Chlazení vzduchu +jedna malá otázečka

Vše o úpravách motorů a vyfuků.

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_

Uživatelský avatar
Idaho
Moderátor
Příspěvky: 4345
Registrován: 24 kvě 2004 13:55
Bydliště: EU
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení vzduchu

Příspěvek od Idaho »

MarauderZ28 píše:ne mi jsme zastánci reaálnýho tuningu a hlavně přínosnýho tuningu a ne nesmyslů který jsou kontraproduktivní

8) přesně :) proč vymýšlet něco co už vymyšlené je a funguje to dobře ?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfoun »

Tak ho alespon podporte....Vy jste fakkt :D
Vecernicku kolik si myslis,ze bys dostal z tohodle motoru koni navic kdybys ten vzduch uchladil napr. na 10 stupnu z okolni teploty 30 stupnu :?:
Mysli....Nebo takhle:jede ti to lip kdyz je venku mraz???Nejede vid.Uz to chapes???Jd eo to ze do toho motoru stejne nedostanes vic vzduchu at delas co delas.Proc? Protoze je to atmosfera :alien:
ADD-Co takhle tam dat kompresor z G60??To by bylo panecku letadlo...Hmmm :twisted:
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

Uživatelský avatar
Tailer
Příspěvky: 314
Registrován: 07 kvě 2004 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tailer »

Jestly ti muzu poradit dej tam komplet motor G60 kde je ic v podbehu dej si do auta Bombu s CO2 Hasicak natahni si k nemu hadicku co se pouzivaj na hasici systemi do specialu neni problem ji sehnat a pred sprintem si schlad IC kluci co jezdi do vrchu si tam cpou suchej led coz je jednodussi ale ty nechces jednodussi veci takze takhle budes spokojenej jeste doporucuju tu bobu dat do chromu jinak Co2 na intercooleru je fakt znat nedelam si z tebe prdel. a aby jses pak nemusel ptat znova takze ted napises dalsi vychytavku a to ze bys udelal u ty G60 nadobu kde by se ti plnil tlak a pak pri tlacitku by se ten tlak z ty nadoby sel prez ic to by jsi zap CO2 a pak do motoru tak tam budes mit problem s vahou vzduchu a s ridici jednotkou a dalsi vec musel by jsi dva dny jezdit aby jsi tu nadobu natlacil a stejne by tam nebyl vetsi tlak protze pokud si pamatuju Gckja tlacili od 0,8 az 1,1 a stlakem 1,1Bar neudelas tlak 2bary musel by jsi sject na pumpu a v kompresoru natlacit kompresorem na kola co dava nekdy az 5 baru tu nadobu a navic aby ti motor zvladnul ten tlak musel by jsi do nej hodne investovat pak te napadne Biturbo a tu nema cenu na 4valec davat. Ale co ti muzu doporucit kdyz uz tam budes mit G60 vykuchni kompresor a dej tam z Mercedesa tusim ze to je 230CLK a SLK ale zas je problem s prirubama a hadicema takze azver prodejto a kup VENTO VR6 podobna kastle poradnej motor a az nasetris nakych dalsich 150-200Tis dej tam Biturbo a kdyz to furt nebude stacit soupni druhou VR6ku dozadu abys mel Bi moto ale na ten druhej motor budes muset dat taky 2 turba pak do auta dej hodne Nitra na primes do paliva a hodne CO2 na chlazeni IC a bude to raketa s nejmene 1000PS. To co vymejslis ti je k nicemu raci tam hod motor s G60 a namesic te prejdou myslenky s vylepsovanim a pak postupuj podle meho navodu 8)
www.btracing.cz autoservis, pneuservis, individuální úprava aut.

Opravy na splátky do 50 000tis pouze s OP

Diagnostika koncern včetně flash, budíků a airbagů
profi diagnostika BMW
Specializace BMW N54 335i

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfoun »

Co si z toho muze Vecernicek tak vybrat??Ja si myslim,ze to bude kit--->>>
IC+CO2 :D
Coz se mu kazdopadne vyplati 8)
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

Uživatelský avatar
Beaver
Příspěvky: 6553
Registrován: 17 srp 2004 09:01

Příspěvek od Beaver »

Alfoun píše:Co si z toho muze Vecernicek tak vybrat??Ja si myslim,ze to bude kit--->>>
IC+CO2 :D
Coz se mu kazdopadne vyplati 8)
A ještě na to bude za jízdy chcát :lol:
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm)
"Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení vzduchu

Příspěvek od Vecernicek »

Veruna mooc žere...

Ale kompresor z Mercedesa bych si tam mohl dát, ale nevím co dál, pak IC a nakonec s tím bude sraní jak s malým děckem.
A náporový sání by nepomohlo?
Jako 90koníků stačí, ale chtěl bych to dostat na rovnou 100...
Jako jede to pěkně, ale prostě tomu něco chybí...

Spíš bych to viděl na Audi VR6 quatro :lol:
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
honza 2.0 16v
Příspěvky: 1518
Registrován: 09 říj 2005 12:41
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení vzduchu

Příspěvek od honza 2.0 16v »

Vecernicek píše:Veruna mooc žere...

Ale kompresor z Mercedesa bych si tam mohl dát, ale nevím co dál, pak IC a nakonec s tím bude sraní jak s malým děckem.
A náporový sání by nepomohlo?
Jako 90koníků stačí, ale chtěl bych to dostat na rovnou 100...
Jako jede to pěkně, ale prostě tomu něco chybí...

Spíš bych to viděl na Audi VR6 quatro :lol:
náporový sání ti v tvým případě nemomůže, jen můžeš přivýst vzduch z znárazníku... nevím co by na nápor vzduchu říkala váha vduchu....

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení vzduchu

Příspěvek od Vecernicek »

honza 2.0 16v píše:
Vecernicek píše:Veruna mooc žere...

Ale kompresor z Mercedesa bych si tam mohl dát, ale nevím co dál, pak IC a nakonec s tím bude sraní jak s malým děckem.
A náporový sání by nepomohlo?
Jako 90koníků stačí, ale chtěl bych to dostat na rovnou 100...
Jako jede to pěkně, ale prostě tomu něco chybí...

Spíš bych to viděl na Audi VR6 quatro :lol:
náporový sání ti v tvým případě nemomůže, jen můžeš přivýst vzduch z znárazníku... nevím co by na nápor vzduchu říkala váha vduchu....
No to já právě taky nevím :twisted:

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfoun »

i kdybys pri jizde vytvoril naky ten "pretlak',tak si myslim,ze nejvetsi brzdou by byl filtr a taky ta klapka(nebo jak se tomu nadava u tohodle systemu nadava)
Ty potrebujes ten mirnej pretlak mit pred ventilama ale tem tam uz davno mit nebudes. Jenom podtlak. Spis bys potreboval aby se ti tim podtlakem v sacim traktu proudeni vzduchu "zrychlilo", ale to se ti stejne nepovede. :wink:
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vecernicek »

Alfoun píše:i kdybys pri jizde vytvoril naky ten "pretlak',tak si myslim,ze nejvetsi brzdou by byl filtr a taky ta klapka(nebo jak se tomu nadava u tohodle systemu nadava)
Ty potrebujes ten mirnej pretlak mit pred ventilama ale tem tam uz davno mit nebudes. Jenom podtlak. Spis bys potreboval aby se ti tim podtlakem v sacim traktu proudeni vzduchu "zrychlilo", ale to se ti stejne nepovede. :wink:
Airodynamický odpor vzrůstá s druhou mocninou rychlosti. Tím pádem pokud se vytvoří tlak při rychlosti 100kmh tak to musí projít rozhodně líp jak ty říkáš přes filtr a váhu a snížit podtlak v saní (před ventilama), z čehož vyplývá plynulejší a vytáčivější vlastnosti motoru, než u toho aby si vzduch musel motor natahovat sám :twisted:

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfoun »

Pokud se porad bavime o tvem motoru tak jsi fantasta. Pri 100km/h... Jak myslis....Mohl bys mi teda vysvetlit system na tvem aute ,kterym bys tolik vzduchu do toho sani dostal.A nezapomen ze tam mas jeste skrtici klapku.... :?:
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

Uživatelský avatar
Tailer
Příspěvky: 314
Registrován: 07 kvě 2004 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení vzduchu

Příspěvek od Tailer »

Vecernicek píše:Veruna mooc žere...

Ale kompresor z Mercedesa bych si tam mohl dát, ale nevím co dál, pak IC a nakonec s tím bude sraní jak s malým děckem.
A náporový sání by nepomohlo?
Jako 90koníků stačí, ale chtěl bych to dostat na rovnou 100...
Jako jede to pěkně, ale prostě tomu něco chybí...

Spíš bych to viděl na Audi VR6 quatro :lol:
Tak ty chces neco tunit a uz brecis ze to bude moc zrat lol tak si kup auto na plyn.. Kup si El Turbinu [/b]
www.btracing.cz autoservis, pneuservis, individuální úprava aut.

Opravy na splátky do 50 000tis pouze s OP

Diagnostika koncern včetně flash, budíků a airbagů
profi diagnostika BMW
Specializace BMW N54 335i

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení vzduchu

Příspěvek od Vecernicek »

Tailer: Kdo říkal že chci raketu která žere 100/100? Pár koníků může přidat spousta věcí (kor když chci jen pár koníku), které spotřebu nezvednou.

Alfoun: Ten golfík lítá 170kmh no problem. Nevím co myslíš tím systémem, ale vem si že kdybych vzal ten husí krk o průměru cca 8-10cm a navedl ho od předního nárazníku až do boku k tomu airboxu tak z toho bude náporový sání, a zkus si vystrčit hlavu při stovce a otevři pusu. Je to docela tlak. A klapka tomu zase tak moc vadit nebude, i když bude omezovat, ale od toho tam taky je, že?
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení vzduchu

Příspěvek od MarauderZ28 »

bejt tebou tak vyndám katalizátor to bys měl poznat nejvíc a nic tím nezkurvíš a investice pár stokorun (jen bych se poradil s nějakým VW klubem slyšel sem, že u některejch aut to pak prej bylo horší, já to teda už dělal asi u 8mi druhů aut a vždy změna sakra k lepšímu)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení vzduchu

Příspěvek od Vecernicek »

MarauderZ28 píše:bejt tebou tak vyndám katalizátor to bys měl poznat nejvíc a nic tím nezkurvíš a investice pár stokorun (jen bych se poradil s nějakým VW klubem slyšel sem, že u některejch aut to pak prej bylo horší, já to teda už dělal asi u 8mi druhů aut a vždy změna sakra k lepšímu)
No to až po technický :lol: , ale to by chtelo rovnou svody celý. Ty prej dokážou opravdu hodně... (10kobylek)

Uživatelský avatar
Alfoun
Příspěvky: 1071
Registrován: 12 říj 2005 11:53
Bydliště: now Smethwick,B-ham
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Alfoun »

No ja uz te presvedcovat nebudu.Mel jsem navedenej vzduch primo z otvoru v narazniku. takze naporovy sani a zadnej rozdil mezi sanim z motoru a nebo primo z naporu jsem nepoznal. A to jsem s 33(130k) lital takovejch 220. Vono taky pri takovy rychlosti nepoznas ty 3 kone navic.Taky pochop ze ta cesta,kudy ti tam vzduch proudi je moc dlouha. Radsi si vyndej ten kat jak psal Marauder. To na sto pro funguje :wink:
P.S. Uz vidim jak porad jezdis 170 a mas stejnou spotrebu jak pri 90
http://forum.corradoclub.cz
FB Corrado R32T
Corrado R32 turbo 509BHP/640NM
Yamaha YZF-R1 4XV 150hp

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení vzduchu

Příspěvek od Vecernicek »

addPS: Neřekl jsem že jezdím 170, ale že to golfík umí.
3koně moc nepoznáš, ale 10 už jo a to je docela reálnej tuning v možnostech mé peněženky. Nejde totiž o to jestli ti to jede víc, ale za jak dlouho dokážeš vyvinout tu požadovanou rychlost...
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
Tailer
Příspěvky: 314
Registrován: 07 kvě 2004 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tailer »

pokud budes potrebovatkone jen treba na sprint tak si odpoj alternator neprida to kone ale neubereje to 8) a altik bere dost na skodovce to bylo znat a nebo auto odlehci
www.btracing.cz autoservis, pneuservis, individuální úprava aut.

