http://www.ulter.com.pl/baza/foto.php?id=196
tímto:

Včera večer jsme provedl měření výkonu na kolech gtechem. Obdobné měření jsem provedl i před výměnou. Výsledky jsou tyto:
* Před úpravou:
Výkon na kolech: 43HP
Podmínky měření: 16 st.C, suchá cesta, zimní gumy 145/70R13, řidič + spolujezdec 185kg, 13 litrů nad rezervu v nádrži
* Po úpravě:
Výkon na kolech: 45HP
Podmínky měření: 9 st.C, mokrá cesta, zimní gumy 145/70R13, řidič + spolujezdec 185kg, 4 litry nad rezervu v nádrži
Nárůst maxima výkonu 4.65%
* Poznámky:
Výkon je průměr ze 4 až 5 měření. Ze započítaných hodnot odstraněny ty, které výrazněji odskočily od průměru. Měření po zvýhodněno nižší teplotou vzduchu a menším množstvím paliva a znevýhodněno mokrou cestou. Hodnota nemusí být přesná, auto není přesně zváženo, ale pro obě meření byla zadána celková hmotnost vozu 2300lb. Výfuk je v konfiguraci dlouhé svody 3-1, sériový kat, sériový střed (20cm) a otevřený konec.
* Perličky:
Měřili jsme i 0-96km/h a 1/4 míle, ale ne tolikrát, aby to bylo statisticky průkazné. Nicméně s novým výfukem a 100kg kamarádem na palubě jsem dával "stovku" v rozmezí 14.4 a 14.8s a 1/4 míle byla naměřena za 20.12s s koncovou rychlostí 111km/h.
Tak teď se můžete pustit do debaty nad tím, že měření gtechem je na prd, rozdíl teplot mi hrál do karet, výkon mám jak strouhátko na tužky atd., atd. Prostě klasika...
