Podvozek Eibach na Oktávku

Nápravy, podvozky, snižování, brzdy, řízení - vše kolem náprav a brzd

Moderátoři: Fáboš, Bohuš, Kane13, Ritchma

Odpovědět
Lander
Příspěvky: 355
Registrován: 01 pro 2005 21:38
Bydliště: Čelechovice na Hané
Kontaktovat uživatele:

Podvozek Eibach na Oktávku

Příspěvek od Lander »

Ahoj všichni
Potřeboval bych helpnout s podvozkem na Octávku. Scháním právě podvozek od Eibachu, a to tlumiče, pružiny a stabilizátory.
Zjistil jsem, že se to prodává i v kitu jako System-Pro-Plus.

Máte někdo zkušenosti s tímto podvozkem? Dokážete ho někdo nabídnout za super cenu?

Jedná se o Oktávku 1,9TDi, sedan, rok výroby 2000

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi

Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek Eibach na Oktávku

Příspěvek od PJ »

Notak nikdo neporadí Landrovi?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Lander
Příspěvky: 355
Registrován: 01 pro 2005 21:38
Bydliště: Čelechovice na Hané
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek Eibach na Oktávku

Příspěvek od Lander »

PJ píše:Notak nikdo neporadí Landrovi?
:-(((

No jsem nečekal, že Octávka je tak málo rozšířené auto :-(((

No nic, koupil jsem Eibach pružiny a tlumiče včera v Renocaru v Brně.. cena 15.990,- Mají je v akci.

A včera jsem je také namontoval, i když to byl strašný porod, hlavně ty přední tlumiče a jejich uložení v náboji, to vymyslel opravdu debil.

Auto šlo pěkně k zemi (cca 3cm), přitvrdilo a přitom zůstalo konfortní.

V blízké budoucnosti plánuji udělat i stabilizátory od Eibachu až budou v akci.

Teďka budu řešit brzdy

Ale jinak diky, PJ, že jsi se zajímal o toto mé témátko.

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi

Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!

Uživatelský avatar
F.l.a.n.e.l.
Příspěvky: 14358
Registrován: 05 lis 2004 19:03
Bydliště: Split, Croatia

Re: Podvozek Eibach na Oktávku

Příspěvek od F.l.a.n.e.l. »

kámoš má jen eibach pružiny tuším... ale nějaké brutální - snad 70mm... a neztěžuje si... drží to :-D
Autoservis, diagnostika, geometrie, zprostředkování STK, přihlášení, evidenční kontroly,...


Škoda Rapid 130 (2,0i 16v) Budíž ti země lehká. Děkuju ti za vše :poklona:

Lander
Příspěvky: 355
Registrován: 01 pro 2005 21:38
Bydliště: Čelechovice na Hané
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek Eibach na Oktávku

Příspěvek od Lander »

Na octávku jsou ještě verze sport a to je -50/-30 , tady ty jsou verze Pro a jsou -30/-30

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi

Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek Eibach na Oktávku

Příspěvek od PJ »

Lander: no už si párkrát napsal užitečný informace tak mi přišlo blbý, že ti nikdo neporadí když tu oktávkářu je snad dost.
OT: už prošel motor další evolucí o který si naposled mluvil?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Lander
Příspěvky: 355
Registrován: 01 pro 2005 21:38
Bydliště: Čelechovice na Hané
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek Eibach na Oktávku

Příspěvek od Lander »

PJ píše:Lander: no už si párkrát napsal užitečný informace tak mi přišlo blbý, že ti nikdo neporadí když tu oktávkářu je snad dost.
OT: už prošel motor další evolucí o který si naposled mluvil?

No již brzo budu startovat, ale dokud nebudou nějaké výsledky (rozuměj, motor běží tak jak má, tak to moc nechci rozmazávat, navíc konkurence v závodech nespí). No ale když už jsi se zeptal, stav věci je takový, že motor je v autě prozatím se sériovou převodovkou (šetřím hewlanda), je nainstalované čtyřklapkové sání, závodní výfukové svody, chybí jen vačky, které jsem nechal brutálně přebrousit, ale již jsem se základní kružnicí dostal na hranici nálitků na vačkách a tak je mám akorát ještě na soustruhu na odstranění těch nálitků... Ale dneska by měly být hotové a tak poskládám motor. Řídící jednotka Megasqurit MS-II je už v autě i včetně nové kabeláže přesně na míru motoru a nové řídící jednotky. Taktéž už je nainstalovaná elektronika k širokopásmové lambda sondě od Tech edge, propojena dohromady s řídící jednotkou, takže bude fungovat autotuning. Jakmile namontuji vyčky, zbývá jen povařit nový výfukový systém a to budu dělat v úterý, pak už by to mělo být vše připraveno k startování a k tomu abych se pustil do ladění motoru.

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi

Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek Eibach na Oktávku

Příspěvek od PJ »

Tak přeju hodne stesti a co nejnizsi casy :wink:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Uživatelský avatar
krysarr
Příspěvky: 214
Registrován: 18 srp 2004 11:25
Bydliště: Asi 130 km severovychodne od Klatov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krysarr »

Zajimavy tema, resim ted neco podobnyho, i kdyz na podstatne seriovejsim aute
viewtopic.php?t=30033

Lander
Příspěvky: 355
Registrován: 01 pro 2005 21:38
Bydliště: Čelechovice na Hané
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lander »

krysarr píše:Zajimavy tema, resim ted neco podobnyho, i kdyz na podstatne seriovejsim aute
viewtopic.php?t=30033
Na podstatně sériovějším autě?????? Ale ta Octavka je úplně v sérii, jen dostala konečně pořádný podvozek.

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi

Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!

Uživatelský avatar
krysarr
Příspěvky: 214
Registrován: 18 srp 2004 11:25
Bydliště: Asi 130 km severovychodne od Klatov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od krysarr »

Lander píše:
krysarr píše:Zajimavy tema, resim ted neco podobnyho, i kdyz na podstatne seriovejsim aute
viewtopic.php?t=30033
Na podstatně sériovějším autě?????? Ale ta Octavka je úplně v sérii, jen dostala konečně pořádný podvozek.

Lander
Aha, no ja to podle toho prispevku o par vys bral tak, ze tak seriovyho uz moc neni :wink: Ja tam uplne seriovy veci uz nemam, ale podvozek ehm ano, takze to ted chci trosku poresit 8)

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek Eibach na Oktávku

Příspěvek od PJ »

Lander: tak co jak jezdí novej podvozek?
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Lander
Příspěvky: 355
Registrován: 01 pro 2005 21:38
Bydliště: Čelechovice na Hané
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek Eibach na Oktávku

Příspěvek od Lander »

Jo jo, ten podvozek je super, auto šlo o 3cm k zemi, přitvrdilo se, ale je pořád pohodlné,řízení se stalo jistější. Ale jinak montáž předních tlumičů je pěkný očisec :-((( Kdo vymyslel to uchycení tlumiče do náboje, toho bych byl....

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi

Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!

monty01
Příspěvky: 122
Registrován: 07 led 2006 20:03

Re: Podvozek Eibach na Oktávku

Příspěvek od monty01 »

Lander píše:Jo jo, ten podvozek je super, auto šlo o 3cm k zemi, přitvrdilo se, ale je pořád pohodlné,řízení se stalo jistější. Ale jinak montáž předních tlumičů je pěkný očisec :-((( Kdo vymyslel to uchycení tlumiče do náboje, toho bych byl....

Lander
Jen takovej dotázek-eště se oktávka při ostřejší jízdě v zatáčce staví na zatížený kolo a zneklidní zadek??pár jsem jich zkoušel a tohle mi dost vadilo -byly to tdi ,nevím jestli to nedělal jen typ.
a druhej -ten megasquirt -kdes sehnal procesor? šváb by nebyl problém sehnat ,ale neměl jsem možnost ho naprogramovat.Tahle verze je už sekvenční nebo jen s jedním výstupem na vstřiky?

