Dík za Váš čas.

FoliaTec sem pouzil a vubec zadnej problem, pekne kreje a hezky se slejva.Kdyz to prislo tak sem si rikal ze takova mala pixlicka a jeste poloprazdna nemuze stacit na 4 brzdice, ale natrel sem je dvojitou vrstvou a jeste zbylo.DoporucujiT-O-M píše:Jsou "spešl" barvy jako třeba Folia Tec (docela drahý)
ten Hamerite či Motip budou taky sloužit dobře, pokud nemáš Ferrari týden co týden na okruhu
To je jedno hlavne kdyz to drzi.Beaver píše:A teď malý tajemství - všechny ty speciální barvy na třmeny jsou ve skutečnosti obyčejnej akrylátAle klidně to kupujte dál...
Tak jednak záleží jestli to někdo dobře očistí a odmastí, pak jestli tam natáhne správně silnou vrstvu a nechá to řádně proschnout a pak i samotná kvalita té barvy. Ale v zásadě je to (určitě ve většině případů) pořád jen akrylát. Jak jinak si vysvětlit, že lidem drží dobře právě i klasická barva ?bohhy píše:To je jedno hlavne kdyz to drzi.Beaver píše:A teď malý tajemství - všechny ty speciální barvy na třmeny jsou ve skutečnosti obyčejnej akrylátAle klidně to kupujte dál...
Stejne i kdyby to bylo vsechno stejny tak jak si vysvetlis ze nektery drzej a nektery ne?
Kapota nad motorem, nosníky motoru, plechy co jsou poblíž svodů a výfuku - to je všechno nalakovaný běžným autolakem a teploty jsou tam relativně vysoký. Proč tam teda nepoužívají nějakou lepší barvu ? Odolný proti otěru, solím - prahy u auta jsou vystavený dost hnusným podmínkám, perou do toho kamínky, víří okolo prach, lítá na to ten nejhorší humus ze silnic. Tam taky nepoužívají žádnej extra lak. Takže na ty třmeny to jde použít úplně v pohodě, stačí to udělat kvalitně a když tak to jednou za nějakej čas obnovit.Vecernicek píše:No nechci rejpat, ale možná to tak vyzní: Ale proč teda píšou na obalu do vysokých teplot, odolný proti otěru, solím...atd?
Je to možný, ale myslím že to není moc pravděpodobný.Karlik610 píše:jiste,ze to je akrylatova nebo poliuretanova barva,ale slozeni se trosku lisi od ostatnich