líné auto v nízkých a středních otáčkách
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
líné auto v nízkých a středních otáčkách
minulý rok jsem potřeboval vyměnit shnilý výfuk... nechal jsem si udělat plnoprůchozí, tzn za svody 4-2-1 jen trubka (kat pryč) a pak až průchozí koncový tlumič..... ve vysokých otáčkách to táhne pěkně, ale v nízkých a středních mi auto připadne takové líne a málo reaguje na plyn... problém je, že v do těch vysokých otáček se při běžné jízdě (město, rozbitá silnice) moc nedostanu... takže je to celkem opruz... mohl by v tomto případé pomoci třeba rezonátor, nebo středový tlumič, nebo sportovní katalyzátor? něco jsem právě četl o tom, že je potřeba zachovat ve výfukovém potrubí nějaké zpětné tlaky....
Honda CRX ED9
Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách
hej. to je uplne normalne ze ti to nejede.
hod spet katalizator a / alebo normal tlmic
hod spet katalizator a / alebo normal tlmic
Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách
louis_c píše:minulý rok jsem potřeboval vyměnit shnilý výfuk... nechal jsem si udělat plnoprůchozí, tzn za svody 4-2-1 jen trubka (kat pryč) a pak až průchozí koncový tlumič..... ve vysokých otáčkách to táhne pěkně, ale v nízkých a středních mi auto připadne takové líne a málo reaguje na plyn... problém je, že v do těch vysokých otáček se při běžné jízdě (město, rozbitá silnice) moc nedostanu... takže je to celkem opruz... mohl by v tomto případé pomoci třeba rezonátor, nebo středový tlumič, nebo sportovní katalyzátor? něco jsem právě četl o tom, že je potřeba zachovat ve výfukovém potrubí nějaké zpětné tlaky....
no právě, tim to bude, hodně lidí si myslí, že čím líp zprůchodní cestu výf.plynům tím líp

Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách
Takhle jak jsi to udělal by byl ideál pro přeplnovanej motor , ne por NA, to není chyb , to je "fjučurka"T-O-M píše:louis_c píše:minulý rok jsem potřeboval vyměnit shnilý výfuk... nechal jsem si udělat plnoprůchozí, tzn za svody 4-2-1 jen trubka (kat pryč) a pak až průchozí koncový tlumič..... ve vysokých otáčkách to táhne pěkně, ale v nízkých a středních mi auto připadne takové líne a málo reaguje na plyn... problém je, že v do těch vysokých otáček se při běžné jízdě (město, rozbitá silnice) moc nedostanu... takže je to celkem opruz... mohl by v tomto případé pomoci třeba rezonátor, nebo středový tlumič, nebo sportovní katalyzátor? něco jsem právě četl o tom, že je potřeba zachovat ve výfukovém potrubí nějaké zpětné tlaky....
no právě, tim to bude, hodně lidí si myslí, že čím líp zprůchodní cestu výf.plynům tím lípale ono je to zpočítaný, že tam musí být i jistý odpor, proto teď máš "díru" ve středních otáčkách .

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách
co si sehnat z5 origo?
wheelseller... http://picasaweb.google.com/LukaashCR/Wheels
Re: líné auto v nízkých a středních otáčkách
asi nejlepší řešení, možná sport katík a třeba i dohladit rezonátorem ) není nutné ) ale originám bude v tomhlepřípadě nej řešeníLukaash píše:co si sehnat z5 origo?
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
nevím, nevím, ale u turbo motoruz mám naopka zkušenost že bez koncvového tlumiče ajen trubka jede lépeleon.zl píše:obdobne se mi po vymene koncoveho tlumice a filtru sani pippercros chova turbomotor, jde to pak nejak odstranit pri chipovani, kdyz budou muset delat chip na zakazku?

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz