vypadaj zajimave jelikoz maj na vejsku 74mm a podle me se budou postupne stlacovat az na max. treba 1cm, takze fungujou v podstate jako pruziny (moje hypoteza). Na netu jsem o tom nic blizsiho neobjevil Dost by me to zajimalo, mohla by to bejt vychytavka. Nemate nekdo zkusenosti??
jak se může váleček o průměru cca 30 mm a o výšce 74 mm stlačit na 10 mm to je prostě píčovina, navíc by tam tahle hodnota byla uvedena neb u dorazu Tě zajímá kdy zastaví karoserii a ne kolik měří v nestlačeným stavu ...
za další nemůže to fungovat ani náhodou jako nějaká pružina na to je to moc malý aby to vůbec bylo cejtit že to něco brzdí a muselo by to vypadat úplně jinak
podle me to zadnou funkci plnit nebude,bude to jen kosmeticka zalezitost,max to muze chranit nejak proti necistotam.
Je tam napsano na průměr pístnice 21mm,podle me,se to do na pistnici pod pruzinu.Neni to mysleno jako klasicky doraz tlumice
MarauderZ28 píše:jak se může váleček o průměru cca 30 mm a o výšce 74 mm stlačit na 10 mm to je prostě píčovina, navíc by tam tahle hodnota byla uvedena neb u dorazu Tě zajímá kdy zastaví karoserii a ne kolik měří v nestlačeným stavu ...
no jo, ale doraz o vysce 74mm je uz uplne nejvetsi kravina zejo... leda tak na tatrovku...
SkejT píše:podle me to zadnou funkci plnit nebude,bude to jen kosmeticka zalezitost,max to muze chranit nejak proti necistotam.
Je tam napsano na průměr pístnice 21mm,podle me,se to do na pistnici pod pruzinu.Neni to mysleno jako klasicky doraz tlumice
no jistě to je přeci běžná věc, nenapadlo mě žeby někdo nad tímhle spekuloval ... navíc i 74 mm není žádná kravina záleží jak jsou udělaný tlumiče na autě a někdy i těch 74 mm je málo ...
SkejT píše:podle me to zadnou funkci plnit nebude,bude to jen kosmeticka zalezitost,max to muze chranit nejak proti necistotam.
Je tam napsano na průměr pístnice 21mm,podle me,se to do na pistnici pod pruzinu.Neni to mysleno jako klasicky doraz tlumice
já myslím, že to funguje OK, měl sem to samý udělaný z duralu na Probe a fungovalo to, jen dural je moc tvrdej tohle bude asi silon nebo urethan
MarauderZ28 píše:no jistě to je přeci běžná věc, nenapadlo mě žeby někdo nad tímhle spekuloval ... navíc i 74 mm není žádná kravina záleží jak jsou udělaný tlumiče na autě a někdy i těch 74 mm je málo ...
muzes me vic poucit a uvest nejakej priklad kdy das na tlumic 74mm vysokej doraz??
MarauderZ28 píše:no jistě to je přeci běžná věc, nenapadlo mě žeby někdo nad tímhle spekuloval ... navíc i 74 mm není žádná kravina záleží jak jsou udělaný tlumiče na autě a někdy i těch 74 mm je málo ...
muzes me vic poucit a uvest nejakej priklad kdy das na tlumic 74mm vysokej doraz??
SkejT píše:podle me to zadnou funkci plnit nebude,bude to jen kosmeticka zalezitost,max to muze chranit nejak proti necistotam.
Je tam napsano na průměr pístnice 21mm,podle me,se to do na pistnici pod pruzinu.Neni to mysleno jako klasicky doraz tlumice
já myslím, že to funguje OK, měl sem to samý udělaný z duralu na Probe a fungovalo to, jen dural je moc tvrdej tohle bude asi silon nebo urethan
z duralu to uz jsi mel huste vysperkovany .
Ten silon je ralnej,tomu bych veril
MarauderZ28 píše:no jistě to je přeci běžná věc, nenapadlo mě žeby někdo nad tímhle spekuloval ... navíc i 74 mm není žádná kravina záleží jak jsou udělaný tlumiče na autě a někdy i těch 74 mm je málo ...
muzes me vic poucit a uvest nejakej priklad kdy das na tlumic 74mm vysokej doraz??
nechápu co na tom nechápeš, takže např. origo doraz na Probe má 180 mm takže použít třeba 74 mm mi nepřijde nereálný já tam měl 50 mm dural neb v tý době něco sehnat byl porod
MarauderZ28 píše:nechápu co na tom nechápeš, takže např. origo doraz na Probe má 180 mm takže použít třeba 74 mm mi nepřijde nereálný já tam měl 50 mm dural neb v tý době něco sehnat byl porod
no dobra, ale bavme se o klasickych dorazech ve smyslu obecnyho chapani dorazu a ne o tvych soukromych specialitach.
MarauderZ28 píše:nechápu co na tom nechápeš, takže např. origo doraz na Probe má 180 mm takže použít třeba 74 mm mi nepřijde nereálný já tam měl 50 mm dural neb v tý době něco sehnat byl porod
no dobra, ale bavme se o klasickych dorazech ve smyslu obecnyho chapani dorazu a ne o tvych soukromych specialitach.
origo doraz na Probe má 180 mm - to mi nepřijde jako soukromá specialita
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
MarauderZ28 píše:nechápu co na tom nechápeš, takže např. origo doraz na Probe má 180 mm takže použít třeba 74 mm mi nepřijde nereálný já tam měl 50 mm dural neb v tý době něco sehnat byl porod
no dobra, ale bavme se o klasickych dorazech ve smyslu obecnyho chapani dorazu a ne o tvych soukromych specialitach.
origo doraz na Probe má 180 mm - to mi nepřijde jako soukromá specialita
no dobre, ale zkuste si najit na online tuning shopech dorazy. Vetsinou se pocita jejich velikost v milimetrech a resi problem vetsich kol, nebo vetsiho snizeni podvozku.
werich píše:
no dobra, ale bavme se o klasickych dorazech ve smyslu obecnyho chapani dorazu a ne o tvych soukromych specialitach.
origo doraz na Probe má 180 mm - to mi nepřijde jako soukromá specialita
no dobre, ale zkuste si najit na online tuning shopech dorazy. Vetsinou se pocita jejich velikost v milimetrech a resi problem vetsich kol, nebo vetsiho snizeni podvozku.
jestli to nebude tím že většina tuningshopu nakuje takovéhle věci pro "obyčejná auta" která proste v serii používají malé dorazy. K čemu by jim bylo mít skladem dorazy na probe které pordají 1 set do roka? to radši at si zákazník zavolá a poptá se a potom to řeší než mít zbytečně zboží skladem..
Je mezi námi stále více lidí, kteří poskytují konzultace a vědí jak se co má udělat, ale stále méně tech kteří do udělat dokáží.
web : www.dicompracing.cz / www.jdmengines.cz
dorazy-kdyz nestaci dylkou tak vemu puk, upravim jeho rozmery aby sevesel na pistnici a do pruziny a seriobej doraz snadno vypodlozim..funguje to perfektně...pro me to je celkemlevný a i účiný ,kdžy mám zimák za rohem tak prčtoho nevyužít