Uživatelský avatar
Hensel
Příspěvky: 518
Registrován: 11 zář 2004 13:21
Bydliště: Praha 13
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek Eibach na Oktávku

Příspěvek od Hensel »

občas ny třeba nebylo na škodu hodit dotazík na forum.skodahome.cz tam má Octavia club svoje forum ;-) a jen málo lidi od doby přesunu sem chodí jen vittorio, krysarr, já a baurák

YANEK
Moderátor
Příspěvky: 4134
Registrován: 12 úno 2004 21:09
Bydliště: Mindžapůr
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od YANEK »

:D s cenou hod dotaz na máru v cartechu alias kolegáčka :D
:silly:Obrázek
www.astra-g.cz BAD TOYS FOR FAT BOYS
www.cartechgroup.cz Vše pro vaší káru
www.autovit.cz Servis vozidel opel

Lander
Příspěvky: 355
Registrován: 01 pro 2005 21:38
Bydliště: Čelechovice na Hané
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek Eibach na Oktávku

Příspěvek od Lander »

monty01 píše:
Lander píše:Jo jo, ten podvozek je super, auto šlo o 3cm k zemi, přitvrdilo se, ale je pořád pohodlné,řízení se stalo jistější. Ale jinak montáž předních tlumičů je pěkný očisec :-((( Kdo vymyslel to uchycení tlumiče do náboje, toho bych byl....

Lander
Jen takovej dotázek-eště se oktávka při ostřejší jízdě v zatáčce staví na zatížený kolo a zneklidní zadek??pár jsem jich zkoušel a tohle mi dost vadilo -byly to tdi ,nevím jestli to nedělal jen typ.
a druhej -ten megasquirt -kdes sehnal procesor? šváb by nebyl problém sehnat ,ale neměl jsem možnost ho naprogramovat.Tahle verze je už sekvenční nebo jen s jedním výstupem na vstřiky?
No zas tak drsně nikdo s tou otcávkou nejezdí, ani já ne, na to se jezdecky vyžiji se Swiftem, či MR2kou. Tak Octávka je na kultivované, ale trošku rychlejší ježdění.

Ad Megasqurit? Jak kde sehnal procesor? Koupil jsem si celou stavebnici a postavil. Ani MS1, ani MS2 nemá jediný výstup na vstřiky... Obě verze mají dva banky a já mám spárovaný 1. a 4. vstřik dohromady a 2. a 3. vstřik dohromady. Sekvenční vstřikování bude v budoucnu pomocí rozšiřujících modulů (moc se o to nezajímám, mě to takto vyhovuje). Navíc sekvenční vstřikování oproti bankům už je jen teoretická výhoda, protože při 80 procentním zatížení vstřiku už stejně více jak 50 procent času vstřik stříká palivo na zavřený ventil (tak nějak jsem to četl a zapamatoval). Jinak diskuze na téma Megasquirt by byla na dlouho, spousta technických věcí, ale více se dovíš na www.msefi.com
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi

Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!

monty01
Příspěvky: 122
Registrován: 07 led 2006 20:03

Re: Podvozek Eibach na Oktávku

Příspěvek od monty01 »

no s tou oktávkou jsem taky nezávodil ,myslel jsem rychlejší průjezdy zatáčkou,bez nějakýho ustřelování a smyků.
MS -měl jsem za to že jedna s prvních byla s jedním výstupem -respektive se dvěma ,ale byl jen vytvořen jen druhou stopou na tišťáku .Sekvenční by měla mít výhodu v přesnější dávce,ne?Bohužel na odkazu si moc nepočtu ,nešprechuju engliš.na kolik vyšla stavebnice?z usa?
nejde? divný slovo,co vlastně znamená?

