Podvozek Eibach na Oktávku
Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Podvozek Eibach na Oktávku
Ahoj všichni
Potřeboval bych helpnout s podvozkem na Octávku. Scháním právě podvozek od Eibachu, a to tlumiče, pružiny a stabilizátory.
Zjistil jsem, že se to prodává i v kitu jako System-Pro-Plus.
Máte někdo zkušenosti s tímto podvozkem? Dokážete ho někdo nabídnout za super cenu?
Jedná se o Oktávku 1,9TDi, sedan, rok výroby 2000
Lander
Potřeboval bych helpnout s podvozkem na Octávku. Scháním právě podvozek od Eibachu, a to tlumiče, pružiny a stabilizátory.
Zjistil jsem, že se to prodává i v kitu jako System-Pro-Plus.
Máte někdo zkušenosti s tímto podvozkem? Dokážete ho někdo nabídnout za super cenu?
Jedná se o Oktávku 1,9TDi, sedan, rok výroby 2000
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvozek Eibach na Oktávku
Notak nikdo neporadí Landrovi?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvozek Eibach na Oktávku
PJ píše:Notak nikdo neporadí Landrovi?

No jsem nečekal, že Octávka je tak málo rozšířené auto

No nic, koupil jsem Eibach pružiny a tlumiče včera v Renocaru v Brně.. cena 15.990,- Mají je v akci.
A včera jsem je také namontoval, i když to byl strašný porod, hlavně ty přední tlumiče a jejich uložení v náboji, to vymyslel opravdu debil.
Auto šlo pěkně k zemi (cca 3cm), přitvrdilo a přitom zůstalo konfortní.
V blízké budoucnosti plánuji udělat i stabilizátory od Eibachu až budou v akci.
Teďka budu řešit brzdy
Ale jinak diky, PJ, že jsi se zajímal o toto mé témátko.
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
- F.l.a.n.e.l.
- Příspěvky: 14358
- Registrován: 05 lis 2004 19:03
- Bydliště: Split, Croatia
Re: Podvozek Eibach na Oktávku
kámoš má jen eibach pružiny tuším... ale nějaké brutální - snad 70mm... a neztěžuje si... drží to 

Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše
Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše

-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvozek Eibach na Oktávku
Na octávku jsou ještě verze sport a to je -50/-30 , tady ty jsou verze Pro a jsou -30/-30
Lander
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvozek Eibach na Oktávku
Lander: no už si párkrát napsal užitečný informace tak mi přišlo blbý, že ti nikdo neporadí když tu oktávkářu je snad dost.
OT: už prošel motor další evolucí o který si naposled mluvil?
OT: už prošel motor další evolucí o který si naposled mluvil?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvozek Eibach na Oktávku
PJ píše:Lander: no už si párkrát napsal užitečný informace tak mi přišlo blbý, že ti nikdo neporadí když tu oktávkářu je snad dost.
OT: už prošel motor další evolucí o který si naposled mluvil?
No již brzo budu startovat, ale dokud nebudou nějaké výsledky (rozuměj, motor běží tak jak má, tak to moc nechci rozmazávat, navíc konkurence v závodech nespí). No ale když už jsi se zeptal, stav věci je takový, že motor je v autě prozatím se sériovou převodovkou (šetřím hewlanda), je nainstalované čtyřklapkové sání, závodní výfukové svody, chybí jen vačky, které jsem nechal brutálně přebrousit, ale již jsem se základní kružnicí dostal na hranici nálitků na vačkách a tak je mám akorát ještě na soustruhu na odstranění těch nálitků... Ale dneska by měly být hotové a tak poskládám motor. Řídící jednotka Megasqurit MS-II je už v autě i včetně nové kabeláže přesně na míru motoru a nové řídící jednotky. Taktéž už je nainstalovaná elektronika k širokopásmové lambda sondě od Tech edge, propojena dohromady s řídící jednotkou, takže bude fungovat autotuning. Jakmile namontuji vyčky, zbývá jen povařit nový výfukový systém a to budu dělat v úterý, pak už by to mělo být vše připraveno k startování a k tomu abych se pustil do ladění motoru.
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvozek Eibach na Oktávku
Tak přeju hodne stesti a co nejnizsi casy 

