsech stran. dej na mou radiu a nalej tam 10W40. Plna syntetika se leje do vysokootackovych motoru s prispusobenym na to i olej. cerpadlem a vlastne celym rozvodem.
jj přesne kavlitní 10W-40tkou nic nezakzíš, možná bych prvních pár ( 2-3 ) výmen udelal v kratším intervalu a postupne je prodlužoval ( třeba po 1tis kam, po 3tis, 5tis a potom pravidelene po 7-8tis..)
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Re: Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP)

Příspěvek od Laky »

Fazeey: heh ja ti lidi mam :), ale stejnak, pokud chces vic info zajdi na fabia forum a tam si precti tema o predelavce 1.8T, uz ani nevim co vsechno tam resili, ze nechodilo, urcite nejsou stejny konektory elekrika motor a vybava takze ti nic v aute nefunguje, dal se mu tam nak bloknul imobilizer a vubec mu to neslo odblokovat bo co atd...
Ten kamos co me rikal, ze to tak pocitaly uz je to teda asi dyl ale proste je to tak, sem chodi tak sem mozna pise a to sem si rikal, ze je levnej me proste v doksech rikal kluk co ji tam mel tu 1.8T ze ho to vyslo na 180tis. a ze tu fabii bude prodavat a po Doksech se objevila nekde po bazarech inetovejch. Vic bych to 1.8T nerozebiral, uz mam 1.4 16V a ten tam pujde.
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Re: Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP)

Příspěvek od Fazeey »

Laky: hoď mi link to si musim přečíst :D
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP)

Příspěvek od Fiesta »

Fazeey píše:Laky: hoď mi link to si musim přečíst :D
nemas Skodylaka...nemas narok... :lol: :lol: :lol:
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Re: Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP)

Příspěvek od Laky »

Fiesta: taky fakt ale zase je z concernu :D tak bych mu ten link mohl dat :).

http://forum.skodahome.cz/index.php?showtopic=1511
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Uživatelský avatar
Fazeey
Příspěvky: 4726
Registrován: 09 bře 2004 17:06
Bydliště: nýr da Melnik sidé
Kontaktovat uživatele:

Re: Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP)

Příspěvek od Fazeey »

no pročet sem to celý a nenašel sem tam že by měl nějaký větší potíže, jenom že mu to nestartovala protože neměl správně nakódovaný budíky (mě to stálo litr).. jinak ta fabka vypadá fakt super a jestli do toho vysolil těch 160tis tak to vypadá že to nebude jenom kvuli instalaci motoru
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu

Uživatelský avatar
Fiesta
Příspěvky: 2576
Registrován: 27 bře 2004 18:16
Bydliště: Olomouc-Mohelnice
Kontaktovat uživatele:

Re: Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP)

Příspěvek od Fiesta »

no nekteri jedinci ( stastni) meli moznost se v tom ( ve Fabii s 1.8T- cerna) svizt v Milovicich na letisti, kdyz jsme byly v Doksech....parada...ten odpych je uzasnej a o zvuku ani nemluvim
VW PASSAT B5

Uživatelský avatar
Laky
Příspěvky: 404
Registrován: 27 bře 2005 23:09
Bydliště: Mělník
Kontaktovat uživatele:

Re: Prestavba zahajena 1.2@1.4 16V 74kW(100HP)

Příspěvek od Laky »

Fazeey: to neni on, ja mluvim o nakym klukovi z doksu stal u nas jako pri fabia klubu ale nechodi tam je myslim v klubu reglej atd... no ten pokec je radne promazanej moderatorem, se to tam hadalo i nebo co tak to razantne snad promazavali.
Fiesto: no jasny tak to ste se vezli s tim klukem s tou cernou, to je von co rikal 160-180tis. za prestavbu se vsim, motor, elektrika, napravy, novy brzdy atd.. atd..
Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“