Motor pro Rapida....
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma, Libor12, Tom_
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Motor pro Rapida....
Tak nejak se jiz divam po dilech na motor 1.6 MPi z feldy jenz budu davat do Rapida. Ale porad se nemuzu rozhodnout zda zachovat MPi ci predelat na 2x karburator.
mate nekdo skusenosti s touto zmenou? Nekdo pise ze karburator jde lip vyladit a jini zase opak...nevim, moc s tim zkusenosti nemam, proto bych byl rad, kdybych o tom vedet vic nez to zacnu postupne kupovat.
DIK
mate nekdo skusenosti s touto zmenou? Nekdo pise ze karburator jde lip vyladit a jini zase opak...nevim, moc s tim zkusenosti nemam, proto bych byl rad, kdybych o tom vedet vic nez to zacnu postupne kupovat.
DIK
VW PASSAT B5
Re: Motor pro Rapida....
A proč tam nechceš dát 1,4 100koňovku z fábije?? Jak si to měl v plánu, to by bylo lehčí a jelo by to líp.
Felicia 1.3MPi Smraďoch racing!!!
www.hana-tuners.org
www.hana-tuners.org
Re: Motor pro Rapida....
No jasný já jen, že ten 16ti ventil by bylo uplně jiný kafe.
Ale jinak bych se snažil vykoumat spíš ty dva karbece, to má podle mě větší potenciál.
Ale jinak bych se snažil vykoumat spíš ty dva karbece, to má podle mě větší potenciál.
Felicia 1.3MPi Smraďoch racing!!!
www.hana-tuners.org
www.hana-tuners.org
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor pro Rapida....
Musis brat i v potaz, ze zustane aspon nejakou dobu serie prevodovka....a ta by ty tocky nevydrzela...
VW PASSAT B5
Re: Motor pro Rapida....
Ta 1,4 z té Fabie ti tam asi moc lehce nepůjde, to zpíš tu 1,6 z Fildy a přes 100 koní ztoho vyždímeš. Ale ten motor uplně překopat.Fiesta píše:a uvidime...treba se s tou 1.6 dostanu pres 100 poniku
FUCK AIRRIDE
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor pro Rapida....
Butcho píše:Ta 1,4 z té Fabie ti tam asi moc lehce nepůjde, to zpíš tu 1,6 z Fildy a přes 100 koní ztoho vyždímeš. Ale ten motor uplně překopat.Fiesta píše:a uvidime...treba se s tou 1.6 dostanu pres 100 poniku
Vsak tam prijde 1.6 z Feldy

uvidime...skusim to zatim s puvodnim pajslem ( mozna vylestim vnitrek bloku a ojnice) a spis skusim co vsechno to vydrzi s ruznymi modifikacemi hlavy...
Naposledy upravil(a) Fiesta dne 26 bře 2006 21:00, celkem upraveno 1 x.
VW PASSAT B5
Re: Motor pro Rapida....
narval bych tam 2 tříválce z fóbije , jeden dopředu a druhej dozadu 

- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor pro Rapida....
Nick píše:narval bych tam 2 tříválce z fóbije , jeden dopředu a druhej dozadu


VW PASSAT B5
Re: Motor pro Rapida....
kámoš měl v rapidu filcku 1,3 , ale měl tam karbec . DO sedla to táhlo jako kráva
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor pro Rapida....
já mám volnýho Northstara 300 HP, ten tam dej 

Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor pro Rapida....
a sedet budu na predni kapoteMarauderZ28 píše:já mám volnýho Northstara 300 HP, ten tam dej


VW PASSAT B5
Re: Motor pro Rapida....
kurna hend bych do toho šel, ale mám nasmlouvané dvě supry, na kterých budu dělat jakmile dodělám svou.. - takže práce jak na kosteleFiesta píše:a sedet budu na predni kapoteMarauderZ28 píše:já mám volnýho Northstara 300 HP, ten tam dej![]()
...ale kdyby nekdo pomohl se zastavbou s tim ze to bude i jezdit tak bych do toho i sel...

Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
- Fiesta
- Příspěvky: 2576
- Registrován: 27 bře 2004 18:16
- Bydliště: Olomouc-Mohelnice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor pro Rapida....
Prave...mi mame taky na dilne plnej dvur...ale auto je porad takze uvidime jak budu spokojenej s tou 1.6 a terba do dvou sezon to jeste vymenim
VW PASSAT B5
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor pro Rapida....
kentoya: to tam spis muze dat tu 1,6 ktera tam lip pasuje a prevrtat ji 

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
nevím nevím 1,4 mpi je shodnej motor s favem třikrát uložená klika s výztuhou uložení hlavních šálů kliky, mám ho rozdělanej, nic na složitýho tom nevidím a navíc je to motor škoda, když už tam budu chtít dát wwwww tak 1,8 16v at to za to stojí
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor pro Rapida....
kentoya: ajo mas pravdu na to sem uplne zapomnel, tak to by byla ta 1,4 odost lepsi a co ta 1,4 16v to je taky ten starej blok nebo uz VW motor?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
ta 1,4 16v je uz VW řekl bych lepší jak 1,6 z fildy,
ta potvůrka z fildy jde sice upravit, ale ta 1,4 má slušnej výkon v základu a furt je to 16v místo 8v
ale když VW motor stále mi vychází nejlíp 1,8 16v
ta potvůrka z fildy jde sice upravit, ale ta 1,4 má slušnej výkon v základu a furt je to 16v místo 8v
ale když VW motor stále mi vychází nejlíp 1,8 16v
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
Re: Motor pro Rapida....
1,6ka je litina,takže docela těžkej motor a výkonově taky nic moc...Nejlepší je upravit do favo bloku kliku z fabie (1,4 50 kW) a vrtáním na 77 (obsah 1450,stačí seriový těsnění,bez ůprav bloku,přehonování starejch vložek) nebo vrtánim 78 (cca 1500,upravit blok a new vložky,někdo to dělá i ze starejch ale už tam moc masa nezbyde) No a trochu si vyhraješ s hlavou,lepší vačku,svody atd. a 100 koníků je tam taky.
Kdyžtak koukni na http://www.skoda-upravy.wz.cz/main/index.php?co=9
Kdyžtak koukni na http://www.skoda-upravy.wz.cz/main/index.php?co=9
Naposledy upravil(a) TUNER dne 29 bře 2006 08:20, celkem upraveno 1 x.
Můj mazel je škoda 130 - 1,8 T
nečetl jsem to celé....
dal bych tam motor z golfa , 1.8gti...
jinak na tu fedu 1.6 bych dal karbec z golfa, myslím si že je to lepší...
dal bych tam motor z golfa , 1.8gti...
jinak na tu fedu 1.6 bych dal karbec z golfa, myslím si že je to lepší...
VRAKOVIŠTĚ PEUGEOT
https://www.facebook.com/pages/Peugeot- ... 2582699873
Specialista na vozy Peugeot - použité díly - servis
https://www.facebook.com/pages/Peugeot- ... 2582699873
Specialista na vozy Peugeot - použité díly - servis
jj jako hugo
když motor VW tak z golfa 1,8 gti
feldu 1,6 bych nedával
a jinak s motorem z fáčka a strkat do něj kliku z fabky, to bych nedělal, protože motor z fabky má navíc tu litinovou výztuhu, která fačku chybí, takže raděj motor z fábky, převrtat na 1,5 vačka aspon z fildy 136, a jsi na tom líp
když motor VW tak z golfa 1,8 gti
feldu 1,6 bych nedával
a jinak s motorem z fáčka a strkat do něj kliku z fabky, to bych nedělal, protože motor z fabky má navíc tu litinovou výztuhu, která fačku chybí, takže raděj motor z fábky, převrtat na 1,5 vačka aspon z fildy 136, a jsi na tom líp
IQ sice stylingem nenahradíš, taboo ti ho taky nezvedne, ale dokáže rozšířit brutálně obzory 
http://www.odtahove-sluzby.cz

http://www.odtahove-sluzby.cz
- UDO BIERHANZEL von RS
- Příspěvky: 155
- Registrován: 26 črc 2005 18:46
- Bydliště: Sudety
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor pro Rapida....
Myslím, že by to chtělo úplně jinej motor.... Víme paneTUNER píše:1,6ka je litina,takže docela těžkej motor a výkonově taky nic moc...Nejlepší je upravit do favo bloku kliku z fabie (1,4 50 kW) a vrtáním na 77 (obsah 1450,stačí seriový těsnění,bez ůprav bloku,přehonování starejch vložek) nebo vrtánim 78 (cca 1500,upravit blok a new vložky,někdo to dělá i ze starejch ale už tam moc masa nezbyde) No a trochu si vyhraješ s hlavou,lepší vačku,svody atd. a 100 koníků je tam taky.
Kdyžtak koukni na www.skodaupravy.cz