No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
- krysarr
- Příspěvky: 214
- Registrován: 18 srp 2004 11:25
- Bydliště: Asi 130 km severovychodne od Klatov
- Kontaktovat uživatele:
Zajimavy tema, resim ted neco podobnyho, i kdyz na podstatne seriovejsim aute
viewtopic.php?t=30033
viewtopic.php?t=30033
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Na podstatně sériovějším autě?????? Ale ta Octavka je úplně v sérii, jen dostala konečně pořádný podvozek.krysarr píše:Zajimavy tema, resim ted neco podobnyho, i kdyz na podstatne seriovejsim aute
viewtopic.php?t=30033
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
- krysarr
- Příspěvky: 214
- Registrován: 18 srp 2004 11:25
- Bydliště: Asi 130 km severovychodne od Klatov
- Kontaktovat uživatele:
Aha, no ja to podle toho prispevku o par vys bral tak, ze tak seriovyho uz moc neniLander píše:Na podstatně sériovějším autě?????? Ale ta Octavka je úplně v sérii, jen dostala konečně pořádný podvozek.krysarr píše:Zajimavy tema, resim ted neco podobnyho, i kdyz na podstatne seriovejsim aute
viewtopic.php?t=30033
Lander


- PJ
- Moderátor
- Příspěvky: 1822
- Registrován: 04 úno 2004 19:21
- Bydliště: Královské město Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvozek Eibach na Oktávku
Lander: tak co jak jezdí novej podvozek?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvozek Eibach na Oktávku
Jo jo, ten podvozek je super, auto šlo o 3cm k zemi, přitvrdilo se, ale je pořád pohodlné,řízení se stalo jistější. Ale jinak montáž předních tlumičů je pěkný očisec
(( Kdo vymyslel to uchycení tlumiče do náboje, toho bych byl....
Lander

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Re: Podvozek Eibach na Oktávku
Jen takovej dotázek-eště se oktávka při ostřejší jízdě v zatáčce staví na zatížený kolo a zneklidní zadek??pár jsem jich zkoušel a tohle mi dost vadilo -byly to tdi ,nevím jestli to nedělal jen typ.Lander píše:Jo jo, ten podvozek je super, auto šlo o 3cm k zemi, přitvrdilo se, ale je pořád pohodlné,řízení se stalo jistější. Ale jinak montáž předních tlumičů je pěkný očisec(( Kdo vymyslel to uchycení tlumiče do náboje, toho bych byl....
Lander
a druhej -ten megasquirt -kdes sehnal procesor? šváb by nebyl problém sehnat ,ale neměl jsem možnost ho naprogramovat.Tahle verze je už sekvenční nebo jen s jedním výstupem na vstřiky?
Re: Podvozek Eibach na Oktávku
občas ny třeba nebylo na škodu hodit dotazík na forum.skodahome.cz tam má Octavia club svoje forum
a jen málo lidi od doby přesunu sem chodí jen vittorio, krysarr, já a baurák

-
- Moderátor
- Příspěvky: 4134
- Registrován: 12 úno 2004 21:09
- Bydliště: Mindžapůr
- Kontaktovat uživatele:




www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvozek Eibach na Oktávku
No zas tak drsně nikdo s tou otcávkou nejezdí, ani já ne, na to se jezdecky vyžiji se Swiftem, či MR2kou. Tak Octávka je na kultivované, ale trošku rychlejší ježdění.monty01 píše:Jen takovej dotázek-eště se oktávka při ostřejší jízdě v zatáčce staví na zatížený kolo a zneklidní zadek??pár jsem jich zkoušel a tohle mi dost vadilo -byly to tdi ,nevím jestli to nedělal jen typ.Lander píše:Jo jo, ten podvozek je super, auto šlo o 3cm k zemi, přitvrdilo se, ale je pořád pohodlné,řízení se stalo jistější. Ale jinak montáž předních tlumičů je pěkný očisec(( Kdo vymyslel to uchycení tlumiče do náboje, toho bych byl....
Lander
a druhej -ten megasquirt -kdes sehnal procesor? šváb by nebyl problém sehnat ,ale neměl jsem možnost ho naprogramovat.Tahle verze je už sekvenční nebo jen s jedním výstupem na vstřiky?
Ad Megasqurit? Jak kde sehnal procesor? Koupil jsem si celou stavebnici a postavil. Ani MS1, ani MS2 nemá jediný výstup na vstřiky... Obě verze mají dva banky a já mám spárovaný 1. a 4. vstřik dohromady a 2. a 3. vstřik dohromady. Sekvenční vstřikování bude v budoucnu pomocí rozšiřujících modulů (moc se o to nezajímám, mě to takto vyhovuje). Navíc sekvenční vstřikování oproti bankům už je jen teoretická výhoda, protože při 80 procentním zatížení vstřiku už stejně více jak 50 procent času vstřik stříká palivo na zavřený ventil (tak nějak jsem to četl a zapamatoval). Jinak diskuze na téma Megasquirt by byla na dlouho, spousta technických věcí, ale více se dovíš na www.msefi.com
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Re: Podvozek Eibach na Oktávku
no s tou oktávkou jsem taky nezávodil ,myslel jsem rychlejší průjezdy zatáčkou,bez nějakýho ustřelování a smyků.
MS -měl jsem za to že jedna s prvních byla s jedním výstupem -respektive se dvěma ,ale byl jen vytvořen jen druhou stopou na tišťáku .Sekvenční by měla mít výhodu v přesnější dávce,ne?Bohužel na odkazu si moc nepočtu ,nešprechuju engliš.na kolik vyšla stavebnice?z usa?
MS -měl jsem za to že jedna s prvních byla s jedním výstupem -respektive se dvěma ,ale byl jen vytvořen jen druhou stopou na tišťáku .Sekvenční by měla mít výhodu v přesnější dávce,ne?Bohužel na odkazu si moc nepočtu ,nešprechuju engliš.na kolik vyšla stavebnice?z usa?
nejde? divný slovo,co vlastně znamená?
Honda Prelude 3G
Honda Prelude 3G
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
Re: Podvozek Eibach na Oktávku
Jo, každý bank má zdvojenou kabeláž, ale jsou dva banky. Z toho plyne, že z řídící jednotky vedou čtyři dráty (na tištáku rozdvojeny dva na čtyři, v konektoru už čtyři), které vedou k palivové liště a těsně před ní jsou spojeny už do pouze dvou (dráty jsou mínus), do palivové lišty přivedeš plus a na jeden bank dáš 1. a 4. vstřik, na druhý 2. - 3. . Bez antličtiny je MS nějak nerealizovatelný, spousta toho je bastlení a to co platilo před měsícem už teďka může být jinak. samotná stavebnice MS-2 stála 250 USD, k tomu jsem si pořídil ještě kabeláž, megastim. Dále jsem si pořídil širokopásmovou lambda sondu od Tech Edge. Celá elektronika do swifta teda něco stála, ale počítat to kolik to bylo dohromady nějak nemá cenu. Pořád to výjde levněji než jiné ECU a hlavně jsem se naučil pájetmonty01 píše:no s tou oktávkou jsem taky nezávodil ,myslel jsem rychlejší průjezdy zatáčkou,bez nějakýho ustřelování a smyků.
MS -měl jsem za to že jedna s prvních byla s jedním výstupem -respektive se dvěma ,ale byl jen vytvořen jen druhou stopou na tišťáku .Sekvenční by měla mít výhodu v přesnější dávce,ne?Bohužel na odkazu si moc nepočtu ,nešprechuju engliš.na kolik vyšla stavebnice?z usa?

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
-
- Příspěvky: 355
- Registrován: 01 pro 2005 21:38
- Bydliště: Čelechovice na Hané
- Kontaktovat uživatele:
žádný problém... Zkušenosti s pájením elektriky už mám. Předělával jsem kabeláž u nového motoru do MR2ky. Stačilo to jen nastudovat a za tři hodiny byla komplet kabeláž předělaná a správně napojená na kabeláž co je v autě. Když to viděl šéf servisu, kde jsem nahazoval motor, tak říkal, že to už nikdo nedá dokupy, že to auto nepojede. No a pak motor nastartoval a jel jsem domů...PJ píše:Lander: no učit se pájet zrovna na ECU, to celkem riskujes, vim sám občas něco zapájet když je málo místa, ještě dotoho se třeba začnou třást ruce a je to porod
Co se týká pájení řídící jednotky, žádný problém. Začal jsem Megastimem a pak teprve Megasquirtem. Je napsaný návod jak to poskládat, kam kterou součástku dát a průběžně se ta jednotka testuje. Zvládne ji poskládat každý, kdo má tu patřičnou pájku a hlavně talent na pájení, zkušenosti nulové nevadí.
Další věcí bylo popájet tu širokopásmovou lambda sondu od TechEdge. Musím říct, že ta byla mnohem složitější než MS-2. Má více švábů, titěrněnšjí obvody, display a hlavně velmi složité testování, že je vše O.K, ale zkrátka když se člověk drží návodu, není problém.
Zkrátka stačí se toho nebát a jít do toho pohlavě.
To je to samé jak stavět motory, nikdy jsem to nedělal a přesto se to naučil. Vím co chci a jdu za tím...
Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi
Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!