Honda Prelude 3G

Lander
Příspěvky: 355
Registrován: 01 pro 2005 21:38
Bydliště: Čelechovice na Hané
Kontaktovat uživatele:

Re: Podvozek Eibach na Oktávku

Příspěvek od Lander »

monty01 píše:no s tou oktávkou jsem taky nezávodil ,myslel jsem rychlejší průjezdy zatáčkou,bez nějakýho ustřelování a smyků.
MS -měl jsem za to že jedna s prvních byla s jedním výstupem -respektive se dvěma ,ale byl jen vytvořen jen druhou stopou na tišťáku .Sekvenční by měla mít výhodu v přesnější dávce,ne?Bohužel na odkazu si moc nepočtu ,nešprechuju engliš.na kolik vyšla stavebnice?z usa?
Jo, každý bank má zdvojenou kabeláž, ale jsou dva banky. Z toho plyne, že z řídící jednotky vedou čtyři dráty (na tištáku rozdvojeny dva na čtyři, v konektoru už čtyři), které vedou k palivové liště a těsně před ní jsou spojeny už do pouze dvou (dráty jsou mínus), do palivové lišty přivedeš plus a na jeden bank dáš 1. a 4. vstřik, na druhý 2. - 3. . Bez antličtiny je MS nějak nerealizovatelný, spousta toho je bastlení a to co platilo před měsícem už teďka může být jinak. samotná stavebnice MS-2 stála 250 USD, k tomu jsem si pořídil ještě kabeláž, megastim. Dále jsem si pořídil širokopásmovou lambda sondu od Tech Edge. Celá elektronika do swifta teda něco stála, ale počítat to kolik to bylo dohromady nějak nemá cenu. Pořád to výjde levněji než jiné ECU a hlavně jsem se naučil pájet :-)))

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi

Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!

Uživatelský avatar
PJ
Moderátor
Příspěvky: 1822
Registrován: 04 úno 2004 19:21
Bydliště: Královské město Litoměřice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od PJ »

Lander: no učit se pájet zrovna na ECU, to celkem riskujes :D , vim sám občas něco zapájet když je málo místa, ještě dotoho se třeba začnou třást ruce a je to porod :?:
No nazi, no red, just pure Skinhead. "diesel je víceméně stále neslušné slovo"

Lander
Příspěvky: 355
Registrován: 01 pro 2005 21:38
Bydliště: Čelechovice na Hané
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Lander »

PJ píše:Lander: no učit se pájet zrovna na ECU, to celkem riskujes :D , vim sám občas něco zapájet když je málo místa, ještě dotoho se třeba začnou třást ruce a je to porod :?:
žádný problém... Zkušenosti s pájením elektriky už mám. Předělával jsem kabeláž u nového motoru do MR2ky. Stačilo to jen nastudovat a za tři hodiny byla komplet kabeláž předělaná a správně napojená na kabeláž co je v autě. Když to viděl šéf servisu, kde jsem nahazoval motor, tak říkal, že to už nikdo nedá dokupy, že to auto nepojede. No a pak motor nastartoval a jel jsem domů...

Co se týká pájení řídící jednotky, žádný problém. Začal jsem Megastimem a pak teprve Megasquirtem. Je napsaný návod jak to poskládat, kam kterou součástku dát a průběžně se ta jednotka testuje. Zvládne ji poskládat každý, kdo má tu patřičnou pájku a hlavně talent na pájení, zkušenosti nulové nevadí.
Další věcí bylo popájet tu širokopásmovou lambda sondu od TechEdge. Musím říct, že ta byla mnohem složitější než MS-2. Má více švábů, titěrněnšjí obvody, display a hlavně velmi složité testování, že je vše O.K, ale zkrátka když se člověk drží návodu, není problém.

Zkrátka stačí se toho nebát a jít do toho pohlavě.
To je to samé jak stavět motory, nikdy jsem to nedělal a přesto se to naučil. Vím co chci a jdu za tím...

Lander
LANDER F3 Racing Team
Formule F3 Dallara F394 Fiat Abarth Novamotor
Formule F3 Dallara F394 Honda Mugen
Toyota MR2 BEAMS VVTi

Suzuki Swift Kit Car - PRODANO!

Odpovědět

Zpět na „Podvozek a brzdy“