Nejsem si jist cim to je ale kdyz seslápnu za jízdy brzdu tak nejen ze to nebrzdí tak jak bych ocekával(jen to tak dobrzduje),ale kdyz ji seslápnu nekolikrát po sobe tak mi ztvrdne (brzda samozrejme) a mam takovej pocit jako kdyby proste nefungoval posilovac.Samozrejme v momente kdy ta brzda takhle ztvrdne tak to nebrzdi vubec.
Ma s tim nekdo nejaké zkusenosti?? Tipoval bych to na nejakej problém s posilovacem - ale jaký
Milhauzz píše:Do ted to brzdilo ok ? Nebo se to stupnuje??
Jak to brzdilo doted nevim.Auto jsem koupil po bouracce a dal dohromady.Kdyz bylo auto po laku tak jsem kvuli brzdam malem projel k sousedum na zahradu protoze mi to nebrzdilo vubec...byla vytahla hadice od podtlaku ktera vedla k brzdam.Tu jsem vrazil zpatky a zacalo to aspon trochu brzdit.
Nedovedu si predstavit co se vsechno mohlo pri te rane stat.Ten clovek asi brzdil az se neco pokazilo,proslapnul nejakou membranu
Odvzdusnoval jsem to ja.Myslim si,ze jsem uz nejaky to auto mel a odvzdusnil tak doufam,ze zrovna tohle neni ten problem (no i kdyz by to bylo mozna lepsi)
Jinak vcera jsem tam dal novy desticky,odvzdusnil cely auto znovu a je to porad stejny.
Co me ale prekvapilo je,ze jsem to vzal na valce na STK a ono to tam proslo! (upozornuju ze bez uplatku,kterej byl pripravenej)
Hmmmm... Mozna se po ty rane posral brzdovej valecek tam na posilovaci u motoru... Pokud to teda tyhle novy alfy maj, neznam je... Ale nejspis jo, jak by potom brzdily...
(nejen) UK (United Kingdom - Anglie) DOVOZ VOZIDEL - DÍLŮ
no zkus si nastartit, a pořádně sešlápnout brzdu.. ucítíč jestli ti jde dólu.. možná i uslyšíš jak ti fouká vzduch... může to bejt třeba ta hadice, nebo rovnou membrána v posilovači, což je na výměnu...
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
Fazeey píše:no zkus si nastartit, a pořádně sešlápnout brzdu.. ucítíč jestli ti jde dólu.. možná i uslyšíš jak ti fouká vzduch... může to bejt třeba ta hadice, nebo rovnou membrána v posilovači, což je na výměnu...
No když to sešlápnu tak takový "ufouknutí" slyším,ale včera jsem to zkoušel na nový služební Fábii a tam to slyšim taky a ta brzdí jako pes!
membrána v posilovači na výměnu: dá se měnit jen ta membrána a nebo celej posilovač? jo a máš nějakou cenovou představu na co tahle výměna cca vyjde?
Fazeey píše:no zkus si nastartit, a pořádně sešlápnout brzdu.. ucítíč jestli ti jde dólu.. možná i uslyšíš jak ti fouká vzduch... může to bejt třeba ta hadice, nebo rovnou membrána v posilovači, což je na výměnu...
No když to sešlápnu tak takový "ufouknutí" slyším,ale včera jsem to zkoušel na nový služební Fábii a tam to slyšim taky a ta brzdí jako pes!
membrána v posilovači na výměnu: dá se měnit jen ta membrána a nebo celej posilovač? jo a máš nějakou cenovou představu na co tahle výměna cca vyjde?
Takhle - ten samej problém jsem měl na A3... když sem to někde pral a chtěl zabrzdit, tak sem si nejdřív musel šlápnout na brzdu, ufouk se ten vzduch, ten pedal ztvrdnul a šel ztěžka, ale aspoň to brzdilo... když sem to sešláp jenom jednou tak mi jenom ufouk vzduch a brždění nikde... vyměňoval sem celej posilovač, nevim jestli de vyměnit membrána, možná jo, ale proč se s tim srát když sem posilovač sehnal za 800,- ..
V8 fbiturbu fautomatu hrabeto žeretojakkokot if ekomodu
Fazeey píše:no zkus si nastartit, a pořádně sešlápnout brzdu.. ucítíč jestli ti jde dólu.. možná i uslyšíš jak ti fouká vzduch... může to bejt třeba ta hadice, nebo rovnou membrána v posilovači, což je na výměnu...
No když to sešlápnu tak takový "ufouknutí" slyším,ale včera jsem to zkoušel na nový služební Fábii a tam to slyšim taky a ta brzdí jako pes!
membrána v posilovači na výměnu: dá se měnit jen ta membrána a nebo celej posilovač? jo a máš nějakou cenovou představu na co tahle výměna cca vyjde?
Takhle - ten samej problém jsem měl na A3... když sem to někde pral a chtěl zabrzdit, tak sem si nejdřív musel šlápnout na brzdu, ufouk se ten vzduch, ten pedal ztvrdnul a šel ztěžka, ale aspoň to brzdilo... když sem to sešláp jenom jednou tak mi jenom ufouk vzduch a brždění nikde... vyměňoval sem celej posilovač, nevim jestli de vyměnit membrána, možná jo, ale proč se s tim srát když sem posilovač sehnal za 800,- ..
No 800 bych taky neřešil.Asi se po něm začnu ptát...
vomy píše:Nejsem si jist cim to je ale kdyz seslápnu za jízdy brzdu tak nejen ze to nebrzdí tak jak bych ocekával(jen to tak dobrzduje),ale kdyz ji seslápnu nekolikrát po sobe tak mi ztvrdne (brzda samozrejme) a mam takovej pocit jako kdyby proste nefungoval posilovac.Samozrejme v momente kdy ta brzda takhle ztvrdne tak to nebrzdi vubec.
Ma s tim nekdo nejaké zkusenosti?? Tipoval bych to na nejakej problém s posilovacem - ale jaký
Díky všem jo je to u diesla (AR 156 2.4JTD)
No napřed znovu a důkladně odvzdušni celou brzdovou soustavu. Posilovač se zkouší tak že při vypnutém motoru šlápneš na brzdový pedál a pak začneš startovat, pedál se musí "propadnout".
Mé rady - mam taky diesela - vim ze u me u ropaka (a asi i u jinych) se na vytvoreni podtlaku pouziva vyveva, takze by problem mohl byt v ni, pak by problem mohl byt v te hadicce k posilovaci, nemusi byt derava, ale muze byt stara a jak v ni vznikne podtlak, tak se zacne jakoby vcucavat - zuzovat - to mi delalo na facku, po vymene desnej rozdil. Posledni co me napada je, ze urcite mas ABS, jak jsi to odvzdusnoval? pokud mas ABS, musis odvzdusnovat s nastartovanym motorem!!!!! jo a jeste by mohl byt problem v zatezaku - na zadni naprave je zatezove cidlo, ktere reguluje jak moc bude brzdit zadek podle zatizeni vozu - ale to nebude tvuj pripad, jelikoz to by ti brzdil aspon predek......
Mám sice jinej brzdovej system než ty vaše kárky ale měl jsem stejnej problém měký pedál až na doraz a brzdilo nic moc až po dalším sešlápnutí to bylo lepší a lepší ........ vyřešila to výměna brzd. válce ...... začalo to dělat po jisté době, co jsem intenzivně dupnul na brzdy ...... že prý se dá prošlápnout, zloit pružinka ve válci nebo co........ po té výměně to brzdilo v poho ale žádný jed .... bylo mi doporučeno zkontrolovat ABS, jestli mi přes něj neutíká tlak zpět do zásobní nádržky ... bohužel jsem se k tomu ještě nedostal ..... ale jak říkám, mám jiný systém brzd
Já bych se tak neradoval, protože na A3 800,- je O.K. ale to je koncernová věc (pasuje z Golf, Octavia atd.) a na šroťácích je jich mraky. Na tu alfu to bude určitě dražší, ale zkus se zeptat na šroťáku za to nic nedáš.
ACEMajky píše:Mé rady - mam taky diesela - vim ze u me u ropaka (a asi i u jinych) se na vytvoreni podtlaku pouziva vyveva, takze by problem mohl byt v ni, pak by problem mohl byt v te hadicce k posilovaci, nemusi byt derava, ale muze byt stara a jak v ni vznikne podtlak, tak se zacne jakoby vcucavat - zuzovat - to mi delalo na facku, po vymene desnej rozdil. Posledni co me napada je, ze urcite mas ABS, jak jsi to odvzdusnoval? pokud mas ABS, musis odvzdusnovat s nastartovanym motorem!!!!! jo a jeste by mohl byt problem v zatezaku - na zadni naprave je zatezove cidlo, ktere reguluje jak moc bude brzdit zadek podle zatizeni vozu - ale to nebude tvuj pripad, jelikoz to by ti brzdil aspon predek......
U ABS s nastartovaným motorem?? Tak to jsem nikdy neslyšel a nikdy nedělal..... Nehádám se,ale zdá se mi to jako nesmysl...ale jak říkám,třeba máš pravdu.
Tipuju posilovač, při šlápnutí na brzdu mi u Favorita syčel taky, tuším že tam se to vyřešilo nějakým těsněním, už se nepamatuju. Každopádně to bude nějakej únik tlaku (nebo podtlaku), takže postup bude podobnej - něco utěsnit a pokud to nejde, tak vyměnit.
Toyota Supra 2.5 twin turbo (208 kW/360 Nm)
Lexus RX400h 3.3 VVTi '06 (205 kW/418 Nm)
Lexus NX300h 2.5 Hybrid '16 (145 kW/207 Nm)
Lexus IS200 2.0 VVTi (115 kW/200 Nm) "Vždycky můžete spát v autě, ale nikdy nemůžete řídit dům"