jj nad tím jsem uvažoval ale prý tam je větší převodovka ... jinak jsou to stejné motora a údajně se do BX montovali ale pár kusů ... mám možnost ten motor mít ale asi je po smrti .... jak jede, tak je za autem kouřová clona, přes kterou nejde auto ani vidětMarcos píše:Jo, a malem jsem zapomel, to jsou tusim stejne motory jak v Peugeotu 405 mi16. Do tech 405 se davaly i nejake turbomotory, mozna by bylo zajimave se po nejakem poohlednout, tam bude ten potencial pro zvysovani vykonu vetsi. Je to preci jen turbo..
Tuning Motoru BX
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
-
instalater
- Příspěvky: 636
- Registrován: 30 črc 2004 22:32
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
No, prevodovky se tam davaly tusim s nahonem na vsechny ctyri kola, mel bych nekde v PC mit i par fotek. Ale ten polomrtvy motor asi nebrat. I kdyz tezko rict, co s nim je. Muze to byt jen (relativne) blbost vzhledem k tomu, ze by clovek predelaval motor z atmo na preplnovany... Akorat jsem Ti psal na ICQ, ale asi neni aktivni. Vidim ze jsi z Ov, tak by jsem mohli nekdy dat rec. Myslim, ze jsme stejna krevni skupina... 
-
instalater
- Příspěvky: 636
- Registrován: 30 črc 2004 22:32
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
co dodat ? Průzkumem jsem zjistil že tunit atmosféru je holý nesmysl ..... za šílené peníze je velice malý nárust výkonu
Tohle je tuning jednoho 16V od nás z klubu

box sání 16v vypůjčené ze závodního bavoráku

V pozadí redukce z bavoráku na BX 16v, náročná práce.

Nové vložky s kovanými písty, vrtání 86mm. Píst a kroužky 5200,-/ks Vložka 4200,-/ks

Hydrostavy pryč a štelování s podložkami. Nudná práce. Finanční rujnování. Výměna jednoho hydrostavu za prototyp 900,- . Odlehčení ventilů 2 400,-

Nastavitelné rozvody, v pozadí redukce sání. Rozvodová kola 5 000,-Redukce 3 000,-

Změna průměru ojničního oka na 20mm.

Odlehčená klika, setrvák i přítlačák.
Výbrus a šály 3 500,- Vyvážení 1 000,- Odlehčení 3 000,-

Zmenšená a lehká řemenice na alternátor a klimu, materiál je z pístu tatry 148! Pro zajímavost -1kg oproti původní.

takto vypadají klapky namontované na bx 16v
Kolem všeho nepřeberné množství práce a hlavně peněz ...... dále potom ještě výroba nového Chipu atd ...... závěrem ? Za hodně peněz málo muziky
Tohle je tuning jednoho 16V od nás z klubu

box sání 16v vypůjčené ze závodního bavoráku

V pozadí redukce z bavoráku na BX 16v, náročná práce.

Nové vložky s kovanými písty, vrtání 86mm. Píst a kroužky 5200,-/ks Vložka 4200,-/ks

Hydrostavy pryč a štelování s podložkami. Nudná práce. Finanční rujnování. Výměna jednoho hydrostavu za prototyp 900,- . Odlehčení ventilů 2 400,-

Nastavitelné rozvody, v pozadí redukce sání. Rozvodová kola 5 000,-Redukce 3 000,-

Změna průměru ojničního oka na 20mm.

Odlehčená klika, setrvák i přítlačák.
Výbrus a šály 3 500,- Vyvážení 1 000,- Odlehčení 3 000,-
Zmenšená a lehká řemenice na alternátor a klimu, materiál je z pístu tatry 148! Pro zajímavost -1kg oproti původní.
takto vypadají klapky namontované na bx 16v
Kolem všeho nepřeberné množství práce a hlavně peněz ...... dále potom ještě výroba nového Chipu atd ...... závěrem ? Za hodně peněz málo muziky
-
instalater
- Příspěvky: 636
- Registrován: 30 črc 2004 22:32
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
instalater: to je fakt nejak malo 
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
-
instalater
- Příspěvky: 636
- Registrován: 30 črc 2004 22:32
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
JESTLI SE NEPLETU, TAK MU TO ZA ŠÍLENÝ PENÍZE PŘIDALO NĚJAKÝCH 16 KONÍ ...... NEBO kwPJ píše:instalater: to je fakt nejak malo
-
instalater
- Příspěvky: 636
- Registrován: 30 črc 2004 22:32
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
No vidíš a u saxa to evidentně jde docela snadnoinstalater píše:Bavil jsem se s borcem co jezdí závody na Peugeotech, tedy stejné motory a říkal že 8mi ventily se dají ale že ty 16V už jsou nadupané z výroby a tam se prý toho už moc nedáRitchma píše:Krutě málo na to že na saxo 120ps stačí svody, vačky, soft a nějaký maličkosti a má přes stopade
Build shit car, call everyone haters....
Function > Form
Function > Form
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
instalater: ani bych nerek mrkni na Maca ten má ten motor v 205 a myslim ze je na tom dobre
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
-
instalater
- Příspěvky: 636
- Registrován: 30 črc 2004 22:32
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
No jo , jenže tenhle už má z výroby 150psRitchma píše:No vidíš a u saxa to evidentně jde docela snadnoinstalater píše:Bavil jsem se s borcem co jezdí závody na Peugeotech, tedy stejné motory a říkal že 8mi ventily se dají ale že ty 16V už jsou nadupané z výroby a tam se prý toho už moc nedáRitchma píše:Krutě málo na to že na saxo 120ps stačí svody, vačky, soft a nějaký maličkosti a má přes stopadeA 16v to je
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
instalater: ale saxo má zase těch 120ps z 1,6 obsahu
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
-
instalater
- Příspěvky: 636
- Registrován: 30 črc 2004 22:32
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
Problém bude asi v tom výfukuPJ píše:instalater: ale saxo má zase těch 120ps z 1,6 obsahu
-
instalater
- Příspěvky: 636
- Registrován: 30 črc 2004 22:32
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
Neřikal si kdysi že byudeš měnit ten motor za silnější? Mam zato že už si ho snad měl i doma ne? Omlouvam se jestli si tě s někym pletu
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
Lolek: už ho má vyměněnej měl 1,9 8v a ted má 1,9 16v nebo se pletu?
edit: tak koukám že na výměnu ještě nedošlo
edit: tak koukám že na výměnu ještě nedošlo
Naposledy upravil(a) PJ dne 17 bře 2006 14:40, celkem upraveno 1 x.
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
-
instalater
- Příspěvky: 636
- Registrován: 30 črc 2004 22:32
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
Nepleteš .... mám teď v autě GTi 120 koní a pujde tam právě zmiňovaný GTi 16V 150 koníLolek píše:Neřikal si kdysi že byudeš měnit ten motor za silnější? Mam zato že už si ho snad měl i doma ne? Omlouvam se jestli si tě s někym pletu
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
kde se dozvím víc info o týhle úpravě?
zajímá mě jestli zvyšoval KP, dával jiný vačky atd.. pokud to hodilo tenhle výkon bez vaček , úpravy hlavy a zvýšení KP a výfuku tak to je náhodou krásnýý...jediný pozitivum je že se to teĎ bude krásně točit ten motor:) oproti serii
ten chip se dělal na míru těm úpravám, nebo to byl jen nějakej pro BX GTi 16v?
zajímá mě jestli zvyšoval KP, dával jiný vačky atd.. pokud to hodilo tenhle výkon bez vaček , úpravy hlavy a zvýšení KP a výfuku tak to je náhodou krásnýý...jediný pozitivum je že se to teĎ bude krásně točit ten motor:) oproti serii
ten chip se dělal na míru těm úpravám, nebo to byl jen nějakej pro BX GTi 16v?
-
instalater
- Příspěvky: 636
- Registrován: 30 črc 2004 22:32
- Bydliště: Kolín
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
Je na tom udělaný vše co udělat šlo včetně ostrých vaček .... nedělali akorát výfuk a chip je dělanej na zakázku ..... BXka mají pevný chip .... ale nevím jestli ho dělali přímo s motorem.honza 2.0 16v píše:kde se dozvím víc info o týhle úpravě?
zajímá mě jestli zvyšoval KP, dával jiný vačky atd.. pokud to hodilo tenhle výkon bez vaček , úpravy hlavy a zvýšení KP a výfuku tak to je náhodou krásnýý...jediný pozitivum je že se to teĎ bude krásně točit ten motor:) oproti serii
ten chip se dělal na míru těm úpravám, nebo to byl jen nějakej pro BX GTi 16v?
ale posunul těmi úpravami krouťák dolů
http://www.ahc.cz/htc/list_user.php?cislo=3
mam ten samej motor a přišti tejden jedem do Kyjova na brzdu.
Upravu mi realizuje MACO=Dušan Tupy=GX Tuning SK
uprava hlavy
ostré vačky+řemenice
reg.tlaku paliva
soft.
kratka převodovka
Již udělal dva tyto motory s velice pěknym narustem bližicim se k 200ps na kolech.
Momentalně se upravuje muj a jeho XU9J4 mi16 1,9l
S tim že jeho bude dost HARDCORE tušim něco kolem 210 - 230ps.
Pokud tě zajima vic tak se obrat přimo na Dušana
ICQ Saxo VTS 341387729
mam ten samej motor a přišti tejden jedem do Kyjova na brzdu.
Upravu mi realizuje MACO=Dušan Tupy=GX Tuning SK
uprava hlavy
ostré vačky+řemenice
reg.tlaku paliva
soft.
kratka převodovka
Již udělal dva tyto motory s velice pěknym narustem bližicim se k 200ps na kolech.
Momentalně se upravuje muj a jeho XU9J4 mi16 1,9l
S tim že jeho bude dost HARDCORE tušim něco kolem 210 - 230ps.
Pokud tě zajima vic tak se obrat přimo na Dušana
ICQ Saxo VTS 341387729
Naposledy upravil(a) JEHLIK dne 17 bře 2006 15:33, celkem upraveno 1 x.
Re: Tuning Motoru BX
Takyto vykon bude mat Jehlix
http://fotky.azet.sk/fotka.phtml?i9=404 ... ft=6987757
http://fotky.azet.sk/fotka.phtml?i9=404 ... ft=6987757
Re: Tuning Motoru BX
142kW
-
AdieuD
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
kroutak neposunul dolu, jak by mohl, kdyz origo je 177 a novy je 180? Hmmm?instalater píše: Je na tom udělaný vše co udělat šlo včetně ostrých vaček .... nedělali akorát výfuk a chip je dělanej na zakázku ..... BXka mají pevný chip .... ale nevím jestli ho dělali přímo s motorem.
ale posunul těmi úpravami krouťák dolů
Ohledne ladeneho vyf. potrubi na GTi 16V, to je problem, protoze vyfukove potrubi uz je samo o sobe ladene. Nejvic ho poladis leda turbinou nebo hooodne tlustou penezenkou, protoze ani od Peugeotu nesezes nejaky vyfuk (leda od jedne nemecky firmy, bvypadlo mi jmeno, se da koupit "ladeny konec" cca za 15tis CZK...)
Jedine, co ho brzdi je plne programpovatelna RJ... cim ostatne zacit u auta, co ji nema, ze?
Re: Tuning Motoru BX
Pise posunul a ne zvedl. Cili kroutak je vyssi a jeho maximum je v nizsich otackach nez bylo maximum puvodne. A je zvykem nevytahovat zbytecne stary temata.AdieuD píše:kroutak neposunul dolu, jak by mohl, kdyz origo je 177 a novy je 180? Hmmm?instalater píše: Je na tom udělaný vše co udělat šlo včetně ostrých vaček .... nedělali akorát výfuk a chip je dělanej na zakázku ..... BXka mají pevný chip .... ale nevím jestli ho dělali přímo s motorem.
ale posunul těmi úpravami krouťák dolů
Ohledne ladeneho vyf. potrubi na GTi 16V, to je problem, protoze vyfukove potrubi uz je samo o sobe ladene. Nejvic ho poladis leda turbinou nebo hooodne tlustou penezenkou, protoze ani od Peugeotu nesezes nejaky vyfuk (leda od jedne nemecky firmy, bvypadlo mi jmeno, se da koupit "ladeny konec" cca za 15tis CZK...)
Jedine, co ho brzdi je plne programpovatelna RJ... cim ostatne zacit u auta, co ji nema, ze?
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"
-
AdieuD
- Příspěvky: 2531
- Registrován: 27 črc 2006 16:26
- Bydliště: V krabicce od T16
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tuning Motoru BX
me to zajima... To si mam zalozit nove tema? Ale plosimteBeaver píše:Pise posunul a ne zvedl. Cili kroutak je vyssi a jeho maximum je v nizsich otackach nez bylo maximum puvodne. A je zvykem nevytahovat zbytecne stary temata.AdieuD píše:kroutak neposunul dolu, jak by mohl, kdyz origo je 177 a novy je 180? Hmmm?instalater píše: Je na tom udělaný vše co udělat šlo včetně ostrých vaček .... nedělali akorát výfuk a chip je dělanej na zakázku ..... BXka mají pevný chip .... ale nevím jestli ho dělali přímo s motorem.
ale posunul těmi úpravami krouťák dolů
Ohledne ladeneho vyf. potrubi na GTi 16V, to je problem, protoze vyfukove potrubi uz je samo o sobe ladene. Nejvic ho poladis leda turbinou nebo hooodne tlustou penezenkou, protoze ani od Peugeotu nesezes nejaky vyfuk (leda od jedne nemecky firmy, bvypadlo mi jmeno, se da koupit "ladeny konec" cca za 15tis CZK...)
Jedine, co ho brzdi je plne programpovatelna RJ... cim ostatne zacit u auta, co ji nema, ze?
Re: Tuning Motoru BX
Vím že to je dost roků, kdy se toto téma probíralo, ale s tím, co je na fotkách jsem dokázal toto.
http://www.bxclub.cz/racing/" onclick="window.open(this.href);return false;
No a nyní buďte chytří....
http://www.bxclub.cz/racing/" onclick="window.open(this.href);return false;
No a nyní buďte chytří....
- LiberaleMiguel
- Příspěvky: 3089
- Registrován: 04 srp 2011 19:12
- Bydliště: Havířov
Re: Tuning Motoru BX
JirkaSec: Jestli to je to auto co myslim, tak klobouk dolu, videl jsem te uz nekolikrat na sprintech a lita to luxusne 
Re: Tuning Motoru BX
Myslíš správněLiberaleMiguel píše:JirkaSec: Jestli to je to auto co myslim, tak klobouk dolu, videl jsem te uz nekolikrat na sprintech a lita to luxusne
