předvstřik u nafty.....

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Odpovědět
Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

předvstřik u nafty.....

Příspěvek od Krosmen »

chlapci ladiči ropáků,jak je to při zásahu do řj tzn chipem,zmnění se taky velikost předvstřiku?????Na alfě je zvedlej tlak turba,zvětšený množství vstřikovaný nafty a dva IC podotýkám nemá to žádnou elektroniku v základu je předvstřik statickej 0,95-0,99mm.......Mám ho zvětšit??????nebo ho zachovat na tovární hodnotě.....v létě se chystám na brzdu..... :lol:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Když jsem si sám ladil Seata tak protože jsem neměl SW ve kterém by šel měnit čas vstřikování nafty, tak jsem řešil přidání předstihu tím, že jsem si přidal dávky paliva ne v hlavním vstřiku, ale právě v oblasti dvou předvstřiků které PD dělá.

Takže moje rada z praxe je, rozhodně se pokusit od přidání nafty v předvstřiku, ale sleduj co to bude dělat. Ne každej motor se chová stejně a pežoťáckej se může chovat dost jinak než PD od fauvégrúp
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Díky za radu!Tady je nepřímej vstřik do komůrky....je to prastarej systém,motor je to konstrukce cca 25let starý....Ale co se týče zvýšení výkonu asi sem tam něco víc natlačil....ale dokud se nepodrobim zkoušce na brzdě tak budu vědět prdlajs.....
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Uživatelský avatar
leon4x4
Příspěvky: 1389
Registrován: 24 dub 2004 22:53
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od leon4x4 »

Já to testoval tak, že jsem dal akceleraci 50-200km/h s řazením a když jsem tostáhl o 3 vteřiny, tak jsem si říkal, že to asi lépe jede. je to laické, ale subjektivně jsem moc rozdíl necejtil.
Tvorba elektroinstalací závodních vozů
Instalace programovatelných ECU
Ladění sériových ECU Mistubishi Lancer EVO a Subaru Imprezza WRX a STi
http://www.advracing.cz" onclick="window.open(this.href);return false;
http://shop.ecumaster.cz" onclick="window.open(this.href);return false;

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

právě,subjektivně mi přijde že ten předvstřik kterej teď mám tak je nejlepší,dobře startuju a jede to asi nejlíp....Největší rozdíl byl když sem zvýšil přísun nafty,turbo dřív nastupuje,docela sem zvědavej jak to bude na brzdě..........Pokusim se ještě experimentovat za lepšího počasí,pokud chci povolit čerpadlo abych s nim hnul,musim vyndat baterku,trubky ke vstřikům a pak se na zadní šroub nejlíp dostanu....ještě za použití specielního supertenkého nástavce na golu....... :lol:
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Marcos
Příspěvky: 190
Registrován: 20 říj 2004 11:09
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marcos »

Jak uz bylo napsano vyse, je treba zkouset, co bude nejlepsi a nasledne to aspon na zrychleni zmerit a posoudit. Muzes posouvat predvstrik az do doby, kdy bude mit motor takovy tvrdy chod, muze mit tendence ke klepani v urcitem spektru otacek, a to znamena, ze se nafta ve valci vznecuje jeste moc brzy pred horni uvrati a jakoby ten motor brzdi. To uz je v kazdem pripade moc, takze to stahnout a zkouset a zkouset... Je jasne, ze ten pristup k povoleni cerpadla je spatny, asi tak jak u peugeotu.. :( , takze nez dolaborujes, nech si treba ten zadni sroub povoleny, a az budes mit definitivni nastaveni, tak to napevno dotahnes.

Uživatelský avatar
Krosmen
Příspěvky: 1811
Registrován: 07 srp 2004 16:23
Bydliště: Dobříš
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Krosmen »

Marcos píše:Jak uz bylo napsano vyse, je treba zkouset, co bude nejlepsi a nasledne to aspon na zrychleni zmerit a posoudit. Muzes posouvat predvstrik az do doby, kdy bude mit motor takovy tvrdy chod, muze mit tendence ke klepani v urcitem spektru otacek, a to znamena, ze se nafta ve valci vznecuje jeste moc brzy pred horni uvrati a jakoby ten motor brzdi. To uz je v kazdem pripade moc, takze to stahnout a zkouset a zkouset... Je jasne, ze ten pristup k povoleni cerpadla je spatny, asi tak jak u peugeotu.. :( , takze nez dolaborujes, nech si treba ten zadni sroub povoleny, a az budes mit definitivni nastaveni, tak to napevno dotahnes.
kolik by si ty mněl mít předvstřik?????
krosmen motorsport .....
specializovaný servis japonsko a itálie......

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“