Škoda 130RS Turbo .... 12.9s
- MarauderZ28
- Příspěvky: 3496
- Registrován: 26 zář 2004 17:55
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor pro Rapida....
Northstar, to víme všichni ....
Chevy Camaro Z28, LT4 383cui, Powerdyne supercharger, Edelbrock nitro etc. & Chevy Impala SS, LT1 350cui, K&N intake, Hooker exhaust etc. & Chevy Corvette C5 Z51
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
"forget the gym, Camaro has all the muscle you need"
Re: Motor pro Rapida....
Lidicky krasny je jak tu basnite dam tam tohle dam tam tamhleto u starejch motoru je to tak nak vcajku ale jakmile to ma RJ, tak ste v haji. Polovina lidi tu nema absolutne potuchy co obnasi narvat nekam neco jako 1.4 MPi nebo este hur 1.4 16V.
Vim o cem mluvim davam do fabie 1.4 16V z puvodniho HTP a jako mam auto rozebrany na kasli a vsechno slo ven, dat tam motor je prkotina pro maliho kluka ale nastartovat to to jako neni jak me tu prijde, ze si vsichni mysli mavnuti proutku.
Dejme tomu 1.4 16V kdyby nebyl zadnej problem v uchyceni atd. nebo se to poresilo meli ste to treba i s prevodovkou a napravama jako ja prevarit par uchytu na rapidu je to nejmensi zlo. Ale dal prichazi elektrika, pokud k tomu nemate elektriku z danyho auta ze kteryho je motor to znamena z jednoho auta motor, motorovou elektriku a interierovou elektriku tak si muzete jit hodit masli, uz sem myslel ze si ji taky hodim. Musite mit vsechno z jednoho auta, dobre motor ne ale elektrika musi byt jedna nemuze dat dohromady po castech atd... mel by stim problem i mega skusenej elektrikar, koukal sem treba do schemat od toho a to je takovejch kabelu takovejch kravinek a takovejch cidel vsude ze mi z toho bylo spatne kdyz sem to videl.
Muj nazor di radej cestou carbecu odpadne ti naka elektronika slozita a k rapidu patri proste motor bez elektrarny
. Protoze co je s elektrikou problemu to bych si vzivote nepomyslel nez sem to zacal delat.
Vim o cem mluvim davam do fabie 1.4 16V z puvodniho HTP a jako mam auto rozebrany na kasli a vsechno slo ven, dat tam motor je prkotina pro maliho kluka ale nastartovat to to jako neni jak me tu prijde, ze si vsichni mysli mavnuti proutku.
Dejme tomu 1.4 16V kdyby nebyl zadnej problem v uchyceni atd. nebo se to poresilo meli ste to treba i s prevodovkou a napravama jako ja prevarit par uchytu na rapidu je to nejmensi zlo. Ale dal prichazi elektrika, pokud k tomu nemate elektriku z danyho auta ze kteryho je motor to znamena z jednoho auta motor, motorovou elektriku a interierovou elektriku tak si muzete jit hodit masli, uz sem myslel ze si ji taky hodim. Musite mit vsechno z jednoho auta, dobre motor ne ale elektrika musi byt jedna nemuze dat dohromady po castech atd... mel by stim problem i mega skusenej elektrikar, koukal sem treba do schemat od toho a to je takovejch kabelu takovejch kravinek a takovejch cidel vsude ze mi z toho bylo spatne kdyz sem to videl.
Muj nazor di radej cestou carbecu odpadne ti naka elektronika slozita a k rapidu patri proste motor bez elektrarny

Fabia=68kW 1.4 16V@engine by Seat // Renault Laguna II r.v. 2004 110kW/150PS/320Nm
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz
http://www.xparfemy.cz
http://www.xhardware.cz
http://www.xparby.cz