
Došlo totiž k tomu že s ena nejmenovaném jiném foru hádáme já napsal :
do 38tis se vejdu s novýma pístama ( serie ), čepama pouzdrama čepu, pístníma kroučkama, vzbrusem valcu, výbrusem kliky plus nové uložení, nová ojniční ložiska, nové olej čerpadlo, tesnění pod makovici, simeringy kliky( všechyn tři ) , ventilama ( všema sacíma i výfukovýma, vč vodítek ) guferama ventilu, sadou tesněné pod sani a výfuky.. ano není v tom repase turba , ale osobne bych to už za GO považoval.. pokud si od toho odečtu DPH dostaniu se na hranici 30tis +-2-3tis podel toho co se ješte nekde vyvrbí ( neuvažoval jsem vodní pumpu , kterou jsme zatím nikdy nemenil ale do 1500 ji mám novou..
nevím co více si představovat pod pojemem GO motoru ( mluvím o motrou ne o dalších věcěch jako je IC, hadice, turbo atd.. ) .. to musím sehnat i novej blok aby to bylo považovaný za GO ? ( samozřejem mluvím o GO motoru ve "stock" stavu se stock případne lepšími díly ( třeba nahrazení tesnení pod hlavou kokovým - 1600,- nebo použití ARP šroubu, nepočítám samozřejm použití kováků pístu, které jsou pro 75% majitelu MKIII zbytečné.. )
ofšem jistej človek mi oponuje že GO motoru pod 100tis ( bavíme se o MKIII - není GO

ale není mi schopen vysvětlit co tam teda ještě musím udělat... ( výbrus válce, s rovnání bloku i hlavy nepíšu do ceny to mám zadarmo )
...kurna co teda jestě s tou GO mám dělat??