Opravy na splátky do 50 000tis pouze s OP

Diagnostika koncern včetně flash, budíků a airbagů
profi diagnostika BMW
Specializace BMW N54 335i

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Obrázek
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Vecernicek
Příspěvky: 982
Registrován: 29 říj 2005 09:54
Bydliště: Btrnio
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení vzduchu

Příspěvek od Vecernicek »

Co to je? To je to elektrický turbo? :smich:
VW Golf 2♂ 1,8 8V 66kW/90PS/5250 137Nm/3000
Seat Toledo Magnus ♂ 1,9 8V TDI 66kW/90PS/4000 202Nm/1900
And PRV

Uživatelský avatar
Tailer
Příspěvky: 314
Registrován: 07 kvě 2004 15:14
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Tailer »

Ne motor z trakturku na sekani zahrad :?: promin zemi ze rejpu 8)
www.btracing.cz autoservis, pneuservis, individuální úprava aut.

Opravy na splátky do 50 000tis pouze s OP

Diagnostika koncern včetně flash, budíků a airbagů
profi diagnostika BMW
Specializace BMW N54 335i

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Zemi »

Tailer píše:Ne motor z trakturku na sekani zahrad :?: promin zemi ze rejpu 8)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení vzduchu

Příspěvek od Zemi »

Vecernicek píše:Co to je? To je to elektrický turbo? :smich:
Jinak je to chlazeni intake manifoldu jak je videt...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení vzduchu

Příspěvek od MarauderZ28 »

teda ať se na mě nikdo nezlobí, ale značně pochybuju o nějaký významný účinosti tohohle chlazení, to si dovedu představit teda jiný daleko účinější, ne že urvu vrtuly od chladiče a naprcám jí nad sání :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení vzduchu

Příspěvek od Zemi »

MarauderZ28 píše:teda ať se na mě nikdo nezlobí, ale značně pochybuju o nějaký významný účinosti tohohle chlazení, to si dovedu představit teda jiný daleko účinější, ne že urvu vrtuly od chladiče a naprcám jí nad sání :o)
Samo ze je provizorni, ale nejakej ucinek to mit bude kdyz je to "profi" drag racer...

Obrázek
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení vzduchu

Příspěvek od MarauderZ28 »

to auto frajer zvedl tím, že se nadechl ne ? :o)
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Uživatelský avatar
Zemi
Moderátor
Příspěvky: 8749
Registrován: 29 čer 2004 19:52
Bydliště: 608372848
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení vzduchu

Příspěvek od Zemi »

MarauderZ28 píše:to auto frajer zvedl tím, že se nadechl ne ? :o)
Kejchnul...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ

> DOVOZ - ODTAH - PROVĚŘENÍ vozidel v celé EU <

tel. 608 372 848

Uživatelský avatar
MarAt
Příspěvky: 682
Registrován: 10 říj 2004 11:10
Bydliště: Česká republika
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení vzduchu

Příspěvek od MarAt »

To chlazení tam není trvale,maník si chtěl ochladit sání mezi jízdama :D ...inspirující
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz

Jean Paul
Příspěvky: 250
Registrován: 14 úno 2004 15:23

Příspěvek od Jean Paul »

Zdravím chci se na něco zeptat a nehodlám kvůli tomu zakládat nové téma.Mám motor 2.0 16V a každý ví že by cesta přes filtr měla mít co nejkratší cestu a tak mě zajímá co se stane když dám váhu vzduchu přímo na klapku na motoru?Nebo tam musí být alespon nějaký ten centimetr trubky?Děkuji a snad jsem neměl blbou otázku :oops:

Uživatelský avatar
MarauderZ28
Příspěvky: 3496
Registrován: 26 zář 2004 17:55
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Chlazení vzduchu

Příspěvek od MarauderZ28 »

některý auta maj váhu přímo na klapce třeba moje :o) ale nevím zda se to dá aplikovat na vše, řekl bych že ne
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51

"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"

Odpovědět

Zpět na „Tuning motoru + výfuky“