Výroba výfukoých svodu na turbo motor
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
Výroba výfukoých svodu na turbo motor
na NA motor jsou svody co do tvaru atd dost komplikované, jak je to u turbo motoru ?
stačí proste trubky spojené do příruby, musí mít stejnou dýlku ?
Turbo bude mít náběh už v nízkých otáčkách, takže běh motoru na NA plnění bude minimální..
Potřebuji nekoho na trase Plzen -PB -Praha -JH - MB kdo by vyrobil svody na zakázku..
stačí proste trubky spojené do příruby, musí mít stejnou dýlku ?
Turbo bude mít náběh už v nízkých otáčkách, takže běh motoru na NA plnění bude minimální..
Potřebuji nekoho na trase Plzen -PB -Praha -JH - MB kdo by vyrobil svody na zakázku..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- honza 2.0 16v
- Příspěvky: 1518
- Registrován: 09 říj 2005 12:41
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba výfukoých svodu na turbo motor
v MB (http://sweb.cz/rene.kramar/Kitcar.htm) jednomu klukovi z coupe clubu stvořili toto.:
http://www.fiatcoupe.cz/index.php?id=40 ... 2&offset=0 , a jen proto , že by svodům musela uhnout klimoška..
každá větev stejně dlouhá bejt nemusí , i když se o to někteří úspěšně snaží:
http://www.speedshop.ch/fiat.htm
teď jeden člověk na coupe clubu se pokouší udělat náhradu seriových 20VT svodů , který rádi praskaj novejma svodama podobnejm seriovým svodům na 16VT coupečku
princip je takovej , že od 1 válce až po 5 vede rozšiřující se trubka, do který postupně ústěj jednotlivý trubky od válců po 5 válci následuje zatáčka k turbu a příruba... teoreticky by to fungovat mohlo , ale laďěný to nebude , protože tam na to není moc místa...
http://www.fiatcoupe.cz/index.php?id=40 ... 2&offset=0 , a jen proto , že by svodům musela uhnout klimoška..
každá větev stejně dlouhá bejt nemusí , i když se o to někteří úspěšně snaží:
http://www.speedshop.ch/fiat.htm
teď jeden člověk na coupe clubu se pokouší udělat náhradu seriových 20VT svodů , který rádi praskaj novejma svodama podobnejm seriovým svodům na 16VT coupečku
princip je takovej , že od 1 válce až po 5 vede rozšiřující se trubka, do který postupně ústěj jednotlivý trubky od válců po 5 válci následuje zatáčka k turbu a příruba... teoreticky by to fungovat mohlo , ale laďěný to nebude , protože tam na to není moc místa...
Re: Výroba výfukoých svodu na turbo motor
ok v poho co použil z amatroš na ty svody? normál nerez?? jakou tloušku stěn použít? prumer zachovám seriovej - ale jak ? litinové svody jsou odlite a nemají kruhový pruřezhonza 2.0 16v píše:v MB (http://sweb.cz/rene.kramar/Kitcar.htm) jednomu klukovi z coupe clubu stvořili toto.:
http://www.fiatcoupe.cz/index.php?id=40 ... 2&offset=0 , a jen proto , že by svodům musela uhnout klimoška..
každá větev stejně dlouhá bejt nemusí , i když se o to někteří úspěšně snaží:
http://www.speedshop.ch/fiat.htm
teď jeden člověk na coupe clubu se pokouší udělat náhradu seriových 20VT svodů , který rádi praskaj novejma svodama podobnejm seriovým svodům na 16VT coupečku
princip je takovej , že od 1 válce až po 5 vede rozšiřující se trubka, do který postupně ústěj jednotlivý trubky od válců po 5 válci následuje zatáčka k turbu a příruba... teoreticky by to fungovat mohlo , ale laďěný to nebude , protože tam na to není moc místa...

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Výroba výfukoých svodu na turbo motor
kdyz jsen delal svody, tak prirubu jsem nechal vyriznout stejnou jako tesneni a prumer trubky byl stejnej, jako vetsi prumer ovalu kanalu...material beznej nerez, stena 1,5mm, kvuli snazsimu vareni
slo o tdi se skoro dvojnasobnym plnicim tlakem...
kdyby nekdo chtel prirubu na 1,9 tdi, mam jeste jednu Ak v supliku
slo o tdi se skoro dvojnasobnym plnicim tlakem...
kdyby nekdo chtel prirubu na 1,9 tdi, mam jeste jednu Ak v supliku

wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
z vlastní zkušenosti, viděl jsem hodně nerezových přírub popraskaných, šel bych do železa, není nerez jako nerez, je vhodných pár nerezů z řady 17, ale které, to už nevím, jinak z řady 13 a 14 prý nic moc, mám pocit (je možné že se mýlím), že vhodná je nerez pod označením AKV, ale ber to s rezervou
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
vím že 17 je všeobecně braná jako nerez a je to nerez, ale není jediná, je dražší než ostatní ale jsou, jak zjistím dám vědět, ale co vím tak např nerezové nádobí se převážně dělá z jiné jak 17, bazény taky
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
vyžíhání, jednoznačně správně
a když budete tu nerez shánět, berte odolnou vysokým teplotám nebo prostě a jednoduše na výfuky
jinak opravdu ráda praská
k té šířce, resp. průřezu, může se trochu zvětšovat, ale plyny by ti měly expandovat až v turbu, takže lepší zachovat průřez jako z hlavy
a samozřejmě pozor na ostré přechody, dochází tam zbytečně k víření a tedy ztrátám
a když budete tu nerez shánět, berte odolnou vysokým teplotám nebo prostě a jednoduše na výfuky
jinak opravdu ráda praská
k té šířce, resp. průřezu, může se trochu zvětšovat, ale plyny by ti měly expandovat až v turbu, takže lepší zachovat průřez jako z hlavy
a samozřejmě pozor na ostré přechody, dochází tam zbytečně k víření a tedy ztrátám
vzdělání není zárukou inteligence
k té šířce, resp. průřezu, může se trochu zvětšovat, ale plyny by ti měly expandovat až v turbu, takže lepší zachovat průřez jako z hlavy
a samozřejmě pozor na ostré přechody, dochází tam zbytečně k víření a tedy ztrátám
zcela souhlas, jen dodám raději větší radiusy jak menší
a samozřejmě pozor na ostré přechody, dochází tam zbytečně k víření a tedy ztrátám
zcela souhlas, jen dodám raději větší radiusy jak menší
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
nerez je ocel třídy 17 xxx viz. http://www.pronton.cz/nerez.html
BMW 750iAL BiTurbo PRODÁNO, nyní KAWASAKI ZX10R
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
>>>Pneuservis, Klimatizace<<<
>>>Antény a satelity<<< http://www.volny.cz/antenysatelity
já vím že oceli třídy 17 jsou nerezi, dělal jsem 6 let v nástrojárně, jen píšu že jsou další oceli, které prostě nerezavějí a jsou ti je schopný prodat jako nerez, a objevují se od 13 do 16, záleží na množství legovaných přísad jako chrom, vanad, atd, proč například nerezaví chromvanadiové nářadí i když to není z oceli 17 ? ,no já nevím asi je to ze dřeva a hotovo, už sem nelezu, idaho když tak přes sz
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: Výroba výfukoých svodu na turbo motor
jasny, oceli se zvysenou korozivzdornosti, nerozciluj se hned...
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
No já mam svody od http://www.ssautochrome.com
Údajně jsou z AISI 321 nerezu (ČSN 17248, DIN W.Nr. 1.4541)
Čas ukáže jestli prasknou nebo ne.
Tady něco o vlastnostech a použití nerez ocelí http://www.terapol.cz/vlastnostiapouziti.php

Údajně jsou z AISI 321 nerezu (ČSN 17248, DIN W.Nr. 1.4541)
Čas ukáže jestli prasknou nebo ne.
Tady něco o vlastnostech a použití nerez ocelí http://www.terapol.cz/vlastnostiapouziti.php

- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
howado píše:No já mam svody od http://www.ssautochrome.com
Údajně jsou z AISI 321 nerezu (ČSN 17248, DIN W.Nr. 1.4541)
Čas ukáže jestli prasknou nebo ne.
Tady něco o vlastnostech a použití nerez ocelí http://www.terapol.cz/vlastnostiapouziti.php


crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
Já vimMarAt píše:howado píše:No já mam svody od http://www.ssautochrome.com
Údajně jsou z AISI 321 nerezu (ČSN 17248, DIN W.Nr. 1.4541)
Čas ukáže jestli prasknou nebo ne.
Tady něco o vlastnostech a použití nerez ocelí http://www.terapol.cz/vlastnostiapouziti.php
![]()

