Potřeboval bych poradit, protože už si nevím rady. Stává se to občasně a nepravidelně a většinou v nějméně vhodnou situaci.... modelový příklad: dojedu na křižovatku kde dávám přednost dobrzdím a stojím na brzdě, pokud se jedná jen o chvilkové stání. Dám za jedna, přidám plyn a mezi 1000 a 2000 otáčkama se motor jakoby začne dusit (probublává) a nereaguje na další přidávání plynu. Trvá to asi 3-4 vteřiny, pak se to probere a jede to normálně dál. Taky se to stává třeba na kruháču, když jsem nucen přibrzdit a podřadit na 2... je to velice nepříjemné a dost mě to štve....Nevíte někdo čím by to mohlo být?
ECU nic nevyblikává. Měnil jsem zapalovací kabely (BOSCH), svíčky (NGK), palivový filtr, vzduchový filr, lambdu (univerzální od BOSCHe), MAP sensor, nedávno se odporoučel rozdělovač, takže i ten je vyměněn.. sváčky mají barvu takovou jakou mají mít... katalyzátor nemám...svody 4-2-1-trubka-koncový tlumič
nevím jestli to může mít nějakou souvislost, ale někdy se taky stává, že když dobržďuji do zastavení na volnoběh, tak jsou otáčky tak na 800. Jakmile zastavím a povolím brzdu tak otáčky na chvíli vylítnou na 1100-1200 a pak zase spadnou na těch 800. Když nastartuji studený motor, třeba ráno, tak vylítnou otáčky až na 2000.....
taky mi připadá, že někdy to jede pěkně, jde pěkně za plynem a někdy jakoby se muselo auto přemáhat aby jelo - jede tak nějak ztuha...
občasné dušení v nízkých otáčkách CRX ED9
Moderátor: Idaho
občasné dušení v nízkých otáčkách CRX ED9
Honda CRX ED9
Re: občasné dušení v nízkých otáčkách CRX ED9
Něco podobnýho mi dělal favorit a vypadá to že je to vina vstřikovače