Dotaz na zkušený motoráře ?

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Dotaz na zkušený motoráře ?

Příspěvek od MarauderZ28 »

dneska sem volal maníkovi co vlastní motorárnu abych se poradil co vše potřebuje aby mi na mým původním bloku udělal výbrus na ty new díly, zaskočil mě dotazem s jakou vůlí to maj vyrobit, myslel jsem, že tyhle tolerance jsou pevně daný a nemůžu si diktovat co a jak ... Nemáte někdo zkušenost ???
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na zkušený motoráře ?

Příspěvek od MarAt »

S pístamam by ti měl dojít papír,kde je piston to wall clearance.
Změříš píst v temperované místnosti na 20st 13mm nad koncem křídla a přidáš požadovanou clearance a výsledek je vrtání(včetně honování).Většinou ti pošle výrobce i tabulku,kde jsou různé aplikace,jako např. alkohol,nitro atd. a kolik máš ještě přidat(o kolik má být vrtání větší).
Jestli máš 4032 písty:
http://www.jepistons.com/pdf/piston_instrc4032.pdf
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Dotaz na zkušený motoráře ?

Příspěvek od MarauderZ28 »

aha tak sem se detailně nekuk do krabky možná to tam je a já dělám zbytečný vlny
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

JirkaŠ
Příspěvky: 121
Registrován: 06 pro 2005 11:07
Bydliště: Děčín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od JirkaŠ »

Pístová vůle je velmi diskotované téma i mezi moto dragstery.Samozřejmě nejdůležitější je info od výrobce pístů,který ví co ty jeho písty dělaj za tepla.Dalším faktorem je v jakém režimu se budou používat.I výrobce se jistí raději větší vůlí,protože se nemůže spolehnout na to,že např. motorář perfektně zúhluje ojnice atd.
Uvedu příklad:Písty Wiseco,doporučená vůle 0,06mm a já jsem šel v klidu na 0,04mm.Protože u dragstera i když s N2O,se jede v podstatě studený provoz a na krátkou dobu.Je to jen názor!
Věřím, jen naměřeným hodnotám!

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarauderZ28 »

tady nechápu co řešej u těch kroužků ...

Obrázek
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MarAt »

Jediný,tam řeší zajímavýho je myslím ta zámková vůle a to jen v případě,že nedodržíš doporučenou vůli pístu k stěně válce,nebo nekoupíš kroužky od nich...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“