Ale zatim drží

napsals to správně, ale jako nástrojař bys mohl vědět, že se používá legovacích přísadkentoya píše:já vím že oceli třídy 17 jsou nerezi, dělal jsem 6 let v nástrojárně, jen píšu že jsou další oceli, které prostě nerezavějí a jsou ti je schopný prodat jako nerez, a objevují se od 13 do 16, záleží na množství legovaných přísad jako chrom, vanad, atd, proč například nerezaví chromvanadiové nářadí i když to není z oceli 17 ? ,no já nevím asi je to ze dřeva a hotovo, už sem nelezu, idaho když tak přes sz
ne legovaných

vzdělání není zárukou inteligence
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba výfukoých svodu na turbo motor
MarAt: copak neni to dobrá značka?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
jsem lehce mimo co tím mylsíš??kentoya píše:k té šířce, resp. průřezu, může se trochu zvětšovat, ale plyny by ti měly expandovat až v turbu, takže lepší zachovat průřez jako z hlavy
a samozřejmě pozor na ostré přechody, dochází tam zbytečně k víření a tedy ztrátám
zcela souhlas, jen dodám raději větší radiusy jak menší
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
vypadaj hezky až otestuješ dej věděthowado píše:No já mam svody od http://www.ssautochrome.com
Údajně jsou z AISI 321 nerezu (ČSN 17248, DIN W.Nr. 1.4541)
Čas ukáže jestli prasknou nebo ne.
Tady něco o vlastnostech a použití nerez ocelí http://www.terapol.cz/vlastnostiapouziti.php


Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: Výroba výfukoých svodu na turbo motor
Idaho : asi polomery ohybu potrubi 
pokud to nebudes delat z trubek a kolinek, tam je polomer vetsinou danej, co ja vim

pokud to nebudes delat z trubek a kolinek, tam je polomer vetsinou danej, co ja vim

wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba výfukoých svodu na turbo motor
a nebo krátký ... 
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Už je mam namontovaný od července 2005 a zatím v poho.Idaho píše:vypadaj hezky až otestuješ dej věděthowado píše:No já mam svody od http://www.ssautochrome.com
Údajně jsou z AISI 321 nerezu (ČSN 17248, DIN W.Nr. 1.4541)
Čas ukáže jestli prasknou nebo ne.
Tady něco o vlastnostech a použití nerez ocelí http://www.terapol.cz/vlastnostiapouziti.php
- ted myslím hlavně kvuli tomu podivnému tvaru a podle mne až moc velké délce ( ale neznám SXko třeba to tam jinak nejde..
)
Hodně lidí mi upozorňovalo že svody XS-POWER "www.ssautochrome.com" praskají. No uvidíme

Tenhle tvar maji svody pro T25/T28 turba, já mam GARRETT GT28R.
Pak se ještě dělají svody pro T3/T4 turba obrázek níže.
"TOP MOUNT" svody pro T3/T4 turba.MarauderZ28 píše:a nebo krátký ...
Re: Výroba výfukoých svodu na turbo motor
Aha u mého vozu ( současného -TT ) je to řešeno po třech krátkych rovných trubkach ( prostřední kratounka a dve krajní delší - sbíhá se do trojuhelníku s nizkou výškou ) - zatím co říkal Taboo tak delka a tvar svodu by u turba nemělo hrát téměř žádnou roli ( práve u tech svodu do 20-25cm ) pokud se zachová to že tam bude minimálně restrikcí ( ostré přechody atd... )Lukaash píše:Idaho : asi polomery ohybu potrubi
pokud to nebudes delat z trubek a kolinek, tam je polomer vetsinou danej, co ja vim
právě uvažuju nad výrobou pro jiný vuz, která je ale sice šestivál taky ale bude v singlu..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- MarAt
- Příspěvky: 682
- Registrován: 10 říj 2004 11:10
- Bydliště: Česká republika
- Kontaktovat uživatele:
Re: Výroba výfukoých svodu na turbo motor
Sám sem zvědavej,protože někomu drží(ale tipuju to tak na 25% šanci)...
crx 4x4 boosted- 10.23s
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
8x národní rekord ve sprintu na 1/4míle
exige gt3,gsx,mr2,200sx aj.
www.marat.cz
zcela souhlas, jen dodám raději větší radiusy jak menší
tím básník myslel, u turba to není až tak podstatné u NA motorů je to znát, ale myšleno bylo kolena s větším radiusem, tudíž že pokud svařím 4 kolena v jeden anuloid a ten bude mít středový průměr co já vím 35 anebo druhý který bude mít 40, tak ten 40 by měl být obvzláště u NA motorů lepší u turba jen nepatrně
legovaných - legovacích, upsal jsem se
tím básník myslel, u turba to není až tak podstatné u NA motorů je to znát, ale myšleno bylo kolena s větším radiusem, tudíž že pokud svařím 4 kolena v jeden anuloid a ten bude mít středový průměr co já vím 35 anebo druhý který bude mít 40, tak ten 40 by měl být obvzláště u NA motorů lepší u turba jen nepatrně
legovaných - legovacích, upsal jsem se
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz