MarauderZ28 píše:ne mi jsme zastánci reaálnýho tuningu a hlavně přínosnýho tuningu a ne nesmyslů který jsou kontraproduktivní
přesně proč vymýšlet něco co už vymyšlené je a funguje to dobře ?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Tak ho alespon podporte....Vy jste fakkt
Vecernicku kolik si myslis,ze bys dostal z tohodle motoru koni navic kdybys ten vzduch uchladil napr. na 10 stupnu z okolni teploty 30 stupnu
Mysli....Nebo takhle:jede ti to lip kdyz je venku mraz???Nejede vid.Uz to chapes???Jd eo to ze do toho motoru stejne nedostanes vic vzduchu at delas co delas.Proc? Protoze je to atmosfera
ADD-Co takhle tam dat kompresor z G60??To by bylo panecku letadlo...Hmmm
Jestly ti muzu poradit dej tam komplet motor G60 kde je ic v podbehu dej si do auta Bombu s CO2 Hasicak natahni si k nemu hadicku co se pouzivaj na hasici systemi do specialu neni problem ji sehnat a pred sprintem si schlad IC kluci co jezdi do vrchu si tam cpou suchej led coz je jednodussi ale ty nechces jednodussi veci takze takhle budes spokojenej jeste doporucuju tu bobu dat do chromu jinak Co2 na intercooleru je fakt znat nedelam si z tebe prdel. a aby jses pak nemusel ptat znova takze ted napises dalsi vychytavku a to ze bys udelal u ty G60 nadobu kde by se ti plnil tlak a pak pri tlacitku by se ten tlak z ty nadoby sel prez ic to by jsi zap CO2 a pak do motoru tak tam budes mit problem s vahou vzduchu a s ridici jednotkou a dalsi vec musel by jsi dva dny jezdit aby jsi tu nadobu natlacil a stejne by tam nebyl vetsi tlak protze pokud si pamatuju Gckja tlacili od 0,8 az 1,1 a stlakem 1,1Bar neudelas tlak 2bary musel by jsi sject na pumpu a v kompresoru natlacit kompresorem na kola co dava nekdy az 5 baru tu nadobu a navic aby ti motor zvladnul ten tlak musel by jsi do nej hodne investovat pak te napadne Biturbo a tu nema cenu na 4valec davat. Ale co ti muzu doporucit kdyz uz tam budes mit G60 vykuchni kompresor a dej tam z Mercedesa tusim ze to je 230CLK a SLK ale zas je problem s prirubama a hadicema takze azver prodejto a kup VENTO VR6 podobna kastle poradnej motor a az nasetris nakych dalsich 150-200Tis dej tam Biturbo a kdyz to furt nebude stacit soupni druhou VR6ku dozadu abys mel Bi moto ale na ten druhej motor budes muset dat taky 2 turba pak do auta dej hodne Nitra na primes do paliva a hodne CO2 na chlazeni IC a bude to raketa s nejmene 1000PS. To co vymejslis ti je k nicemu raci tam hod motor s G60 a namesic te prejdou myslenky s vylepsovanim a pak postupuj podle meho navodu
Ale kompresor z Mercedesa bych si tam mohl dát, ale nevím co dál, pak IC a nakonec s tím bude sraní jak s malým děckem.
A náporový sání by nepomohlo?
Jako 90koníků stačí, ale chtěl bych to dostat na rovnou 100...
Jako jede to pěkně, ale prostě tomu něco chybí...
Spíš bych to viděl na Audi VR6 quatro
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000 Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900 And PRV
Ale kompresor z Mercedesa bych si tam mohl dát, ale nevím co dál, pak IC a nakonec s tím bude sraní jak s malým děckem.
A náporový sání by nepomohlo?
Jako 90koníků stačí, ale chtěl bych to dostat na rovnou 100...
Jako jede to pěkně, ale prostě tomu něco chybí...
Spíš bych to viděl na Audi VR6 quatro
náporový sání ti v tvým případě nemomůže, jen můžeš přivýst vzduch z znárazníku... nevím co by na nápor vzduchu říkala váha vduchu....
Ale kompresor z Mercedesa bych si tam mohl dát, ale nevím co dál, pak IC a nakonec s tím bude sraní jak s malým děckem.
A náporový sání by nepomohlo?
Jako 90koníků stačí, ale chtěl bych to dostat na rovnou 100...
Jako jede to pěkně, ale prostě tomu něco chybí...
Spíš bych to viděl na Audi VR6 quatro
náporový sání ti v tvým případě nemomůže, jen můžeš přivýst vzduch z znárazníku... nevím co by na nápor vzduchu říkala váha vduchu....
i kdybys pri jizde vytvoril naky ten "pretlak',tak si myslim,ze nejvetsi brzdou by byl filtr a taky ta klapka(nebo jak se tomu nadava u tohodle systemu nadava)
Ty potrebujes ten mirnej pretlak mit pred ventilama ale tem tam uz davno mit nebudes. Jenom podtlak. Spis bys potreboval aby se ti tim podtlakem v sacim traktu proudeni vzduchu "zrychlilo", ale to se ti stejne nepovede.
Alfoun píše:i kdybys pri jizde vytvoril naky ten "pretlak',tak si myslim,ze nejvetsi brzdou by byl filtr a taky ta klapka(nebo jak se tomu nadava u tohodle systemu nadava)
Ty potrebujes ten mirnej pretlak mit pred ventilama ale tem tam uz davno mit nebudes. Jenom podtlak. Spis bys potreboval aby se ti tim podtlakem v sacim traktu proudeni vzduchu "zrychlilo", ale to se ti stejne nepovede.
Airodynamický odpor vzrůstá s druhou mocninou rychlosti. Tím pádem pokud se vytvoří tlak při rychlosti 100kmh tak to musí projít rozhodně líp jak ty říkáš přes filtr a váhu a snížit podtlak v saní (před ventilama), z čehož vyplývá plynulejší a vytáčivější vlastnosti motoru, než u toho aby si vzduch musel motor natahovat sám
Pokud se porad bavime o tvem motoru tak jsi fantasta. Pri 100km/h... Jak myslis....Mohl bys mi teda vysvetlit system na tvem aute ,kterym bys tolik vzduchu do toho sani dostal.A nezapomen ze tam mas jeste skrtici klapku....
Ale kompresor z Mercedesa bych si tam mohl dát, ale nevím co dál, pak IC a nakonec s tím bude sraní jak s malým děckem.
A náporový sání by nepomohlo?
Jako 90koníků stačí, ale chtěl bych to dostat na rovnou 100...
Jako jede to pěkně, ale prostě tomu něco chybí...
Spíš bych to viděl na Audi VR6 quatro
Tak ty chces neco tunit a uz brecis ze to bude moc zrat lol tak si kup auto na plyn.. Kup si El Turbinu [/b]
Tailer: Kdo říkal že chci raketu která žere 100/100? Pár koníků může přidat spousta věcí (kor když chci jen pár koníku), které spotřebu nezvednou.
Alfoun: Ten golfík lítá 170kmh no problem. Nevím co myslíš tím systémem, ale vem si že kdybych vzal ten husí krk o průměru cca 8-10cm a navedl ho od předního nárazníku až do boku k tomu airboxu tak z toho bude náporový sání, a zkus si vystrčit hlavu při stovce a otevři pusu. Je to docela tlak. A klapka tomu zase tak moc vadit nebude, i když bude omezovat, ale od toho tam taky je, že?
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000 Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900 And PRV
bejt tebou tak vyndám katalizátor to bys měl poznat nejvíc a nic tím nezkurvíš a investice pár stokorun (jen bych se poradil s nějakým VW klubem slyšel sem, že u některejch aut to pak prej bylo horší, já to teda už dělal asi u 8mi druhů aut a vždy změna sakra k lepšímu)
MarauderZ28 píše:bejt tebou tak vyndám katalizátor to bys měl poznat nejvíc a nic tím nezkurvíš a investice pár stokorun (jen bych se poradil s nějakým VW klubem slyšel sem, že u některejch aut to pak prej bylo horší, já to teda už dělal asi u 8mi druhů aut a vždy změna sakra k lepšímu)
No to až po technický , ale to by chtelo rovnou svody celý. Ty prej dokážou opravdu hodně... (10kobylek)
No ja uz te presvedcovat nebudu.Mel jsem navedenej vzduch primo z otvoru v narazniku. takze naporovy sani a zadnej rozdil mezi sanim z motoru a nebo primo z naporu jsem nepoznal. A to jsem s 33(130k) lital takovejch 220. Vono taky pri takovy rychlosti nepoznas ty 3 kone navic.Taky pochop ze ta cesta,kudy ti tam vzduch proudi je moc dlouha. Radsi si vyndej ten kat jak psal Marauder. To na sto pro funguje
P.S. Uz vidim jak porad jezdis 170 a mas stejnou spotrebu jak pri 90
addPS: Neřekl jsem že jezdím 170, ale že to golfík umí.
3koně moc nepoznáš, ale 10 už jo a to je docela reálnej tuning v možnostech mé peněženky. Nejde totiž o to jestli ti to jede víc, ale za jak dlouho dokážeš vyvinout tu požadovanou rychlost...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000 Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900 And PRV
pokud budes potrebovatkone jen treba na sprint tak si odpoj alternator neprida to kone ale neubereje to a altik bere dost na skodovce to bylo znat a nebo auto odlehci
teda ať se na mě nikdo nezlobí, ale značně pochybuju o nějaký významný účinosti tohohle chlazení, to si dovedu představit teda jiný daleko účinější, ne že urvu vrtuly od chladiče a naprcám jí nad sání
MarauderZ28 píše:teda ať se na mě nikdo nezlobí, ale značně pochybuju o nějaký významný účinosti tohohle chlazení, to si dovedu představit teda jiný daleko účinější, ne že urvu vrtuly od chladiče a naprcám jí nad sání
Samo ze je provizorni, ale nejakej ucinek to mit bude kdyz je to "profi" drag racer...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
Zdravím chci se na něco zeptat a nehodlám kvůli tomu zakládat nové téma.Mám motor 2.0 16V a každý ví že by cesta přes filtr měla mít co nejkratší cestu a tak mě zajímá co se stane když dám váhu vzduchu přímo na klapku na motoru?Nebo tam musí být alespon nějaký ten centimetr trubky?Děkuji a snad jsem neměl blbou otázku